skip to Main Content

هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت، یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات در این دستگاه می باشد که اگر به هر دلیلی این قطعه خراب شود، شما به هیچ وجه نمی توانید از ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده کنید؛ چرا که ارور مخصوص این خرابی را در پنل مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر می باشد که تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت می تواند یکی از گزینه های ایده آل پیش روی شما باشد که این پروسه توسط تیم متخصص آریابهکار انجام می شود. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر لباسشویی ایندزیت با نحوه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت آشنا خواهید شد.

هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت چیست؟

هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت که در صنعت ماشین های لباسشویی به عنوان سنسور سطح آب شناخته می شود، بخش مهمی از عملکرد این دستگاه ها را به عهده دارد. این قطعه با دقت آب مورد نیاز برای شستشوی لباس ها را تشخیص داده و به دستگاه دستور می دهد تا متناسب با آن میزان آب درون دیگ هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت پر شود. از این رو در صورتی که هیدروستات کار نکند یا دچار مشکل شود، فرآیند پر کردن دیگ با آب مختل می شود که می تواند منجر به پر شدن بیش از حد و نهایتاً سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی ایندزیت گردد.

هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت چیست؟

هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت به طور استراتژیک در بخش بالایی دیگ، نزدیک به سقف دستگاه، قرار دارد. این مکان یابی به هیدروستات اجازه می دهد تا از سطح آب داخل دیگ با دقت بالا مطلع شود. با این وجود اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی ایندزیت شما آب بیش از حد لازم یا کمتر از میزان مورد نیاز را جذب می کند، باید به تنظیمات هیدروستات توجه کنید.

لازم به ذکر است که برای افزایش میزان آب گیری، پیچ تنظیم موجود بر روی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت را می بایست به آرامی به سمت راست بچرخانید تا امکان باز شدن بیشتر فراهم شود و به این ترتیب، دستگاه اجازه پیدا کند حجم بیشتری آب به درون دیگ وارد کند. از این رو این تنظیمات دقیق برای حفظ کارایی و کارکرد صحیح ماشین لباسشویی حیاتی هستند و باید با احتیاط و دقت انجام شوند تا از هدر رفتن آب و افزایش احتمال آسیب به ماشین لباسشویی جلوگیری شود.

در نتیجه می توان به این نتیجه رسید که هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت یک از قطعات کلیدی و بسیار مهم در این دستگاه می باشد و اگر این قطعه به هر دلیلی خراب شود، عملا نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. از این رو توصیه می کنیم که در صورت خراب شدن این قطعه، از این دستگاه استفاده نکنید تا تکنسین های متخصص به محل شما اعزام شوند و پروسه عیب یابی و تعمیرات هیدرواستات ماشین لباسشویی ایندزیت صورت گیرد.

نشانه خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت

از کجا بفهمیم هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت خراب شده است؟ برای اطلاع از خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت باید به یک مورد توجه ویژه داشته باشید. لازم به ذکر است که وقتی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت آسیب می بیند، این قطعه دیگر نمی تواند همانند گذشته اقدام به برآورد آب ورودی دستگاه کند و در نهایت با مشکلاتی در این زمینه روبرو خواهید شد. چه مشکلی؟

اولین مشکلی که ممکن است متوجه آن شوید این است که آبگیری ماشین لباسشویی ایندزیت شما طولانی شده است و ممکن است چند برابر دفعات قبلی این پروسه طول بکشد. از این رو آب ورودی به ماشین لباسشویی ایندزیت بیش از حد مجاز خواهد بود و در نهایت دستگاه شما به مراتب آسیب خواهد دید. همچنین دومین نشانه خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت این است که آب ورودی در این دستگاه کمتر از حد مجاز می باشد!

به عبارتی آب لازم و کافی وارد ماشین لباسشویی ایندزیت شما نخواهد شد. از این رو آیا این خرابی عادی می باشد؟ بدون شک این گونه نیست! با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت را به تکنسین های متخصص و با تجربه بسپارید تا بصورت تخصصی پروسه عیب یابی آن صورت گیرد. توجه داشته باشید که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های متخصص و با تجربه پروسه تعمیرات این قطعه را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم.

علت خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت

از رایج ترین و اصلی ترین دلایلی که مستقیما می توانند منجر به خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان شوند، می توان به موارد متعددی اشاره کرد که هر یک از آنها می توانند به نحوی مشکلات دستگاه شما را بیشتر و بیشتر کنند.

علت خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت

اما در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین موارد ممکن را در این زمینه به شما اعلام کنیم که عبارتند از:
  1. استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی ایندزیت.
  2. عدم مطالعه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ایندزیت.
  3. عدم استفاده از محافظ برق استاندارد.
  4. استفاده طولانی مدت از ماشین لباسشویی ایندزیت.
  5. عدم سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ایندزیت.
  6. عدم توجه به خرابی های ساده و عادی در ماشین لباسشویی ایندزیت.

مقالات مرتبط: تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت

تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت

در صورتی که هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت شما آسیب دیده است و کارایی سابق خود را دیگر ندارد، باید به اطلاع شما برسانیم که تنها راهکار ممکن پیش روی شما این است که این قطعه را به تکنسین های متخصص بسپارید تا در ابتدا عیب یابی و سپس تعمیرات صورت گیرد. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار تمام پروسه عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت را بصورت رایگان توسط کارشناسان متخصص به شما ارائه می دهیم تا مشکل دستگاه شما بصورت دقیق ریشه یابی گردد.

اما نکته ای که در این میان باید به اطلاع شما برسانیم این می باشد که هیدروستات با توجه به کارایی که دارد، می تواند آسیب گسترده ای ببیند و از طریق تعمیرات تخصصی امکان رفع مشکل وجود نداشته باشد. به همین ترتیب در این مواقع باید پروسه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت توسط کارشناسان متخصص با استفاده از قطعه وارداتی و شرکتی صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

لازم به ذکر است که پروسه تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار به همراه گارانتی بلند مدت خواهد بود تا بتوانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید و مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214