skip to Main Content
تعمیر ماکروفر سیمر (simer)
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر سیمر در تهران

ماکروفر سیمر یکی از ماکروفرهایی می باشد که شما در بازار ایران می توانید در بازه قیمتی 10 الی 14 میلیون تومان در مدل های متنوعی انتخاب و خریداری نمایید و از این طریق بتوانید از این دستگاه برای پخت انواع مواد غذایی استفاده نمایید. با این وجود اگر شما اقدام به خرید ماکروفر سیمر نموده ایم و پس از گذشت یک بازه زمانی نسبتا طولانی با خرابی این دستگاه روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که جای نگرانی ندارد؛ چرا که امکان تعمیر ماکروفر سیمر بصورت تخصصی در مجموعه آریابهکار وجود دارد. اما چگونه؟

در صورتی که با خرابی ماکروفر سیمر روبرو شده اید، اولین توصیه ای که برای شما داریم این است که این دستگاه را از برق بکشید و سپس از طریق شماره 02145437 با نمایندگی مرکزی آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه انجام دهید تا تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی و تعمیرات مایکروفر سیمر شما را انجام دهند. با این وجود در ادامه قصد داریم تا پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر سیمر را برای شما در آریابهکار شرح دهیم. همراه ما باشید.

ماکروفر سیمر ساخت کجاست؟

ماکروفر سیمر ساخت کشور آلمان است یا سوئیس؟ با نگاه کلی به ظاهر و طراحی منحصر بفرد ماکروفر سیمر متوجه این خواهید شد که این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند تا چندین سال بدون هر گونه خرابی برای شما کار کند. از این رو معمولا اکثر کاربران بر این تصور هستند که ماکروفر سیمر ساخت کشور آلمان و یا سوئیس می باشد و این در حالی است که ماکروفر سیمر ساخته دست مهندسین و جوانان کشور عزیزمان می باشد که برای اولین بار در سال 1385 تاسیس شد و این روزها مدل های متنوعی را روانه بازار کرده است.

ماکروفر سیمر ساخت کجاست

لازم به ذکر می باشد که برند سیمر در زمینه های مختلفی حضور دارد و ماکروفر سیمر تنها یکی از محصولات این برند می باشد که شما می توانید اقدام به خرید آن نمایید.

همچنین ما در آریابهکار به عنوان قدیمی ترین تعمیرگاه لوازم برقی خانگی، باید به اطلاع شما برسانیم که ماکروفر سیمر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده از محصولات این برند خریداری کنید. اما پس چرا ماکروفر سیمر خراب می شود؟ برای پاسخ به این سوال بخش بعدی از این مقاله در اریابهکار را مطالعه کنید.

علت خرابی ماکروفر سیمر

رایج ترین علت خرابی ماکروفر سیمر بر خلاف تصور شما عزیزان، استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه می باشد و نمی توان علت خرابی را به دلیل کیفیت قطعات این دستگاه نام برد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر سیمر را مطالعه نمایید تا با چارچوبی کلی کمپانی سازنده این دستگاه آشنا شوید و بتوانید بصورت اصولی از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین شما می توانید از طریق دفترچه راهنمای ماکروفر سیمر از این دستگاه به خوبی استفاده کنید و مانع بروز هر گونه خرابی شوید.

همچنین از این طریق طول عمر مفید ماکروفر سیمر شما افزایش خواهد یافت و نیازی به تعمیرات و… نخواهید داشت.

نمایندگی تعمیر ماکروفر سیمر در تهران

آریابهکار یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز تعمیر لوازم برقی خانگی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی است که شما می توانید با خیالی آسوده پروسه تعمیر ماکروفر سیمر را به تکنسین های مجموعه ما بسپارید تا مشکل این دستگاه یکبار برای همیشه تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. از این رو اگر مایل به تعمیر ماکروفر سیمر بصورت تخصصی هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار به عنوان مرکز تعمیر ماکروفر سیمر در تهران تمام خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را انجام می دهد.

نمایندگی تعمیر ماکروفر سیمر در تهران

با این وجود برای انجام هماهنگی های لازم برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر سیمر می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیانی آریابهکار در ارتباط باشید تا پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و دیگر نیازی به تعمیر ماکروفر سیمر نداشته باشید.

علت جرقه زدن ماکروفر سیمر

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای ماکروفر سیمر شما رخ دهد این است که با مشکل جرقه زدن ماکروفر سیمر روبرو شوید! به عبارتی در صورتی که با این خرابی روبرو شوید، باید در اسرع زمان برنامه پخت ماکروفر سیمر را متوقف نمایید تا مانع بروز هر گونه آسیب در ماکروفر سیمر شوید. از این رو جرقه زدن ماکروفر سیمر یک مشکل عادی نیست و باید اقدام به ریشه یابی این مشکل کنید. برای مثال می توان گفت که رایج ترین علت جرقه زدن ماکروفر سیمر، استفاده از ظروف فلزی در ماکروفر سیمر می باشد!

از این رو اگر ظروف فلزی را درون ماکروفر سیمر گذاشته اید و با مشکل جرقه زدن ماکروفر سیمر روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که بهتر است پروسه پخت غذا در ماکروفر سیمر را متوقف نمایید تا مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید. با این وجود اگر از این طریق مشکل شما بر طرف نشد، توصیه می کنیم این خرابی توسط کارشناس مجرب و متخصص ماکروفر سیمر مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل بر طرف گردد.

سایر خدمات آریابهکار: تعمیر ماکروفر بوتان Butane

مدل های قابل تعمیر ماکروفر سیمر

کدام یک از مدل های ماکروفر سیمر در آریابهکار تعمیر می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمام مدل های ماکروفر سیمر که تاکنون به بازار ایران عرضه شده اند بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار تعمیر می شوند و ما هیچ گونه محدودیتی در این خصوص نداریم. لازم به ذکر است که تمام خدمات ما در هر مدل از ماکروفر سیمر شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی می شوند.

مدل های قابل تعمیر ماکروفر سیمر

بنابراین در ادامه با برخی از مدل های قابل تعمیر ماکروفر سیمر در آریابهکار آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  • تعمیر مایکروویو توکار مدل STM 628 سیمر
  • تعمیر ماکروویو سیمر مدل stm-628 classic
  • تعمیر ماکروویو سیمر مدل 628 الترا – 628 ultra
  • تعمیر ماکرو سیمر 628 کلاسیک
  • تعمیر ماکروویو سیمر مدل STM628 الترا
5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214