skip to Main Content

با توجه به میزان استفبالی که در طی چندین سال اخیر از دستگاه بخور سرد در مدل ها و برندهای مختلف صورت گرفت، این روزها شاهد این هستیم که میزان استفاده از دستگاه بخور سرد علی الخصوص در فصول سرد سال زیاد شده است. اما اگر به تازگی اقدام به خرید دستگاه بخور سرد کرده اید، ممکن است با استفاده از این دستگاه با چراغ قرمز در دستگاه بخور سرد روبرو شوید و به دنبال علت قرمز شدن چراغ دستگاه بخور سرد باشید!

به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر به تازگی اقدام به خرید دستگاه بخور سرد کرده اید و تجربه کار با آنرا ندارید، حتما دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه بخور سرد خود را مطالعه کنید تا با نحوه استفاده از دستگاه بخور سرد خود آشنا شوید و به نحوی از این دستگاه استفاده کنید که مشکلی برای آن ایجاد نشود. با این وجود اگر با مشکل قرمز شدن چراغ دستگاه بخور سرد روبرو شده اید، قصد داریم در این مقاله تعمیر بخور سرد به توضیحات بیشتر در این زمینه بپردازیم. همراه ما باشید.

1. اتمام آب مجاز در دستگاه بخور سرد

برای استفاده از دستگاه بخور سرد باید مخزن آنرا پر از آب کنید تا بتوانید از این دستگاه استفاده کنید. اصولا برای استفاده از دستگاه بخور سرد شما نیاز به آب لازم و کافی دارید و اگر آب درون مخزن این دستگاه رو به اتمام باشد و به آن توجه ندهید، دستگاه بصورت اتوماتیک از چراغ سبز که نشان دهنده شرایط قابل قبول در دستگاه بخور سرد است به چراغ قرمز تغییر خواهد کرد تا به شما هشدار دهد که آب درون دستگاه بخور سرد رو به اتمام می باشد.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در حین استفاده از دستگاه بخور سرد به میزان آب درون مخزن نیز توجه داشته باشید تا اگر متوجه کم شدن آب درون دستگاه بخور سرد شدید، فورا اقدام به پر کردن آن نمایید. اما اگر میزان آب درون دستگاه رو به اتمام است، باید در اسرع زمان اقدام به پر کردن مخزن آب دستگاه بخور سرد کنید تا مشکل دستگاه شما رفع شود و چراغ قرمز به چراغ سبز تبدیل گردد.

اتمام آب مجاز در دستگاه بخور سرد

با این وجود اگر پروسه استفاده از دستگاه بخور سرد را از دفترچه راهنمای آن مطالعه و اجرا کنید، مطمئن باشید که بهترین نتیجه ممکن را دریافت خواهید کرد و مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نخواهد شد. اما اگر با ریختن آب در مخزن دستگاه بخور سرد باز هم این چراغ سبز نشد، لازم به ذکر می باشد که باید دستگاه را برای چند دقیقه از برق بکشید و خاموش کنید و سپس تست کنید که چراغ سبز روشن می شود یا خیر؟!

در صورتی که چراغ سبز روشن نشد، احتمالا مشکل از سایر بخش های دستگاه بخور سرد است و باید اقدام به عیب یابی و بازبینی دستگاه بخور سرد در مراکز مجاز و معتبر کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما شناسایی و تعمیر گردد.

2. احتمال خرابی در برد دستگاه بخور سرد

همچنین اگر به تعداد دفععات زیادی آب دستگاه بخور سرد به اتمام رسیده است و دیر به سراغ دستگاه آمده اید، ممکن است برد دستگاه بخور سرد آسیب ببیند و کارایی گذشته خود را از دست بدهد و دیگر نتوانید از دستگاه بخور سرد استفاده کنید. با این وجود اگر چراغ قرمز دستگاه بخور سرد به هر نحوی به سبز تغییر پیدا نکرد، احتمالا مشکل از برد بخور سرد است که باید مورد عیب یابی و بازبینی تخصصی قرار گیرد تا مشکل آن به بهترین شکل ممکن شناسایی و تعمیر شود.

توجه داشته باشید که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات عیب یابی برد دستگاه بخور سرد را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول و بدون هر گونه نیاز به تعویض برد استفاده کنید. ما در آریابهکار با توجه به اینکه با تکنسین های مجرب و متخصص همکاری داریم، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول و بدون نیاز به تعویض قطعات استفاده کنید.

از این رو اگر با خرابی برد دستگاه بخور سرد روبرو شده اید و نمی توانید مشکل پیش آمده را از طریق تعمیرات تخصصی بر طرف کنید، لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار تمام خدمات عیب یابی و تعمیر برد دستگاه بخور سرد را بصورت تخصصی و به همراه گارانتی 90 روزه انجام می دهیم تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید و مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه رفع گردد.

3. اتصالی در دستگاه بخور سرد

در صورتی که دستگاه بخور سرد شما چندین سال عمر کرده است و از آن بصورت نادرست و اشتباه استفاده کرده اید، ممکن است در طول زمان استفاده از این دستگاه با نوسان برق روبرو شوید و این نوسان منجر به اتصالی در قطعات اصلی دستگاه بخور سرد شما شود و نتوانید مشکل را بر طرف کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی دستگاه بخور سرد را در نمایندگی تعمیر دستگاه بخور سرد انجام دهید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر گردد.

از این رو مشکل چراغ قرمز دستگاه بخور سرد شما ریشه یابی و تعمیر می شود.

مقالات مرتبط:فرق بخور سرد و گرم برای سرماخوردگی

عیب یابی دستگاه بخور سرد در تهران

اگر با هر گونه خرابی در دستگاه بخور سرد روبرو شده اید و نمی توانید از دستگاه خود همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که شما باید در گام اول به نمایندگی تعمیر دستگاه بخور سرد در تهران مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما توسط ماهرترین تکنسین ها در این زمینه ریشه یابی گردد تا پس از عیب یابی تخصصی دستگاه، مشکل از طریق تعمیرات بر طرف گردد. از این رو اگر مایل به عیب یابی تخصصی دستگاه بخور سرد هستید، کارشناسان مجرب و متخصص آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستند.

برای انجام هماهنگی های لازم می توانید با کارشناسان ما در آریابهکار ارتباط داشته باشید و از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214