skip to Main Content

استفاده از آبسردکن در روزهای گرم سال بدون شک یکی از روتین ادارات، مدارس و… می باشد و بدون شک این دستگاه می تواند خیلی ساده و آسان پروسه خنک کردن آب را در حجم های مختلف برای شما انجام دهد.

با این وجود برای آنکه بتوانید بهترین استفاده ممکن را از آبسردکن ببرید نیاز به این دارید این دستگاه بصورت صحیح نصب شود؛ در غیر اینصورت عملکرد صحیحی از خود نشان نخواهد داد. برای مثال اگر مخزن آبسردکن را بصورت صحیح نصب نکنید، ممکن است با مشکل آبریزی آبسردکن روبرو شوید! با این وجود ممکن است برای شما سوال شود که نحوه نصب مخزن ساده آبسردکن 20 لیتری چگونه است؟

لازم به ذکر است که نحوه نصب مخزن ساده آبسردکن 20 لیتری بسیار ساده است و برای نصب آن نیازی به تکنسین تعمیرکار ندارید و می توانید خیلی ساده این پروسه را انجام دهید. اما چگونه؟

برای آشنایی با نحوه نصب مخزن آبسردکن 20 لیتری در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر آبسردکن آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با این موضوع به بهترین شکل ممکن آشنا سازیم تا با نصب صحیح و اصولی، مشکل شما عزیزان برطرف شود و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید و هیچ مشکلی هم رخ ندهد. همراه ما باشید.

آبسردکن چیست؟

آبسردکن یکی از دستگاه های برقی و بسیار پرکاربرد در محیط های شلوغ می باشد؛ چرا که با استفاده از این دستگاه شما می توانید در کمترین بازه زمانی به آب خنک دسترسی پیدا کنید.

آبسردکن چیست

لازم به ذکر است که آبسردکن با کمپرسوری که در دل خود دارد، دما آب گرم را می گیرد و منجر به خنک شدن آب موجود در مخزن دستگاه شما خواهد شد. از این رو در بازه زمانی کوتاهی شما می توانید به آب خنک دسترسی پیدا نمایید.

استفاده از آبسردکن ملزم به رعایت نکات متعددی است که هم شما بتوانید از این دستگاه برای مدت چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید و هم اینکه بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید.

برای مثال در بازه های زمانی گوناگونی باید اقدام به تمیز کردن آبسردکن نمایید تا مانع رشد انواع باکتری در این دستگاه شوید؛ به دلیل وجود رطوبت در آبسردکن، ممکن است در صورت تمیز نکردن دستگاه با رشد و تکثیر انواع باکتری در آبسردکن روبرو شوید.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تمیز کردن آبسردکن مقاله چگونه آبسردکن را تمیز کنیم؟ را به شما پیشنهاد میکنیم.

با این وجود توصیه کلیدی که برای شما داریم این است که حتما پیش از استفاده از آبسردکن، دفترچه راهنمای آنرا مطالعه نمایید تا با نکاتی که کمپانی سازنده دستگاه برای شما در نظر گرفته شده است آشنا شوید.

کاربردهای آبسردکن

همانگونه که گفته شد آبسردکن یک دستگاه بسیار مهم است که این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی، قابلیت های آن افزایش یافته است. برای مثال آبسردکن های قدیمی دارای یک شیر خروجی بودند که این شیر مخصوص آب سرد بود و اما امروزه آبسردکن هایی طراحی و عرضه شده اند که 3 شیر خروجی آب سرد، آب گرم و آب ولرم دارند.

کاربردهای آبسردکن

از این رو از آبسردکن ها نیز می توان در محیط هایی مانند مدارس، ادارات، سازمان ها، خانه ها و… استفاده کرد تا در کمترین بازه زمانی به آب خنک کافی دسترسی پیدا کنید.

چگونه مخزن ساده آبسردکن را نصب کنیم؟

اگر تاکنون تجربه نصب مخزن ساده آبسردکن را کسب نکرده اید، در ابتدا توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای آبسردکن خود مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایید و براساس اصولی که در دفترچه راهنمای دستگاه شما نوشته شده است اقدام به نصب مخزن کنید. اما اگر به دفترچه دستگاه دسترسی ندارید، در ادامه این مقاله از آریابهکار بصورت گام به گام با نحوه نصب مخزن ساده آبسردکن 20 لیتری آشنا خواهید شد.

  1. مخزن آبسردکن را بصورت کامل بشویید.
  2. بدنه مخزن شسته شده را با استفاده از دستمال مناسب تمیز کنید.
  3. سپس مخزن را با آب پر کنید.
  4. درپوش مخزن آبسردکن را در قسمت انتهایی مخزن چفت کنید؛ در صورت نداشتن درپوش می توانید آنرا از فروشگاه های مجاز خریداری کنید. در صورت عدم چفت شدن صحیح درپوش، با مشکل آبریزی مخزن روبرو خواهید شد.

چگونه مخزن ساده آبسردکن را نصب کنیم

  1. مخزن را بصورت عمودی بلند کنید و زمانیکه به سمت آبسردکن رسیدید، اقدام به برعکس کردن آن کنید.
  2. مخزن را بر روی آبسردکن قرار دهید.
  3. اینک شما عزیزان موفق به نصب مخزن ساده آبسردکن 20 لیتری خود شدید.
  4. آبسردکن را روشن کنید و اجازه دهید در بازه زمانی حداکثر یک ساعته، آب درون مخزن به میزان کافی خنک شود.
  5. پس از خنک شدن آب آبسردکن، می توانید اقدام به استفاده از آن کنید.

نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران 0 تا 100 خدمات تعمیر دستگاه آبسردکن شما عزیزان را توسط تکنسین های مجرب و متخصص بصورت اصولی انجام می دهد تا بدون نیاز به تعویض قطعات و هر گونه هزینه نامتعارفی بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

از این رو اگر آبسردکن شما خراب شده است، نیازی به خرید آبسردکن جدید ندارید و صرفا با تعمیر تخصصی این دستگاه توسط تکنسین های مجموعه آریابهکار می توانید مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید. لازم به ذکر است که تمام خدمات آریابهکار شامل 90 روز گارانتی رسمی و کتبی می شود و در صورت بروز خرابی قبلی، بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.

جهت انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا پروسه تخصصی عیب یابی و تعمیر آبسردکن شما توسط تکنسین های مجموعه ما صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران

کاربر عزیز: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشکلات برد آبسردکن و خرابی آن میتوانید مقاله تعمیر برد آبسردکن را مطالعه کنید.

همچنین در صورت امکان می توانید با هماهنگی قبلی دستگاه خود را به شعب تعمیراتی آریابهکار منتقل نمایید تا پروسه تعمیر دستگاه شما در شعب صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. توجه داشته باشید که پیش از مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی مجموعه باید هماهنگی لازم را انجام دهید تا در ساعات کاری شعب مراجعه نمایید و زمان شما عزیزان مدیریت شود.

با این وجود در ادامه آدرس شعب را درج نموده ایم و با هماهنگی قبلی می توانید به شعب تعمیراتی ما مراجعه نمایید:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214