skip to Main Content

در صورت استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی بوش، ممکن است با خرابی برخی از قطعات دستگاه خود در طول زمان روبرو شوید. با این وجود این خرابی ها از طریق پنل در قالب یک ارور نمایش داده می شوند که در این مواقع تکنسین تعمیرکار متخصص با استفاده از دانش خود و ابزارهایی که به آنها مجهز می باشد، باید اقدام به عیب یابی و سپس تعمیرات تخصصی ارور ماشین لباسشویی بوش سری 8 شما عزیزان کند. به عبارتی ارور لباسشویی بوش سری 8 با توجه به اینکه این سری از سری های جدید می باشد، نیازمند دانش تعمیراتی بالایی است.

بنابراین شما عزیزان با کمترین دانش تعمیراتی در این زمینه نمی توانید مشکل دستگاه خود را عیب یابی و تعمیر کنید و باید به تکنسین های متخصص در نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی بوش سپری کنید تا با خیالی آسوده روند تعمیرات دستگاه شما صورت گیرد. از این رو اگر با ارور لباسشویی بوش سری 8 روبرو شدید، باید در ابتدا به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی بوش مراجعه نمایید. همچنین در ادامه این مقاله از سری مقالات تعمیر مجاز لباسشویی بوش ما به برخی از مهم ترین ارور لباسشویی بوش سری 8 اشاره کرده ایم که برای عیب یابی و تعمیرات اکثر آنها، نیاز به تکنسین های متخصص خواهید داشت.

ارور F16 یا E16 ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که درب ماشین لباسشویی بوش شما بسته نشده باشد و شما بصورت پشت سر هم دکمه استارت ماشین لباسشویی بوش را بفشارید، این ارور نمایش داده خواهد شد که نشان دهنده بسته نبودن 100 درصد درب ماشین لباسشویی بوش است. از این رو در ابتدا باید اقدام به بستن صحیح درب ماشین لباسشویی بوش کنید. اگر موفق به بستن درب ماشین لباسشویی بوش نشدید، نشان دهنده خرابی قطعات داخلی درب ماشین لباسشویی بوش اعم از میکروسوئیچ درب و… می باشد که باید بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد.

بنابراین اگر تمام قطعات دستگاه شما سالم باشد و اما ساده ترین قطعه در درب ماشین لباسشویی بوش شما آسیب دیده باشد، به هیچ وجه نمی توانید این دستگاه را روشن کنید. از این رو توصیه می کنیم در صورت عدم شروع به کار ماشین لباسشویی بوش، به هیچ وجه دکمه این دستگاه را با فشار زیاد نفشارید تا منجر به خرابی دکمه های ماشین لباسشویی بوش نشوید!

ارور E23 ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که درب ماشین لباسشویی بوش شما بصورت سابق باز و بسته نشود، این ارور را بر روی پنل ماشین لباسشویی بوش مشاهده خواهید کرد. از این رو توصیه می کنیم بررسی های لازم را انجام دهید و مطمئن شوید که چیزی در میان درب ماشین لباسشویی بوش شما گیر نکرده باشد. همچنین اگر درب ماشین لباسشویی بوش از حالت رگلاژ خارج شده است و به سختی باز و بسته می شود، باید از طریق تکنسین های حاضر در نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران اقدام به تعمیرات تخصصی خرابی پیش آمده نمایید.

ارور E29 ماشین لباسشویی بوش

اگر پمپ آب ماشین لباسشویی بوش شما آسیب دیده باشد و کارایی سابق را نداشته باشد، ارور مذکور را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر می باشد که این ارور تنها در زمانی بر طرف خواهد شد که پمپ آب توسط تکنسین متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی و تعمیرا قرار گیرد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در این مواقع به هیچ وجه تلاشی مبنی بر روشن کردن اجباری ماشین لباسشویی بوش نکنید!

ارور E49 یا F49 ماشین لباسشویی بوش

اگر فیلتر تصفیه آب ماشین لباسشویی بوش شما مسدود شده باشد و یا به هر دلیلی کارایی سابق خود را از دست بدهد، بدون شک این ارور را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده خرابی در این قطعه مهم است. لازم به ذکر می باشد که اگر این ارور را در اسرع زمان مورد عیب یابی و تعمیرات قرار ندهید، مطمئن باشید که این ارور می تواند منجر به خرابی سایر قطعات ماشین لباسشویی بوش شما عزیزان شود.

ارور E00 ماشین لباسشویی بوش

زمانی که ارور E00 را در ماشین لباسشویی بوش خود مشاهده کردید، جای هیچ نگرانی نیست! چرا که ماشین لباسشویی بوش شما بدون هر گونه خرابی در حال کار می باشد. به عبارتی این ارور نیست و صرفا نشان دهنده درستی عملکرد کلی دستگاه شما است و نباید نگران باشید. بنابراین نیازی به اعمال هر گونه تغییرات و یا بررسی در قطعات مختلف در این دستگاه نیست.

ارور Child Lock Active ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که قفل کودک ماشین لباسشویی بوش را فعال کرده باشد، این ارور را بر روی نمایشگیر ماشین لباسشویی بوش مشاهده خواهید کرد. در این مواقع، کودک بازیگوش شما نمی تواند تغییراتی را در حین روشن بودن این دستگاه اعمال کند. همچنین برای اعمال هر گونه تغییرات در حین شستشو، باید اقدام به خاموش کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش کنید تا تغییرات مدنظر شما اعمال شوند. لازم به ذکر می باشد این ارور جای هیچ نگرانی ندارد!

ارور E60 یا F60 ماشین لباسشویی بوش

ناشی از خرابی موتور ماشین لباسشویی بوش و یا سایر قطعات در ارتباط با موتور ماشین لباسشویی بوش، ممکن است با مشکل دور موتور ماشین لباسشویی بوش روبرو شوید. از این رو در این مواقع با این ارور روبرو خواهید شد و در نتیجه توصیه ای که برای شما داریم این است که موتور ماشین لباسشویی بوش شما توسط تکنسین های متخصص و مجرب باز شود تا عیب یابی و تعمیرات تخصصی بر روی آن اعمال شود و از این طریق مشکل موتور ماشین لباسشویی بوش شما رفع گردد.

مقالات مرتبط: علت قفل شدن ماشین لباسشویی بوش

ارور F48 یا E48 ماشین لباسشویی بوش

نشان دهنده خرابی سنسور ماشین لباسشویی بوش می باشد که سنسور و کابل های متصل به آن باید تکنسین متخصص در نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرند.

ارور F61 یا E61 ماشین لباسشویی بوش

این ارور نشان دهنده خرابی در سیستم حرارتی ماشین لباسشویی بوش شما عزیزان است و اگر به هر دلیلی با این ارور روبرو شدید، باید با نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید و اقدام به عیب یابی و تعمیرات این خرابی در ماشین لباسشویی بوش کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214