skip to Main Content

یکی از مدل های پر فروش جاروبرقی در بازار ایران و جهان، جاروبرقی سطلی است که بیشتر استفاده آن برای جارو کردن محیط های بزرگ و همچنین سقف باز کاربرد دارد. به همین دلیل فناوری به کار رفته در جاروبرقی سطلی متفاوت از جاروبرقی های عادی و ساده می باشد و از این رو ما با دستگاهی بزرگتر روبرو هستیم که اگر استفاده نادرست و اشتباهی از این دستگاه داشته باشید، مطمئن باشید که کارایی خود را از دست خواهد داد و نمی تواند نتیجه مطلوبی برای شما به ارمغان بیاورد. با این وجود علت روشن نشدن جاروبرقی سطلی چیست؟

روشن نشدن جاروبرقی سطلی می تواند یکی از مشکلاتی باشد که در طول زمان آنرا مشاهده خواهید کرد و رایج ترین علت آن نیز استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه می باشد. با این وجود برای اینکه با دلایل روشن نشدن جاروبرقی سطلی آشنا شوید، در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر جارو برقی قصد داریم برخی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل را در این زمینه نام ببریم تا بتوانید نتیجه مطلوبی بدست بیاورید. همراه ما باشید.

1. اتصالی قطعات داخلی جاروبرقی سطلی

اولین عاملی که می تواند به میزان قابل توجهی در خرابی و از کار افتادن جاروبرقی سطلی شما موثر واقع شود، اتصالی قطعات داخلی جاروبرقی سطلی می باشد که این اتصالی می تواند به بدترین شکل ممکن منجر به خرابی قطعات داخل جاروبرقی سطلی شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز چنین خرابی در جاروبرقی سطلی، به هیچ وجه از آن استفاده نکنید چرا که هر گونه استفاده از این دستگاه می تواند هزینه تعمیرات قابل توجهی را به شما تحمیل سازد.

برای عیب یابی اتصالی قطعات داخلی جاروبرقی سطلی باید دستگاه را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سطلی در تهران و یا استان محل سکونت خود برسانید تا از این طریق بررسی های لازم صورت گیرد و بتوانید اینگونه درخواست خود را ثبت کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه این دستگاه را به افراد بی تجربه و کم تجربه نسپارید تا مشکلات دستگاه از این بیشتر شوند!

2. سوختن موتور جاروبرقی سطلی

موتور جاروبرقی سطلی به عنوان قلب تپنده این دستگاه است که وظیفه تمام مکش در جاروبرقی سطلی برعهده این قطعه می باشد. با این وجود اگر شما دستگاهی به نام جاروبرقی سطلی دارید، در زمانی معنا پیدا می کند که قلب تپنده آن کار کند و اما اگر موتور این دستگاه کار نکند، آیا می توان از آن استفاده کرد؟ بدون شک چنین چیزی وجود ندارد و شما نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. لازم به ذکر است که موتور جاروبرقی سطلی قابلیت تعمیرات دارد و اینگونه نیست که در صورت بروز هر گونه خرابی در این دستگاه باید آنرا تعویض کنید!

ما در آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سطلی را به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمام خدمات انجام شده توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار شامل گارانتی طولانی مدت آریابهکار خواهد شد که بصورت کتبی و رسمی به شما ارائه خواهد گردید.

3. خرابی برد جاروبرقی سطلی

برد جاروبرقی سطلی به عنوان یک کنترل کننده دقیق در جاروبرقی سطلی وجود دارد که وظیفه کنترل عملکرد تمام قطعات را بر عهده دارد. به همین دلیل اگر هر گونه آسیبی وارد برد جاروبرقی سطلی شود، به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود اگر به تعمیرگاه های کم تجربه و بی تجربه مراجعه کنید، این قطعه تعمیر نخواهد شد و صرفا هزینه تعویض برد به شما اعلام خواهد گردید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برد جاروبرقی سطلی را در نمایندگی تعمیر جاروبرقی سطلی در تهران تعمیر کنید.

آریابهکار با توجه به اینکه با تکنسین های مجرب و متخصص در این زمینه همکاری دارد و تمام خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سطلی را ارائه می دهد، خدمات تعمیر برد جاروبرقی سطلی نیز به شما ارائه خواهد شد تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز هر گونه خرابی در برد جاروبرقی سطلی اقدام به عیب یابی و تعمیر آن نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود و نیازی به خرید برد گران قیمت برای جاروبرقی سطلی خود نداشته باشید.

4. قطع و وصلی جریان برق

اگر به هر دلیلی مشکل قطع و وصلی جریان برق جاروبرقی سطلی شما وجود دارد و نمی توانید آنرا بر طرف کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید؛ چرا که اگر این جریان قطع و وصلی برای چندین دفعه تکرار شود، می تواند مشکلات گسترده ای در جاروبرقی سطلی شما ایجاد کند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این مشکل را در اسرع زمان توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار دهید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود.

5. پر بودن کیسه جاروبرقی سطلی

در صورتی که کیسه جاروبرقی سطلیشما پر باشد، به دلیل آنکه فشار قابل توجهی به موتور جاروبرقی سطلی وارد خواهد شد، به هر تعداد دفعاتی که اقدام به روشن کردن جاروبرقی سطلی کنید، توجه داشته باشید که مانع روشن شدن جاروبرقی سطلی شما خواهد شد. با این وجود توصیه می کنیم کیسه جاروبرقی سطلی را نیز در این مواقع مورد بررسی قرار دهید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود.

مقالات مرتبط: علت صدا دادن موتور جاروبرقی

6. شکستن دکمه پاور جاروبرقی سطلی

همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به روشن نشدن جاروبرقی سطلی شما شود، این است که به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از جاروبرقی سطلی منجر به شکستن دکمه پاور یا همان دکمه خاموش/روشن جاروبرقی سطلی شده اید. با این وجود راهکار چیست؟ راهکاری که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این است که این قطعه در آریابهکار توسط تکنسین تعمیرکار تعویض شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214