skip to Main Content

ماشین لباسشویی ال جی، دستگاهی می باشد که از نظر کیفیت و کارایی به خوبی معرف تمام کاربران می باشد و به همین دلیل این دستگاه یکی از پر فروش ترین محصولات در این زمینه در بازار کشورمان است. با این وجود ماشین لباسشویی ال جی دستگاهی می باشد که از قطعات مختلفی ایجاد شده است و هر یک از این قطعات با کیفیت، دارای کاربرد خاصی هستند و اگر به هر دلیلی این قطعات آسیب ببینند، می توانند مانع عملکرد دستگاه شما شوند. برای مثال اگر میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی شما خراب شود، عملا این دستگاه کاربرد خاصی نخواهد داشت.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی ال جی اقدام به عیب یابی و تعمیرات تخصصی به همراه کارشناسان مجرب و متخصص نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع گردد. لازم به ذکر است که اگر در اسرع زمان اقدام به تعمیر لباسشویی ال جی کنید، مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع می شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نخواهید داشت.

با این وجود در ادامه با فرایند تعمیر میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی آشنا خواهید شد.

میکروسوئیچ لباسشویی ال جی چیست؟

میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی یکی از قطعات حساس است که با تحمل فشار اندکی فعالیت خود را آغاز می کند. این فشار اندک، در واقع موجب قفل شدن کامل درب ماشین لباسشویی ال جی می شود. با این وجود این قطعه نقش مهمی در حفظ ایمنی دستگاه شما دارد؛ به طوری که مانع از به کار افتادن دستگاه در صورتی که درب به طور کامل بسته نشده باشد می شود. به همین ترتیب اگر میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی خراب شده باشد، به هیچ وجه این دستگاه روشن نمی شود و نمی توانید از آن استفاده کنید!

میکروسوئیچ لباسشویی ال جی چیست؟

عموماً میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی در پشت درب ماشین لباسشویی ال جی قرار دارد و نزدیک به لاستیک دور درب دستگاه قرار گرفته است. هنگامی که بخش قفل درب به طور کامل در جای خود قرار می گیرد، فشاری ناچیز بر ضامن میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی وارد شده و در نتیجه میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی در مدار به صورت وصل قرار می گیرد.

در نهایت با فعال شدن این مکانیزم ایمنی، جریان فاز به قطعات الکتریکی دیگر نیز می رسد و شست وشو با ماشین لباسشویی ال جی شروع می شود. بنابراین هرگونه خرابی در میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی می تواند موجب بروز اختلال در این فرآیند دقیق شود.

میکروسوئیچ های ماشین لباسشویی ال جی به کار رفته در ماشین های لباسشویی با دریافت فشار اندکی به فعالیت می پردازند و در مسیر قطع و وصل جریان برق به مدارهای الکتریکی نقش اساسی ایفا می کنند. این قطعات که به خوبی از نامشان پیداست، به عنوان نوعی کلید در پنل های کنترلی و بیشتر در مدارهای کنترلی استفاده می شوند و برای عملکرد صحیح و ایمن دستگاه ها ضروری هستند.

تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی ال جی

اما آیا همیشه باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی کرد؟ به هیچ وجه! میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی قطعه ای می باشد که برحسب میزان خرابی که در این قطعه رخ می دهد، نرخ تعمیرات آن مشخص می شود و این گونه نیست که همیشه باید تعویض قطعه صورت گیرد! با این وجود برای تشخیص تعمیر و یا تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی، باید در ابتدا این قطعه از دستگاه خارج شود و سپس با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار گیرد.

تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی ال جی

اگر تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای مخصوص اقدام به بررسی دقیق این قطعه نماید، روند تعمیر و تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی مشخص خواهد شد. از این رو ما در آریابهکار به عنوان مجموعه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم و تا حد امکان نیازی به تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی و یا سایر قطعات کلیدی نداشته باشید.

علت خرابی میکروسوئیچ لباسشویی ال جی

چرا میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی خراب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که معمولا 2 عامل اصلی وجود دارند که می توانند منجر به خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان شوند. عامل اول، عدم سرویس دوره ای دستگاه توسط تکنسین های متخصص و با تجربه است که این موضوع می تواند باعث خراب شدن اکثر قطعات در دستگاه شما گردد. عامل دوم نیز بستن پر فشار درب لباسشویی ال جی می باشد که این موضوع می تواند باعث شکستن میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی شود.

به همین ترتیب اگر این دو عامل را رعایت کنید، به هیچ وجه میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی شما خراب نخواهد شد و مشکل خاصی در این دستگاه ایجاد نمی شود.

مقالات مرتبط: علت ماندن آب در جاپودری ماشین لباسشویی ال جی

قیمت میکروسوئیچ لباسشویی ال جی

در صورتی که نیاز به تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی دارید و این موضوع توسط تکنسین تعمیرکار دستگاه به شما اعلام و تائید شده است، باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی کنید. اما قیمت این قطعه کلیدی در لباسشویی ال جی چقدر می باشد؟ در ابتدا باید در جریان باشید که برای تهیه و خرید میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی باید حتما قطعه جایگزین دستگاه خود را براساس مدل دستگاه تهیه کنید تا بتوانید مشکل را رفع کنید.

از این رو برای تهیه میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی، تنها باید به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران مراجعه کنید تا بتوانید مشکل دستگاه خود را بر طرف نمایید. لازم به ذکر است که ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی از قطعات وارداتی و شرکتی استفاده می کنیم و به همین ترتیب می توانید با خیالی آسوده اقدام به تعویض این قطعه کلیدی در آریابهکار کنید.

توجه داشته باشید که قیمت حدودی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی براساس مدل دستگاه شما مابین 150.000 الی 490.000 تومان تعیین می شود و جهت استعلام قیمت میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ال جی می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214