skip to Main Content

اگر جاروبرقی ال جی دارید و این دستگاه به هر دلیلی دچار خرابی شده است، از اولین سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند می توان به این رسید که چگونه جاروبرقی ال جی را باز کنیم؟ آیا جاروبرقی ال جی به سادگی قابل باز شدن است؟

لازم به ذکر است که بله، جاروبرقی ال جی قابل باز شدن است و شما می توانید صرفا براساس یکسری مراحل ساده اقدام به باز کردن جاروبرقی ال جی در خانه نمایید. اما اگر مایل به باز کردن جاروبرقی ال جی هستید باید بگوییم که نکات مهمی در این زمینه وجود دارند که باید از آنها مطلع باشید.

از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر جاروبرقی ال جی آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با نحوه باز کردن جاروبرقی ال جی بصورت قدم به قدم آشنا سازیم تا بتوانید این دستگاه را به سادگی باز کنید.

اما پیش از آنکه شما اقدام به باز کردن جاروبرقی ال جی نمایید باید یک سوال مهم از شما بپرسیم؛ تصور کنید جاروبرقی ال جی را باز کردیده اید، اینک می خواهید چکار کنید؟ آیا دانش فنی عیب یابی تخصصی دارید؟ آیا می توانید مشکل جاروبرقی ال جی را عیب یابی کنید؟

اگر پاسخ شما برای این 3 سوال مثبت است و هدف شما از باز کردن جاروبرقی ال جی، عیب یابی و برطرف سازی مشکلات آن می باشد توصیه می کنیم ادامه این گزارش از آریابهکار را مطالعه نمایید.

اما اگر دانش فنی در خصوص عیب یابی و برطرف سازی مشکلات این دستگاه را ندارید و می خواهید صرفا اقدام به باز کردن جاروبرقی ال جی نمایید، توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی این کار را انجام ندهید و صرفا از طریق شماره مرکزی 02145437 اقدام به تماس با نمایندگی تحصصی آریابهکار نمایید تا مشکل شما در اسرع وقت عیب یابی شود و به صورت کامل برطرف گردد.

با این وجود در ادامه این مقاله از آریابهکار با تمام جوانبی که باید در این پروسه توسط شما رعایت شوند آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

معرفی جاروبرقی ال جی

پیش از آنکه به نحوه باز کردن جاروبرقی ال جی بپردازیم بهتر است به معرفی جاروبرقی ال جی بپردازیم. جاروبرقی ال جی یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های موجود در بازار ایران و جهان است که دستگاه های نسل جدید این برند، پیشرفت قابل توجهی داشته اند و می توانند نیاز شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

معرفی جاروبرقی ال جی

لازم به ذکر است که در حال حاضر مدل های متنوعی از جاروبرقی ال جی به بازار ایران عرضه شده اند که شما عزیزان می توانید در رینج های قیمتی مختلفی اقدام به خرید آنها نمایید.

از این رو اگر جاروبرقی ال جی شما عزیزان از دستگاه های نسل جدید می باشد، باید مطلع باشید که سطح حساسیت آنها زیاد است و باید حتما توسط تکنسین متخصص عیب یابی شود.

آموزش باز کردن جاروبرقی ال جی

برای باز کردن جاروبرقی ال جی شما عزیزان باید یکسری مراحل را طی کنید تا بتوانید بدون هر گونه خرابی اقدام نمایید. با این وجود در ادامه این گزارش با نحوه باز کردن جاروبرقی ال جی آشنا خواهید شد.

  1. جاروبرقی ال جی را از برق بکشید و اجازه دهید تا در طی 30 دقیقه جاروبرقی از حرارت و گرما بیافتد.
  2. پس از آنکه جاروبرقی خنک شد، باید اقدام به جدا کردن اتصالات آن نمایید؛ منظور از اتصالات لوله خرطومی و… می باشد.
  3. اینک قاب رویی جاروبرقی را باز کنید و کیسه دستگاه را در ابتدا خارج نمایید.
  4. می توانید پیچ های مندرج بر روی جاروبرقی ال جی را مشاهده کنید.
  5. سپس باید سیم جمع کن جاروبرقی ال جی را باز کنید و به قطعات جاروبرقی دسترسی پیدا نمایید.
  6. با دسترسی پیدا کردن به قطعات جاروبرقی ال جی باید با استفاده از ابزارهای تخصصی اقدام به عیب یابی دستگاه کنید.
  7. در نهایت قطعه معیوب را پیدا کنید و آنرا خارج نمایید.

نکات باز کردن جاروبرقی ال جی

با توجه به توضیحات بالا اگر مایل به باز کردن جاروبرقی ال جی هستید، باید پیش از آموزش باز کردن این دستگاه، با نکات مهم در این خصوص آشنا شوید تا بتوانید این پروسه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و صرفا اقدام به باز کردن و عیب یابی دستگاه کنید و خرابی بیشتری ایجاد نکنید. با این وجود این نکات مهم عبارتند از:

نکات باز کردن جاروبرقی ال جی

1. جاروبرقی را از برق بکشید

اولین گام برای باز کردن جاروبرقی ال جی این است که شما عزیزان باید ایمنی را رعایت کنید! اولین گام نیز برای رعایت ایمنی این است که شما عزیزان دچار خطراتی مانند برق گرفتگی و… نشوید. از این رو اولین توصیه ای که برای شما داریم این است که جاروبرقی ال جی را پیش از آنکه باز کنید، از برق بکشید و اجازه دهید این دستگاه به میزان کافی خنک شود! در صورتی که دستگاه داغ است، نباید اقدام به باز کردن آن نمایید.

2. بررسی گارانتی جاروبرقی ال جی

دومین نکته ای که بسیار مهم است و باید از آن مطلع باشید این است که شما عزیزان پیش از باز کردن بدنه جاروبرقی ال جی باید گارانتی آنرا بررسی کنید! به عبارتی بهتر است بگوییم در شرایط برخی شرکت های ارائه دهنده گارانتی جاروبرقی ال جی نوشته شده است که اگر این دستگاه توسط شما و یا هر فرد دیگری باز شود، از گارانتی خارج خواهد شد و نمی توانید از خدمات پس از فروش برای برطرف کردن خرابی های این دستگاه اقدام نمایید.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است حتما پیش از باز کردن جاروبرقی ال جی، کارت گارانتی آنرا بررسی کنید و اگر دستگاه گارانتی داشت با نمایندگی مرکزی تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما با استفاده از خدمات پس از فروش و ارائه کارت گارانتی برطرف شود. همچنین اگر کارت گارانتی شما فاقد اعتبار بود و خودتان دانش فنی در خصوص برطرف سازی مشکلات را دارید، می توانید از طریق آموزش انجام شده در این گزارش اقدام به باز کردن جاروبرقی ال جی نمایید.

3. ابزارهای تخصصی عیب یابی

پس از آنکه شما موفق به باز کردن جاروبرقی ال جی شدید، بدون شک باید به دنبال خرابی باشید تا بتوانید مشکل را شناسایی و سپس برطرف کنید.

ابزارهای تعمیراتی

اما چگونه؟ برای شناسایی یا همان عیب یابی مشکلات پیش آمده در جاروبرقی ال جی باید یکسری ابزارهای تخصصی و البته روز دنیا را داشته باشید تا بتوانید بصورت قطعه به قطعه اقدام به بازبینی قطعات نمایید.

از این رو توصیه می کنیم پیش از باز کردن جاروبرقی ال جی، ابزارهای تخصصی لازم را به همراه خود داشته باشید تا به محض باز کردن کردن دستگاه، فورا بتوانید مشکل را شناسایی و برطرف کنید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214