skip to Main Content

بخارشوی یکی از دستگاه هایی می باشد که در طی چند سال اخیر به دلیل استقبال گسترده از این دستگاه شاهد مدل ها و برندهای مختلفی از این محصول در بازار کشور هستیم که اگر تمایل به خرید بخارشوی دارید، مطمئنا سر در گم خواهید شد و خیلی سخت می توانید یک دستگاه را در میان صدها دستگاه بخارشوی انتخاب و خریداری کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که معیارهای خود را پیش از خرید بخارشوی مشخص کنید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه از بخارشوی برای سرامیک استفاده کنیم؟

این سوال احتمالا ممکن است برای شما نیز به وجود آمده باشد و با جستجو در بستر اینترنت موفق به آشنایی دقیق با این سوال نشده اید. از این رو اگر بخارشوی را به تازگی خریداری کرده اید و با نحوه تمیز کردن سرامیک با بخارشوی آشنا نیستید، می توانید در این گزارش از تعمیرات بخارشوی تهرانآریابهکار با این پروسه به بهترین شکل ممکن آشنا شوید. بنابراین در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه برای تمیز کردن سرامیک استفاده کنید.

آیا بخارشوی برای تمیز کردن سرامیک مناسب است؟

بله. شما می توانید از بخارشوی برای تمیز کردن سرامیک استفاده کنید و این در حالی می باشد که شاید برخی از اطرافیان شما این موضوع را قبول نداشته باشند. اما اصولا یکی از پایه ترین قابلیت های بخارشوی های موجود در بازار ایران و جهان، تمیز کردن سرامیک و سطح زمین است که ممکن است در برخی از مدل های بخارشوی این قابلیت را مشاهده نکنید که خیلی نادر است. از این رو برای آنکه بتوانید از بخارشوی خریداری شده خود برای تمیز کردن سرامیک استفاده کنید، توصیه می کنیم دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی را مطالعه نمایید!

آیا بخارشوی برای تمیز کردن سرامیک مناسب است

با این وجود اگر در دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی خود این عنوان نوشته شده بود، می توانید با خیالی آسوده اقدام به استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن سطوح مختلف نمایید. اما اگر طراحی بخارشوی شما به نحوی است که نمی توانید از آن برای تمیز کردن سرامیک استفاده کنید، توصیه می شود به هیچ وجه به بخارشوی خود فشار نیاورید؛ چرا که یک اشتباه ساده می تواند مشکلات متعددی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد. بنابراین اصلی ترین منبع پیش روی شما، دفترچه راهنمای بخارشوی شما است.

چگونه از بخارشوی برای سرامیک استفاده کنیم؟

اگر در دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی شما نوشته شده بود که این دستگاه برای تمیز کردن سرامیک یک گزینه ایده آل و مناسبی است، می توانید در صفحه مشخصی از دفترچه بخارشوی اقدام به مطالعه نحوه استفاده از بخارشوی برای سرامیک نمایید؛ چرا که اطلاعات لازم و کافی در این زمینه نوشته شده که می توانید از این طریق اقدام به مطالعه مراحل مخصوص دستگاه خود کنید!

با این وجود ممکن است نحوه تمیز کردن سرامیک با بخارشوی در برندها و مدل های مختلف فرق داشته باشد و نتوانید صرفا به واسطه یک پروسه اقدام به استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن سرامیک خود کنید. از این رو بهتر است پیش از هر گونه اشتباهی، اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی خود کنید تا با نحوه تمیز کردن سرامیک با بخارشوی خود نمایید.

طرز استفاده از بخارشوی برای سرامیک

اما اگر به دفترچه راهنمای بخارشوی خود دسترسی ندارید و نمی توانید بصورت اصولی از بخارشوی خود برای تمیز کردن سرامیک استفاده کنید، توصیه ای که برای شما داریم این است که طبق پروسه و مراحل ذیل اقدام به تمیز کردن سرامیک با بخارشوی نمایید؛ بهتر است بصورت گام به گام پیش بروید!

طرز استفاده از بخارشوی برای سرامیک

  1. جاروبرقی را روشن کنید و با استفاده از مکش بالای جاروبرقی، اقدام به تمیز کردن سطحی سرامیک کنید.
  2. پس از آنکه سطح تمام سرامیک های منزل خود را با جاروبرقی جارو کردید، اینک نوبت به بخارشوی میرسد.
  3. با استفاده از آب مقطر اقدام به پر کردن مخزن بخارشوی نمایید.
  4. درب مخزن بخارشوی را بصورت دقیق ببندید و دستگاه را به جریان برق متصل کنید.
  5. نازل مخصوص سرامیک را بر روی تفنگی بخارشوی نصب کنید.
  6. اجازه دهید پروسه ایجاد بخار در بخارشوی به اتمام برسد.
  7. پس از آنکه بخار از بخارشوی شما بیرون زد، باید به آرامی با فاصله 2 بند انگشت، نازل با سطح زمیین، اقدام به تمیز کردن سرامیک کنید.
  8. سپس با استفاده از یک دستمال تمیز و خشک اقدام به تمیز کردن لکه های بلند شده از روی سرامیک نمایید.
  9. سطح سرامیک باید به واسطه جریان هوا خشک شود و به همین دلیل در خصوص خشک شدن سرامیک نباید عجله کنید.
  10. پس از اتمام تمیز کردن سرامیک با بخارشوی، باید دستگاه را خاموش کنید و سپس از برق بکشید.
  11. در این مرحله آب مخزن بخارشوی را برای جلوگیری از رسوب زدن تخلیه کنید.
  12. مجددا درب بخارشوی را ببندید.
  13. نازل بخارشوی را که در این پروسه کثیف شده است را باز کرده و سپس بشویید.
  14. هم اکنون موفق به تمیز کردن سرامیک با بخارشوی شدید.

مقالات مرتبط: طرز استفاده از بخارشوی برای مبل

از کجا بفهمیم بخارشوی ما قادر به تمیز کردن سرامیک است؟

همان گونه که گفته شد، برای آنکه متوجه این شوید بخارشوی شما قابلیت تمیز کردن سطح سرامیک را دارد، باید به دفترچه راهنمای بخارشوی خود مراجعه کنید؛ چرا که در این دفترچه نکات تکمیلی بصورت کامل و دقیق نوشته شده است.

از کجا بفهمیم بخارشوی ما قادر به تمیز کردن سرامیک است

تمیز کردن پارکت با بخارشوی خوب است؟

اصولا برای تمیز کردن پارکت توصیه می شود از بخارشوی استفاده نکنید؛ چرا که اگر جنس پارکت خانه شما مناسب نباشد، احتمال خرابی ناشی از بخارشوی وجود دارد.

معرفی بخارشوی های مناسب تمیز کردن سرامیک

تاکنون برندهای متنوعی از بخارشوی به بازار ایران عرضه شده است که هر یک از آنها دارای مدل های متنوعی هستند و شما می توانید صرفا با خرید یک بخارشوی مناسب و ایده آل، اقدام به تمیز کردن سرامیک با بخارشوی نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما عزیزان بر طرف شود. از این رو در ادامه قصد داریم برخی از برندهای مطرح و بزرگ را در این زمینه برای شما نام ببریم تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید بخارشوی با قابلیت تمیز کردن سرامیک نمایید.

  • بخارشوی دلونگی.
  • بخارشوی مجیک.
  • بخارشوی کارچر.
  • بخارشوی بایترون.
  • بخارشوی گوسونیک.
  • بخارشوی فیشر و…
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214