skip to Main Content

در میان تمام برندهای کولرگازی، برند پاناسونیک و سامسونگ یکی از بهترین ها هستند که در این مقاله به این نتیجه خواهیم رسید که کولر گازی پاناسونیک خوبه یا سامسونگ؟

برای خرید کولر گازی مناسب براساس نیازهای شما عزیزان، خوشبختانه این روزها برندهای مختلفی را می توانید پیدا کنید که با قیمت های رقابتی دستگاه های مختلف کولر گازی را به بازار در ظرفیت برودتی مختلفی عرضه کرده اند و شما عزیزان نیز با قیمت مناسبی می توانید یک دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

اما در میان تمام نکات مثبتی که در این میان وجود دارند، یک نکته وجود دارد که شاید ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که کولر گازی ساخت کدام برند را خریداری کنیم؟ پاسخ این سؤال در قالب یک جمله خلاصه نمی شود و ما نمی توانیم صرفا یک جمله را در این خصوص به شما عزیزان نام ببریم چرا که خوشبختانه برندهایی که در بازار ایران هستند، از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند!

بدون شک برای پاسخ دادن به سوال”کولر گازی پاناسونیک خوبه یا سامسونگ” باید جوانب مختلف و متعددی مورد نقد و بررسی قرار بگیرند تا شما عزیزان بتوانید به پاسخ مناسب و البته کاملی برسید و براساس گزینه هایی که در سر دارید، اقدام به خرید دستگاه مناسب از نظر خودتان نمایید.

از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر کولرگازی آریابهکار قصد داریم جوانب مختلف از کولر گازی پاناسونیک و کولر گازی سامسونگ را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا به نتیجه مطلوبی برسید و بتوانید بهترین خرید ممکن را تجربه کنید و پس از گذشت چندین سال نیازی به خرید کولر گازی جدید نداشته باشید! همراه ما باشید.

معرفی کولر گازی پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک بدون شک نسبت به برند سامسونگ و ال جی قدیمی تر می باشد چرا که پاناسونیک فعالیت خود را از سال 1918 میلادی در ژاپن آغاز نمود و این روزها در زمینه های مختلفی حضور فعال دارد.

معرفی کولر گازی پاناسونیک

از زمینه هایی که پاناسونیک در آنها حضور داشته می توان به دوربین های عکاسی، تلویزیون، تلفن همراه، باتری، کولر گازی، پرینتر و… اشاره نمود که بدون شک در این موارد یکی از بهترین برندهای ممکن است! اما چرا؟

پاناسونیک همواره یکی از برندهایی می باشد که اولویت آن کسب در آمد نبوده است؛ بدون شک یکی از اولویت های پاناسونیک رفع نیاز کاربران و مشتریان با بهترین کیفیت ممکن می باشد. از این رو اگر شما مایل به خرید کولر گازی هستید، می توانید مدل های مختلف کولر گازی پاناسونیک را نیز بررسی کنید! قطعا به گزینه مناسبی خواهید رسید.

معرفی کولر گازی سامسونگ

کمپانی کره ای سامسونگ یکی از قدیمی ترین کمپانی های تکنولوژی (سال 1938 میلادی تاکنون) در کشور عزیزمان می باشد که این روزها یکی از غول های بزرگ تجاری در دنیا می باشد و در عرصه های مختلفی حضور دارد.

یکی از عرصه هایی که سامسونگ به‌صورت جدی در آن در حال فعالیت است و موفق به یکی پرفروش ترین برنده شده، لوازم برقی خانگی می باشد که از مهم ترین آنها می توان به تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و… اشاره کرد که در این مقاله ما قصد داریم به یکی دیگر از این موارد بپردازیم.

معرفی کولر گازی سامسونگ

سامسونگ تاکنون مدل های مختلفی از کولر گازی را به بازار جهانی و ایران عرضه کرده است که تمام مدل های عرضه شده دارای کیفیت مناسب و مطلوبی هستند و شما عزیزان با قیمت مناسبی می توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

بدون شک کولرهای گازی سامسونگ یکی از پرفروش ترین محصولات کولر گازی در ایران می باشد که با یک جستجویی ساده در بستر اینترنت و یا بازار، می توانید مدل های جدید و متنوعی از این برند را با ظرفیت های برودتی مختلف مشاهده نمایید که پاسخگوی خانه، اتاق، ادارات و… هستند.

مقایسه میزان فروش کولر گازی پاناسونیک و سامسونگ

برای مقایسه میزان فروش کولر گازی پاناسونیک و سامسونگ با تمام جستجوهایی که ما در فروشگاه های اینترنتی داشتیم، متأسفانه به داده قطعی نرسیدیم و به همین دلیل ما نمی توانیم پاسخ مناسبی در این خصوص به شما عزیزان ارائه دهیم.

اما در طی مصاحبه هایی که با فروشندگان کولر گازی در بازار تهران داشتیم، اظهار داشتند که میزان فروش مدل های کولر گازی سامسونگ نسبت به کولر گازی پاناسونیک بیشتر می باشد.

مقایسه میزان فروش کولر گازی پاناسونیک و سامسونگ

اما فراموش نکنید که سامسونگ یک کمپانی و برندی می باشد که در خصوص برندسازی هزینه و وقت بیشتری صرف کرده است و توصیه ما به شما این است که صرفا براساس معیارهای خودتان که عبارتند از قابلیت، ظرفیت برودتی، میزان گارانتی، شرکت ارائه دهنده گارانتی و… می باشد اقدام به انتخاب و خرید کولر گازی مناسب نمایید.

لازم به ذکر است که ما تاکیدی بر خوب بودن یا بد بودن یک کمپانی نداریم و صرفا تلاش بر این داریم تا شما را به نحوی راهنمایی کنیم که بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و پس از گذشت چندین سال نیازی به خرید دستگاه جدید و یا تعمیرات نداشته باشید!

گران‌قیمت ترین کولر گازی پاناسونیک

براساس جستجوهایی که ما در بستر اینترنت داشتیم، به کولرگازی ۲۴۰۰۰ پاناسونیک مدل A24PKD رسیدیم که یکی از گران‌قیمت ترین کولر گازی های این برند با ظرفیت برودتی 24000 می باشد.

قیمت حدودی این دستگاه در بازار ایران حدودا 54 میلیون تومان می باشد که با گارانتی 5 ساله با کمپرسور روتاری اینورتر به مشتریان عرضه می شود و شما می توانید این دستگاه را به همراه قابلیت هایی که دارد، به سادگی خریداری کنید.

گران‌ترین کولر گازی سامسونگ

همچنین اگر مایل به اطلاع از گران‌قیمت ترین مدل کولر گازی سامسونگ هستید، لازم به ذکر می باشد که کولر گازی سامسونگ 24000 اینورتر ویندفری AR24TSEAFWK/JO به عنوان گران‌قیمت ترین مدل کولر گازی سامسونگ در بازار ایران با ظرفیت برودتی 24000 می باشد.

گران‌ترین کولر گازی سامسونگ

از این رو اگر مایل به خرید این دستگاه هستید مطلع باشید که به مدت 18 ماه گارانتی رسمی و 60 ماه گارانتی کمپرسور به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت که این دستگاه را با قیمت حدودی 56 میلیون تومان در بازار امروز می توانید خریداری کنید. همچنین برق مصرفی این دستگاه تک فاز 220 ولت می باشد.

توصیه ای که ما برای شما داریم این است که حتما این دستگاه را از فروشگاه های مجاز و معتبر به همراه کارت گارانتی خریداری نمایید.

نتیجه گیری

با این وجود ما سعی کردیم تا با بررسی جوانب مختلف کولر گازی سامسونگ و پاناسونیک و بررسی گران قیمت ترین مدل های هر دو برند، شما را بیشتر و بیشتر با این دو برند آشنا سازیم تا انتخاب بهتر و منطقی تری داشته باشید.

اما در پاسخ به این سوال که کولر گازی پاناسونیک خوبه یا سامسونگ؟ باید خدمت شما عرض کنیم هر دو برند از بهترین برندهای موجود در بازار جهانی هستند و محصولات منحصر بفردی با قابلیت های روز دنیا عرضه کرده اند و می توانید مدل مناسب خود را که ساخته یکی از دو برند مذکور می باشد با خیالی آسوده خریداری و استفاده کنید.

اما نکته طلایی که باید مجددا به شما اطلاع دهیم این است که برای خرید کولر گازی نباید چشمان خود را بر روی قابلیت ها، قیمت، میزان مصرف انرژی و… ببندید و صرفا به دنبال انتخاب برند مناسب باشید!

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214