skip to Main Content

با خرید یخچال هاردستون از فروشگاه های مجاز در این زمینه، قطعا مجاب به استفاده و مطالعه از دفترچه راهنمای یخچال هاردستون خواهید شد تا بتوانید از این دستگاه بصورت اصولی استفاده کنید و خرابی خاصی را در طول زمان در این دستگاه ایجاد نکنید. لازم به ذکر می باشد که در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال هاردستون، تمام نکات و ویژگی های یخچال هاردستون بصورت دقیق و بدون هر گونه محدودیتی نوشته شده اند و می توانید از این دفترچه به عنوان جامع ترین آموزش و راهنمای این محصول استفاده کنید.

با این وجود اگر دفترچه راهنمای یخچال هاردستون را مطالعه کنید، بدون شک می توانید طول عمر مفید این دستگاه را چند برابر کنید. از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی یخچال هاردستون آریابهکار قصد داریم شما را با راهنمای یخچال هاردستون بصورت کامل در جوانب مختلف آشنا سازیم تا بتوانید از این دستگاه برای سالیان بیشتری و بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید. همراه ما باشید.

نصب یخچال هاردستون

بدون شک اولین گام برای استفاده از یخچال هاردستون، نصب یخچال هاردستون می باشد که یک پروسه کاملا تخصصی است و اگر یخچال هاردستون را از فروشگاه های مجاز به همراه گارانتی خریداری کرده اید، باید در ابتدا با نمایندگی مجاز در این زمینه تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر نصب و اعزام تکنسین نصاب یخچال هاردستون ثبت نمایید تا کارشناس نمایندگی به محل شما اعزام شود و پروسه جعبه گشایی و نصب این دستگاه را در حضور شما انجام دهد.

لازم به ذکر می باشد که اگر یخچال هاردستون شما گارانتی داشته باشد، تنها باید توسط کارشناسان نمایندگی پروسه نصب آن صورت گیرد و در غیر اینصورت دستگاه شما تحت پوشش گارانتی قرار نخواهد گرفت. همچنین توجه داشته باشید که جعبه گشایی یخچال هاردستون شما نیز باید توسط کارشناسان نمایندگی صورت گیرد تا از صحت و سلامت این دستگاه مطمئن شوند. از این رو توصیه می کنیم از باز کردن و جعبه گشایی یخچال هاردستون خودداری کنید و از این طریق مشکلی در آینده مشکلی برای شما رخ ندهد.

بهترین محل نصب یخچال هاردستون

برای نصب یخچال هاردستون ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که بهترین محل برای نصب یخچال هاردستون کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین محل برای نصب یخچال هاردستون، تمام قسمت های آشپزخانه است و اما نباید به هیچ وجه این دستگاه در کنار لوازم خانگی گرما زا قرار بگیرد. به عبارتی یخچال هاردستون نباید کنار گاز و… قرار بگیرد؛ چرا که قرار گرفتن یخچال هاردستون در کنار لوازم خانگی گرمازا می تواند منجر به خرابی موتور و وارد شدن فشار بیش از حدی شود.

از این رو این نکته مهم را نباید فراموش کنید. همچنین توجه ویژه داشته باشید که بهترین محل برای نصب یخچال هاردستون، محلی می باشد که هم از پشت و هم از سمت راست و چپ، فاصله لازم و کافی برای عبور هوا وجود داشته باشد تا گرمای تولید شده در حین تولید سرما، با موفقیت و بدون هر گونه محدودیتی از کنارهای دستگاه شما خارج شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که از محل قرار گیری یخچال هاردستون نباید کیپ باشد و باید محفظه لازم و کافی در این زمینه وجود داشته باشد.

تنظیم دمای یخچال هاردستون

برای تنظیم دمای یخچال هاردستون در همین ابتدا باید به اطلاع شما برسانیم که تنها یک دما را برای تمام فصول سال نباید انتخاب کنید. به عبارتی اگر دمای یخچال هاردستون را مایل به مدیریت و کنترل هستید، در فصول سرد سال یک دما و در فصول گرم سال یک دمای مجزا می باشد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای تنظیم دمای یخچال هاردستون، باید به دفترچه راهنمای یخچال هاردستون مراجعه کنید تا ایده آل ترین دما برای این دستگاه براساس فصول مختلف سال را مشاهده نمایید و براساس آن اقدام به تنظیم دمای یخچال هاردستون کنید.

از این رو توصیه می کنیم با دانش قبلی خود اقدام به تنظیم دمای یخچال هاردستون نکنید و صرفا این پروسه را با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه خود جلو ببرید تا مشکلی در آینده برای دستگاه شما رخ ندهد.

فعال کردن آبسردکن و یخساز یخچال هاردستون

یکی از قابلیت های اصلی یخچال هاردستون، وجود آبسردکن و یخساز مخصوص می باشد که برای استفاده از این قابلیت باید در ابتدا یکسری الزامات را انجام دهید و سپس آنرا فعال کنید. در ابتدا باید به اطلاع شما برسانیم که ارتباطات لازم اعم از اتصال شلنگ آب مخصوص به یخچال هاردستون را باید بصورت اصولی انجام دهید و پس از نصب این اتصال، دکمه Ice/Water را بفشارید و این قابلیت در دستگاه شما فعال شود.

نکته مهم: در حین نصب یخچال هاردستون توسط کارشناس نمایندگی، توصیه می کنیم در همان بازه زمانی از تکنسین درخواست فعال سازی آبسردکن و یخساز یخچال هاردستون نمایید. از این طریق با خیالی آسوده تمام این پروسه را پشت خواهد گذاشت.

مقالات مرتبط:بررسی کیفیت یخچال هاردستون از نظر تعمیرکاران

تراز کردن یخچال هاردستون

برای آنکه یخچال هاردستون شما صدایی ندهد و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که باید انجام دهید این است که اقدام به تراز کردن یخچال هاردستون کنید. به عبارتی اگر یخچال هاردستون شما تراز نباشد، ممکن است به موتور دستگاه شما فشار وارد شود. لازم به ذکر می باشد که اگر دستگاه شما به میزان قابل توجهی تراز نباشد، حتی می تواند مانع بسته شدن کامل درب یخچال هاردستون شما عزیزان شود.

از این رو توصیه می کنیم با استفاده از یک تراز سنج، با خیالی آسوده اقدام به تراز کردن یخچال هاردستون نمایید تا مشکلی برای دستگاه شما در آینده رخ ندهد.

ریست کردن یخچال هاردستون

در صورتی که تنظیمات نادرست و اشتباهی را در یخچال هاردستون ایجاد کرده اید و مایل به باز گرداندن دستگاه به حالت کارخانه هستید، باید اقدام به ریست کردن یخچال هاردستون نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما مورد تعمیرات قرار گیرد. اما چگونه؟ برای ریست کردن یخچال هاردستون، به مدت 3 ثانیه انگشت خود را بر روی دکمه Reset قرار دهید تا این پروسه صورت گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214