skip to Main Content

برای آنکه بتوانید از ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی خود بهترین استفاده ممکن را ببرید، باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشید تا از این طریق بتوانید البسه خود را به بهترین شکل ممکن در این دستگاه قرار دهید و آنها را بدون هر گونه مشکلی از دستگاه خارج کنید. اما اگر ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی خریداری کرده اید و با نحوه استفاده و طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی آشنا نیستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید و صرفا آموزش ذیل از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید. همراه ما باشید.

طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی به چه صورت است؟

طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی به چه صورت است؟

برای تشریح اینکه طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی چگونه است، در ادامه بصورت مختصر طرز کار ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی را برای شما توضیح داده ایم تا با این موضوع بهتر آشنا شوید. از این رو طرز کار دستگاه شما به شرح ذیل می باشد:
  1. آغاز کار با دستگاه: ابتدا با فشردن دکمه ی روشن/خاموش (power)، ماشین لباسشویی خود را فعال کنید.
  2. بارگذاری لباس ها: پس از اطمینان از روشن بودن دستگاه، لباس های خود را به اندازه ی مناسب درون دیگ قرار دهید. توجه داشته باشید که بار زیادی به دستگاه وارد نکنید و از پر کردن بیش از حد آن خودداری کنید.
  3. افزودن شوینده: در گام بعدی، درب محفظه مخصوص پودر یا مایع شوینده را باز کنید و مقداری که توسط تولیدکننده توصیه شده است را به قسمت مخصوص اضافه نمایید. شما می توانید از پودر، مایع شوینده یا قرص های شستشو استفاده کنید.
  4. تنظیم برنامه شستشو: سپس بر اساس نوع پارچه و میزان کثیفی لباس ها، برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید.
  5. شروع شستشو: پس از اطمینان از تنظیم صحیح دستگاه، دکمه شروع (start) را فشار دهید تا فرایند شستشو آغاز شود.

در نهایت ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی شما اقدام به شستشوی تمام لباس ها خواهد کرد تا از این طریق بتوانید از لباس های خود همانند روز اول بدون هر گونه لکه ای استفاده کنید.

معنی دکمه های ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی

معنی دکمه های ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی

بر روی ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی و جدید، یکسری دکمه درج شده اند که این دکمه ها برنامه های از پیش تعیین شده برای شستشوی انواع مختلف لباس در این دستگاه هستند که اگر شما این دکمه ها را یاد بگیرید، می توانید به بهترین شکل ممکن انواع لباس و پارچه را در ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی بشویید تا از جانب شما مورد تائید باشند. از این رو در ادامه برخی از مهم ترین دکمه های ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی را نام برده ایم و آنها را توضیح داده ایم که عبارتند از:

1. Quick Wash

این برنامه برای لباس هایی که نیاز به شستشوی سریع دارند و چندان کثیف نیستند، ایده آل است و شستشو را با دو دور آبکشی به انجام می رساند. زمان کل شستشو در این حالت کوتاه تر است، اما توجه داشته باشید که این گزینه با برخی برنامه ها مانند شستشوی لباس های پشمی سازگار نیست و در این مواقع باید اقدام به انتخاب برنامه دیگر در ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی نمایید.

2. Eco Wash

با انتخاب این گزینه، زمان شستشو افزایش می یابد ولی دمای آب کاهش پیدا می کند که در نتیجه، مصرف انرژی کمتری خواهید داشت. همچنین لباس ها با کیفیتی مشابه سایر برنامه های شستشو، پاک و تمیز می شوند.

3. Favorite/My Cycle

در صورت وجود این دکمه به شما امکان می دهد تا یک برنامه شستشوی مورد علاقه را تعیین و ذخیره کنید. از این رو با نگه داشتن دکمه برای چند ثانیه و سپس فشار دکمه شروع، برنامه از پیش تعیین شده شما اجرا می شود.

4. Pre-Wash

این قابلیت برای زمانی مناسب است که لباس های شما به شدت کثیف هستند و نیاز به شستشوی اولیه دارند. برای استفاده از این ویژگی، ماشین را روشن نموده و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید. دکمه پیش شستشو را فشار دهید و برای مدتی نگه دارید تا فعال شود. سپس با فشار دادن دکمه شروع/توقف، پیش شستشو را آغاز کنید.

5. Crease Care

اگر به دنبال آن هستید که لباس هایتان کمتر چروک شوند، از گزینه ضد چین و چروک استفاده کنید. این برنامه باعث می شود لباس ها با حالتی صاف تر از دستگاه خارج شوند. برای به کارگیری این ویژگی، دستگاه را روشن کرده، دکمه مربوط به ضد چین و چروک را انتخاب نمایید و سپس دکمه شروع را فشار دهید تا فرایند شستشو با این تنظیمات آغاز شود.

6. Eco Bubble

استفاده از این قابلیت باعث می شود که مایع شوینده به صورت یکنواخت در کل دیگ پخش شود و به خوبی به عمق الیاف نفوذ کند که در نتیجه شستشویی موثرتر و سریع تر ارائه می دهد.

7. Delay Start

این دکمه امکان تنظیم زمان شروع شستشو را به شما می دهد. برای استفاده از این ویژگی، ابتدا ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی را روشن کرده و سپس برنامه مورد نظرتان را تنظیم کنید. همچنین لازم به ذکر می باشد نام های متفاوتی مانند Delay Start یا به همراه نمادی شبیه ساعت برای این دکمه وجود دارد. با فشار دادن این دکمه و انتخاب زمان مورد نظر، به ماشین دستور دهید تا در زمان تعیین شده شروع به کار کند. در نهایت، با فشردن دکمه شروع، تاخیر شستشو فعال می شود.

8. Temp

برای انتخاب دمای مطلوب شستشو و خشک کن، دکمه دما را به کار ببرید. با فشردن مکرر این دکمه، امکان تغییر دما وجود دارد که انتخاب دمای مناسب باید براساس نوع پارچه و توصیه های مراقبتی لباس انجام پذیرد.

مقالات مرتبط: تست میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ

9. Spin

این دکمه به شما اجازه می دهد تا سرعت چرخش در مرحله آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی را کنترل کنید. برای این منظور، دکمه چرخش را پیاپی فشار دهید تا به دور دلخواه برسید. توجه داشته باشید تنظیم بر روی گزینه no spin سبب می شود دستگاه با دور کمتری عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی را انجام دهد.

10. Bubble Soak

این ویژگی برای از بین بردن لکه های سرسخت و عمیق مورد استفاده قرار می گیرد و توسط حباب هایی که تولید می کند، عملکرد لکه زدایی را در ماشین لباسشویی سامسونگ قدیمی تقویت می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214