skip to Main Content

از رایج ترین سوالاتی که مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی از آریابهکار میپرسند و ممکن است برای هر برند ماشین ظرفشویی پیش بیاید علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی است. این مشکل یکی از آزاردهنده ترین اتفاق هایی است که میتواند برای شما پیش بیاید.

از مهم ترین دلایل بروز این مشکل میتوان به انسداد شیلنگ تخلیه، کثیف بودن فیلتر، ایراد در برد الکتریکی و … اشاره کرد. که بررسی هر یکاز این قسمت ها باید حتما توسط یک تعمیرکار متخصص با دانش و اطلاعات مناسب درباره ماشین ظرفشویی انجام شود.

در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین ظرفشویی آریابهکار به بررسی علت تخلیه نشدن آب در برند های مطرح ماشین ظرفشویی خواهیم پرداخت و هرکدام را جداگانه بررسی میکنیم.

علل تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی

پیدا کردن مشکلی که چرا ماشین ظرفشویی شما به درستی آبکشی نمی کند، اولین مرحله برای رسیدن به یک راه حل است. در اینجا برخی از نقص ها در تخلیه آب آورده شده که ممکن است روند تخلیه آب دستگاه را محدود کنند:

علل تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی

1) وجود موانع در تخلیه نشدن ظرفشویی

اگر خرد کن مواد غذایی دستگاه شما معیوب باشد، خرد های مواد غذایی در ماشین ظرفشویی موجب گرفتگی در شلنگ تخلیه می شود.

برای برطرف کردن این مشکل شلنگ تخلیه را از پمپ جدا کنید و آن را تمیز کنید. با این حال، این یک راه حل موقت است چرا که اگر خرد کن مواد غذایی دستگاه شما تعمیر نشود، شلنگ تخلیه مجددا توسط خرده های مواد غذایی گرفتگی پیدا می کند.

2) گرفتگی سبد آبکشی

این شایع ترین علت مشکلات مربوط به تخلیه آب در بسیاری از ماشین های ظرفشویی می باشد. سیستم آبکشی شامل یک فیلتر است که از ورود خرده های مواد غذایی جلوگیری می کند.

به طور دستی تمام آب های باقی مانده را برای بیرون کشیدن سبد آبکشی تخلیه کنید. شما باید هنگام انجام این کار مراقب باشید چرا که ممکن است خرده های شیشه دلیل گرفتگی سبد آبکشی دستگاه باشند.

سبد آبکشی توسط پیچ و مهره ها در جای خود قرار گرفته است. آنها را باز کنید سپس سبد را در بیاورید و اطراف فیلتر را تمیز کنید.

3) گرفتگی شلنگ تخلیه

لوله تخلیه در نزدیکی موتور دستگاه قرار دارد. این لوله ها مسئول هدایت فاضلاب به خارج از ماشین ظرفشویی را دارند. جلوگیری از برگشت جریان فاضلاب از وظایف دیگر لوله است.

گرفتگی شلنگ تخلیه

بیشتر اوقات گرفتگی های ناشی از خرده های مواد غذایی باقی مانده در لوله است. گرفتگی معمولا به 2 صورت اتفاق می افتد.

  1. گرفتگی توسط خرده های غذا
  2. پیچ خوردگی در شلنگ

پیچ خوردگی می تواند باعث ایجاد سوراخ در شلنگ شود. اگر پیچ خوردگی بدی ایجاد شده است ما توصیه می کنیم شلنگ تخلیه خود را تعویض کنید.لوله های معیوب قابل تعمیر نیستند.

برای تشخیص گرفتگی لوله، ابتدا شلنگ تخلیه را خارج کنید. ماشین ظرفشویی را با آب پر کنید و سعی کنید آن را تخلیه کنید. از یک سطل برای تخلیه آب استفاده کنید.در طول فرآیند تخلیه شما قادر به دیدن باز شدن شیر آب خواهید بود و پس از تخلیه آب هم این شیر بسته نمی شود یا به طور کامل تخلیه نخواهد شد.

4) مسدود شدن یا خرابی پمپ تخلیه

پمپ تخلیه برای تخلیه ی آب از ماشین ظرفشویی از یک پروانه استفاده می کند. پمپ می تواند به دلایل متعددی ایراد پیدا کند. یک شیء خارجی پمپ را مسدود کرده است. هنگام شروع چرخه شستشو شما می توانید صدای کلیک کلیک خفیفی از موتور بشنوید. این صدا حاکی از آن است که شیء خارجی در پمپ تخلیه می باشد.

با قطع شلنگ تغذیه و هر اتصال دیگری که می تواند هنگام چرخش ماشین ظرفشویی صدمه دیده باشد، این مشکل را برطرف کنید. پیچ های صفحه پایه ی ماشین ظرفشویی خود را باز کنید، سپس سوییچ جریان آب را قطع کنید.پیچ های پمپ را باز کنید و آن را بیرون بکشید.

مسدود شدن یا خرابی پمپ تخلیه

پروانه را برای وجود هر نوع مانعی از خرده های مواد غذایی گرفته تا اشیاء خارجی دیگر، چک کنید. شما به سادگی می توانید با از بین بردن خرده های مواد غذایی آن را تمیز کنید. سپس سعی کنید پروانه را با انگشت خود بچرخانید تا ببینید که به درستی می چرخد یا خیر.

عدم عملکرد موتور یا عملکرد اشتباه آن می تواند باعث عدم تخلیه ی ماشین ظرفشویی سامسونگ شما باشد. بررسی کنید که موتور در جهت درست بچرخد. اگر موتور چرخش ندارد سپس با استفاده از یک متر چک کنید که آیا مدار به پایانه ها می رسد یا خیر.

در صورتی که جریان در پایانه ها وجود داشته باشد سپس پمپ تخلیه ی شما کار نمی کند چرا که در سیم پیچ موتور مشکلی وجود دارد یا موتور شما قفل شده است. در تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، موتور قفل شده تعویض می شود.

اگر جریان به پایانه ها نمی رسد، سپس ممکن است مشکل از کنترل الکتریکی، تایمر، یا سوییچ های درب دستگاه باشد. اگر با اتصالات و مدار های الکتریکی آشنا نمی باشید، به یک تعمیرکار حرفه ای ظرفشویی نیازمند خواهید بود.

5) تایمر ماشین ظرفشویی

تایمر معمولا در کنترل پنل ماشین ظرفشویی شما قرار گرفته است. تایمر، موتور و همچنین سلونویید تخلیه را کنترل می کند. ماشین ظرفشویی شما احتمالا به دلیل تایمر معیوب، آب کثیف را تخلیه نمی کند. ما توصیه می کنیم که تایمر معیوب را تعویض کنید.

اگر تایمر شما معیوب باشد، بایدماشین ظرفشویی را سیم کشی مجدد کنند. ماشین ظرفشویی های متفاوت نمودار سیم کشی های متفاوتی دارند. شما قادر خواهید بود تا اتصالات دقیق تایمر که سیستم تخلیه را مدیریت می کنند، را پیدا کنید. شما می توانید با بررسی تداوم جریان مشکل را شناسایی کنید.

اگر جریان به تایمر می رسد اما جریان را نشان نمی دهد، سپس تایمر معیوب است. اگر جریان خارج است، سپس سیم را دنبال کنید تا جایی که پیدا کنید جریان کجا قطع می شود. اگر ایرادی در سیم کشی وجود دارد، شما می توانید سیم ها را تعویض کنید.

6) دفع زباله

لوله ی تخلیه ضایعات زباله شامل یک درپوش سخت است که می تواند سیستم آبکشی را محدود کند. این مشکل ممکن است در طول نصب و راه اندازی دستگاه یا مسدود شدن آن اتفاق بیفتد.

در بیشتر موارد، این اتفاق برای دفع زباله های تازه نصب شده اتفاق می افتد. درپوش را بر دارید و بررسی کنید که مشکل تخلیه ی آب برطرف می شود یا خیر. اگر از ماشین ظرفشویی خود استفاده می کنید، سپس ممکن است بخواهید دستگاه دفع زباله را برای گرفتگی آن چک کنید.

شلنگ تخلیه را در بیاورید و بست (قسمت تاشو) دستگاه دفع زباله و شلنگ تخلیه را تمیز کنید. چک کنید که آیا این خرده های مواد غذایی که گرفتگی ایجاد کرده اند، از ذرات بزرگتر مواد غذایی می باشند. اگر این گونه است، سپس شما همچنین نیاز به بررسی خردکن مواد غذایی دستگاه هم دارید.

7) توپی چک کننده دستگاه

بعضی اوقات متوجه می شوید که ماشین ظرفشویی شما آبکشی می کند، اما بعد از مدتی شما در کفه ی ماشین ظرفشویی خود آب مشاهده می کنید. این ممکن است ناشی از برگشت جریان آب از تخلیه آب ماشین ظرفشویی باشد.

توپی چک کننده دستگاه یک توپ پلاستیکی کوچک در دریچه بازرسی است که از برگشت جریان آب فاضلاب جلوگیری می کند. وقتی این توپی گیر می کند، تخلیه آب توسط دریچه بازرسی محدود می شود. با استفاده از یک پیچ گوشتی این توپی را آزاد کنید و به آن روان کننده بزنید.

علت تخلیه نشدن آب در برند های مختلف ظرفشویی

تا به این بخش از محتوا به خوبی با دلایل و علت های تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی آشنا شدید و دانستید که تحت چه عواملی با چنین مشکلی روبرو خواهید شد. حال بیایید با یکدیگر به بررسی علت های مختلف تخلیه نکردن ظرفشویی بپردازیم و هریک از برند های مطرح که با این دسته از مشکلات مواجه می شوند را ارزیابی نماییم.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی آاگ

تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی آاگ یکی از مشکلات رایج و متداولی می باشد که در طول زمان می تواند برای این دستگاه کاملا کاربردی رخ دهد و رخ دادن چنین خرابی نیز در ماشین ظرفشویی آاگ می تواند نشان دهنده خرابی گسترده در این دستگاه باشد.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی آاگ

از این رو علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی آاگ می تواند ناشی از دلایل مختلف و متعددی باشد که تشخیص و شناسایی این دلایل باید توسط تکنسین و تعمرکاران باتجربه صورت گیرد تا مشکل هم به‌صورت اصولی شناسایی و هم به‌صورت اصولی تعمیر شود.

از این رو توصیه مهمی که برای شما داریم این است که اگر آشنایی کافی با این دستگاه ندارید، به هیچ وجه تلاشی مبنی بر ریشه یابی تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی آاگ نکنید و صرفا این پروسه را به افراد متخصص و باتجربه ای بپسارید که توانایی های لازم را دارند و می توانند مشکل دستگاه شما را خیلی ساده ریشه یابی و سپس تعمیر کنند.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی موریس

با توجه به میزان مصرف بالای ماشین ظرفشویی موریس مبنی بر قابلیت هایی که داراست، ممکن است مشکلاتی در طول زمان برای این دستگاه رخ دهنده که یکی از این مشکلات، تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی موریس می باشد!

رخ دادن چنین خرابی می تواند نشان دهنده یک خرابی در دستگاه باشد که معمولا در 99 درصد مواقع باید توسط تعمیرکار مجرب و متخصص تعمیر شود تا این مشکل رفع گردد. از این رو توصیه ای که برای شما عزیزان داریم پروسه عیب یابی ماشین ظرفشویی موریس را به تعمیرکاران باتجربه بسپارید.

همچنین یکی از دلایل رایج در تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی موریس، می تواند گرفتگی شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی موریس باشد؛ چرا که معمولا ظرف هایی که درون ماشین ظرفشویی قرار داده می شوند، بدون آنکه ذرات ریز و درشت آنها با استفاده از یک ابر تمیز و پاکسازی شوند، قرار داده می شوند و این ذرات غذا می توانند در حین تخلیه باعث مسدودی و گرفتگی شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی موریس شوند.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی دوو

اگر پس از اتمام پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی دوو متوجه عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی دوو شدید، لازم به ذکر می باشد این یک مشکل جدی می باشد و باید آنرا جدی بگیرید و در سریعترین بازه زمانی اقدام به تعمیرات کنید.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی دوو

از این رو اگر به دنبال علت اصلی این مشکل هستید باید بگوییم که معمولا این خرابی به دلیل مسدودی شلنگ تخلیه، گرفتگی لوله فاضلاب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی برد ماشین ظرفشویی دوو و… رخ می دهد که در صورت نداشتن دانش فنی تعمیرات این دستگاه باید از تعمیرکاران مجرب درخواست تعمیرات کنید.

لازم به ذکر می باشد که ماشین ظرفشویی دوو یک دستگاه مصرفی و کاربردی می باشد که برای خرید این دستگاه باید حداقل 20 میلیون تومان هزینه کنید و به همین دلیل توصیه می کنیم پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی دوو را به افراد غیرکارشناس نسپارید و صرفا توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص صورت گیرد.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از گران‌قیمت ترین ماشین های ظرفشویی در بازار ایران، ماشین ظرفشویی ال جی می باشد که کیفیت بالایی دارد و می تواند بهترین نتیجه ممکن را به شما عزیزان ارائه دهد.

اما کیفیت بالای این دستگاه نمی تواند در برابر استفاده های نادرست، برای همیشه مقاومت کند! برای مثال اگر استفاده نادرستی از این دستگاه دارید، ممکن است در طول زمان با مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی ال جی روبرو شوید که این مشکل می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد و مشکلاتی را برای شما عزیزان ایجاد کند.

اما علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟ معمولا علت این خرابی می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد که از مهم ترین آنها می توان به مسدودی شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی، مسدودی لوله فاضلاب، خرابی فیلتر ماشین ظرفشویی ال جی و… اشاره نمود که تمامی این موارد بهتر است توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص مورد شناسایی و عیب یابی قرار گیرند.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما عزیزان پس از آنکه ظرف ها را شسته، آب درون دستگاه را نمی تواند به لوله فاضلاب تخلیه کند، جای نگرانی نیست؛ چرا که این مشکل به ساده‌ترین حالت ممکن قابل شناسایی و تعمیر می باشد. اما علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

علیرغم مسدودی شلنگ تخلیه و لوله فاضلاب می توان به خرابی شیر تخلیه و خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ اشاره نمود که باید توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ

لازم به ذکر است به دلیل گران‌قیمت بودن ماشین ظرفشویی سامسونگ، توصیه می کنیم دستگاه را به شعب تعمیراتی منتقل کنید تا مشکل به بهترین حالت ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت نداشته باشید.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی الگانس

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی الگانس چیست؟ رایج ترین علت تخلیه نشدن آب در این دستگاه می تواند مبنی بر خرابی پمپ تخلیه آب ماشین ظرفشویی الگانس باشد.

در این مواقع بدون شک با مشکلاتی روبرو خواهید شد که می توانند کم و بیش ترسناک باشند؛ چرا که در صورت عدم تخلیه آب به دلیل خرابی پمپ، صدای خر‌خر ماشین ظرفشویی الگانس را خواهید شنید و این صدای عجیب غریب نشان دهنده خرابی پمپ می باشد و بهتر است در اسرع وقت به‌صورت دستی اقدام به تخلیه آب دستگاه نمایید.

از این رو توصیه می کنیم دستگاه را به تعمیرگاه های مجاز و معتبری منتقل کنید که بتوانید با استفاده از تعمیرات تخصصی، این مشکل را برای همیشه تعمیر کنید! لازم به ذکر است که مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی الگانس در آریابهکار از طریق تعمیرات در محل به‌صورت فنی و تخصصی تعمیر می شود تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی میدیا

ماشین ظرفشویی میدیا یکی دیگر از برندهای ماشین ظرفشویی در بازار ایران می باشد که شما عزیزان با قیمت منطقی و مقرون به صرفه می توانید اقدام به خرید این دستگاه نمایید.

از این رو اگر طبق اصول و چارچوبی که در دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی میدیا گفته شده است از این دستگاه استفاده نکنید، با خرابی هایی روبرو خواهید شد که می توانند اختلالاتی در پروسه و روند زندگی شما عزیزان ایجاد کنند که یکی از این اختلالات، تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی میدیا می باشد!

اما علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی میدیا چیست؟ معمولا این مشکل می تواند بنابر دلایل مختلف و متعددی رخ دهد که از مهم ترین دلایل می توان به خرابی بازوی آب پاش ماشین ظرفشویی میدیا، مسدودی شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا، گرفتگی لوله فاضلاب و… اشاره نمود که بهتر است توسط تعمیرکار باتجربه به‌صورت فنی و اصولی مورد عیب یابی قرار گیرد و پس از آنکه مشکل دستگاه تشخیص داده شد، پروسه تعمیرات آن آغاز شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی مجیک

یکی از خرابی هایی که ممکن است در طول زمان برای ماشین ظرفشویی مجیک شما عزیزان رخ دهد این است که پس از اتمام پروسه شستشو با مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی مجیک روبرو شوید!

اما علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی مجیک چیست؟ معمولا علت این خرابی می تواند ناشی از مسدودی شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی مجیک، مسدودی لوله فاضلاب، خرابی فیلتر و… رخ دهد که باید توسط تعمیرکار مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی مجیک

پس از آنکه پروسه عیب یابی این دستگاه توسط تعمیرکار مجرب ماشین ظرفشویی مجیک صورت گرفت، باید پروسه تعمیرات تخصصی این دستگاه آغاز شود تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید؛ در غیر اینصورت اگر عیب یابی تخصصی در این دستگاه صورت نگیرد، هم مشکل به‌صورت دقیق تشخیص داده نخواهد شد و هم اینکه هزینه قابل توجهی باید در این خصوص بپردازید!

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بوش

اگر پس از آنکه پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش به اتمام رسید اما هنوز ماشین ظرفشویی خاموش نشده است و صدای خر‌خر را از ماشین ظرفشویی بوش می شنوید، لازم به ذکر است که پمپ تخلیه دستگاه شما نیم سوز شده است و با اینکه نیم سوز شده، در حال تلاش برای تخلیه آب موجود در ماشین ظرفشویی می باشد و اما نتیجه این تلاش هم مشخص می باشد!

از این رو اگر آب موجود در ماشین ظرفشویی بوش تخلیه نشده نمی شود، بهتر است از طریق تماس با شماره مرکزی 02145437 هماهنگی های لازم را جهت تعمیرات انجام دهید.

یکی از خدمات تخصصی که تعمیرکاران آریابهکار به شما عزیزان در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی بوش انجام می دهند، تعمیر مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بوش می باشد که با هماهنگی قبلی به محل شما در روز و ساعت از پیش تعیین شده مراجعه خواهند کرد و در ابتدا دستگاه را عیب یابی خواهند کرد و پس از شناسایی مشکل، اقدام به تعمیر تخصصی دستگاه شما خواهند نمود.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی ویرپول

ماشین ظرفشویی ویرپول یکی از ماشین های ظرفشویی نسبتا گران‌قیمت در بازار ایران می باشد؛ لازم به ذکر است تمام محصولات کمپانی ویرپول مانند یخچال، ماشین لباسشویی و… به نسبت گران‌قیمت هستند.

به همین دلیل اگر هر گونه خرابی در این دستگاه رخ داده است و نمی توانید همانند روزهای گذشته از این دستگاه استفاده کنید، نشان دهنده یک خرابی مهم می باشند که باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و بازبینی قرار گیرند تا مشکل ریشه یابی شود.

در غیر اینصورت اگر پروسه عیب یابی این دستگاه توسط افراد بی تجربه صورت گیرد، بدون شک نه تنها مشکل تعمیر خصصی نخواهد شد، بلکه هزینه تعمیراتی زیادی به شما تحمیل خواهد شد که شاید با خرید یک دستگاه جدید برابری کند! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر این دستگاه را به افراد کارشناس و مجرب بسپارید.

یکی از خرابی هایی که ممکن است در طول زمان برای ماشین ظرفشویی ویرپول رخ دهد، می توان به تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی ویرپول اشاره کرد که حتما باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا هم مشکل ریشه یابی شود و هم اینکه با تعمیرات ساده مشکل برطرف گردد.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بکو

با خرید ماشین ظرفشویی بکو از فروشگاه های مجاز و معتبر، در داخل بسته بندی دستگاه می توانید دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بکو را مشاهده نمایید که در این دفترچه نکات کاربردی برای نحوه استفاده از این دستگاه نوشته شده اند.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بکو

از این رو اگر این نکات کلیدی را رعایت نکنید، با مشکلاتی روبرو خواهید شد که یکی از مشکلات، تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بکو می باشد که این مشکل می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد؛ به همین دلیل توصیه می کنیم این خرابی صرفا توسط تعمیرکاران مجرب تعمیر شود.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی زیمنس

اگر ماشین ظرفشویی زیمنس شما عزیزان با مشکل عدم تخلیه آب روبرو شده است، در ابتدا توصیه می کنیم آرامش خود را حفظ کنید و سپس از طریق شماره مرکزی 02145437 اقدام به تماس نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید؛ چرا که مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی زیمنس یک مشکل کاملا اساسی و جدی می باشد که حتما باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص تعمیر شود. لازم به ذکر می باشد که این مشکل توسط تعمیرکاران آریابهکار به‌صورت تخصصی تعمیر می شود.

علت تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بیم

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در طول زمان برای ماشین ظرفشویی بیم شما عزیزان رخ دهد، تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بیم می باشد که باید هم بصورت اصولی ریشه یابی و هم بصورت تخصصی تعمیر شود.

از این رو توصیه مهم ما به شما عزیزان این است که این خرابی ساده نگیرید چرا که در بازه زمانی کوتاهی ممکن است تعداد زیادی از قطعات ماشین ظرفشویی بیم شما عزیزان از کار بیافتد.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده خرابی در این دستگاه، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا پروسه تعمیرات ماشین ظرفشویی بیم شما عزیزان توسط تکنسین های مجموعه آریابهکار آغاز شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214