skip to Main Content

از مهم ترین قطعاتی که در ماشین لباسشویی وجود دارد و علیرغم قیمت مناسب و پائینی که دارد می تواند در طی استفاده های نادرست قابلیت خود را از دست دهد، می توان به هیدروستات ماشین لباسشویی اشاره نمود.

لازم به ذکر است که هیدروستات ماشین لباسشویی همانند سایر قطعاتی که در این دستگاه وجود دارند، دارای طول عمر مفید است و اگر فشار زیادی به این قطعه و سایر قطعات وارد کنید، مطمئن باشید که خرابی رخ خواهد داد. از این رو با خرابی این قطعه برای شما سوال خواهد شد که طریقه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی چگونه می باشد؟

برای آنکه با نحوه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی آشنا شوید، در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی آریابهکار قصد داریم تا شما عزیزان را بصورت گام به گام آشنا سازیم و بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به رفع خرابی این مشکل نمایید. همراه ما باشید.

هیدروستات ماشین لباسشویی چیست؟

هیدروستات ماشین لباسشویی یک قطعه از قطعات ماشین لباسشویی می باشد که مهم ترین وظیفه این قطعه، تنظیم و کنترل دما و فشار آب موجود در این دستگاه می باشد. لازم به ذکر است که این قطعه معمولا در قسمت بالایی ماشین لباسشویی قرار دارد و برای آنکه به این قطعه دسترسی پیدا کنید باید پنل پشتی و جلویی این دستگاه خارج شود.

از این رو اگر این قطعه تحت هر شرایط دچار خرابی شود، مطمئن باشید که پروسه شستشوی البسه درون ماشین لباسشویی دچار اختلال خواهد شد.

نکته: هیدروستات ماشین لباسشویی دارای سوئیچ فشار آب و سنور دما می باشد که این سنسور دما، اقدام به بررسی و سنجش دمای آب در ماشین لباسشویی می کند.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی تایمر ماشین لباسشویی میتوانید مقاله تعمیر تایمر ماشین لباسشویی را مطالعه فرمایید.

قیمت هیدروستات ماشین لباسشویی

با خراب شدن هیدروستات ماشین لباسشویی، شخص تعمیرکار اقدام به عیب یابی و بازبینی این قطعه با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می کند، تا مشکل قطعه را تشخیص دهد. با این وجود پس از آنکه پروسه عیب یابی این قطعه به اتمام رسید، تکنسین به شما اعلام خواهد کرد که این قطعه یا باید تعمیر شود و یا تعویض! اما یک نکته وجود دارد که باید به شما اطلاع دهیم و شما نیز از این موضوع باید مطلع باشید.

قیمت هیدروستات ماشین لباسشویی

قیمت یک قطعه هیدروستات ماشین لباسشویی در بازار امروز کشور مابین 250.000 الی 400.000 در مدل ها و برندهای مختلفی می باشد که به سادگی می توانید اقدام به تهیه این قطعه کنید. از این رو اگر تکنسین تعمیرکار برای تعمیر این قطعه هزینه 200.000 تومانی و یا بیشتری را به شما اعلام کرد، توصیه می کنیم پروسه تعمیرات را انتخاب نکنید و صرفا اقدام به تعویض این قطعه کنید! چرا که تعمیرات برای شما به صرفه نخواهد بود و باید اقدام به تعویض این قطعه کنید تا مشکل برطرف شود.

به همین دلیل ما بین تعمیر و تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ما گزینه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی را به شما پیشنهاد می دهیم؛ اما اگر مشکل این قطعه بسیار جزئی باشد، بدون شک با تعمیر این قطعه مشکل برطرف خواهد شد. از این رو برای تعمیر یا تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی می توانید از دانش فنی تکنسین های مجموعه آریابهکار استفاده کنید تا مشکل شما بصورت تخصص تعمیر و رفع گردد.

آموزش تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی

اما اگر دانش فنی دارید و می خواهید خودتان شخصا اقدام به تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی نمایید، لازم به ذکر است که این پروسه در صورت داشتن دانش فنی تعمیرات و ابزارهای تعمیراتی مخصوص ماشین لباسشویی قابل اجراست. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با نحوه تعویض این قطعه بصورت گام به گام آشنا سازیم.

آموزش تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی

نکته: اگر دانش فنی کافی در این زمینه ندارید، به هیچ وجه اقدام به تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی نکنید؛ نه تنها مشکل را برطرف نخواهید کرد، بلکه ممکن است منجر به خرابی بیشتر در این قطعه شوید.

  1. در ابتدا ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید.
  2. سپس دستگاه را به جلو بیاورید.
  3. عموما هیدروستات ماشین لباسشویی در قسمت بالایی این دستگاه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید پنل پشت و بالا باز شوند.
  4. از این رو در ابتدا پیچ های پنل پشتی را باز کنید و آنرا خارج کنید. سپس اقدام به خارج کردن پنل بالایی کنید.
  5. پس از باز کردن پنل بالایی، هیدروستات ماشین لباسشویی را مشاهده خواهید کرد.
  6. اتصالات آنرا به ترتیب باز کنید و علامت گذاری نمایید.
  7. قطعه تعویض را که خریداری کرده اید را در جای هیدروستات قبل قرار دهید.
  8. اتصالات آنرا ببندید.
  9. سپس پنل بالا و پشتی را جای خودشان قرار دهید و پیچ های پشتی را ببندید.
  10. دستگاه را به برق متصل کرده و تست کنید.

از این رو اگر پروسه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی را موفقیت انجام دادید، می توانید دستگاه را در جای قبلی خود قرار دهید و از آن استفاده کنید. اما اگر با موفقیت انجام ندادید، باید از تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی درخواست تعمیرات این دستگاه نمایید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی می باشد که 0 تا 100 خدمات تعمیر در مجموعه ما بصورت تخصصی توسط تکنسین های تعمیرکار و مجرب با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شوند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

از این رو اگر با مشکل و خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی روبرو شده اید و نمی توانید این مشکل را برطرف کنید، می توانید دستگاه خود را با خیالی آسوده به تکنسین های آریابهکار بسپارید تا پروسه تعمیر و تعویض این قطعه بصورت تخصصی صورت گیرد و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

کاربر عزیز : برای آگاهی بیشتر درباره خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میتوانید مقاله علت خرابی و تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار تا پیش از آنکه بصورت 100 درصد از خرابی یک قطعه مطمئن نشویم، به هیچ وجه اقدام به تعویض آن نمی کنیم. از این رو ما همواره آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان هستیم.

همچنین پس از آنکه هماهنگی های لازم را انجام دادید، تکنسین های تعمیرکار مجموعه ما در اسرع زمان در محل شما حضور خواهند یافت تا مشکل را شناسایی و سپس تعمیر کنند.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیراتی که توسط تکنسین های ما به شما اعلام خواهد شد، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و هیچ هزینه نامتعارفی به شما اعلام نخواهد شد. از این رو برای تعمیر و تعویض تخصصی هیدروستات ماشین لباسشویی با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن می توانید به خدمات تخصصی آریابهکار اعتماد کنید.

امتیاز post

This Post Has 2 Comments

  1. دوست عزیز شما که اینهمه زحمت کشیدید لطف میکردید یه عکسشوهم میگذاشتید چیزی کم میشد ؟موفق باشید

    1. با سلام،
      کاربر گرامی در حال حاضر برخی صفحات سایت در حال به روز رسانی هستند. اما در اصرع وقت به موضوعی که مطرح کردید رسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214