skip to Main Content
تعمیر کولر گازی میتسوبیشی
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی یکی از خدمات فنی و تخصصی آریابهکار می باشد. شرکت تعمیراتی آریابهکار بیش از 30 سال سابقه کار در زمینه تعمیر کولر گازی دارد.

آریابهکار تلاش می کند تا بهترین خدمات را با پایین ترین هزینه برای مشتریان خود فراهم کند.به همین منظور گارانتی 90 روزه جهت تعمیرات انجام شده برای مشتری صادر می گردد.

فهرست

رویه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین کولرهای گازی در بازار ایران می باشد که در مدل های مختلف عرضه شده است. یکی از نقاط مثبت کولر گازی میتسوبیشی این است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در طول زمان به دلیل استفاده نادرست و اشتباه می تواند کارایی خود را از دست دهد و مشکلاتی در آن رخ دهند؛ از این رو توصیه ای که داریم این است حتما دفترچه راهنمای کولر گازی میتسوبیشی را حتی برای یکبار مطالعه کنید تا با نکات کلیدی که توسط کمپانی برای شما در نظر گرفته شده است، آشنا شوید.

رویه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

با این وجود اگر این دستگاه خراب شده است و نمی توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید، جای نگرانی نیست چرا که ما آنرا به‌صورت تخصصی تعمیر خواهیم کرد.

برای تعمیر اصولی کولر گازی میتسوبیشی باید مشکل دستگاه توسط تعمیرکار مجرب و متخصص تعمیر شود و برای تعمیر تخصصی هم یک پروسه فنی و مهندسی باید سپری شود تا رفع خرابی کولر گازی میتسوبیشی تضمین شود و نیازی هم به تعویض قطعات نداشته باشید.

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرگزی و معتبر تعمیر کولر گازی میتسوبیشی، آماده تعمیرات تخصصی دستگاه شما عزیزان توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص آماده تعمیر اصولی دستگاه شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا هستیم تا بتوانید از این دستگاه حتی بهتر از روز اول استفاده کنید.

لازم به ذکر است در صورتی مشکل کولر گازی میتسوبیشی به‌صورت تخصصی تعمیر خواهد شد که فرد تعمیرکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات این دستگاه را در رزومه خود داشته باشد و بتواند با دانش فنی تعمیراتی که دارد، مشکل را به بهترین حالت ممکن تعمیر کند. از این رو برای تعمیر تخصصی کولر گازی میتسوبیشی توسط تعمیرکاران کولر گازی میتسوبیشی می توانید از طریق شماره های مندرج با ما تماس بگیرید.

خدمات و سرویس های ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

اگر کولر گازی میتسوبیشی شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است و کارایی خود را از دست داده، نگران نباشید چرا که ما تمام خدمات تعمیر کولر گازی میتسوبیشی را با استفاده از تعمیرات تخصصی بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می کنیم تا بتوانید به بهترین حالت ممکن از این دستگاه استفاده کنید.

بنابراین تمام خدمات تعمیری که در ارتباط با کولر گازی میتسوبیشی می باشند، در مجموعه ما به‌صورت فنی و مهندسی انجام می شوند. جهت اعزام تکنسین تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تعمیرکاران در کمترین بازه زمانی به محل شما عزیزان اعزام شوند.

فرایند تعمیر کولر گازی میتسوبیشی توسط تعمیرکاران مجرب آریابهکار

فرایند و پروسه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در آریابهکار به نحوی برنامه ریزی شده است که در ابتدا مشکل دستگاه به‌صورت تخصصی ریشه یابی شود و سپس تعمیرات تخصصی صورت گیرد.

فرایند تعمیر کولر گازی میتسوبیشی توسط تعمیرکاران مجرب آریابهکار

از این رو با کمترین هزینه مشکل شما برطرف خواهد شد و می توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. از این رو در ادامه این گزارش قصد داریم تا پروسه کاری آریابهکار را برای شما شرح دهیم:

  1. پس از انجام هماهنگی های لازم، تکنسین به محل شما اعزام خواهد شد.
  2. در ابتدا تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی که در اختیار دارد، مشکل دستگاه را عیب یابی تخصصی می کند.
  3. سپس گزارش خرابی ناشی از عیب یابی قطعه به قطعه به شما اعلام خواهد شد.
  4. در صورت تایید شما عزیزان،پروسه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی آغاز می شود.
  5. در نهایت پس از تعمیرات نیز دستگاه در حضور شما تست می شود و کارت گارانتی خدمات نیز به شما ارائه خواهد گردید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی سامسونگ

نکات مهم در رویه تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی

جهت آنکه پروسه تعمیرات تخصصی بر روی کولر گازی میتسوبیشی شما عزیزان صورت گیرد، باید تعمیرکار دستگاه حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی انواع مدل های کولر گازی میتسوبیشی را داشته باشد تا از این طریق مشکل شما به‌صورت فنی و مهندسی شناسایی و تعمیر شود.

اما چرا تعمیرکار باید فردی باشد که تجربه چندین ساله داشته باشد؟ به این دلیل که اگر تعمیرکار شما سابقه تخصصی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی داشته باشد، بدون شک نکات طلایی که ماحصل چندین سال کار تخصصی است را دارد و می تواند با به‌کارگیری این نکات طلایی، مشکل را خیلی ساده و اصولی تعمیر کند. از این رو توصیه می کنیم فقط و فقط تعمیر کولر گازی میتسوبیشی را به افراد باتجربه بسپارید.

توجه: تعمیرکاران آریابهکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی کولر گازی میتسوبیشی را دارند و نسبت به تمام مدل های این دستگاه، دید فنی و مهندسی دارند.

مزیت های تعمیر کولر گازی میتسوبیشی نمایندگی مرکزی آریابهکار

اولین مزیت تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در نمایندگی مرکزی آریابهکار این است که در ابتدا بدون آنکه دستگاه عیب یابی تخصصی شود، تحت هیچ شرایطی ما براساس حدس و گمان به شما علت خرابی و هزینه تعمیرات آنرا اعلام نمی کنیم!

آیا بدون آنکه پروسه عیب یابی کولر گازی میتسوبیشی صورت گیرد، می تواند علت خرابی آنرا با اطمینان 100 درصدی اعلام کرد؟ بدون شک چنین چزی ممکن نیست و می تواند برای شما سنگین تمام شود.

با این وجود پس از آنکه تکنسین به محل شما اعزام شد، پروسه عیب یابی تخصصی دستگاه در ابتدا صورت خواهد گرفت تا مشکل به‌صورت فنی و مهندسی مورد بررسی قرار گیرد و ریشه یابی شود و سپس تعمیرات صورت گیرد.

مزیت های تعمیر کولر گازی میتسوبیشی نمایندگی مرکزی آریابهکار

دومین مزیت هم این است که 0 تا 100 پروسه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی توسط تعمیرکاران و متخصصانی صورت می گیرد که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه دارند و نسبت به دستگاه شما عزیزان دید فنی و مهندسی دارند و می توانند با عیب یابی تخصصی و نکات طلایی که ماحصل سال ها آزمون و خطا می باشد، مشکل دستگاه را به‌صورت فنی و تخصصی تعمیر کنند. از این رو مشکل شما توسط یک کارشناس مجرب تعمیر خواهد شد.

سومین مزیت هم این است که هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه می باشد و هیچ هزینه نامتعارفی در این خصوص از شما عزیزان دریافت نخواهد شد؛ این در حالی می باشد که هزینه تعمیرات در سایر مراکز تعمیر، هیچ معیار و ملاکی ندارد.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی با گارانتی بی قید و شرط

با توجه به خدمات فنی و مهندسی که ما به شما ارائه می دهیم، می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را جهت تعمیرات به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید و ما نیز جهت تمام خدمات به شما تضمین و گارانتی بی قید و شرط طولانی مدت ارائه دهیم؛ بدین معنا که ما تمام خدمات خود را گارانتی می کنیم و اگر با خرابی قبلی پس از تعمیرات روبرو شدید، مشکل دستگاه شما به‌صورت رایگان توسط تعمیرکاران مجموعه به‌صورت تخصصی تعمیر خواهد شد تا مشکل دستگاه شما رفع گردد و این در حالی می باشد اکثر تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه جهت تعمیراتی که به شما ارائه می کنند، کوچک‌ترین مسئولیتی قبول نمی کنند!

لازم به ذکر است ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدمات ما شامل 90 روز گارانتی رسمی آریابهکار می شوند و هیچ تفاوتی هم در میان خدمات ساده و کلی مجموعه ما وجود ندارد؛ تماما شامل گارانتی می شوند!

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی با قطعات 100% اورجینال

اگر قطعه یا قطعات از کولر گازی میتسوبیشی شما عزیزان به نحوی خراب شده است که باید تعویض شود، ما آنرا تعویض نمی کنیم! چرا که در ابتدا ما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا اقدام به عیب یابی و تعمیر قطعه معیوب دستگاه شما می کنیم و اگر تعمیر آن موفقیت آمیز بود، نیازی به تعویض قطعات نخواهید داشت.

همچنین اگر پروسه تعمیر قطعه کولر گازی میتسوبیشی موفقیت آمیز نبود، بدون شک باید اقدام به تعویض قطعه معیوب نمایید. برای مثال اگر برد کولر گازی میتسوبیشی ذوب شده باشد، آیا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد؟ بدون شک چنین چیزی ممکن نیست.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی جنرال

مهمترین گام ها در رویه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

مهم ترین گام هایی که باید در رویه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی رعایت و اجرایی شوند، برعهده تعمیرکار دستگاه می باشد که اگر فرد باتجربه و مجرب باشد، می تواند تمام این اقدامات را به‌صورت تخصصی و دقیق انجام دهد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی را بدست تکنسین هایی بسپارید که حداقل چندین سال تجربه فنی و تخصصی دارند.

دلایل نیاز به تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

برای خرید یک دستگاه کولر گازی میتسوبیشی 12000 جدید باید حداقل 26 میلیون تومان هزینه در نظر داشته باشید و این بدین معناست اگر تصمیم به تعمیر کولر گازی میتسوبیشی ندارید، باید با یک هزینه نسبتا زیادی اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود نمایید.

دلایل نیاز به تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

اما این در حالی است که با یک هزینه جزئی می توانید مشکل کولر گازی میتسوبیشی را توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار رفع نمایید و نیازی به تعویض قطعات هم نداشته باشید. از این رو دیگر نیازی به پرداخت حداقل 26 میلیون تومان هزینه برای خرید این دستگاه نخواهید داشت!

چرا تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

براساس تمام عواملی که در این گزارش بصورت یک به یک بررسی و شرح داده شدند، می توانید مشکل کولر گازی میتسوبیشی را بصورت تخصصی و تضمین شده با گارانتی 90 روزه توسط تعمیرکاران کولر گازی میتسوبیشی آریابهکار تعمیر کنید.

لازم به ذکر می باشد که آریابهکار یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیراتی می باشد و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید تا با کمترین هزینه تعمیرات، مشکل بصورت فنی و مهندسی رفع گردد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی آریابهکار

برای ثبت درخواست تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در آریابهکار می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید تا دستگاه شما به‌صورت کاملا تخصصی و به‌صورت اصولی تعمیر شود.

اولین راهکار که ساده‌ترین و سریع ترین راهکار ممکن می باشد این است که شما از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید تا تعمیرکاران و متخصصان آریابهکار در روز و زمان از پیش تعیین شده به محل شما اعزام شوند و مشکل دستگاه را به‌صورت کاملا تخصصی تعمیر کنند. از این رو لازم به ذکر است که تعیین کننده روز و زمان تعمیرات، شما عزیزان هستید و تعمیرکاران ما بدون استثنا در زمان تعیین شده مراجعه خواهند کرد.

همچنین یک روش دیگر برای شما در نظر داریم که با استفاده از این روش می توانید مشکل را بهتر پیگیری کنید. برای استفاده از این روش در ابتدا باید تصویر دستگاه به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی آن برای تیم تکنسین آریابهکار در واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 ارسال نمایید تا تعمیرکاران مجموعه مشکل را مشاهده کنند و راهکاری مطابق با خرابی دستگاه به شما عزیزان ارائه کنند.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی آریابهکار

لازم به ذکر است که این عیب یابی صرفا سطحی می باشد و عیب یابی تخصصی در زمانی صورت می گیرد که تکنسین تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی به‌صورت حضوری در محل شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا اقدام به عیب یابی تخصصی دستگاه شما عزیزان می کنند.

آخرین راهکار ممکن هم این است که شما عزیزان در صورت امکان دستگاه را به شعب تعمیراتی آریابهکار با هماهنگی قبلی منتقل کنید تا تعمیرات دستگاه در شعب تعمیراتی صورت گیرد. از این رو توصیه می کنیم حتما با هماهنگی قبلی مراجعه نمایید. در ادامه آدرس شعب آریابهکار را درج نموده ایم:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در تهران

با خرید کولر گازی میتسوبیشی از فروشگاه های مجار و معتبر در سطح شهر و استان محل سکونت خود، کارت گارانتی معتبر به شما عزیزان اعطا خواهد شد تا اگر خرابی بخصوصی در دستگاه وجود داشت، بتوانید با استفاده از کارت گارانتی کولر گازی میتسوبیشی به نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی مراجعه کنید و مشکل دستگاه شما عزیزان به‌صورت رایگان در بازه زمانی گارانتی تعمیر شود.

از این رو به همین سادگی خدمات پس از فروش کولر گازی میتسوبیشی به شما تعلی می گیرد و می توانید از این طریق مشکل دستگاه را رفع کنید و یک دستگاه سالم داشته باشید. اما اگر از فروشگاه های غیرمجاز و نامعتبر اقدام به خرید این دستگاه نمایید، بدون شک دستگاه شما فاقد گارانتی خواهد بود و این به معنای واردات غیرقانونی این دستگاه است.

لازم به ذکر می باشد که برای استفاده از این خدمات باید میزان اعتبار کارت گارانتی را بررسی کنید تا اگر اعتبار داشت به نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی مراجعه کنید؛ در غیر اینصورت خدمات بخصوصی به شما تعلق نخواهد گرفت.

از این رو برای تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی، می توانید به کارت گارانتی مراجعه کنید چرا که تمام اطلاعات نمایندگی تعمیرات دستگاه بر روی این کارت درج شده است و با استفاده از این شماره می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید.

همچنین اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی نداشت، می توانید با شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید تا در اسرع زمان، تعمیرکاران کولر گازی میتسوبیشی به محل شما اعزام گردند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی تراست

مهم ترین خدمات آریابهکار برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

در شرکت آریابهکار برای تعمیر کولر گازی برند میتسوبیشی خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد:

  1. سرویس دوره ای و تمیز کردن فیلتر های کولر
  2. تعمیر مشکل سرمایش بیش از حد
  3. عیب یابی کندانسور
  4. تعمیر برد الکتریکی کولر
  5. رفع نشتی لوله های مسی دستگاه
  6. رفع آبریزش از پنل داخلی
  7. تعمیر ترموستات دستگاه
  8. رفع لرزش بیش از حد کولر
  9. و…

مهم ترین خدمات آریابهکار برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تمامی تعمیرات و خدمات آریابهکار به صورت اصولی و توسط افراد آموزش دیده انجام می شود.

مشکلات شایع در انواع کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی های میتسوبیشی ممکن است در طول زمان استفاده دچار مشکلاتی شوند که مواردی را در پایین آورده ایم:

  1. کاهش راندمان و پرتاب باد کولر
  2. کم شدن سرمایش کولر
  3. صدای خروج گاز از قسمت موتور
  4. کار نکردن کمپرسور
  5. نمایش حالت ارور در پنل داخلی
  6. برفک زدن لوله های کولر
  7. افزایش مصرف برق
  8. گرمای بیش از حد کمپرسور
  9. بوی سوختگی از قسمت یونیت ها
  10. و…

هزینه های مربوط به تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با اطلاع از نوع خرابی حدود هزینه های تعمیرات را به شما اطلاع می دهند. جهت کاهش هزینه های کارفرما تعمیر قطعات خراب در اولویت قرار دارد.

پس از پایان کار گواهی 90 روزه تضمین خدمات به شما ارائه خواهد شد.دقت داشته باشید که هزینه هایی تعمیرات شامل ایاب و ذهاب، دستمزد تعمیرات و هزینه قطعات مصرفی می باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی اجنرال

نکاتی جهت بهینه سازی و استفاده بهینه از کولر گازی

برای این که دستگاه شما عمر بیشتری داشته باشد بهتر است به نکات زیر توجه کافی داشته باشید:

  • مرتبا فیلتر های پنل داخلی را شستشو دهید.
  • دستگاه را مرتبا روشن و خاموش نکنید.
  • دمای کولر را بالای 23 درجه تنظیم کنید.
  • سرویس های دوره ی و سالیانه را انجام دهید.

اگر نیاز به مشاوره درباره مشکلات احتمالی کولر گازی دارید کافی است با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرد. همکاران ما در آریابهکار شما در زمینه تعمیر کولر گازی راهنمایی خواهند کرد.

امتیاز page

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214