skip to Main Content

کولر به عنوان پر مصرف ترین و کاربردی ترین وسیله در روزهای گرم تابستان می باشد که بدون شک در صورت خرابی این وسیله به میزان قابل توجهی کلافه خواهید شد و تمام روزمرگی شما مختل خواهد شد. اما متأسفانه امکان خرابی کولر آبی تحت شرایط مختلف مانند وارد شدن فشار بیش از حد و استفاده طولانی مدت وجود دارد و به همین دلیل توصیه می شود در صورت استفاده مداوم از کولر آبی حداقل هفته ای یکبار آنرا سرویس کنید تا نیاز به تعمیر پمپ کولر آبی و سایر قطعات نداشته باشید.

اما چرا پمپ کولر آبی؟ همانگونه که از نام این قطعه پیداست، وظیفه وارد کردن آب به درون کولر آبی را برعهده دارد و اگر به هر دلیلی خراب شود، کف کولر آبی به‌صورت کامل خشک می شود و طبیعتا سرمایی نیز توسط کولر ابی تولید نخواهد شد. از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر کولر آبی قصد داریم شما عزیزان را با تعمیر پمپ آب کولر آبی و تمام جوانبی که باید از آن مطلع باشید، آشنا سازیم. همراه ما باشید.

تعمیر پمپ کولر آبی در تهران

پمپ کولر آبی همانگونه که گفته شد دارای وظیفه قابل توجهی می باشد که اگر به هر دلیلی خراب شود، امکان استفاده از کولر وجود نخواهد داشت؛ چرا که هیچ مقدار آب وارد کولر نخواهد شد و تمام پوشال ها و…. خشک خواهند بود. از این رو توصیه ای که برای شما در این زمینه داریم این است که حتما کولر را خاموش کنید و در کمترین وقت، پمپ کولر آبی را به شعب تعمیر لوازم خانگی آریابهکار منتقل نمایید تا به‌صورت اصولی تعمیرات مدنظر شما انجام شود و بتوانید همانند روز اول از پمپ کولر آبی استفاده کنید.

تعمیر پمپ کولر آبی در تهران

لازم به ذکر است که اگر ساکن استان تهران هستید، می توانید از خدمات تعمیر پمپ کولر آبی در تهران آریابهکار استفاده کنید که در ادامه آدرس شعب درج شده است و می توانید با همراه داشتن پمپ، به شعب ما مراجعه کنید تا تعمیرات لازم صورت گیرد.
  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

تعمیر پمپ کولر آبی در محل

اما از آنجاییکه کولر آبی یک وسیله کاملا کاربردی می باشد و نبود آن می تواند یک دغدغه بسیار مهم برای هر یک از ما باشد، با خراب شدن کولر آبی و همچنین قطعات زیر مجموعه آن مایل خواهیم بود تا این مشکلات هر چه سریعتر رفع شوند؛ برای مثال می توان به تعمیر پمپ کولر آبی در محل اشاره نمود که طبیعتا یک راهکار برای رفع خرابی پمپ کولر آبی می باشد. لازم به ذکر است یکی دیگر از خدمات ما به شما عزیزان، تعمیر پمپ کولر آبی در محل است که با هماهنگی قبلی تکنسین به محل شما اعزام می شود.

از این رو جهت انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین برای تعمیر پمپ کولر آبی در محل با شماره های مندرج تماس حاصل نمایید تا راهنمایی لازم صورت گیرد.

توجه: در حال حاضر به دلیل تعداد ورودی های بالا و حجم تعمیرات، تا اطلاع ثانویه امکان اعزام تکنسین جهت تعمیر پمپ کولر آبی در محل وجود ندارد و تمامی خدما در شعب تعمیراتی ما انجام می شوند.

نحوه تعمیر پمپ کولر آبی

با خراب شدن پمپ کولر آبی و داشتن دانش جزئی درخصوص تعمیرات کولر آبی، به این فکر خواهید افتاد که خودتان در خانه با کمترین دانش فنی اقدام به تعمیر پمپ کولر آبی نمایید. از این رو با جستجویی ساده در بستر اینترنت با آموزش تعمیر پمپ کولر آبی و روش تعمیر پمپ کولر آبی آشنا خواهید شد که فرد آموزش دهنده صرفا یکسری جزئیات را به شما آموزش می دهد! لازم به ذکر است که تعمیر پمپ کولر آبی، نیاز به تجربه کافی و ابزارهای متداول تعمیراتی دارد و شما بدون یکبار آزمون و خطا نمی توانید این پروسه را انجام دهید.

نحوه تعمیر پمپ کولر آبی

با این وجود اگر دانش فنی تعمیرات ندارید و مایل هستید تعمیرات پمپ کولر آبی را خودتان شخصا انجام دهید، باید بگوییم که احتمال برق گرفتگی وجود دارد! بنابراین توصیه ای که داریم این است که حتما پروسه تعمیرات و نصب پمپ کولر آبی حتما باید توسط تکنسین تعمیراتی و مجرب صورت گیرد تا مشکلی برای شما رخ ندهد؛ هزینه تعمیر پمپ کولر آبی بسیار کمتر از چیزی می باشد که تصور می کنید.

تعمیر سیم پیچ پمپ کولر آبی

پمپ کولر آبی دارای یک بخش بسیار مهم به نام سیم پیچ است که در صورت وارد شدن ذره ای روغن به آن، اتصالی رخ می دهد و در نتیجه پمپ و موتور کولر آبی شما عزیزان از کار خواهد افتاد و دیگر کارایی از خود نخواهد داشت. از این رو رایج ترین خرابی پمپ کولر آبی در بخش سیم پیچی آن می باشد که حتما باید توسط تکنسین و فرد باتجربه این تعمیرات صورت گیرد. همانگونه که گفته شد، در صورت تعمیر سیم پیچ کولر آبی غیر اصولی احتمال خطر برق گرفتگی وجود دارد و سلامت شما در خطر خواهد بود.

بنابراین اگر تجربه تخصصی چندین ساله تعمیرات ندارید، پمپ کولر آبی را جهت رفع مشکل سیم پیچ به شعب شرق و غرب آریابهکار منتقل کنید تا مشکل رفع گردد.

هزینه تعمیر پمپ کولر آبی

بنابر شرایط فعلی که در بازار اقتصاد وجود دارد، قیمت پمپ کولر آبی نسبت به سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش داشته است و در کنار تمام مخارجی که داریم، شاید به صرفه نباشد که اقدام به خرید پمپ کولر آبی کنید! اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که پمپ کولر آبی قابل تعمیر است و ما تمامی خدمات مرتبط با پمپ کولر آبی را به‌صورت اختصاصی توسط تکنسین های مجرب و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم. توجه داشته باشید که مهم تر از هزینه تعمیرات، کیفیت تعمیرات می باشد!

هزینه تعمیر پمپ کولر آبی

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازمبرقی خانگی، تمامی خدمات تعمیر پمپ کولر آبی را توسط تکنسین های مجرب برای شما عزیزان انجام می دهد تا با خیالی آسوده از این قطعه بسیار مهم بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. در ادامه هزینه حدودی تعمیر پمپ کولر آبی را نیز شرح داده ایم:
هزینه تعمیر پمپ کولر آبی123.000 الی 187.000 تومان

نحوه ثبت درخواست تعمیر پمپ کولر آبی

اگر مایل به تعمیر پمپ کولر آبی در شعب شرق و غرب آریابهکار توسط تعمیرکاران کولر آبی هستید، می توانید از طریق مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنید تا مشکل پمپ کولر آبی شما عزیزان توسط تعمیرکاران حاضر در مجموعه رفع گردد. همچنین در صورت داشتن هر گونه سؤال در این خصوص می توانید از طریق شماره های مندرج بر روی سایت با کارشناسان و تکنسین های حاضر در آریابهکار تماس بگیرید و سوالات خودتان را بپرسید.

درضمن یکی دیگر از روش های ثبت درخواست تعمیر پمپ کولر آبی در آریابهکار، ارسال پیغام از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 می باشد که با ارسال تصویر یا ویدیو خرابی قطعه، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214