skip to Main Content

پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی به نحوی طراحی شده است که در ابتدا شما باید اقدام به قرار دادن ظروف در این دستگاه نمایید و سپس پروسه شستشو در این دستگاه اجرا شود و بتوانید ظروف شسته شده را بیرون بیاورید و از آنها مجددا استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد برای آنکه ظروف شما در ماشین ظرفشویی به خوبی شسته شوند، باید یک پروسه صورت گیرد تا از این طریق بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. با این وجود ممکن است پس از گذشت چند سال با مشکل برگشت آب از لوله فاضلاب ظرفشویی روبرو شوید!

اما علت برگشت آب از لوله فاضلاب ظرفشویی چیست؟ علت بروز این خرابی می تواند ناشی از چندین عامل باشد که رخ دادن این خرابی می تواند منجر به خرابی های دیگر در ماشین ظرفشویی شود. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با این خرابی در حین استفاده از ماشین ظرفشویی روبرو شده اید، تحت هیچ شرایطی اقدام به استفاده مجدد از ماشین ظرفشویی نکنید تا بتوانید مشکل را از طریق تکنسین های مجرب در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بر طرف کنید.

توجه داشته باشید که در ادامه این مقاله از تعمیر ماشین ظرفشویی ما برخی از دلایل برگشت آب از لوله فاضلاب ظرفشویی را نام برده ایم که این موارد عبارتند از:

1. نصب نادرست و اشتباه ماشین ظرفشویی

اولین و مهم ترین دلیل که پایه خرابی های ماشین ظرفشویی می باشد، این است که شما پروسه نصب ماشین ظرفشویی را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید که از این طریق ممکن است مشکلات گسترده ای در دستگاه شما ایجاد شود که یکی از ساده ترین مشکلات در این زمینه، برگشت آب از لوله فاضلاب ظرفشویی می باشد که در این مواقع باید شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی را متوقف نمایید تا از این طریق بتوانید مشکل را ریشه یابی و سپس تعمیر کنید و مشکل رفع شود.

نصب نادرست و اشتباه ماشین ظرفشویی

با این وجود اگر به تازگی اقدام به خرید ماشین ظرفشویی کرده اید و با این خرابی روبرو شده اید، توصیه می کنیم در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و رفع مشکل پیش آمده نمایید تا از این طریق بتوانید مشکل پیش آمده را بر طرف کنید. لازم به ذکر است که هر گونه نصب نادرست و اشتباه در ماشین ظرفشویی می تواند منجر به خرابی گسترده در این دستگاه شود و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما پروسه نصب ماشین ظرفشویی را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا از این طریق مانع بروز چنین مشکلاتی شوید.

توجه داشته باشید که برای نصب ماشین ظرفشویی می توانید از کارشناسان مجرب و متخصص آریابهکار درخواست نمایید تا از این طریق به بهترین شکل ممکن پروسه نصب ماشین ظرفشویی شما انجام شود.

2. خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی

برای آنکه آب کثیف درون ماشین ظرفشویی به درون فاضلاب منتقل شود، یک قطعه نقش کلیدی و مهم دارد و آن هم پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی می باشد که با پمپاژ آب کثیف به درون فاضلاب، می تواند اقدام به تخلیه آب کثیف کند. اما اگر این قطعه به هر دلیلی خراب باشد، مطمئن باشید که پروسه تخلیه آب به درون فاضلاب صورت نخواهد گرفت و ممکن است با مشکل برگشت آب از لوله فاضلاب ظرفشویی روبرو شوید و به همین دلیل دستگاه شما نتواند کارایی سابق را داشته باشد.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در این مواقع حتما اقدام به عیب یابی و تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید تا از این طریق مشکل رفع شود و نیازی به تعویض این قطعه کلیدی در ماشین ظرفشویی نداشته باشید. با این وجود لازم به ذکر می باشد که تکنسین های متخصص آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به همراه دانش لازم و کافی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی را عیب یابی و سپس تعمیر خواهند کرد تا نیازی به تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی نداشته باشید.

به همین ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده این قطعه را به تکنسین های متبحر و کارشناس ما بسپارید تا از این طریق مشکل یکبار برای همیشه تعمیر شود.

لازم به ذکر است که اگر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آسیب دیده باشد و از طرفی فراموش کنید که فیلتر ماشین ظرفشویی را در جای خود قرار دهید، به احتمال زیاد ممکن است با این موضوع روبرو شوید که لوله های پشتی ماشین ظرفشویی به دلیل وارد شدن ذرات ریز و درشت مسدود شده اند. از این رو در این مواقع نیز با مشکلات گسترده ای روبرو خواهید شد و باید دستگاه به بیرون منتقل گردد و لوله های این دستگاه رفع مسدودی شوند.

3. تا شدن لوله خرطومی ماشین ظرفشویی

تا شدن لوله خرطومی ماشین ظرفشویی

اگر از آن دسته افراد هستید که هر ماه چندین بار اقدام به بیرون آوردن ماشین ظرفشویی و تمیز کردن پشت آن می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این پروسه عملا می تواند همانند یک سم مهلک برای ماشین ظرفشویی شما عزیزان باشد؛ چرا که در این بین ممکن است لوله های پشتی ماشین ظرفشویی تا شوند و از این طریق با مشکل برگشت آب از لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی شوید. به همین ترتیب توصیه می کنیم که به هیچ وجه این دستگاه را جابجا نکنید و صرفا با استفاده از جاروهای مناسب اقدام به تمیز کردن پشت این دستگاه کنید.

مقالات مرتبط: علت کم شدن فشار آب گرم ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

در صورتی که مشکل برگشت آب از فاضلاب ظرفشویی شما عزیزان بر طرف نشده است، احتمالا نشان دهنده بروز مشکل فنی در این دستگاه است که اگر دانش لازم و کافی در این زمینه ندارید، مطمئن باشید که به هیچ وجه نمی توانید این دستگاه را عیب یابی و سپس تعمیر کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما دستگاه خود را به تکنسین های مجرب و متخصص در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

از این رو برای تماس با نمایندگی تعمیرات آریابهکار در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214