skip to Main Content

دلایل متعددی وجود دارند که به مرور زمان می توانند منجر به خرابی موتور جاروبرقی ال جی شما عزیزان شوند. اما اصلی ترین عامل در این زمینه، استفاده نادرست و اشتباه از موتور جاروبرقی ال جی می باشد که این استفاده اشتباه می تواند به دلیل عدم مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه رخ دهد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی ال جی را بصورت کامل مطالعه کنید. اما پروسه تعویض موتور جاروبرقی ال جی چگونه است؟ در ادامه این خدمات از مجموعه خدمات تعمیرات جاروبرقی ال جی بصورت کامل با این پروسه آشنا خواهید شد.

تعویض موتور جاروبرقی ال جی

در این قسمت از آریابهکار قصد داریم تا پروسه تعویض موتور جاروبرقی ال جی را برای شما عزیزان نام ببریم و توصیه می کنیم حتما این پروسه را بصورت گام به گام پیش بروید تا با موفقیت این پروسه را انجام دهید.

تعویض موتور جاروبرقی ال جی

  1. فیلتر جاروبرقی ال جی را باید در ابتدا خارج کنید.
  2. اینک پیچ های جاروبرقی را باید باز نمایید.
  3. قاب بالایی جاروبرقی را به آرامی بلند کنید و کنار بگذارید.
  4. اینک باید اتصالات موتور جاروبرقی ال جی را به آرامی باز کنید و موتور را از بدنه دستگاه خارج نمایید.
  5. موتور جاروبرقی ال جی جدید را به اتصالات قبلی متصل کنید و آنرا در بدنه دستگاه قرار دهید.
  6. فراموش نکنید که کوبل جلو و عقب موتور جاروبرقی ال جی را باید به خوبی جایگذاری کنید.
  7. قاب بالایی موتور جاروبرقی ال جی را قرار دهید و پیچ های آنرا به خوبی سفت کنید.
  8. فیلتر موتور جاروبرقی ال جی را نیز در جای خود قرار دهید.
  9. با استفاده از محافظ برق استاندارد اقدام به روشن کردن موتور جاروبرقی ال جی نمایید.
  10. اگر دستگاه شما بدون هر مشکلی روشن شد، نشان دهنده تعویض اصولی موتور جاروبرقی ال جی توسط شما می باشد.
  11. اما اگر دستگاه روشن نشد، باید به نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی ال جی مراجعه کنید.

بهترین زمان برای تعویض موتور جاروبرقی ال جی

بهترین زمان برای تعویض موتور جاروبرقی ال جی چه زمانی می باشد؟ از نظر تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه آریابهکار در صورتی باید اقدام به تعویض موتور جاروبرقی ال جی کرد که این قطعه به میزان قابل توجهی آسیب دیده است و به هیچ وجه نمی توانید اقدام به تعمیر آن کنید! گاهی اوقات حتی ممکن است هزینه تعمیرات موتور جاروبرقی ال جی به دلیل آسیب کلی وارد شده به میزان یک قطعه موتور جاروبرقی ال جی باشد! به همین دلیل در این مواقع توصیه می کنیم که اقدام به تعویض موتور جاروبرقی ال جی کنید تا مشکل بر طرف شود.

لازم به ذکر است که اگر هزینه تعمیرات موتور جاروبرقی ال جی شما در آریابهکار مقرون به صرفه نباشد ما به شما اعلام خواهیم کرد که تعمیرات موتور جاروبرقی ال جی ارزش مالی نخواهد داشت و به همین دلیل بهتر است اقدام به تعویض موتور جاروبرقی ال جی نمایید تا از این طریق دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید.

مقالات مرتبط: چگونه جاروبرقی ال جی را باز کنیم؟

نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در تهران

بهترین مرکز برای تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در تهران، نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در تهران می باشد که در این نمایندگی پروسه عیب یابی و تعمیر تخصصی این قطعه توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود و به همین ترتیب اگر مشکلی در موتور جاروبرقی ال جی شما وجود داشته باشد، بدون نیاز به تعویض موتور جاروبرقی ال جی بر طرف خواهد شد. لازم به ذکر است که موتور جاروبرقی ال جی یک قطعه حساس و البته تعمیرپذیر می باشد که ما آنرا در آریابهکار تعمیر می کنیم.

با این وجود اگر با هر گونه خرابی در موتور جاروبرقی ال جی روبرو شده اید و نمی توانید این خرابی را بر طرف کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما به همراه تکنسین های مجرب و متخصص حاضر در مجموعه آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را برای شما ارائه دهیم. اما چگونه؟

نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در تهران

ما در نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در آریابهکار در ابتدا موتور جاروبرقی ال جی شما را مورد عیب یابی تخصصی قرار می دهیم و اگر قطعه ای از قطعات موتور جاروبرقی ال جی آسیب دیده باشد، آنرا تعویض خواهیم کرد و از این طریق مشکل دستگاه شما عزیزان بر طرف خواهد شد. با این وجود مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد شد و نیازی به تعویض موتور جاروبرقی ال جی نخواهید داشت.

اما اگر موتور جاروبرقی ال جی شما به میزان بسیار زیادی آسیب دیده است و این آسیب به نحویی می باشد که هزینه تعمیرات آن نزدیک به قیمت موتور جاروبرقی ال جی است، ما پروسه تعویض موتور جاروبرقی ال جی را برای دستگاه شما انجام خواهیم داد تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود و بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. برای تعویض موتور جاروبرقی ال جی نیز ما از قطعات وارداتی استفاده خواهیم کرد تا با خیالی آسوده این پروسه در آریابهکار برای شما عزیزان صورت گیرد.

توجه: تعویض موتور جاروبرقی ال جی در آریابهکار شامل گارانتی بلند مدت می شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیر موتور جاروبرقی ال جی

با توجه به توضیحات بالا اگر مایل به تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران هستید باید به اطلاع شما برسانیم که شما می توانید از طریق شماره های ذیل با نمایندگی جاروبرقی ال جی در تهران تماس بگیرید و از این طریق درخواست خود را در نمایندگی مرکزی آریابهکار ثبت کنید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد. همچنین اگر مایل به ارسال پیغام در واتساپ و تلگرام مجموعه آریابهکار هستید باید به اطلاع شما برسانیم که بهتر است ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه خود تهیه کنید و برایی کارشناسان ما ارسال کنید.

پس از ثبت درخواست خود در سامانه تعمیراتی آریابهکار هماهنگی های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت تا دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214