skip to Main Content
تعمیر کولر گازی جنرال (General)
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

کولر های گازی جنرال در مدل های مختلفی عرضه شده اند. این کولرها در سطح بسیار مناسب از قیمت و کیفیت قرار گرفته‌اند که باعث گردیده است تعمیر کولر گازی جنرال به تعمیر کولر گازی در تهران پیشرفته و نیازمند به دانش بالا بدل گردد. قابلیت سرمایش و گرمایش در کولرهای گازی جنرال موجب شده تا در چهار فصل سال، یعنی هم در سرما و هم در گرما بتوان از این کولرها استفاده کرد. اسپلیت جنرال توسط شرکت تایلندی توشیبا تولید و در چین مونتاژ می گردد.

محصولات تولید شده ی این شرکت دارای رده انرژی B است. گاهی اوقات به دلیل استفاده مکرر یا گذر عمر کولر گازی جنرال دچار مشکلاتی می شود در این حالت اصلا نگران نباشید زیرا شرکت آریابهکار تعمیر اصولی کولر گازی و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی شما را بر عهده می گیرد.

فهرست

نحوه تعمیرات کولر گازی جنرال

از آنجاییکه کولر گازی جنرال یک وسیله تخصصی و با کیفیت می باشد، احتمال خرابی این دستگاه بسیار کم می باشد و در صورتی هم که خراب شود، به معنای این است که فشار قابل توجهی به این دستگاه وارد کرده اید و باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مشکل دستگاه شما شناسایی و سپس تعمیر گردد.

نحوه تعمیرات کولر گازی جنرال

از این رو تعمیر کولر گازی جنرال یک پروسه ساده و عادی نیست و حتما باید توسط فرد کارشناس که چندین سال تجربه تعمیر تخصصی این دستگاه را دارد، تعمیر شود تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید؛ در غیر اینصورت نه تنها دستگاه تعمیر نخواهد شد، بلکه باید هزینه قابل توجهی هم بپردازید!

با این وجود تمام پروسه تعمیر کولر گازی جنرال را باید به افراد کارشناس و با تجربه ای بسپارید که توانایی کافی در این زمینه دارند و می توانند مشکل دستگاه شما را به‌صورت فنی و مهندسی تعمیر کنند و نیازی هم به تعویض قطعات گران‌قیمت و… هم نداشته باشید.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر کولر گازی جنرال

ما در مجموعه آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر کولر گازی جنرال، آماده پذیرش و تعمیر تخصصی دستگاه شما در تمامی مدل های عرضه شده این دستگاه هستیم تا بدون نیاز به تعویض قطعات و صرفا از طریق تعمیر تخصصی قطعات معیوب با استفاده از تکنسین های مجرب و متخصص مشکل شما را به نحوی رفع کنیم که نیاز شما را در این خصوص رفع کنیم و با کمترین هزینه ممکن بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید. از این رو جهت انجام هماهنگی های لازم می توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

0 تا 100 خدمات و سرویس هایی که مرتبط با کولر گازی جنرال می باشد، در آریابهکار به‌صورت کاملا تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا بدون هر گونه محدودیتی انجام می شود تا در وهله اول نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید و در وهله دوم نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید!

از این رو اگر هر گونه خرابی در کولر گازی جنرال شما رخ داده است و تاکنون موفق به رفع و تعمیر آن نشده اید، می توانید تمام پروسه تعمیر کولر گازی جنرال را به ما بسپارید تا به بهترین حالت ممکن مشکل دستگاه شما تعمیر شود.

تعمیر و عیب یابی توسط تعمیرکار یک مسئله بسیار مهم است. اکثریت افراد تعمیرکارانی را قبول دارند که دستگاه معیوب آن ها را به خوبی تعمیر کند و به موقع تحویل دهد.

سرعت عمل بالا در تعمیر و کیفیت بالای خدمات از جمله ویژگی های تعمیرکاران آریابهکار است. آریابهکار خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال شما را توسط متخصصین مجرب جنرال خود در سریعترین زمان و به صورت گارانتی 90 روزه ارائه می نماید. همچنین با اولویت قرار دادن تعمیر قطعات دستگاه شما به فکر کاهش هزینه های تعمیرات شما نیزهستند.

روال تعمیر کولر گازی جنرال توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

رویه و روال تعمیر کولر گازی جنرال توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار بدین گونه می باشد که در ابتدا شما عزیزان باید با استفاده از شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و با شرح خرابی دستگاه هماهنگی های لازم را جهت اعزام تعمیرکار کولر گازی جنرال را انجام دهید تا تکنسین تعمیرکار مجموعه به محل شما جهت تعمیرات اعزام گردد. از این رو پس از آنکه تکنسین در روز و ساعت از پیش تعیین شده به محل شما اعزام شد، اقدام به عیب یابی تخصصی دستگاه می کند.

خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

پس از آنکه عیب یابی تخصصی کولر گازی جنرال شما عزیزان صورت گرفت، مشکل دستگاه توسط تعمیرکاران مجموعه به شما عزیزان منتقل خواهد شد و از طرفی دیگر نیز هزینه تعمیرات کولر گازی جنرال نیز براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه برحسب خرابی های ایجاد شده به شما اعلام خواهد گردید و اگر شما تائید تعمیرات را به فرد تکنسین دهید، پروسه تعمیرات تخصصی دستگاه توسط تعمیرکاران انجام خواهد شد.

مهمترین نکات در تعمیر کولر گازی جنرال

بدون شک برای آنکه بتوانید همانند روز اول از کولر گازی جنرال استفاده کنید، نیاز به تکنسین تعمیرکاری دارید که حداقل چندین سال تجربه تخصصی در این زمینه داشته باشد و با تمام نکات مرتبط با کولر گازی جنرال که یکسری نکات طلایی هستند، آشنا باشد. از این رو سعی کنید در این زمینه نکاتی را رعایت کنید که تضمین کننده تعمیر اصولی دستگاه شما عزیزان باشند.

مهمترین نکات در تعمیر کولر گازی جنرال

توجه داشته باشید که این نکات طلایی ماحصل سال ها تجربه فنی و تخصصی هستند که در صورت تعمیر کولر گازی جنرال توسط چنین تکنسین هایی، مطمئن خواهید بود که مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر خواهد شد و دیگر نیازی به تعمیر خواهید داشت.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی هیتاچی

مزیت های تعمیر کولر گازی جنرال در نمایندگی تخصصی آریابهکار

یکی از مزیت هایی که در صورت تعمیر کولر گازی جنرال توسط تعمیرکاران آریابهکار به شما تعلق خواهد گرفت این است که هزینه تعمیر کولر گازی جنرال در آریابهکار براساس مبنا و معیار می باشد؛ این بدین معناست که ما در آریابهکار هزینه های نامتعارفی همانند سایر تعمیرگاه های غیرمجاز از شما دریافت نمی کنیم و صرفا هزینه اعلامی ما به شما براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و به همین دلیل کمترین هزینه تعمیرات ممکن را شما برای تعمیر خرابی کولر گازی جنرال خود پرداخت خواهید کرد.

دومین مزیتی که در آریابهکار به شما تعلق می گیرد این است که 0 تا 100 پروسه تعمیرات کولر گازی جنرال توسط تعمیرکارانی تعمیر می شود که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات را در رزومه خود دارند و نسبت به دستگاه شما عزیزان دید فنی و مهندسی دارند و می توانند با کمترین تعمیرات تخصصی، مشکل دستگاه شما رفع کنند و نیازی هم به تعویض قطعات گران‌قیمت نداشته باشید و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

اما این در حالی است که پروسه تعمیر کولر گازی جنرال در تعمیرگاه های غیرمجاز اینگونه می باشد که فردی غیرکارشناس تمام خدمات را انجام خواهد داد و نتیجه این خدمات هم مشخص می باشد!

سومین مزیت هم این است که ما به ازای تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی طولانی مدت تعلق می گیرد که در ادامه در خصوص این موضوع بیشتر توضیح داده ایم.

تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت نامه معتبر

یکی از نقاط متمایز کننده آریابهکار نسبت به سایر مراکز تعمیراتی این است که ما برای تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم، ارزش قائلیم؛ چرا که تمام خدماتی که ما انجام میدهیم، نتیجه سال ها تلاش مداوم و تخصصی است تا بتوانیم مشکل دستگاه شما عزیزان را به نحوی تعمیر کنیم که نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید.

تعمیر کولر گازی جنرال با ضمانت نامه معتبر

از این رو برای اثبات این تعمیرات، ما گارانتی طولانی مدت 90 روزه را برای تمام خدمات خود در نظر گرفته ایم که شامل جزئی ترین و پیچیده‌ترین خدمات ما به شما می شوند.

همچنین منظور از ضمانت نامه و گارانتی خدمات این است که اگر پس از تعمیرات تخصصی صورت گرفته شده، مشکل قبلی دستگاه رفع نشد، دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیر کولر گازی جنرال مجدد نخواهید داشت؛ چرا که مشکل این دستگاه به‌صورت رایگان توسط تعمیرکاران ما تعمیر خواهد شد.

تعمیر کولر گازی جنرال با قطعات دارای گواهی اصالت

شعار تکنسین های مجرب و متخصص کولر گازی جنرال آریابهکار این است که ما قطعات معیوب را تعویض نمی کنیم و آنها را با استفاده از تعمیرات تخصصی و دانش فنی تعمیرکاران مجموعه تعمیر می کنیم تا هزینه های شما عزیزان کنترل شوند.

اما گاهی اوقات ممکن است یک خرابی در کولر گازی جنرال به نحوی ایجاد شود که باعث از کار افتادن و یا سوختن برخی قطعات گران‌قیمت این دستگاه شوند. برای مثال اگر برد کولر گازی جنرال به دلیل استفاده نادرست ذوب شده باشد، آیا قابل تعمیر است؟ بدون شک چنین چیزی ممکن نیست.

در این مواقع تنها یک راهکار برای شما باقی خواهد ماند که این راهکار هم تعویض برد کولر گازی جنرال با برد جایگزین می باشد که این پروسه در آریابهکار به وسیله قطعات کاملا وارداتی براساس برند و مدل دستگاه شما عزیزان صورت می گیرد و شامل گارانتی خدمات نیز خواهند شد.

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر کولر گازی جنرال صورت می گیرد

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر کولر گازی جنرال صورت می گیرد

بدون شک مهم ترین اقدام ممکن و ناممکنی که باید صورت گیرند، توسط یک فرد باتجربه قابل اجراست و نمی توان به هر فردی در این زمینه اعتماد کرد!

با این وجود لازم به ذکر است که 0 تا 100 تعمیرات دستگاه شما باید توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص انجام شوند تا مشکل عزیزان رفع گردد و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. به همین دلیل سعی کنید از اصالت و تعمیرات تخصصی مرکزی که مایل هستید تعمیر دستگاه خود را به آن بسپارید، مطلع شوید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی هایسنس

تعمیر کولر گازی جنرال چه زمان ضروری است؟

کولر گازی جنرال یک وسیله کاملا مصرفی و کاربردی می باشد و اگر این دستگاه خراب شود، بدون شک تداخلاتی در زندگی روزمره شما عزیزان ایجاد می شود که شما را کلافه خواهند کرد.

از این رو توصیه ای که برای شما عزیزان داریم این است که حتما با مشاهده ساده‌ترین خرابی، ساده‌ترین صدای عجیب و… اقدام به تعمیر تخصصی کولر گازی جنرال خود نمایید تا مشکل شما عزیزان برطرف گردد. از این رو ضروری ترین زمان از نظر تکنسین های ما، مشاهده ساده‌ترین اختلال در این دستگاه می باشد که هم هزینه تعمیرات شما کاهشی خواهد بود و هم اینکه مشکل شما در کمترین بازه زمانی تعمیر خواهد شد.

چرا تعمیر کولر گازی جنرال را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی می باشد که همواره تمام خدمات تعمیر کولر گازی جنرال شما عزیزان را به وسیله تکنسین های مجرب و متخصص با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و در شرایط فعلی بتوانید با کمترین هزینه ممکن، مشکل دستگاه خود را رفع نمایید.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار همواره خدمات با کیفیت را با کمترین هزینه تعمیرات ممکن به مشتریان خود ارائه می کنیم تا در شرایط اقتصادی کنونی نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

همچنین نکته دیگر این است که پروسه تعمیر کولر گازی جنرال در آریابهکار صرفا توسط تعمیرکاران کولر گازی جنرال انجام می شود که با تمام مدل های این دستگاه به‌صورت تخصصی آشنا هستند.

مراحل درخواست تعمیرکار کولر گازی جنرال آریابهکار

جهت ثبت درخواست تعمیر کولر گازی جنرال در آریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که در ادامه این روش های مختلف را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

اولین روش که ساده‌ترین و سریع ترین روشن ممکن در این زمینه می باشد، تهیه تعدادی عکس به همراه ویدیو 30 ثانیه از خرابی دستگاه می باشد که باید فایل های مذکور را از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم تکنسین آریابهکار ارسال نمایید تا مشکل دستگاه شما بررسی گردد. از این رو توصیه ای که برای شما عزیزان داریم این است که فایل های ارسالی شما عزیزان وضوح کافی داشته باشند.

مراحل درخواست تعمیرکار کولر گازی جنرال آریابهکار

توجه داشته باشید که این عیب یابی، یک عیب یابی سطحی و کلی می باشد تا راهکاری به شما ارائه گردد. اما عیب یابی تخصصی به پروسه ای گفته می شود که تکنسین بصورت حضوری در حضوری شما دستگاه را بصورت کاملا تخصصی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی کند تا از این طریق مشکل دستگاه را بدون هر گونه حدس و گمان به شما اعلام کند.

روش دوم نیز این است که از طریق تماس با شماره های مندرج، هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار به محل خود را انجام دهید تا تعمیرات لازم برای دستگاه شما عزیزان صورت گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران

علیرغم اینکه کولر گازی جنرال یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد، مدل های متنوعی تاکنون از این دستگاه به بازار ایران عرضه شده است که اکثر مدل های عرضه شده دارای گارانتی هستند و این به معنای واردات قانونی این دستگاه توسط شرکت معتبر می باشد.

از این رو سعی کنید برای خرید کولر گازی جنرال حتما از مراکز مجاز و معتبر اقدام نمایید که در کنار فاکتور دستگاه، کارت گارانتی کولر گازی جنرال نیز به شما عزیزان تعلق گیرد؛ تا در صورت بروز هر گونه خرابی در بازه زمانی گارانتی بتوانید دستگاه را به‌صورت رایگان تعمیر کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران

از این رو برای دریافت شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال نیز باید به کارت گارانتی دستگاه خود مراجعه کنید چرا که آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال بر روی این کارت نوشته شده است و می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است که اگر کارت گارانتی کولر گازی جنرال شما عزیزان اعتبار کافی داشته باشد، این خدمات به شما عزیزان تعلق می گیرد و اگر کارت گارانتی فاقد اعتبار است، این خدمات رایگان به شما تعلق نخواهد گرفت. اما جای نگرانی نیست چرا که از طریق تماس با شماره 02145437 می توانید هماهنگی های لازم را جهت تعمیر تخصصی دستگاه خود انجام دهید.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال (General)

زمانی که کولر گازی دچار اختلال می‌شود ابتدا باید عیب یابی کولر گازی جنرال انجام شود. کولر گازی روشن نمی شود، کولر گازی مدام خاموش می شود، کمپرسور داغ کرده و روشن نمی شود، سر و صدای ناهنجاری از کولر تولید می شود، تعادل دمایی وجود ندارد و کولر مدام روشن و خاموش می شود. هر یک از موارد بالا، ممکن است برای کولر گازی جنرال شما نیز اتفاق بیافتد. بنابراین در صورت مشاهده هر یک از آنها و یا مشکلات دیگری برای دستگاه خود، بلافاصله به متخصص معتمد خود مراجعه نمایید.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال (General)

تعمیرکاران کولر گازی جنرال در آریابهکار با سپری کردن دوره های آموزشی این برند، به خوبی مهارت و تجربه کافی را در این زمینه کسب کرده اند و می توانند به راحتی از پس عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال بر آیند و آن را همانند روز اول تعمیر کرده و در اختیار کاربران بگذارند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی مدیا

برخی از اشکالات احتمالی کولر گازی جنرال (General)

  • کولر گازی کار نمی کند: باید سیم برق‌های ورودی به کولر بررسی شوند و در صورتی که مشکل داشتند باید آن‌ها را تعمیر کنید.
  • کولر گازی فقط با دور تند کار می کند: این مشکل می تواند مربوط به خرابی کلید ها یا قطع سیم های ارتباط کلید و پروانه باشند بررسی و شناسایی مشکل بهتر است توسط متخصصان در این زمیه انجام گیرد.
  • سر و صدای کولر گازی: سر و صدای کولر گازی یکی از مواردی است که طاقت فرسا است و باعث سلب آسایش می‌شود و باید سریعا عیب یابی کولر گازی جنرال انجام شود. دلایل آن عبارتند از : تراز نبودن دستگاه، مشکل در پروانه فن، مشکل در کمپرسور. برای عیب یابی بهتر است از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیریم تا از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری شود.
  • بدنه کولر گازی برق دارد: حتما از جایی برق به بدنه کولر متصل است. امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد. در این حالت برای تعمیر کولر گازی جنرال باید با متخصصان تعمیر کولر گازی تماس گرفت.
  • کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد: در این حالت باید از نیروهای متخصص کمک بگیرید. زیرا علت می تواند از خازن ها ، گاز و یا موتور باشد.

لزوم استفاده از تعمیرکار متخصص در تعمیر کولر گازی جنرال

نصب اصولی و بر طبق استانداردهای جنرال می تواند در کارکرد بهینه و عملکرد مطلوب کولر گازی شما بسیار موثر باشد و همچنین از بروز برخی مشکلات نیز جلوگیری نماید. علاوه بر این، جهت حفظ عملکرد دستگاه می بایست به صورت منظم کولر گازی جنرال خود را سرویس کنید.

لزوم استفاده از تعمیرکار متخصص در تعمیر کولر گازی جنرال

در این مواقع مشکلات و ایرادات جزئی نیز شناسایی و پیش از وقوع مشکلات جدی تری برطرف می شوند. نهایتا در هنگام بروز مشکل و خرابی کولر گازی خود، تنها به تعمیرکار متخصص جهت انجام تعمیرات مراجعه نمایید، تا از ریسک خسارات ناشی از دستکاری افراد غیر متخصص در امان باشید.

مزایای استفاده از تعمیرات در محل توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

در صورتی که برای تعمیر کولر گازی جنرال مایل به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار تمام خدمات عیب یابی و تعمیرات کولر گازی جنرال را در محل توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم تا بتوانیم نیاز شما عزیزان در خصوص تعمیر کولر گازی جنرال را بر طرف کنیم.

مزایای نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال برای متقاضیان

از مهم ترین مزایای تعمیر کولر گازی جنرال می توان به این اشاره کرد که تمام پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین های مجرب و متخصصی که در این زمینه دارای دانش لازم و کافی هستند انجام می شود تا دستگاه شما همانند روز اول کار کند و نیازی هم به تعویض قطعات کلیدی در این دستگاه نداشته باشید. لازم به ذکر است که این صرفا یکی از مزایایی است که به شما تعلق خواهد گرفت.

روشن نشدن اسپلیت جنرال

اگر با مشکل روشن نشدن کولر گازی جنرال روبرو شده اید باید به اطلاع شما برسانیم که روشن نشدن کولر گازی جنرال می تواند ناشی از دلایل مختلف و متنوعی باشد. به عبارتی در صورتی که این مشکل رخ داد، توصیه می کنیم توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا از این طریق مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر گردد. در غیر اینصورت مشکل دستگاه شما تعمیر نخواهد گردید!

دلایل کار نکردن فن کولر گازی جنرال

فن کولر گازی جنرال اسپلیت یکی از اجزای حیاتی این دستگاه است که نقش مهمی در کارکرد صحیح آن ایفا می کند. این فن، که در هر دو واحد داخلی و خارجی کولر گازی جنرال وجود دارد، با ایجاد جریان هوا، گرما یا سرما را به دور کویل ها (رادیاتورها) می چرخاند و در نتیجه از کارایی دستگاه تهویه حفاظت می کند. در صورتی که فن به درستی کار نکند، دستگاه تهویه مطبوع کارایی خود را از دست داده و بی فایده می شود.

خرابی خازن کولر گازی جنرال می تواند عامل اصلی نارسایی در عملکرد فن کولر گازی جنرال باشد. خازن ها وظیفه تامین انرژی لازم برای به حرکت درآوردن موتور فن را در مرحله استارت اولیه دارند. در صورتی که خازن دچار ضعف یا خرابی شود، ممکن است مانع از راه اندازی یا حتی موجب راه اندازی با دشواری موتور فن شود. این مسئله می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد و در نهایت سوختن موتور فن گردد. بنابراین توصیه می شود که تعویض خازن موتور به صورت دوره ای و یا به محض مواجهه با نشانه های خرابی، به منظور پیشگیری از خسارت های بیشتر، با دقت انجام شود.

دلایل کار نکردن فن کولر گازی جنرال

همچنین ترموستات در سیستم های کولر گازی جنرال اسپلیت وظیفه ای کلیدی ایفا می کند؛ این قطعه مسئولیت تنظیم و حفظ دمای محیط در سطحی متعادل و مطابق با دمای تنظیم شده توسط کاربر را بر عهده دارد. به عبارت دیگر ترموستات به منزله یک حسگر عمل می کند که با اندازه گیری دمای اتاق، دستورات لازم را به سایر قطعات از جمله موتور فن صادر می کند و حتی قادر است سرعت چرخش موتور فن را متناسب با نیاز تنظیم نماید.

چنانچه ترموستات با مشکلی مواجه شود، ممکن است این اختلال سبب شود که موتور فن به درستی کار نکند یا اینکه با سرعتی بیشتر از حد نرمال به کار خود ادامه دهد.

علت بوی بد و کپک زدگی داخل کولر گازی جنرال چیست؟

در صورتی که کولر گازی جنرال شما دارای بوی نامطبوعی باشد، لازم است که منشا این بوی بد را شناسایی و آن را پاکسازی کنید. اغلب بوی نامطبوع ناشی از کولر گازی جنرال، مربوط به رشد قارچ و کپک است که به دلیل تراکم رطوبت در کویل های خنک کننده یا درون سینی های تخلیه ای که مسدود شده اند به وجود می آید، یا از نشتی در سیستم ناشی می گردد. همچنین وجود حیوانات که ممکن است به درون دستگاه نفوذ کرده و مرده باشند نیز می تواند منجر به ایجاد بوی بسیار بد شود. پیش از اقدام به تمیزکاری، باید این موارد را به دقت بررسی نمود.

علاوه بر این، استعمال دخانیات در منزل می تواند یکی دیگر از دلایل بوی نامطبوع کولر گازی جنرال باشد، زیرا دود سیگار می تواند در فیلترها و اواپراتور جمع شود. بنابراین ممکن است زمانی که سیستم تهویه مطبوع را فعال می کنید، بوی دود سیگار را استشمام کنید. از این رو برای حفظ هوای پاک و خوشبو در منزل، توصیه می شود تمیز کردن منظم و دقیق تمامی بخش های کولر گازی جنرال را در اولویت قرار دهید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی سامسونگ

چرا کولر گازی جنرال باد خنک ندارد؟

یکی از علل شایع عدم خنک سازی مناسب توسط کولر گازی جنرال، تنظیمات نادرست روی ریموت کنترل است. در چنین مواردی ابتدا باید دستگاه را در حالت سرمایشی قرار داده، سپس دمای آن را به 18 درجه سانتی گراد یا کمتر از دمای اتاق تنظیم نمایید و عملکرد دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهید. همچنین مهم است که به فعالیت کمپرسور و فن واحد خارجی توجه کنید. اگر مشکل از تنظیم نادرست باشد، با این روش می توانید آن را رفع کنید.

همچنین در صورت مسدود بودن فیلتر هوای کولر گازی جنرال نیز، جریان هوا با مشکل مواجه شده و این امر می تواند قدرت خنک کنندگی دستگاه را کاهش دهد. فیلتر مسدود شده همچنین می تواند منجر به یخ زدگی کویل های اواپراتور شود. برای پاک سازی فیلتر از گرد و خاک، کافی است آن را بیرون آورده و تمیز کنید. در صورتی که فیلتر قابل تمیزکاری نبود و یا وضعیت کلی آن نامطلوب باشد، تعویض آن با یک فیلتر نو توصیه می شود تا به بهبود کارایی کولر گازی جنرال کمک کند.

علت های خرایی کنترل کولر گازی جنرال

علت های خرایی کنترل کولر گازی جنرال

در صورتی که با خرابی کنترل کولر گازی جنرال روبرو شده اید، توصیه می کنیم به هیچ وجه اقدام به باز کردن آن نکنید! این کنترل می تواند بنابر دلایل مختلفی خراب شود. یکی از این دلایل عبارت است از:

اگر باتری ریموت کنترل تمام شده باشد، به این معناست که جریان برق لازم برای عملکرد دکمه ها وجود ندارد. بنابراین به جای اینکه با فشار شدید و مکرر روی دکمه ها فقط به انگشتان خود فشار وارد آورید، یا ریموت را به دیوار بزنید، بهتر است باتری های آن را با باتری های جدید جایگزین کنید. این اقدام ساده می تواند به راحتی ریموت کنترل را به حالت عملکرد نرمال بازگرداند.

بررسی 9 دلیل روشن نشدن و کار نکردن اسپلیت در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال

روشن نشدن و کار نکردن کولر گازی جنرال می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد که از مهم ترین دلایل آن می توان به این موارد اشاره کرد:

1. مشکل در جریان برق

یکی از دلایل اصلی که ممکن است باعث شود کولر گازی جنرال روشن نگردد، عدم اتصال جریان برق ورودی به دستگاه است. در نتیجه اگر در آستانه فصل گرما هستید و قصد دارید کولر خود را برای استفاده آماده سازید، یا اگر به صورت ناگهانی با مشکل روشن نشدن کولر مواجه شده اید، اولین قدم بررسی اتصالات برق ورودی و اطمینان از سلامت آن ها است. به این منظور، استفاده از فازمتر ضروری است و در صورت مواجهه با قطعی، باید از یک برقکار مجرب کمک بگیرید.

2. سیم کشی نادرست

همچنین ممکن است کولر شما دچار قطع و وصل های ناگهانی شود یا اینکه پس از کار کردن معمولی، به یکباره قادر به روشن شدن نباشد. این موضوع می تواند ناشی از اتصالی در سیم کشی دستگاه باشد. در این حالت مهم است که تمامی سیم ها را به دقت بررسی کنید تا از سلامت آنها مطمئن شوید و همچنین برای اطمینان از عدم وجود نوسان در ولتاژ، چک های لازم را انجام دهید.

3. کثیفی فیلتر کولر گازی جنرال

اگر مدتی است که از کولر گازی جنرال تان استفاده نکرده اید و اکنون می خواهید آن را برای فصل گرم سال آماده کنید، احتمالا به خدمات تخصصی تعمیرکار نیاز خواهید داشت. عدم سرویس دوره ای کولر می تواند عاملی باشد که مانع روشن شدن آن شود. عدم تمیزکاری به موقع فیلتر کولر گازی جنرال نیز می تواند باعث اختلال در عملکرد دیگر اجزای سیستم شود. بنابراین مراقبت و تمیز کردن منظم فیلترها، به طور مثال هر ماه یک بار، برای جلوگیری از بروز مشکلات توصیه می شود.

4. خرابی ترموستات کولر گازی جنرال

یکی از دلایل شایعی که ممکن است مانع از روشن شدن کولر گازی جنرال اسپلیت شود، نقص فنی یا تنظیمات نادرست ترموستات است. هنگام آماده سازی کولر برای استفاده، مهم است که اطمینان حاصل کنید ترموستات در وضعیت سرمایشی تنظیم شده و دمای تنظیمی آن دست کم ۳ درجه سانتی گراد پایین تر از دمای اتاق فعلی باشد. در صورتی که ترموستات شما به باتری مجهز است، بررسی کنید که باتری ها شارژ کافی دارند. اگر از ترموستات دیجیتالی استفاده می کنید، نمایشگر آن باید واضح و بدون مشکل قابل خواندن باشد.

5. مسدودی لوله تخلیه آب کولر گازی جنرال

یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث عدم روشن شدن کولر گازی جنرال شود، گرفتگی در مسیر خروجی آب دستگاه است. چنین گرفتگی ای می تواند سبب فعال شدن سوئیچ شناور شود که به نوبه خود با ارسال اخطار به برد کنترل، مانع از به کار افتادن سیستم سرمایشی می گردد. برای رفع این مشکل، لازم است که به طور منظم سینی تخلیه را تخلیه نموده و اطمینان حاصل کنید که مجرای خروجی آب به خوبی باز است. پس از آن سوئیچ شناور را خاموش کرده و کولر را مجدداً روشن کنید تا سیستم دوباره فعال شود.

در ادامه سایر موارد در این زمینه را نام برده ایم و عبارتند از:

  1. خرابی برد کولر گازی جنرال
  2. خرابی کندانسور کولر گازی جنرال
  3. خرابی ریموت کولر گازی جنرال
  4. خراب شدن موتور فن کولر گازی جنرال

اثرات کمبود گاز مبرد R22 در کولر گازی جنرال

اثرات کمبود گاز مبرد R22 در کولر گازی جنرال

در صورتی که گاز مبرد R22 کولر گازی جنرال شما رو به اتمام باشد، پروسه تولید سرما و هوای خنک در آن مختل خواهد شد و باید توسط تکنسین مجرب و متخصص با استفاده از گاز جایگزین مناسب اقدام به شارژ کردن گاز مبرد کولر گازی جنرال نمایید تا از این طریق مشکل فعلی دستگاه شما رفع گردد. اما اگر این موضوع بر طرف نشود، پروسه تولید سرما توسط کولر گازی جنرال مختل می شود و به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی تراست

گرفتگی و کثیف شدن فیلترهای یونیت داخلی کولر گازی جنرال

در صورت گرفتگی و کثیف شدن فیلترهای یونیت داخلی کولر گازی جنرال عملا پروسه تولید سرما در دستگاه شما به نحوی خواهد بود که شاید میزان سرمای خروجی از کولر گازی جنرال نصف و یا حتی کمتر گردد. از این رو در صورتی که با چنین معضلی روبرو شوید، باید با استفاده از دفترچه راهنمای کولر گازی جنرال و یا تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص اقدام به تمیز کردن و یا حتی تعویض فیلترهای یونیت داخلی کولر گازی جنرال نمایید تا از این طریق مشکل این قطعه کلیدی و بسیار مهم بر طرف گردد.

دلایل سوختن خازن کولر گازی جنرال

اگر مایل به اطلاع از دلایل سوختن خازن کولر گازی جنرال هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که خازن کولر گازی جنرال می تواند بنابر دلایل متعددی کارایی خود را از دست بدهد و مختل شود. خازن موجود در کولرهای گازی، یکی از اجزای اصلی مجموعه کمپرسور واقع در بخش بیرونی سیستم تهویه مطبوع به شمار می آید. این قطعه که به لحاظ کارکرد به باتری شباهت دارد، وظیفه ذخیره سازی انرژی و توزیع آن در زمان های مورد نیاز را بر عهده دارد.

خازن به عنوان منبع تغذیه اولیه عمل کرده و انرژی لازم برای استارت سیستم را تا زمان راه اندازی کامل آن فراهم می آورد. این انرژی سپس از طریق اتصالات خاصی به موتور کمپرسور، که وظیفه خنک سازی را بر عهده دارد، انتقال می یابد.

چه عواملی باعث سوختن خازن کولر گازی جنرال می شوند؟

به عبارتی از مهم ترین دلایل سوختن خازن کولر گازی جنرال می توان به نوسان برق، دمای بالای بیرون دستگاه، گرم شدن بیش از حدی سیستم تهویه، خرابی قطعات و… اشاره کرد که تمام این موارد می توانند منجر به سوختن کولر گازی جنرال شوند که در حین تعویض خازن توسط تکنسین متخصص، باید علت این خرابی نیز بررسی و تعمیر شود؛ در غیر اینصورت این مشکل مجددا رخ خواهد داد و باید اقدام به پرداخت هزینه تعمیرات نمایید.

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال GENERAL در نمایندگی آریابهکار

بدون شک یکی از مهم ترین سوالات در خصوص تعمیر کولر گازی جنرال، هزینه تعمیر کولر گازی جنرال می باشد که این هزینه متاسفانه در کارگاه های مجاز و غیر مجاز خارج از عرف تعمیرات دریافت می شود. اما هزینه تعمیر کولر گازی جنرال باید بر چه اساسی برآورد و اعلام گردد؟ برای آنکه هزینه تعمیر کولر گازی جنرال شما عزیزان تعیین شود، در ابتدا باید دستگاه شما یکبار بصورت دقیق و کامل توسط کارشناسان متخصص و با تجربه مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی گردد.

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال GENERAL در نمایندگی آریابهکار

با عیب یابی دقیق کولر گازی جنرال توسط کارشناسان در حضور شما، علت خرابی و میزان خرابی تعیین می شود و براساس این 2 عامل کلیدی هزینه تعمیر کولر گازی جنرال شما اعلام می شود و اما این در حالی می باشد که اکثر تعمیرکاران بدون اینکه اقدام به باز کردن و عیب یابی این دستگاه کنند، هزینه تعمیرات را به شما اعلام می کنند و پس از اتمام تعمیرات نیز هزینه دو برابر اعلام شده را به شما اعلام خواهند کرد.

لازم به ذکر است که مبنا و معیار ما در آریابهکار برای تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال، نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است که این تعرفه کمترین هزینه تعمیرات است. به عبارتی در صورتی که کولر گازی جنرال شما در آریابهکار تعمیر گردد، هم خدمات تخصصی به شما ارائه خواهند شد و هم اینکه کمترین هزینه تعمیراتی ممکن را پرداخت خواهید کرد. از این رو جهت سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال می توانید بر روی کارشناسان ما حساب کنید تا دستگاه شما یکبار برای همیشه رفع مشکل گردد.

سرویس کولر گازی جنرال در تهران در سرویسکار مجرب

شاید با خرید کولر گازی جنرال و با توجه به کیفیت بالایی که این دستگاه دارد، احساس کنید که شما نیازی به تعمیرات و سرویس دوره ای این دستگاه پیدا نخواهید کرد. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ هر چند شما گران قیمت ترین مدل کولر گازی جنرال را خریداری کنید، قطعات آن دارای طول عمر مفید مشخصی هستند و در طول زمان ممکن است خراب شوند و خرابی ساده ترین قطعه در این دستگاه نیز می تواند منجر به خرابی سایر قطعات در این دستگاه شود. از این رو سرویس کولر گازی جنرال، یکی از خدمات اصولی است که باید آنرا انجام دهید.

لازم به ذکر است که در پروسه سرویس دوره ای کولر گازی جنرال که بهتر است هر 6 ماه یکبار توسط کارشناسان متخصص انجام دهید، دستگاه شما یکبار بصورت دقیق توسط کارشناسان متخصص مورد بررسی قرار می گیرد و اگر کارشناسان متوجه هر گونه خرابی جزئی در این دستگاه شدند، اقدام به تعمیرات تخصصی آن خواهند کرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد و به مرور زمان نیازی به تعویض قطعات کلیدی و گران قیمت نداشته باشید.

توجه داشته باشید که پروسه سرویس دوره ای کولر گازی جنرال باید توسط کارشناسان متخصص و با تجربه صورت گیرد تا بهترین نتیجه را دریافت کنید و اما اگر این پروسه را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید، مطمئن باشید که نتیجه مطلوبی را مشاهده نخواهید کرد.

چرا کولر گازی جنرال سرما ندارد؟

مهم ترین و اصلی ترین قابلیت کولر گازی جنرال که به شما ارائه می دهد، تولید سرمای لازم و کافی است و اما اگر به هر دلیلی کولر گازی جنرال شما سرمای لازم و کافی را تولید نکند، بدون شک نشان دهنده خرابی این دستگاه است و این دستگاه کارایی خاصی را نخواهد داشت. به عبارتی صرفا یک دستگاه معیوب را در خانه خواهید داشت که هیچ کارایی خاصی برای شما ندارد. با این وجود اگر با مشکل سرما نداشتن کولر گازی جنرال روبرو شده اید، نشان دهنده خرابی در این دستگاه است که باید توسط کارشناسان عیب یابی شود.

چرا کولر گازی جنرال سرما ندارد؟

لازم به ذکر است که یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که باید توسط کارشناس صورت گیرد این است که میزان گاز مبرد کولر گازی جنرال شما باید بررسی گردد تا اگر مشکل از این بخش بود، پروسه شارژ گاز کولر گازی جنرال با گاز مخصوص دستگاه شما انجام شود و از این طریق مشکل بر طرف گردد. اما اگر مشکل از گاز مبرد نباشد، به احتمال زیاد ناشی از موتور کولر گازی جنرال می باشد که یا باید تعمیرات لازم و تخصصی بر روی آن صورت گیرد و یا اینکه پروسه تعویض موتور کولر گازی جنرال با موتور جایگزین و وارداتی انجام شود.

به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که این خرابی باید توسط کارشناسان متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا بررسی و تعیین گردد تا اگر مشکل از این بخش بود، یا از طریق تعمیرات و یا از طریق تعویض قطعات رفع گردد؛ ما در آریابهکار به همراه کارشناسان با تجربه و ابزارهای تعمیراتی مخصوص، تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا مشکل دستگاه شما صرفا از طریق تعمیرات بر طرف گردد.

چرا بعد از روشن شدن کولر گازی جنرال فیوز برق قطع می شود؟

چرا فیوز برق پس از روشن شدن کولر گازی جنرال قطع می شود؟ رایج ترین علت و عامل در این خرابی، اتصالی قطعات داخلی در کولر گازی جنرال می باشد که در این مواقع باید مشکل از طریق عیب یابی و تعمیرات تخصصی کولر گازی جنرال رفع گردد. به همین ترتیب اگر یکبار متوجه این خرابی شدید، بهتر است تا پیش از تعمیرات تخصصی کولر گازی جنرال، به هیچ وجه اقدام به روشن کردن این دستگاه نکنید؛ در غیر اینصورت ممکن است سایر لوازم برقی خانگی شما عزیزان آسیب ببینند و کارایی خود را از دست بدهند!

از این رو در این مواقع می توانید از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید و دیگر مشکل قبلی وجود نداشته باشد.

چرا سرمایش کولر گازی جنرال کم می شود؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم از کولر گازی جنرال با آن روبرو شوید، این است که یک روز عادی دیگر به سراغ کولر گازی جنرال می آیید و اقدام به روشن کردن این دستگاه می کنید و اما پس از گذشت 15-20 دقیقه متوجه این می شوید که هر چند کولر گازی جنرال شما به مدت طولانی روشن بوده است، اما سرمای خاصی توسط این دستگاه تولید نمی شود. با این وجود آیا سرمای کم کولر گازی جنرال، یک مشکل عادی است؟ بدون شک خیر!

چرا سرمایش کولر گازی جنرال کم می شود؟

در صورتی که با چنین خرابی در کولر گازی جنرال روبرو شدید، باید اقدام به عیب یابی دقیق کولر گازی جنرال توسط تکنسین های متخصص و با تجربه نمایید تا مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی گردد؛ در غیر اینصورت دستگاه شما تعمیر نخواهد شد.

طریقه برطرف سازی مشکل آبریزی پنل کولر گازی جنرال

در صورتی که لوله پشتی پنل کولر گازی جنرال شما مسدود شده باشد، آبی که ناشی از رطوبت در این دستگاه ایجاد می شود، به هیچ وجه از این لوله خارج نمی شود و صرفا از پنل کولر گازی جنرال شما خارج خواهد شد. با این وجود این یک خرابی عادی در کولر گازی جنرال نیست و حتما باید تعمیرات لازم و کافی را بر روی این دستگاه انجام دهید تا مشکل لوله بر طرف شود. به همین ترتیب برای رفع این خرابی می توانید از تکنسین های متخصص درخواست کمک نمایید تا مشکل شما رفع گردد.

نحوه برطرف سازی و تعمیر صدای زیاد در کولر گازی جنرال

معمولا زمانیکه کولر گازی جنرال شما روشن می شود، صدایی را از این دستگاه خواهید شنید که صدای تولید سرما و همچنین خروج پر قدرت باد خنک از پنل این دستگاه می باشد. از این رو در صورتی که این صدا به مرور زمان زیاد شده است و وقتی اقدام به روشن کردن کولر گازی جنرال می کنید، صدای ناهنجاری را از این دستگاه می شنوید، بدون شک نشان دهنده خرابی این دستگاه است که باید عیب یابی و تعمیرات لازم و کافی صورت گیرد تا مشکل رخ داده در این دستگاه شناسایی و سپس تعمیر شود.

لازم به ذکر است که صدای زیاد کولر گازی جنرال نشان دهنده خرابی این دستگاه است و توصیه می کنیم در روزهای ابتدایی وقتی متوجه این خرابی شدید، فورا اقدام به عیب یابی و تعمیرات کولر گازی جنرال نمایید و از این طریق مانع خرابی بیشتر این دستگاه شوید. از این رو در صورتی که شما این دستگاه را در اسرع زمان تعمیر نمایید، بدون شک نیازی به تعویض قطعات کلیدی پیدا نخواهید کرد.

چرا موتور فن کندانسور اسپلیت جنرال کار نمی کند؟

در صورت بروز اتصالی و یا عدم سرویس دوره ای کولر گازی جنرال، ممکن است برخی از قطعات این دستگاه به مرور کارایی خود را از دست بدهند و دیگر کاربردی برای شما نداشته باشند. از این رو یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید، این است که موتور فن کندانسور کولر گازی جنرال شما کارایی خود را از دست بدهد و دیگر کار نکند. در این مواقع احتمال تعمیر این قطعه کم می باشد و بهتر است که روند تعویض موتور فن کندانسور کولر گازی جنرال را به همراه تکنسین های متخصص سپری کنید تا مشکل رفع گردد.

چرا موتور فن کندانسور اسپلیت جنرال کار نمی کند؟

لازم به ذکر می باشد که در صورت بروز هر گونه خرابی در موتور فن کولر گازی جنرال، ممکن است به کندانسور دستگاه فشار بسیار زیادی وارد شود و به همین ترتیب اگر در اسرع زمان اقدام به تعمیر این قطعه کلیدی نکنید، به احتمال زیاد کندانسور کولر گازی جنرال شما نیز آسیب خواهد دید و این گونه کارایی خود را از دست خواهد داد.

بررسی دکمه روشن و خاموش کنترل کولر گازی جنرال

اگر همانند یک روز عادی به سراغ کولر گازی جنرال آمدید و متوجه روشن نشدن کولر گازی جنرال شدید، توصیه می کنیم عجولانه تصمیم نگیرید! چرا که این خرابی ممکن است ناشی از خرابی دکمه روشن و خاموش ریموت کنترل کولر گازی جنرال رخ دهد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در ابتدا باتری ریموت کنترل کولر گازی جنرال را بررسی کنید و اگر متوجه خرابی خاصی در این دستگاه شدید، اقدام به تعویض باتری و یا تعویض ریموت کنترل کولر گازی جنرال کنید تا مشکل رفع گردد.

به همین ترتیب اگر مشکل از این طریق رفع نشد، نشان دهنده خرابی برد و یا کمپرسور کولر گازی جنرال می باشد که باید توسط کارشناسان متخصص و با تجربه روند عیب یابی و تعمیر این دستگاه صورت گیرد. از این رو توصیه می کنیم اگر تجربه تعمیر ریموت کنترل کولر گازی جنرال را ندارید، به مراکز مجاز مراجعه کنید تا پروسه عیب یابی و تعمیر ریموت کنترل کولر گازی جنرال شما انجام شود و تا حد امکان نیازی به تعویض ریموت کنترل هم نداشته باشید.

بررسی علت سوختن کمپرسور کولر گازی جنرال و درست عمل نکردن آن

یکی از مشکلاتی که در صورت استفاده نادرست و اشتباه از کولر گازی جنرال ممکن است در این دستگاه رخ دهد، سوختن کمپرسور کولر گازی جنرال می باشد که یک مشکل اساسی در این دستگاه است. به همین ترتیب زمانی که کمپرسور کولر گازی جنرال شما عزیزان به هر دلیلی می سوزد و کارایی خود را از دست می دهد، عملا امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت و باید اقدام به تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال خود نمایید تا از این طریق مشکل رفع گردد و نیازی به تعویض این قطعه کلیدی نداشته باشید.

بررسی علت سوختن کمپرسور کولر گازی جنرال و درست عمل نکردن آن

توجه داشته باشید که کمپرسور کولر گازی جنرال، اصلی ترین و مهم ترین قطعه در سیستم خنک کننده این دستگاه است و اگر به هر دلیلی کارایی خود را از دست دهد، دیگر امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت و نمی توانید نتیجه مطلوبی را بدست بیاورید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که روند عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال را در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال انجام دهید تا در ابتدا تلاش های لازم و کافی برای عیب یابی و تعمیر این قطعه کلیدی انجام شود و اما اگر تعمیرات پاسخگو نبود، روند تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال صورت گیرد.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار پیش از آنکه بصورت 100 درصد متوجه سوختن کمپرسور کولر گازی جنرال نشویم، به هیچ وجه اقدام به تعویض کمپرسور نخواهیم کرد. به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت سوختن کمپرسور کولر گازی جنرال، حتما در ابتدا عیب یابی و تعمیرات تخصصی را بر روی این قطعه انجام دهید و اگر متوجه سوختن این قطعه کلیدی شدید، سپس اقدام به تعویض کمپرسور نمایید.

گرفتگی حوضچه تخلیه (لوله درین) کولرگازی جنرال

حوضچه تخلیه کولر گازی جنرال یا همان لوله درین کولر گازی جنرال، یکی از کلیدی ترین و مهم ترین قطعات جانبی نصب شده بر روی دستگاه شما است که تمام رطوبت ایجاد شده در این دستگاه را به بیرون از پنل انتقال می دهد و اجازه نمی دهد این رطوبت در کولر گازی جنرال باقی بماند. از این رو در صورتی که حوضچه تخلیه کولر گازی جنرال شما مسدود شود، آب از پنل کولر گازی جنرال به بیرون پرتاب خواهد شد و نمی توانید نتیجه مطلوبی را کسب کنید.

به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت مسدودی لوله تخلیه درین کولر گازی جنرال، حتما با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال تماس بگیرید تا هم مشکل لوله بررسی و رفع گردد و هم اینکه تکنسین سایر قطعات دستگاه را بررسی نماید و در صورتی که آسیبی در حال ایجاد است، سریعا رفع گردد.

چرا باید تعمیر کولرگازی جنرال را انجام دهیم؟

زمانیکه کولر گازی جنرال شما خراب می شود، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا کولر گازی جنرال را تعمیر کنیم؟ لازم به ذکر است که اولین عامل اصلی برای تعمیر کولر گازی جنرال که می توان به آن اشاره کرد این می باشد که قیمت کولر گازی جنرال در طی چند سال اخیر به دلیل نوسان ارز، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این گونه نیست که شما بتوانید به سادگی اقدام به خرید کولر گازی جنرال جدید نمایید. به همین ترتیب در ابتدا توصیه ای که برای شما داریم این است حتما و حتما، تعمیر کولر گازی جنرال را یکی از گزینه های خود در نظر بگیرید.

چرا باید تعمیر کولرگازی جنرال را انجام دهیم؟

توجه داشته باشید که تعمیر کولر گازی جنرال در صورتی منطقی و ارزشمند است که این دستگاه با یک قیمت مقرون به صرفه تعمیر شود. به عبارتی در صورتی که قیمت دستگاه شما 30 میلیون تومان باشد و اما هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن 20 میلیون تومان باشد، آیا این دستگاه ارزش تعمیرات دارد؟! بدون شک توصیه می کنیم این دستگاه را تعمیر نکنید و با در نظر گرفتن یک بودجه، اقدام به تهیه یک مدل دیگر و البته جدیدتر کولر گازی جنرال نمایید.

نصب غیر استاندار و نادرست کولرگازی جنرال

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل خراب شدن کولر گازی جنرال و سایر لوازم برقی خانه شما، علیرغم استفاده نادرست و اشتباه از دستگاه، نصب نادرست و اشتباه کولر گازی جنرال می باشد. به عبارتی پروسه نصب کولر گازی جنرال، یک پروسه ساده و عادی نیست و حتما باید توسط کارشناسان متخصص و با تجربه صورت گیرد تا مشکلی در این دستگاه به مرور زمان رخ ندهد و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید.

لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار پروسه نصب کولر گازی جنرال را به همراه کادری متخصص و کارشناس انجام می دهیم تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع گردد و بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. از این رو اگر نیاز به نصب تخصصی کولر گازی جنرال دارید، می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا از این طریق مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید.

خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال در نمایندگی تهران

در صورتی که کولر گازی جنرال شما عزیزان خراب شده است و این در حالی است که کارت گارانتی دستگاه شما دارای اعتبار لازم و کافی می باشد، می توانید به نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران مراجعه نمایید تا از این طریق دستگاه شما در بازه زمانی گارانتی بصورت کاملا رایگان تعمیر شود و از این طریق بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما کارت گارانتی کولر گازی جنرال را بررسی کنید و از این طریق به نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی جنرال مراجعه نمایید.

خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال در نمایندگی تهران

اما اگر کارت گارانتی کولر گازی جنرال شما نیز اعتبار لازم و کافی نداشته باشد، بدین معنا نیست که شما نمی توانید به نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مراجعه کنید! در هر دو صورت شما می توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال در تهران استفاده کنید تا مشکل دستگاه شما رفع گردد. توجه داشته باشید که با توجه به تکنسین ها و کارشناسان مجربی که در نمایندگی کولر گازی جنرال حضور دارند، تمام خرابی های دستگاه شما بصورت تخصصی بدون هر گونه محدودیتی با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن رفع می شوند.

از این رو ما در آریابهکار به همراه تکنسین های متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی جنرال شما هستیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. لازم به ذکر است که کارشناسان متخصص و با تجربه ما در آریابهکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی کولر گازی جنرال در تمام مدل های این دستگاه را دارند و شما نیز از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال، می توانید درخواست خود را ثبت نمایید و از این طریق هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین صورت گیرد.

اما برای تعمیر کولر گازی جنرال در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال نیاز به باز کردن کولر گازی جنرال و انتقال آن به نمایندگی می باشد؟ خیر! تمام پروسه عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال شما توسط کارشناسان متخصص و با تجربه به بهترین شکل ممکن انجام خواهند شد و به همین ترتیب شما نیازی به تعویض قطعات کلیدی در این دستگاه نخواهید داشت.

با کولرگازی جنرال آشنا شوید

کولرهای گازی تولید شده تحت برند جنرال که از برندهای با سابقه و شناخته شده در سراسر جهان به شمار می آیند، در کشور چین مونتاژ شده و زیر مجوز کشور تایلند به بازار عرضه می گردند. این محصولات به طور مستقیم از چین به دیگر نقاط دنیا صادر می شوند. با این وجود در کشور ما نیز کولرهای گازی جنرال با قابلیت های برجسته شان در دسترس هستند و مورد استفاده قرار می گیرند و مصرف کنندگان می توانند از مزایای آن ها بهره مند شوند.

از این رو اگر مایل به خرید کولر گازی جنرال هستید، می توانید به فروشگاه های مجاز و شناخته شده مراجعه نمایید و از این طریق محصول مدنظرتان را تهیه و خریداری کنید. لازم به ذکر است که در حین خرید کولر گازی جنرال، حتما برچسب گارانتی و شرکتی که آنرا گارانتی کرده است را مطالعه کنید تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایید. به همین ترتیب متعاقبا توصیه می شود از خرید کولر گازی جنرال غیر قانونی و قاچاق خودداری کنید؛ چرا که هیچ تضمینی به این محصول نیست و در صورتی خرابی خاصی رخ دهد، باید اقدام به پرداخت هزینه تعمیرات کنید.

نکات قابل توجه هنگام نصب کولر گازی جنرال

مهم ترین نکته ای که در خصوص نصب کولر گازی جنرال باید از آن مطلع باشید این است که در صورتی کولر گازی جنرال شما به بهترین شکل ممکن نصب خواهد شد که تمام این روند بدست تکنسین های متخصص و با تجربه صورت گیرد. لازم به ذکر می باشد که اگر این دستگاه بدست کارشناسان نمایندگی صورت گیرد، دستگاه بدون هر گونه ایرادی نصب خواهد شد.

آیا سرویس کولر گازی جنرال به صورت سالیانه لازم است؟

آیا سرویس کولر گازی جنرال به صورت سالیانه لازم است؟

بله. بدون شک سرویس دوره ای کولر گازی جنرال یکی از روش ها و راهکارهای نگهداری اصولی از این دستگاه می باشد که شما می توانید با استفاده از این روش اقدام به مراقبت و نگهداری اصولی از کولر گازی جنرال نمایید. توجه داشته باشید که سرویس کولر گازی جنرال بهتر است در ابتدای هر سال توسط کارشناسان متخصص و با تجربه صورت گیرد تا با خیالی آسوده از طریق سرویس دوره ای کولر گازی جنرال بتوانید طول عمر مفید این دستگاه را افزایش دهید.

ارورها و خطا های کولر گازی جنرال

در صورت استفاده نادرست و اشتباه از کولر گازی جنرال، ممکن است کدهای خطای مختلفی را در پنل نمایش این دستگاه مشاهده کنید و به همین ترتیب هر یک از این کدهای خطا نشان دهنده خرابی خاصی در این دستگاه هستند و باید در اسرع زمان مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرند. از این رو اگر با ارور خاصی در کولر گازی جنرال روبرو شدید، توصیه می کنیم برای اطلاع از علت ارور کولر گازی جنرال به دفترچه راهنمای محصول مراجعه نمایید تا علت خرابی را مطلع شوید.

لازم به ذکر است که کدهای خطا در مدل های مختلف کولر گازی جنرال، فرق دارند و بهترین منبع برای اطلاع از کدهای ارور کولر گازی جنرال، دفترچه راهنمای محصول است.

بررسی دقیق علت یخ زدگی کویل توسط متخصص تعمیر کولر گازی جنرال

در صورتی که کویل کولر گازی جنرال دچار یخ زدگی شده است، نشان دهنده خرابی این دستگاه می باشد و نباید از آن استفاده کنید تا زمانیکه پروسه عیب یابی و تعمیرات کولر گازی جنرال صورت گیرد. لازم به ذکر است که این مشکل معمولا به دلیل نشت گاز مبرد کولر گازی جنرال رخ می دهد و بهتر است که در این مواقع به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید تا خرابی به سایر قطعات کولر گازی جنرال منتقل نشود.

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در شمال تهران

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در شمال تهران

اگر ساکن تهران هستید و با خرابی کولر گازی جنرال روبرو شده اید و نیاز به تعمیرات فوری این دستگاه توسط کارشناسان دارید، می توانید خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را به کارشناسان ما در آریابهکار بسپارید. در ادامه مناطق تحت پوشش در شمال تهران را نام برده ایم و عبارتند از:
  • نیاوران
  • سوهانک
  • تجریش
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • جردن
  • درکه
  • کامرانیه
  • الهیه
  • ونک
  • زعفرانیه
  • جماران
  • قلهک
  • ازگل
  • آجودانیه
  • داودیه
  • دروس
  • لویزان
  • محمودیه
  • دزاشیب
  • ظفر و…

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در غرب تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در غرب تهران

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش ما در آریابهکار، غرب تهران است و می توانید خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی جنرال خود را به کارشناسان متخصص و با تجربه ما بسپارید تا مشکل شما یکبار برای همیشه رفع گردد. در ادامه مناطق تحت پوشش غرب تهران را نام برده ایم.
  • پونک
  • سعادت آباد
  • شهرزیبا
  • شهرک غرب
  • باغ فیض
  • صادقیه
  • شهران
  • جنت آباد
  • شاهین
  • گیشا
  • شهرک هما
  • شهرک راه آهن
  • سازمان آب
  • شهرک پرواز
  • توحید و…

نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیرات کولر گازی جنرال در شرق تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیرات کولر گازی جنرال در شرق تهران

همچنین ما تمام مناطق شرقی تهران را تحت پوشش خود قرار داده ایم و می توانید از خدمات تخصصی ما در آریابهکار استفاده کنید.
  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • نارمک
  • شمیران نو
  • هروی
  • قنات کوثر
  • پاسداران
  • مجیدیه
  • تسلیحات
  • مدائن
  • وحیدیه
  • تهران نو
  • نیرو هوایی
  • پیروزی
  • صفا و …

مرکز تعمیر کولر گازی جنرال جنوب تهران

مرکز تعمیر کولر گازی جنرال جنوب تهران

اگر ساکن مناطق جنوبی تهران هستید و با خرابی کولر گازی جنرال روبرو شده اید، لازم به ذکر است که ما به تمام مناطق جنوبی تهران خدمات عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال ارائه می دهیم و می توانید از خدمات تخصصی ما جهت تعمیر کولر گازی جنرال خود استفاده کنید. در ادامه مناطق تحت پوشش در جنوب تهران را نام برده ایم.
  • امیریه
  • افسریه
  • خراسان
  • شوش
  • فلاح
  • نازی آباد
  • مشیریه
  • شهر ری
  • نعمت آباد
  • دولت آباد
  • صالح آباد
  • خزانه
  • منیریه
  • امیر بهادر
  • مولوی
  • جوادیه
  • سیروس و…

نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال مرکز تهران

اگر کولر گازی جنرال شما خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی به شما می باشد تا بتوانید این دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایید. تمام خدمات ما در آریابهکار شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی می شوند.

تعمیرات کولر گازی جنرال خود را با 7 روز تست رایگان انجام دهید

تعمیر کولر گازی جنرال در آریابهکار با توجه به اینکه بصورت تخصصی انجام می شود، علیرغم اینکه 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی به شما ارائه می شود، 7 وز مهلت تست رایگان خواهید داشت و می توانید در طی این بازه زمانی از دستگاه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا مطمئن شوید آیا دستگاه شما بدرستی تعمیر شده است یا خیر؟!

با این وجود ما در آریابهکار متعهد به ارائه خدمات کاملا تخصصی به همراه تضمین هستیم تا بتوانیم بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه دهیم و مشکل دستگاه شما رفع گردد.

فرم درخواست تعمیر کولر گازی جنرال

برای استفاده از خدمات آریابهکار و ثبت درخواست تعمیر فرم زیرا تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند



    ارسال عکس دستگاه

    5/5 - (3 امتیاز)

    This Post Has 2 Comments

    1. کولرگازی جنرال داریم که تا امسال خوب بود خداروشکر ولی الان نمیدونم چه مشکلی براش پیش اومده که بادش یهو گرم میشه.
      میشه تعمیرش کرد اصلا؟

      1. با سلام،
        کاربر گرامی مشکل گرم شدن باد دستگاه ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. برای مثال:
        کثیفی یا گرفتگی فیلتر دستگاه
        خرابی ترموستات
        کمبود گاز
        خرابی فن
        کثیف شدن پنل خارچی
        خرابی کمپرسور
        و …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top
    بازگشت
    تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
    واتساپ آریابهکار
    تلگرام
    موبایل: 09190111214