skip to Main Content

جاروبرقی به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی در زندگی امروزه محسوب می شود که با استفاده از این دستگاه نیازی به روش های سنتی برای تمیز کردن محیط های آلوده و کثیف را ندارید. به همین دلیل زمانیکه مشکلی برای جاروبرقی شما رخ می دهد، عملا مشکلات گسترده ای در روال زندگی روزمره شما ایجاد خواهد شد. با این وجود جاروبرقی از قطعات مختلفی ایجاد شده است که یکی از این قطعات، دسته جاروبرقی می باشد. اما آیا تا به حال به کاربرد سوراخ روی دسته جاروبرقی فکر کرده اید؟ چرا اصلا این بخش در جاروبرقی تعبیه شده است؟

بدون شک سوراخ روی دسته جاروبرقی نیز یکی از بخش های کاربردی و مهم در جاروبرقی می باشد که دارای وظیفه قابل توجه و مهمی است. از این رو در ادامه این از مجموعه مقالات تعمیر جاروبرقی در تهران از نمایندگی آریابهکار قصد داریم به کاربرد سوراخ روی دسته جاروبرقی بپردازیم. همراه ما باشید.

سوراخ روی دسته جاروبرقی چیست؟

با بررسی دسته جاروبرقی در مدل ها و برندهای مختلف متوجه سوراخ روی دسته جاروبرقی خواهید شد و ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که اصلا کاربرد این بخش چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهم ترین وظیفه سوراخ روی دسته جاروبرقی این است که قدرت مکش جاروبرقی را تنظیم کنید.

سوراخ روی دسته جاروبرقی چیست

برای مثال اگر قصد جارو کردن محیطی دارید که به تعداد دفعات زیادی آنرا جارو کرده اید و اما گویا به زمین گره خورده است؛ می توانید از طریق باز کردن سوراخ روی دسته جاروبرقی اقدام به تنظیم مکش جاروبرقی کنید.

از این رو مهم ترین کاربرد سوراخ روی دسته جاروبرقی این است که میزان مکش جاروبرقی خود را تنظیم کنید و سطوح مختلف را به سادگی تمیز نمایید.

چگونه سوراخ روی دسته جاروبرقی را مسدود کنیم؟

همانگونه که گفته شد، سوراخ روی دسته جاروبرقی یکی از مهم ترین کاربردهایی است که شما از آن می توانید استفاده کنید. اما اگر درپوش این سوراخ آسیب دیده است و نمی توانید آنرا ببندید، باید به اطلاع شما برسانیم که باید اقدام به عیب یابی دسته جاروبرقی نمایید. اگر مشکل سوراخ روی دسته جاروبرقی از طریق تعمیرات غیر قابل برطرف شدن است، توصیه می کنیم اقدام به تعویض دسته جاروبرقی کنید تا از این طریق مشکل بر طرف شود. برای خرید دسته جاروبرقی نیز می توانید از فروشگاه های مجاز اقدام کنید.

تعمیر دسته جاروبرقی

اگر دسته جاروبرقی شما عزیزان به هر دلیل آسیب دیده است و نمی توانید از این دسته بصورت سابق استفاده کنید، 2 راهکار پیش روی شما می باشد. راهکار اول این است که با استفاده از روش های نامتعارف اقدام به تعمیر دسته جاروبرقی نمایید که برای تعمیر این دسته معمولا از هویه برقی استفاده می شود. در طی این روش دسته جاروبرقی با هزینه های مختلف تعمیر خواهد شد و اما همیشگی نیست و باید مجددا هزینه ای بابت تعویض دسته جاروبرقی کنید تا از این طریق مشکل بر طرف شود.

با این وجود تعمیرات دسته جاروبرقی یک روش برای رفع خرابی دسته جاروبرقی است که صرفا در طی یک بازه زمانی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و به مرور زمان دیگر کارایی بخصوصی نخواهد داشت. دومین راهکار هم تعویض دسته جاروبرقی و خرید دسته جدید براساس مدل و برند دستگاه شما می باشد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که صرفا راهکار دوم را انجام دهید تا با خیالی آسوده از جاروبرقی خود استفاده کنید و نیازی به تعمیرات و… نداشته باشید.

بنابراین به خاطر داشته باشید که اگر روش اول را انتخاب کنید، هر چند برای مدت کوتاهی می توانید از جاروبرقی استفاده کنید، اما مجددا خراب خواهد شد و در نتیجه هم هزینه تعمیرات پرداخت خواهید کرد و هم اینکه باید هزینه خرید دسته جدید بپردازید. به همین دلیل منطقی ترین تصمیمی که می توانید در این زمینه بگیرید این است که پروسه تعمیر دسته جاروبرقی را فراموش کنید و صرفا بر روی تعویض دسته جاروبرقی متمرکز شوید.

قیمت دسته جاروبرقی چقدر است؟

برای خرید دسته جاروبرقی باید چقدر هزینه کرد؟ برای آنکه شما دسته جاروبرقی را براساس مدل و برند دستگاه خود خریداری و استفاده نمایید، باید مطلع باشید که قیمت دسته جاروبرقی بستگی به قابلیت های دستگاه شما دارد. مثلا اگر جاروبرقی شما نسل جدید است، احتمالا دسته این دستگاه بلوتوثی می باشد و به همین دلیل باید هزینه بیشتری برای خرید دسته جاروبرقی بپردازید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید دسته جاروبرقی کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود.

قیمت دسته جاروبرقی چقدر است

قیمت حدودی دسته جاروبرقی همانگونه که گفته شد، براساس مدل و برند دستگاه شما مشخص می شود و اگر بخواهیم بازه قیمتی برای آن مشخص کنیم می توان به بازه قیمتی 200.000 الی 1 میلیون تومان اشاره کرد. از این رو برای خرید دسته جاروبرقی باید به میزان مذکور هزینه نمایید.

مقالات مرتبط:چگونه لوله تلسکوپی جاروبرقی را باز کنیم؟

برطرف سازی تمامی مشکلات جاروبرقی

اگر با خرابی جاروبرقی روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین راهکار ممکن که پیش روی شما است، مراجعه به نمایندگی آریابهکار در تهران است که از این طریق می توانید به بهترین شکل ممکن نیاز خود را بر طرف کنید. از این رو اگر با خرابی دسته جاروبرقی، موتور جاروبرقی و… روبرو شده اید، می توانید از طریق نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید و اگر نیاز به تعویض قطعات هم داشتید، قطعه وارداتی و شرکتی بر روی دستگاه شما نصب شود.

به همین ترتیب آریابهکار به عنوان نمایندگی تخصصی تعمیرات در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی است و شما می توانید از این طریق دستگاه خود را در مجموعه آریابهکار تعمیر نمایید. همچنین اگر نیاز به تعویض قطعات داشتید، می توانید قطعه مدنظر را زا طریق شماره های مندرج در آریابهکار پیگیری کنید. لازم به ذکر است قطعاتی که ما بر روی دستگاه شما پیاده خواهیم کرد، کاملا شرکتی و اورجینال هستند و به همین دلیل آنها را نیز گارانتی خواهیم نمود تا با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214