skip to Main Content

اگر به تازگی اقدام به خرید جاروبرقی بوش کرده اید و با این دستگاه به میزان قابل قبولی آشنا نیستید، بدون شک هر گونه اشتباه در این دستگاه می تواند منجر به خرابی های قابل توجهی برای شما شود. از این رو بهترین راهکار این است که اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای جاروبرقی بوش کنید تا از این طریق با این دستگاه آشنا شوید و از تمام قابلیت ها و ویژگی های آن استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد که در این دفترچه تمام نکات کلیدی و منحصر بفرد در این زمینه نوشته شده اند و شما می توانید با خیالی آسوده از دستگاه خود آگاهی پیدا کنید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما یکبار دفترچه راهنمای جاروبرقی بوش خود را مطالعه کنید تا با این دستگاه آشنا شوید و خرابی خاصی را در طول زمان در این دستگاه ایجاد نکنید. لازم به ذکر می باشد که در ادامه این مقاله از سری مقالات تعمیر جاروبرقی بوش از آریابهکار قصد داریم شما را با راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش آشنا سازیم تا با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید و خرابی خاصی در آن ایجاد نشود. همراه ما باشید.

کاربران گرامی جهت دانولد و دریافت دفترچه راهنمای جاروبرقی بوش بر روی لینک قرار داده شده در زیر کلیک نمایید.

دانلود دفترچه راهنمای جاروبرقی بوش

جعبه گشایی جاروبرقی بوش

برای جعبه گشایی جاروبرقی بوش، شما نیازی به کارشناسان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران و یا شهر محل سکونت خود ندارید! چرا که این دستگاه برخلاف یخچال و… از همان ابتدای خرید، گارانتی آن فعال می شود و نیازی به جعبه گشایی و همچنین بررسی دقیق توسط کارشناسان نمایندگی ندارید. از این رو اگر دستگاه را خریداری کرده اید و به محل خود آورده اید، می توانید خودتان اقدام به جعبه گشایی این دستگاه کنید و از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر می باشد که برای جعبه گشایی، مراقب باشید تا دفترچه آنرا دور نیاندازید.

روشن کردن جاروبرقی بوش

برای روش کردن و استفاده از جاروبرقی بوش، در ابتدا باید تمام اتصالات و فیلترهای جاروبرقی بوش را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید دستگاه شما قابل استفاده است یا خیر؟! در صورتی که اتصالات و فیلترهای جاروبرقی بوش شما در جای خود قرار نداشته باشند و اقدام به روشن کردن جاروبرقی بوش کنید، بدون شک فشار قابل توجهی به جاروبرقی بوش شما وارد خواهد شد و از این طریق طولا عمر مفید دستگاه شما کاهش خواهد یافت.

از این رو توصیه می کنیم در ابتدا بررسی کنید که فیلترهای جاروبرقی بوش به همراه کیسه این دستگاه بصورت دقیق در جای خود قرار گرفته اند. با این وجود شما می توانید از این طریق اقدام به روشن کردن جاروبرقی بوش کنید. لازم به ذکر می باشد که برای اتصال جاروبرقی بوش به جریان برق، سعی کنید از یک محافظ برق استاندارد سر راه این دستگاه استفاده کنید تا اگر نوسان برق به هر دلیلی در محیط منزل شما ایجاد شد، مشکلی خاصی در دستگاه شما ایجاد نشود و بتوانید از این دستگاه محافظت به عمل آورید.

خاموش کردن جاروبرقی بوش

برای خاموش کردن جاروبرقی بوش، دقیقا باید دکمه Power Off را بفشارید تا این دستگاه خاموش شود. اما نکته مهمی که در خصوص خاموش کردن جاروبرقی بوش باید به اطلاع شما برسانیم این است که برای فشردن این دکمه نباید با استفاده از انگشتان پا اقدام به فشردن آن نمایید؛ چرا که به دکمه دستگاه شما آسیب وارد خواهد شد و به مرور زمان این دکمه کارایی خود را از دست می دهد. از این رو توصیه می کنیم برای خاموش کردن جاروبرقی بوش، حتما با استفاده از انگشتان دست اقدام نمایید.

کیسه جاروبرقی بوش

یکی از مهم ترین بخش های جاروبرقی بوش که باید به آن توجهی ویژه داشته باشید، کیسه جاروبرقی بوش می باشد که یک نکته مهم و قابل توجه در این زمینه است. به عبارتی اگر کیسه جاروبرقی بوش شما پر باشد و اقدام به روشن کردن این دستگاه کنید، مطمئن باشید که به موتور جاروبرقی بوش شما فشار قابل توجهی وارد می شود و به همین ترتیب این دستگاه کارایی خود را به مرور زمان از دست خواهد داد. از این رو توصیه می کنیم هر بار پیش از روشن کردن جاروبرقی بوش، اقدام به بررسی دقیق کیسه این دستگاه کنید.

همچنین اگر کیسه یکبار مصرف برای جاروبرقی بوش خود تهیه کرده اید، صرفاً یکبار از آن استفاده کنید! در غیر اینصورت کیسه جاروبرقی بوش شما خواهد ترکید و در نهایت منجر به پخش شدن ذرات گرد و غبار در موتور این دستگاه خواهد شد.

علت بوی بد جاروبرقی بوش

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده از جاروبرقی بوش با آن روبرو شوید، بوی بد جاروبرقی بوش می باشد که یکی از مشکلات اساسی در این دستگاه محسوب می شود. اما چرا چنین خرابی در جاروبرقی بوش شما رخ می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که بوی بد جاروبرقی بوش می تواند ناشی از پر شدن بیش از حد کیسه جاروبرقی بوش شما رخ دهد. به عبارتی اگر محتویات مواد غذایی در دستگاه شما وجود دارد، این بوی بد را احساس خواهید کرد که می تواند یک عامل مزاحم برای شما باشد.

از این رو توصیه می کنیم در صورتی که متوجه بوی بد جاروبرقی بوش شدید، اقدام به بررسی و تعویض کیسه جاروبرقی بوش کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

مقالات مرتبط: نحوه بستن فنر سیم جمع کن جاروبرقی بوش

افزایش طول عمر مفید جاروبرقی بوش

برای افزایش طول عمر مفید جاروبرقی بوش، تنها یک راهکار دارید و آن هم مراجعه به دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش می باشد؛ چرا که در این دفترچه تمام نکات اصولی و تخصصی برای افزایش طول عمر مفید این دستگاه نوشته شده اند. از این رو حتما به دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه مراجعه کنید تا با نکات کلیدی در این زمینه آشنا شوید و نیازی به تعمیرات تخصصی جاروبرقی بوش توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش نداشته باشید. در ادامه نیز برخی نکات در این زمینه را نام برده ایم و عبارتند از:

  • استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش.
  • فشردن دکمه ها با انگشت های دست.
  • بررسی دائمی فیلترهای جاروبرقی بوش.
  • بررسی کیسه جاروبرقی بوش.
  • خرید کیسه مناسب و ایده آل برای جاروبرقی بوش.
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214