skip to Main Content

تعمیر کتری برقی از مجموعه خدماتی می باشد که در نمایندگی تخصصی تعمیرات کتری برقی تهران در حال انجام می باشد. این نمایندگی در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مخاطبان خود، از مجرب تربن تعمیرکاران و متخصصان حوزه تعمیرات استفاده می نماید. عیب یابی رایگان و ضمانت نامه بی قید و شرط تنها برخی از خدماتی می باشند که در این نمایندگی در اختیار کاربران متقاضیان قرار داده می شود.

انواع بسیار مختلفی از کتری های برقی در بازار موجود می باشد که هریک از آنها تولید شده توسط یک برند نامدار می باشند و از کیفیت های قابل قبولی برخوردار می باشند اما با این حال، ایجاد اختلال و بروز مشکل در کتری های برقی یک موضوع کاملا روتین بوده و این موضوع شامل تمامی برند ها می باشد. فرقی نمی کند که از چه برندی استفاده می نمایید چرا که در زمان بروز اختلال در دستگاه باید به فکر برطرف سازی آن و مراجعه به یک مرکز و نمایندگی معتبر باشید.

در استان تهران مراکز و نمایندگی های متعددی در راستای تعمیرات کتری برقی وجود دارد که هریک از آنها از خدمات و قابلیت هایی برخوردار می باشند اما برخی از نمایندگی های موجود از شرایط کاملا متفاوتی برخوردار می باشند و در لیست بهترین نمایندگی های تعمیر کتری برقی تهران می باشند. آریابهکار یکی از نمایندگی های فوق تخصصی با بالاترین میزان رضایت کاربری در استان تهران می باشد که به صورت کاملا حرفه های تعمیرات انواع کتری برقی را انجام می دهد و تمامی خدمات تعمیرات خود را تا 90 روز به صورت بی قید و شرط ضمانت می نماید. اگر نیاز به تعمیر کتری برقی یا تعمیر چای ساز دارید، قطعا آریابهکار بهترین گزینه پیش روی شما می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با تمامی خدمات نمایندگی تعمیر کتری برقی آریابهکار آشنا نماییم.

رویه تعمیر کتری برقی

اگر با استفاده از کتری برقی مشکلاتی برای دستگاه شما رخ داده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه باید به بهترین شکل ممکن صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود. با این وجود رویه تعمیراتی که قرار است بر روی کتری برقی پیاده سازی شود، باید یک رویه اصولی و خاص باشد که تعمیر دستگاه شما عزیزان بصورت تضمینی صورت گیرد.

رویه تعمیر کتری برقی

بصورت خلاصه اگر بخواهیم رویه تعمیر کتری برقی را خدمت شما ارائه دهیم می توان به این موضوع اشاره کرد که دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیبی یابی قرار گیرد و سپس تعمیرات تخصصی صورت گیرد. اما آیا همین دو مرحله کافی است؟ خیر. برای آنکه شما به جزئیات بیشتری در خصوص خرابی کتری برقی خود برسید، باید مراحل دیگری نیز در این پروسه همراه شما باشند تا بتوانید به نتایج بهتری برسید. با این وجود در ادامه برخی دیگر از مراحل تعمیر کتری برقی در اریابهکار را نام برده ایم که نتیجه بیش از 30 سال تعمیرات تخصصی است.

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر کتری برقی در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر کتری برقی در تهران به همراه تکنسین های مجرب و متخصصی که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی کتری برقی دارند و عنوان تکنسین در این زمین می باشند، تمام خدمات عیب یابی و تعمیر کتری برقی را به شما عزیزان ارائه می کند تا بتوانید مشکل این دستگاه را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنید. لازم به ذکر است که اگر هر گونه خرابی در کتری برقی شما عزیزان رخ دهد، ما تمام خدمات عیب یابی و تعمیر آنرا به شما عزیزان ارائه می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده نمایید.

با این وجود در صورتی که مایل به تعمیر تخصصی کتری برقی خود در آریابهکار هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما این پروسه را در آریابهکار به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه دهیم. لازم به ذکر است که پروسه عیب یابی و تعمیر کتری برقی در اریابهکار به همراه گارانتی طولانی مدت انجام می شود تا با خیالی آسوده دستگاه خود را بابت تعمیرات به مجموعه ما بسپارید و نگرانی بخصوصی هم در این زمینه نداشته باشید.

از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج اقدام کنید و درخواست شما ثبت گردد. همچنین اگر سوالاتی داشتید که پاسخ آنها را نمی دانید، می توانید از تیم پشتیبانی آریابهکار بپرسید تا پاسخ سوال شما عزیزان داده شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیر کتری برقی در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر کتری برقی در تهران می توانید از طریق شماره هایی که در قسمت ذیل درج کرده ایم اقدام کنید و از این طریق درخواست خود را در سامانه نمایندگی تعمیر کتری برقی در تهران ثبت نمایید. از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر کتری برقی در تهران

لازم به ذکر است اگر به واتساپ و تلگرام دسترسی دارید، می توانید از واتساپ و تلگرام آریابهکار به شماره 09190111214 با تیم تکنسین مجموعه در ارتباط باشید و مشکل دستگاه خود را از این طریق در مجموعه ثبت نمایید تا پیگیری های لازم صورت گیرد. از این رو توصیه می کنیم ویدیو خرابی کتری برقی را با کیفیت مناسب و مطلوب برای تیم پشتیبانی ما در قالب ویدیو 30 ثانیه ای ارسال کنید تا بررسی های لازم صورت گیرد.

توجه: برای عیب یابی تخصصی دستگاه، کتری برقی باید توسط تکنسین های مجموعه در حضور شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل دستگاه ریشه یابی شود. در غیر اینصورت مشکل دستگاه شما عیب یابی نخواهد شد.

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیر کتری برقی تهران

تمام خدماتی که متعلق به کتری برقی هستند، در آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه انجام می شوند تا دستگاه شما به نحوی تعمیر شود که نیازی به تعمیرات مجدد و پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید. با این وجود اگر با هر مشکلی در کتری برقی روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما پروسه عیب یابی و تعمیر کتری برقی را انجام خواهیم داد تا نیازی به تعویض قطعات و یا خرید کتری برقی جدید نداشته باشید.

بنابراین 0 تا 100 تعمیرات کتری برقی در مجموعه آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی انجام می شود و از این طریق سعی خواهد شد تا مشکل دستگاه شما عزیزان بدون هر گونه محدودیتی تعمیر شود. از مهم ترین خدماتی که ما در آریابهکار در خصوص تعمیر کتری برقی انجام می دهیم عبارتند از:

  1. عیب یابی تخصصی کتری برقی در مدل ها و برندهای مختلف.
  2. سرویس دوره ای کتری برقی.
  3. تعمیر قطعات کلیدی کتری برقی بدون نیاز به تعویض آنها.
  4. تعویض قطعات سوخته کتری برقی.
  5. تعمیر تخصصی برد کتری برقی.

فرایند تعمیر کتری برقی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

تعمیر کتری برقی در آریابهکار به نحوی می باشد که دستگاه شما هم بصورت تخصصی در این پروسه عیب یابی خواهد شد و هم اینکه تعمیرات تخصصی بر روی این دستگاه صورت خواهد گرفت تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. لازم به ذکر است که این پروسه در آریابهکار با توجه به سابقه 30 ساله مجموعه تهیه شده است تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن در مجموعه آریابهکار تعمیر کنید.

با این وجود هدف اصلی ما در آریابهکار این می باشد که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. در ادامه نیز فرآیند تعمیر کتری برقی را برای شما در آریابهکار مشخص کرده ایم که عبارت است از:

  1. عیب یابی تخصصی کتری برقی توسط تکنسین های مجرب و متخصص.
  2. ارائه گزارش خرابی کتری برقی توسط تکنسین تعمیرکار.
  3. برآورد هزینه تعمیرات کتری برقی براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران.
  4. در صورت تائید تعمیرات کتری برقی از جانب شما، پروسه تعمیرات تخصصی صورت خواهد گرفت.
  5. دستگاه پس از تعمیرات در حضور شما تست خواهد گردید.
  6. ارائه گارانتی رسمی و شرکتی در خصوص تعمیرات انجام شده کتری برقی.

نکات مهم در رویه تعمیرات کتری برقی

برای آنکه دستگاهی مانند کتری برقی بدون هر گونه محدودیتی تعمیر شود، باید نکات قابل توجهی در این زمینه مورد بررسی قرار گیرند تا مشکل دستگاه شما به نحوی بر طرف شود و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. از این رو کدام نکات مهم باید در پروسه تعمیر کتری برقی پیاده‌سازی شود؟ مهم ترین نکته ای که قرار است در این زمینه صورت گیرد، تنها یک نکته می باشد و آن هم ارائه خدمات تخصصی توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص است.

به عبارتی مهم ترین نکته در رویه تعمیرات کتری برقی این است که شما صرفا پروسه عیب یابی و تعمیر کتری برقی را به تکنسین های مجرب بسپارید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند. با این وجود توصیه ای که داریم این است که در خصوص تعمیر کتری برقی صرفا به نمایندگی تعمیر کتری برقی مراجعه کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید.

نکات مهم در رویه تعمیرات کتری برقی

در صورتی که این یک نکته از جانب شما رعایت شود، مطمئن باشید که دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر خواهد شد.

همچنین نکته دومی که می توانیم به شما یادآوری کنیم این است که اگر دانش لازم و کافی در زمینه تعمیرات کتری برقی ندارید، به هیچ وجه اقدام به باز کردن و تعمیرات قطعات این دستگاه نکنید! چرا که صرفا خرابی دستگاه را بیشتر و بیشتر خواهید نمود از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف نخواهد شد و برای بر طرف کردن آن نیز باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید که برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

مزیت های تعمیر کتری برقی نمایندگی مرکزی آریابهکار

اگر مایل هستید تا کتری برقی شما در آریابهکار تعمیر شود، لازم به ذکر است که مزایای متعددی شامل حال شما خواهد شد تا از این طریق با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجموعه ما بسپارید. با این وجود در ادامه برخی از مهم ترین مزایای تعمیر کتری برقی را برای شما نام برده ایم که بدون هر گونه استثنایی به شما ارائه خواهد گردید.

اولین مزیت تعمیر کتری برقی در آریابهکار این است که دستگاه شما بصورت تخصصی صرفا توسط تکنسین تعمیرکار کتری برقی تعمیر خواهد شد و به همین ترتیب بهترین خدمات ممکن در این زمینه به شما تعلق خواهد گرفت. اما این در حالی است که پروسه تعمیر کتری برقی در مجموعه های دیگر توسط افرادی تعمیر می شود که هیچ تجربه قبلی در این زمینه ندارند و نمی توانند خدمات تخصصی در این زمینه به شما ارائه دهند.

دومین مزیت تعمیر کتری برقی در آریابهکار این است که هزینه تعمیرات کتری برقی پس از عیب یابی تخصصی دستگاه توسط تکنسین مجموعه براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی به شما اعلام خواهد گردید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما اجازه دهید تا دستگاه در ابتدا عیب یابی شود و سپس هزینه تعمیرات آن به شما اعلام گردد.

سومین مزیت تعمیر کتری برقی در آریابهکار این است که تمام خدمات صورت گرفته در آریابهکار به مدت 90 روز گارانتی می شوند و از این طریق می توانید با خیالی آسوده از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید. در ادامه نیز در خصوص این مورد توضیحات بیشتری ارائه داده ایم.

تعمیر کتری برقی با گارانتی بی قید و شرط

آیا پروسه تعمیر کتری برقی در آریابهکار به همراه گارانتی می باشد؟ بله. آیا محدودیتی در این زمینه وجود دارد؟ خیر؛ ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر کتری برقی تمام خدمات عیب یابی و تعمیر کتری برقی را به همراه گارانتی و بدون هر گونه استثنایی انجام می دهیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را با خیالی آسوده تعمیر کنیم. لازم به ذکر است که تعمیر کتری برقی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص صورت می گیرد و به همین دلیل ما تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم را گارانتی می کنیم.

بازه زمانی گارانتی خدمات تعمیر کتری برقی در آریابهکار 90 روزه است که ما بابت هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهیم، تعلق خواهد گرفت. از این رو اگر پس از تعمیرات انجام شده در آریابهکار با خرابی قبلی در بازه زمانی تعمیرات کتری برقی روبرو شدید، ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد تا بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید. بنابراین بهترین راهکار ممکن این است که پروسه عیب یابی و تعمیر کتری برقی به همراه گارانتی خدمات صورت گیرد تا بهترین نتیجه ممکن شامل شما عزیزان شود.

تعمیر کتری برقی با قطعات 100% اورجینال

با توجه به اینکه شعار آریابهکار تعمیر قطعات معیوب بجای تعویض آنها می باشد، اما گاهی اوقات ممکن است که یک قطعه از قطعات کتری برقی بقدری آسیب دیده باشد که حتی احتمال 1 درصد تعمیرات هم نمیرود! برای مثال تصور کنید که به دلیل فشار بیش از حد ممکن است برد کتری برقی ذوب شده باشد. آیا این خرابی قابل تعمیر است؟ بدون شک خیر! اما اگر برد شما ایرادی داشته باشد که صرفا از طریق تعمیرات بر طرف شود، بدون شک ما آنرا تعمیر خواهیم کرد تا مشکل دستگاه شما از این طریق به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

تعمیر کتری برقی با قطعات 100% اورجینال

نکته دیگری که باید در این بخش به اطلاع شما برسانیم این است که اگر قطعه یا قطعات کتری برقی شما به نحوی آسیب دیده باشند که مشکل آن از طریق تعمیرات قابل بر طرف شدن نیست، برای شما تعویض قطعات انجام خواهیم داد. لازم به ذکر است که پروسه تعویض قطعات در آریابهکار با استفاده از قطعات وارداتی و شرکتی انجام خواهد شد تا همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید که پروسه تعویض قطعات کتری برقی نیز در آریابهکار شامل گارانتی خواهند شد.

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر کتری برقی

همانگونه که گفته شد، مهم ترین اقدامات در زمینه تعمیر کتری برقی که باید از جانب شما صورت گیرد این است که دستگاه را صرفا به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند بهترین خدمات ممکن را با توجه به سابقه چندین ساله خود ارائه دهند.

دلایل نیاز به تعمیر کتری برقی

مهم ترین دلیل نیاز به تعمیر کتری برقی این است که قیمت امروزه کتری برقی در بازار ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به همین دلیل اگر با هر گونه خرابی در کتری برقی روبرو شدید بهترین راهکار ممکن این می باشد که اقدام به تعمیر آن کنید و نیازی به تعویض کتری برقی نداشته باشید. از این رو توصیه می کنیم در صورت بروز هر گونه خرابی، اقدام به تعمیرات تخصصی این دستگاه کنید تا هم نیازی به تعویض قطعات و هم نیازی به تعویض کتری برقی نداشته باشید.

چرا تعمیر کتری برقی را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

با توجه به اینکه این روزها شاهد حضور مجموعه های بی تجربه و کم تجربه در زمینه تعمیرات کتری برقی هستیم، ممکن است برای شما سوال شود که چرا اصلا دستگاه خود را در آریابهکار تعمیر کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی آماده ارائه خدمات تخصصی به همراه کادری مجرب برای تعمیرات لوازم برقی خانگی و همچنین تعمیر کتری برقی است.

با این وجود آریابهکار یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران است که می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را تعمیر کنید؛ برای انجام هماهنگی های لازم نیز می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر کتری برقی آریابهکار

مراحل ثبت درخواست تعمیر کتری برقی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص این گونه می باشد که در ابتدا باید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و یا اینکه از همان ابتدا در واتساپ و تلگرام شماره مجموعه با تیم تکنسین آریابهکار در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید این دستگاه را به تکنسین های مجموعه بسپارید. از این رو برای ثبت درخواست خود می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

لازم به ذکر می باشد که تیم تکنسین و تیم تعمیرکار آریابهکار آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کتری برقی در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات کتری برقی در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج با ما در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. از این رو برای تماس سریع می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و ثبت درخواست کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214