skip to Main Content

کولر گازی ابکازو یکی از محصولات برند ابکازو می باشد که چند سالی است در مدل های متنوعی شاهد حضور این برند در بازار کشور هستیم که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد و شما می توانید از این دستگاه با خیالی آسوده در فصول گرم سال استفاده کنید و نیازی به تعمیرات کولر گازی ابکازو هم نداشته باشید! با این وجود اگر هنوز کولر گازی ابکازو را خریداری نکرده اید، ممکن است برای شما سوال شود که کولر گازی ابکازو ساخت کجاست؟ آیا کولر گازی ابکازو ارزش خرید دارد؟ کدام مدل کولر گازی ابکازو را بخریم؟

در پاسخ به این سوالات، قصد داریم در ادامه این سوالات را بصورت جداگانه توضیح دهیم و بتوانید انتخاب و خریدی مطمئن داشته باشید و خریدی مطمئن را تجربه کنید. لازم به ذکر است که اگر شما شناخت لازم و کافی را نسبت به برندی که قصد خرید آنرا دارید، نداشته باشد قطعات خریدی موفق نخواهید داشت و در نتیجه ممکن است هزینه های سنگینی به شما تحمیل شوند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی تعمیر کولر گازی از آریابهکار را بصورت کامل مطالعه کنید و با این برند آشنا شوید.

کولر گازی ابکازو ساخت کدام کشور است؟

کولر گازی ابکازو ساخت کدام کشور است؟

در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که کولر گازی ابکازو ساخت کشور چین می باشد که این برند در سال 2002 میلادی برای اولین بار تاسیس شد و امروزه مدل های متنوعی از این برند در بازار کشورمان وجود دارند و شما می توانید براساس نیازی که دارید، اقدام به خرید کولر گازی ابکازو در توان های مختلفی کنید. بنابراین کولر گازی ابکازو ساخت کشور چین است و مدل هایی که از این دستگاه در بازار کشور عرضه شده اند، ساخت کشور چین هستند که به دلیل قیمت مناسب آنها، به میزان قابل توجهی فروش رفته اند.

مدل های کولر گازی ابکازو

همان گونه که توضیح داده شد، تاکنون مدل های متنوعی از کولر گازی ابکازو در بازار ایران عرضه شده اند که خوشبختانه کیفیت مناسبی داشته اند و در توان های مختلفی این عرضه صورت گرفته است. با این وجود در ادامه برخی از مدل های کولر گازی ابکازو که در بازار ایران موجود هستند را نام برده ایم که شما می توانید این دستگاه را در فروشگاه های مجاز اینترنتی و… خریداری و استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد که بجز این مدل ها، مدل های دیگری نیز وجود دارند که به دلیل کمبود آنها، آنها را نام نبرده ایم.

  • کولر گازی ابکازو 12000 مدل AC-12HR-R410A
  • کولر گازی ابکازو 18000 مدل AC-18HR-R410A
  • کولر گازی ابکازو 24000 مدل AC-24HR-R410A
  • کولر گازی ابکازو 30000 مدل AC-30HR-R410A

ارزش خرید کولر گازی ابکازو

آیا کولر گازی ابکازو ارزش خرید دارد؟ این یکی از سوالاتی می باشد که بدون شک پیش از خرید کولر گازی ابکازو برای شما ایجاد خواهد شد. از این رو ارزش خرید کولر گازی ابکازو یعنی اینکه تعدادی از این دستگاه توسط کاربران خریداری و استفاده شود تا نقاط مثبت و منفی این دستگاه شناسایی شود. در صورتی که خریداران از این دستگاه رضایت داشته باشند به معنای ارزش خرید کولر گازی ابکازو می باشد. به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که پیش از خرید کولر گازی ابکازو، نظرات کاربران را بپرسید!

برای مثال شما می توانید نظرات کاربران را در فروشگاهی که قصد خرید این دستگاه را دارید بپرسید و همچنین از طرفی می توانید از نظرات خریداران قبلی در فروشگاه های آنلاین استفاده کنید که بدون شک می توانند در آگاهی شما تاثیر مثبت داشته باشند. از این رو در خصوص ارزش خرید کولر گازی ابکازو باید به اطلاع شما برسانیم که بله؛ این دستگاه ارزش خرید دارد که هم می تواند محیط را به خوبی خنک کند و هم اینکه از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

قیمت کولر گازی ابکازو

قیمتی که باید بابت کولر گازی ابکازو پرداخت کنید، یک قیمت کاملا رقابتی می باشد که با مقایسه مدل های مختلف کولر گازی ابکازو با کولرهای گازی برندهای مختلف می توانید متوجه این تفاوت شوید. این در حالی است که هم کارایی دستگاه ها یکی می باشد و هم ظرفیت توان آنها! از این رو اگر بخواهیم در این خصوص شما را راهنمایی کنیم، می توان گفت که کولر گازی ابکازو در مدل های مختلف واقعا قیمت مقرون به صرفه ای دارد و این در حالی است که اگر از فروشگاه های مجاز و معتبر خرید انجام دهید!

در غیر اینصورت اگر بخواهید از فروشگاه های غیر مجاز اقدام به خرید نمایید، مطمئن باشید که به هیچ وجه دستگاه شما ارزش خرید ندارد و در کمترین بازه زمانی ممکن با خرابی آن روبرو خواهید شد؛ چرا که احتمال فروش کولر گازی ابکازو تقلبی در این فروشگاه ها زیاد است و شما نمی توانید اقدام به خرید کولر گازی ابکازو اورجینال کنید.

از کجا کولر گازی ابکازو بخریم؟

از کجا کولر گازی ابکازو بخریم؟

همان گونه که گفته شد برای آنکه بتوانید خریدی مطمئن از خود در خصوص کولر گازی ابکازو بجای بگذارید، بهتر است با هزینه جزئی بیشتری اقدام به خرید کولر گازی ابکازو از فروشگاه های مجاز و معتبر کنید! به عبارتی فروشگاه های مجاز با گارانتی طولانی مدت این دستگاه را با قیمت جزئی بیشتری به فروش میرسانند که اگر این دستگاه به هر دلیلی خراب شود، می توانید با استفاده از گارانتی رسمی و شرکتی این دستگاه اقدام به تعمیرات تخصصی نمایید.

با این وجود برای خرید کولر گازی ابکازو توصیه می کنیم فقط و فقط از فروشگاه های معتبر و مجاز اقدام نمایید که در کنار دستگاه، به شما کارت گارانتی رسمی و شرکتی ارائه شود.

مقالات مرتبط: کولر گازی مجیک ساخت کجاست؟

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی ابکازو در تهران

در صورتی که با خرابی کولر گازی ابکازو روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که شما می توانید با استفاده از خدمات تخصصی ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی ابکازو استفاده کنید و مشکل دستگاه خود را یکبار برای همیشه بر طرف کنید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی هم نداشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214