skip to Main Content

خارج نشدن آب از شیر آبسردکن دلایل زیادی می تواند داشته باشد. در بعضی از مدل ها با قطعی برق شیر های آبسردکن نیز دیگر کار نمی کنند. از دیگر دلایل آن میتوان به خالی بودن مخزن آبسردکن، رسوب گرفتگی لوله های داخلی و یا خرابی شیر اشاره کرد.
آبسرد کن ها از دستگاه های پر استفاده در شرکت ها و منازل هستند و کاربرد آن ها در فصل گرما بیش تر نیز می شود . اما این دستگاه ها نیز مانند سایر وسایل نیاز به مراقب و نگهداری دارند تا از تعمیر آبسردکن پیشگیری شود. در این مقاله به مشکلاتی اشارع میکنیم که در سرویس آبسرد کن تو سط تکنسین ها بررسی و بر طرف می شود.

شرکت آریابهکار متخصص در تعمیر لوازم خانگی و سرویس آبسردکن کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات آبسردکن را با متخصص ترین تکنسین ها انجام می دهد. در ادامه مشکلات رایجی که در سرویس آبسردکن بر طرف می شود را مورد بررسی قرار می دهیم و راه هایی برای سرویس آبسردکن برای شما ارائه می دهیم.

نکات مفید در سرویس آبسردکن

خنک نشدن آب آبسردکن

نکات مفید در سرویس آبسردکن

زمانی که آب درون مخزن آبسرد کن گرم است و هم دمای محیط است نشان دهنده این است که زمان سرویس آبسرد کن شما فرا رسیده است. در درون آبسرکن ها دو مخزن ذخیره سازی وجود دارد که یکی برای آب سرد است و دیگری آب گرم را در دورن خود نگه می دارد. این مخزن ها دارای ظرفیت مشخصی هستند و اگر تمام شوند دستگاه به زمان مشخصی احتیاج دارد تا دوباره آب را خنک کند.آبسرد کن ها به طور میانگین در هر ساعت چهار و نیم لیتر آب را می توانند خنک کنند.

گرم نشدن آب در آبسردکن

قبل از انجام هر گونه اقدامی برای سرویس آبسردکن اطمینان حاصل کنید تا کلید آب گرم که در پشت دستگاه قرار دارد روشن باشد. این کلید که بصورت صفر و یک است برای روشن رونش باید روی علامت یک قرار بگیرد. در صورت روشن نبودن این کلید، آبسردکن شما فقط آبی با دمای محیط در زمان استفاده از قسمت گرم به شما می دهد. همانند بالا مورد بالا مخزن گرم آبسردکن نیز دارای ظرفیت مشخصی است و وقتی که زیاد مورد استفاده قرار بگیرد زمان می برد تا دوباره گرم شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

خارج نشدن آب از شیر

نکات مفید در سرویس آبسردکن

خارج نشدن آب از شیر آبسردکن دلایل زیادی می تواند داشته باشد. در بعضی از مدل ها با قطعی برق شیر های آبسردکن نیز دیگر کار نمی کنند. از دیگر دلایل آن میتوان به خالی بودن مخزن آبسردکن، رسوب گرفتگی لوله های داخلی و یا خرابی شیر اشاره کرد که از طریق تعمیرات شیر آبسردکن قابل رفع می باشد.

از دستگاه آب نشت می کند

بیش تر افراد ممکن است در مورد تفاوت نشت آب و پر شدن سینی تخلیه آبسردکن دچار مشکل شوند. زمانی که تعداد نفراتی که از دستگاه استفاده می کنند بالا است بهتر است سینی تخلیه مورد بررسی قرار گیرد تا بیش تاز حد پر نشده باشد.

نکته ی دیگری که در سرویس آبسردکن مورد توجه است بسته نشدن دریچه عقب درب دستگاه است. این دریچه به وسلیه پیچ ریز نقره ای رنگی کنترل می شود و برای خالی کردن مخزن قبل از حمل و نقل استفاده می شود. بررسی کنید تا این پیچ به درستی بسته شده باشد.

آب خروجی از دستگاه خوش طعم نیست

نکات مفید در سرویس آبسردکن

اگر میخواهید مخزن آبسردکن خود را تمیز کنید این کار را با استفاده از پارچه نرم و تمیز و آب داغ لوله کشی انجام دهید و سپس آن را حوله ای تمیز کاملا خشک کنید و بعد از نصب اجازه دهید تا 40 ثانیه آب از شیر عبور کند .استفاده از مخزن های فیلتر دار نیز چون دارای 9 مرحله تصفیه آب هستند ممکن است روی مزه آب تاثیر بگذارند. ولی نگران نباشید استفاده از این فیلتر های کمک زیادی به سبک سازی آب شهری میکند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214