skip to Main Content

ماشین ظرفشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ اگر مایل به خرید ماشین ظرفشویی هستید و به دلیل تعداد برندهای متعددی که در بازار ایران هستند، موفق به انتخاب مناسبی نشده اید، در ادامه این مقاله از آریابهکار قصد داریم تا شما را با این موضوع به بهترین حالت ممکن آشنا سازیم.

در میان تمام برندهای خارجی که در بازار ایران وجود دارند، دو برند ماشین ظرفشویی ال جی و ماشین ظرفشویی سامسونگ بدون شک جزء 3 برند پرفروش در بازار ایران هستند که به دلیل مدل های متنوعی که از این دو برند در بازار کشور عرضه شده اند، انتخاب سختی در پیش خواهید داشت و به ایبن سؤال خواهید رسید که ماشین ظرفشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که صرفا در یک جمله این امکان وجود ندارد که برتری ماشین ظرفشویی ال جی نسبت سامسونگ و بالعکس را اثبات نمود.

از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی از آریابهکار قصد داریم تا شما عزیزان را با جوانب مختلف ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ آشنا سازیم تا بتوانید هم گزینه مناسبی را خریداری کنید و هم اینکه دستگاه با کیفیت ترین انتخاب نمایید. با این وجود توصیه می کنیم تمام موارد و جوانب مختلفی که در این گزارش مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند را مطالعه و اجرایی نمایید.

توجه: برند ماشین ظرفشویی صرفا یکی از چندین شاخصه ای می باشد که شما عزیزان باید در حین خرید ماشین ظرفشویی آنرا مورد بررسی قرار دهید. از این رو توصیه ای که داریم این است به هیچ وجه برند سازنده مدنظر شما نباشد! بهتر است به جوانب و شاخصه های دیگر نیز تامل کافی داشته باشید.

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی

برای اولین بار برند ال جی در سال 1958 میلادی در کره جنوبی پایه‌گذاری شد و امروز با بیش از نیم قرن سابقه توانسته تبدیل به یکی از بزرگترین غول های تولید کننده لوازم برقی خانگی در بازار جهانی باشد.

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی

از این رو برند ال جی برندی می باشد که در تمام جهان شنیده شده است و بدون شک اکثرا هر یک از ما یکی از محصولات این برند را در خانه داریم و از آن بهترین استفاده را داریم. یکی از محصولات برند ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی می باشد که این کمپانی در طی چندین سال اخیر چندین طرح و مدل از این دستگاه را به بازار جهانی عرضه کرده است.

با این وجود به دلیل کیفیت و قابلیت هایی که در این دستگاه بکار رفته اند، شاهد استقابل گسترده از این دستگاه در بازار ایران هستیم که این استقبال شامل تمامی مدل های این دستگاه می باشد. از این رو شما با پرداخت حاقل 20 میلیون تومان می توانید اقدام به خرید یک دستگاه ماشین ظرفشویی ال جی نمایید.

معرفی ماشین ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از غول های تجاری-فناوری بزرگ دنیا، برند سامسونگ می باشد که برای اولین بار در سال 1938 میلادی در کره جنوبی آغاز به فعالیت نمود که این روزها علیرغم اینکه در لوازم برقی خانگی به بهترین شیوه ممکن درخشیده است، به‌صورت تخصصی در طراحی و تولید گوشی فعالیت دارد و قسمت بزرگی از بازار جهانی این صنعت را در دست خود دارد.

معرفی ماشین ظرفشویی سامسونگ

اما یکی از محصولات این کمپانی که با ال جی در رقابت می باشد، ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد که در ایران قیمت رقابتی دارد و این در حالی است که مدل های متنوعی از این دستگاه در ایران وجود دارد.

بدون شک ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای کیفیت، قابلیت های روز دنیا و… می باشد و به همین دلیل می تواند نیازهای شما عزیزان را به بهترین حالت ممکن برطرف کند. از این رو شما عزیزان با انتخاب مدل مناسبی از این دستگاه می توانید نیازهای روزمره خود را برطرف کنید و به بهترین نتریجه ممکن برسید.

مقایسه قیمت ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

همانگونه که گفته شد، به دلیل آنکه برندها و مدل های متعددی از ماشین ظرفشویی در بازار ایران وجود دارند، قیمت هایی که برای این دستگاه ها تعیین می شوند قیمت های رقابتی هستند و به همین دلیل انتخاب شما بسیار سخت و دشوار می باشد.

مقایسه قیمت ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

از این رو اگر مایل به مقایسه قیمت ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که کار سختی در پیش دارید؛ چرا که تفاوت قیمتی این دو دستگاه شاید در ظرفیت های مختلف 200-300 هزار تومان باشد! به همین دلیل باید به اطلاع شما برسانیم مقایسه قیمت معیار خوبی برای مقایسه این دو دستگاه از یکدیگر نیست.

میزان فروش ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

براساس آخرین داده های آماری که در فروشگاه های آنلاین کشور در خصوص میزان فروش ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی انجام داده ایم، به نتایجی در این خصوص رسیده ایم که در ادامه قصد داریم شما عزیزان را با این نتایج آشنا سازیم.

میزان فروش ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ال جی

با استفاده از داده های آماری که تیم آریابهکار آنها را کسب کرده اند، پرفروش ترین مدل و نسخه ماشین ظرفشویی ال جی در ایران، مدل DFB512FW می باشد که قیمت حدودی این دستگاه 31 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است ظرفیت این دستگاه 14 نفره می باشد و از نظر خریداران، این دستگاه صدای بسیار کمی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن ظروف قرار داده شده را با استفاده از قابلیت هایی که در این دستگاه بکار رفته است، بشوید و نیازی به شستشوی مجدد نداشته باشند.

پرفروش ترین ماشین ظرفشویی سامسونگ

اما اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید و مایلید ماشین ظرفشویی سامسونگ را خریداری کنید، با توجه به داده های آماری که تیم آریابهکار با استفاده از فروشگاه های آنلاین جمع‌آوری کرده است، پرفروش ترین مدل و نسخه ماشین ظرفشویی سامسونگ، مدل 5060 می باشد که قیمت حدودی این دستگاه 29.500.000 تومان است.

لازم بذکر است که ظرفیت این دستگاه 14 نفره می باشد از ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه نام برد، شستشوی خودکاری، شستشوی با دمای بالا، شروع با تاخیر، قفل کودک، شش برنامه شستشو، 40 دسی بل صدای حین کار و…. اشاره نمود که اگر مایل به خرید این دستگاه هستید بهتر است از این نکات مهم مطلع باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214