skip to Main Content

نسل جدید کتری های برقی که در بازار ایران و جهان وجود دارند، اینگونه می باشد که در بدنه آنها از شیشه استفاده شده و به دلیل زیبایی بهتر نسبت به نسل قبلی که صرفا از استیل تشکیل شده، در بازار ایران و جهان به میزان قابل توجهی به فروش رفته اند. برای مثال می توان به کتری برقی شیشه ای برندهای بوش، روگن، فلر، فکر و… اشاره کرد از این مدل کتری ها طراحی و روانه بازار کرده اند. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که جنس شیشه به کار رفته از پیرکس ضد ضربه است و به راحتی آسیب نمی بیند!

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما بصورت اصولی از این دستگاه استفاده کنید و مانع ورود هر گونه ضربه به این دستگاه شوید. اما اگر شما بصورت اصولی از کتری برقی شیشه ای نکنید، مطمئن باشید که آسیب خواهد دید و باید به فکر تعمیر و تعویض شیشه کتری برقی کنید. از این رو اگر چنین مشکلی برای دستگاه شما ایجاد شده است و نمی توانید مشکل را بر طرف کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که باید این خرابی توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد بررسی قرار گیرد تا مشکل رفع شود.

بنابراین توصیه می شود که این دستگاه را به افراد بی تجربه و کم تجربه نسپارید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. از این رو همراه ما باشید تا در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر کتری برقی با این موضوع بهتر و بیشتر آشنا شوید.

علت خرابی شیشه کتری برقی

علت خرابی شیشه کتری برقی

شیشه کتری برقی ممکن است به دلیل چندین عامل مختلف خراب شود. اما چرا شیشه کتری برقی خراب می شود؟ آیا هر عاملی می تواند منجر به خرابی شیشه کتری برقی شود؟ در پاسخ باید بگوییم که هر گونه استفاده نادرست و اشتباه می تواند در طول زمان منجر به خرابی و شکستن شیشه کتری برقی شما عزیزان شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این موارد را مطالعه کنید تا از علت خرابی شیشه کتری برقی مطلع شوید.

1. ترکیدگی یا شکستگی شیشه

این مسئله از جمله معمول ترین دلایل برای خرابی شیشه کتری برقی محسوب می شود. بروز ترک یا شکستگی در شیشه می تواند ناشی از ضربه، استفاده غیرمناسب یا حمل و نقل نادرست این دستگاه باشد. در صورت بروز چنین خرابی در شیشه کتری برقی عملا نمی توانید از کتری برقی خود استفاده کنید و تنها راهکار شما عیب یابی و تعمیرات تخصصی در نمایندگی تعمیر کتری برقی است.

2. نقص در قطعات الکتریکی

امکان دارد قطعات الکتریکی داخل کتری برقی خراب یا آسیب دیده باشند. این خرابی می تواند به علت اتمام طول عمر مفید، کیفیت نامناسب قطعات یا استفاده غیرمناسب از دستگاه اتفاق افتاده باشد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه سرویس دوره ای کتری برقی را در تعمیرگاه های مجاز سپری کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

3. وارد شدن ضربه سنگین

همانگونه که توضیح داده شد، جنس شیشه کتری برقی از پیرکس نشکن می باشد و خیلی سخت ممکن است این شیشه آسیب ببنید. اما اگر به هر دلیلی به شیشه کتری برقی ضربه وارد شود، به مرور زمان مقاومت خود را از دست خواهد داد و در نتیجه نمی توانید به دلیل شکستن شیشه کتری برقی از آن استفاده کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از کتری برقی خود بصورت اصولی استفاده کنید و مانع بروز هر گونه خرابی در آن شوید.

5. استفاده غیرمناسب

استفاده نادرست از کتری برقی می تواند بر خرابی آن منجر شود. به عنوان مثال، قرار دادن کتری برقی روی شعله گاز یا استفاده از آن بدون پر کردن آب می تواند عواقب جدی ایجاد کند. از این رو توصیه می شود حتما دفترچه راهنمای استفاده از کتری برقی را مطالعه کنید تا با نحوه استفاده صحیح و اصولی از کتری برقی آشنا شوید.

برای شناسایی علت دقیق خرابی شیشه کتری برقی، توصیه می شود حتما پروسه تعمیرات تخصصی که شامل عیب یابی تخصصی است را در نمایندگی تعمیر کتری برقی در تهران سپری کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن شناسایی و تعمیر شود. از این رو اگر چنین مشکلی برای شما رخ داده است به خاطر داشته باشید که این مشکل تنها در صورتی تعمیر خواهد شد که به دست تکنسین های مجرب و متخصص برسد.

تعمیر شیشه کتری برقی

آیا شیشه کتری برقی قابل تعمیر است؟ تعمیر شیشه کتری برقی یکی از اشتباه ترین اقداماتی می باشد که می تواند منجر به پریدن فیوز برق، سوختن برد، اتصالی کتری برقی و… شما عزیزان شود؛ چرا که اگر شما برای تعمیر شیشه کتری برقی هر کاری کنید باز هم به دلیل گرمای زیادی ممکن است شیشه کتری برقی در حین روشن بودن دستگاه بصورت ناگهانی بترکد و عواقب سختی را به همراه خود داشته باشید.

تعمیر شیشه کتری برقی

با این وجود از تعمیر شیشه کتری برقی با استفاده از چسب های مخصوص و گران قیمت خودداری کنید؛ چرا که این هزینه هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و باز هم با خرابی قبلی در شیشه کتری برقی روبرو خواهید شد. از این رو تیم تکنسین های آریابهکار توصیه می کنند که به هیچ وجه اقدام به تعمیر شیشه کتری برقی نکنید!

مقالات متربط: نحوه جرم گیری کتری برقی

تعویض شیشه کتری برقی

اما آیا شیشه کتری برقی قابل تعویض است؟ بله. ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر کتری برقی تمام خدمات تعویض شیشه کتری برقی را بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را بصورت اصولی و بدون هر گونه ریسک برطرف کنیم و نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

از این رو اگر شیشه کتری برقی شما عزیزان آسیب دیده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، می توانید آنرا به تکنسین های مجرب و متخصص ما بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود. لازم به ذکر است که تعویض شیشه کتری برقی کار تخصصی است و نباید توسط هر فردی انجام شود.

امتیاز post

This Post Has 2 Comments

    1. با سلام. کاربر گرامی تعویض گزینه مناسب تری برای شما می باشد. این مورد اگر هم تعمیر شود میزان مقاومت آن در مقابل گرما کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214