skip to Main Content

ماشین لباسشویی ال جی یکی از دستگاه های کاربردی و البته بسیار مهم در زندگی روزمره هر یک از ما می باشد. به عبارتی می توان گفت که ماشین لباسشویی ال جی یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین مدل های ماشین لباسشویی در بازار ایران است که از گذشته تا به امروز مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار ایران عرضه شده اند که در مدل های نسل جدید این دستگاه شاهد حضور قابلیت های مدرن هستیم. اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای این دستگاه رخ دهد می توان به خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی اشاره کرد!

لازم به ذکر می باشد که خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی می تواند یکی از مهم ترین مشکلاتی باشد که در طول زمان برای دستگاه شما به دلیل استفاده نادرست و وارد کردن فشار بیش از حدی رخ دهد که در این مواقع توصیه می کنیم حتما پروسه عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی ال جی را در نمایندگی مرکزی آریابهکار انجام دهید تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس برطرف شود. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که دلیل خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی می تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد و صرفا ناشی از یک دلیل نیست.

به همین دلیل در ادامه این مقاله از تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با دلیل خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی آشنا سازیم تا بتوانید مشکل را ریشه یابی نمایید و در صورتی که دانش فنی لازم را دارید، اقدام به بر طرف کردن این خرابی کنید؛ در صورتی که دانش فنی لازم را ندارید، به هیچ وجه اقدام به برطرف سازی این خرابی نکنید و صرفا اجازه دهید تا توسط تکنسین های مجرب نمایندگی مرکزی آریابهکار در تهران صورت گیرد.

1. پر کردن بیش از حد مخزن ماشین لباسشویی ال جی

اولین و رایج ترین علت خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی این است که شما مخزن این دستگاه را بیش از ظرفیت آن پر می کنید! به عبارتی باید به اطلاع شما برسانیم که پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی ال جی می تواند منجر به وارد شدن فشار بیش از حدی به این دستگاه شود و در نتیجه موتور ماشین لباسشویی ال جی توانایی چرخاندن مخزن را نخواهد داشت و در نتیجه دستگاه شما بازه زمانی شستشو را بصورت کامل طی نخواهد کرد و زودتر از بازه زمانی تعیین شده خاموش خواهد شد.

پر کردن بیش از حد مخزن ماشین لباسشویی ال جی

به همین دلیل توصیه می کنیم که به هیچ وجه اقدام به پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی ال جی نکنید تا به موتور، مخزن و بلبرینگ ماشین لباسشویی ال جی فشار وارد نشود و نیازی به برطرف سازی مشکلات ماشین لباسشویی ال جی نداشته باشید.

2. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید این است که با استفاده از ماشین لباسشویی ال جی متوجه این شوید که آب درون این دستگاه تخلیه نمی شود! به عبارتی در صورتی که آب درون ماشین لباسشویی ال جی تخلیه نشود، دستگاه شما به مرحله بعدی که خشک کردن البسه می باشد، منتقل نخواهد شد و با ارور مخصوص عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی روبرو خواهید شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی این خرابی را توسط تکنسین های مجرب و متخصص سپری کنید تا مشکل ریشه یابی و سپس برطرف شود.

3. خرابی المنت ماشین لباسشویی ال جی

مهم ترین قطعه در ماشین لباسشویی ال جی که در پروسه خشک کردن ماشین لباسشویی ال جی کاربرد بالایی دارد، المنت ماشین لباسشویی ال جی می باشد که اگر این قطعه به هر دلیلی کارایی خود را از دست داده باشد، به هیچ وجه نمی توانید از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید و در نتیجه با خرابی گسترده در این دستگاه روبرو خواهید شد. از این رو اگر المنت ماشین لباسشویی ال جی شما آسیب دیده باشد، باید عیب یابی و سپس برطرف شود تا مشکل خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی رفع گردد.

توجه داشته باشید که عیب یابی و برطرف سازی مشکلات المنت ماشین لباسشویی ال جی باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد؛ چرا که المنت یک قطعه بسیار کاربردی است و این گونه نیست که در صورت بروز خرابی در این قطعه حتما باید تعویض قطعه صورت گیرد! با این وجود ما در آریابهکار این قطعه را بصورت تخصصی با استفاده از ابزارهای عیب یابی روز دنیا به همراه تکنسین های متخصص برطرف خواهیم کرد تا نیازی به تعویض المنت ماشین لباسشویی ال جی نداشته باشید.

4. کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی ال جی

اگر دور تند ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان کار نمی کند، بدون شک با خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی روبرو خواهید شد و به همین دلیل ممکن است خرابی قابل توجهی در دستگاه شما رخ دهد.

کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی ال جی

با این وجود اگر دور تند ماشین لباسشویی ال جی شما کار نمی کند، باید مطلع باشید که این خرابی می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد که تمام جوانب آن باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس برطرف شود.

5. مسدودی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان مسدود شده باشد، منجر به عدم تخلیه آب مخزن ماشین لباسشویی ال جی خواهد شد و در نتیجه با مشکل خشک نکردن ماشین لباسشویی ال جی روبرو می شوید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که ماشین لباسشویی ال جی را خاموش کنید و دستگاه را کمی به جلو بکشید و اقدام به بررسی قسمت پشتی آن نمایید تا از این طریق بتوانید از سلامت شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی مطلع شوید.

مقالات مرتبط:4 علت مهم برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ال جی

6. خرابی برد ماشین لباسشویی ال جی

همچنین در صورتی که برد ماشین لباسشویی ال جی شما نیز آسیب دیده باشد، منجر به عدم کارکرد دستگاه شما و یا تداخل در پروسه شستشوی آن خواهد شد که باید توسط تکنسین های متخصص عیب یابی و سپس برطرف شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214