skip to Main Content

عوامل و مواردی که می توانند در طول زمان به ساده ترین شکل ممکن اقدام به خرابی ماشین لباسشویی ال جی شما شوند و مانع از عملکرد صحیح آن شوند، شامل موارد زیادی می شوند که اکثر این موارد کاملا سطحی هستند و این در حالی می باشد که شاید در ابتدا متصور شوید که این موارد به هیچ وجه نمی توانند منجر به خرابی ماشین لباسشویی ال جی شوند. اما علت خرابی ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ چه مواردی می توانند منجر به خرابی دستگاه با کیفیتی مانند ماشین لباسشویی ال جی شوند؟

در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با مهم ترین و اصلی ترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی ال جی آشنا سازیم تا بتوانید مانع از بروز هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی ال جی شوید؛ در صورتی که این نکات را رعایت کنید، احتمال خرابی دستگاه شما بسیار کم خواهد بود.

1. عدم مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی

اولین و مهم ترین عامل در خرابی ماشین لباسشویی ال جی این است که شما برای استفاده از این دستگاه به هیچ وجه اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از آن نکرده اید! به عبارتی اگر شما اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی نمایید، با تمام چارچوب استفاده از این دستگاه آشنا خواهید شد تا بتوانید بهترین استفاده ممکن را داشته باشید و از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید.

عدم مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی

برای ثمال نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر شما اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال جی نمایید، با تمام ویژگی ها و قابلیت های ماشین لباسشویی ال جی آشنا خواهید شد تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید و نیاز خود را از این دستگاه به نحوی مناسب رفع نمایید.

2. استفاده طولانی مدت و مکرر از دستگاه

در صورتی که از ماشین لباسشویی ال جی بصورت طولانی مدت استفاده کنید، این دستگاه بدون شک پس از چندین سال خراب خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهد و نمی توانید از این دستگاه بصورت اصولی استفاده نمایید. با این وجود اگر چندین سال (+6 سال) است که ماشین لباسشویی ال جی را خریداری کرده اید و اینک با خرابی این دستگاه روبرو شده اید، لازم به ذکر است که یک مشکل می باشد و جای نگرانی نیست؛ چرا که تمام مشکلات این دستگاه در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی قابل تعمیر است.

همچنین اگر ماشین لباسشویی ال جی را به تازگی خریداری کرده اید و اما از این دستگاه چندین بار در طول روز استفاده می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این مورد می تواند منجر به خرابی گسترده در دستگاه شما شود و نتوانید استفاده مناسبی را از این دستگاه تجربه کنید. از این رو اگر روزانه از این دستگاه باید استفاده کنید و اما به دلیل محدودیت در تعداد دفعات نمی توانید از این دستگاه برای بیش از یک دفعه استفاده نمایید، بهتر است که از روش های جایگزین استفاده نمایید.

بنابراین توصیه می کنیم روزانه حداکثر یکبار از این دستگاه استفاده کنید تا خرابی بخصوصی در این دستگاه ایجاد نشود؛ به شرطی که حداقل هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس ماشین لباسشویی ال جی نمایید.

3. عدم تراز کردن ماشین لباسشویی ال جی

یکی از عوامل پایه که می تواند منجر به خرابی ماشین لباسشویی ال جی شود، این است که شما اقدام به تراز کردن ماشین لباسشویی ال جی نکرده اید! به عبارتی در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی تراز نباشد، مطمئن باشید که به کمک فنرهای این دستگاه آسیب وارد خواهد شد و متقابلا به سایر قطعات این دستگاه فشار وارد می شود و در نهایت با خرابی ماشین لباسشویی ال جی روبرو خواهید شد.

4. عدم سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی

برای آنکه بتوانید از دستگاهی مانند ماشین لباسشویی ال جی برای چندین سال بدون هر گونه خرابی جزئی و کلی استفاده کنید، توصیه می کنیم حتما اقدام به سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد. از این رو در صورتی که شما اقدام به سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی نمایید، مطمئن باشید که این پروسه توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود؛ در غیر اینصورت مشکل دستگاه شما رفع نخواهد شد!

عدم سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی

در طی سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی که توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود، تمام قطعات این دستگاه یکبار بصورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار می گیرند و تست های لازم بر روی آنها صورت خواهد گرفت و از این طریق اگر مشکلی در این قطعات رخ داده باشد، از طری تعمیرات تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر خواهد شد تا نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید.

5. ریختن بیش از حدی البسه در ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که البسه زیادی را درون ماشین لباسشویی ال جی قرار دهید، بدون شک به تمام قطعات این دستگاه فشار وارد خواهد شد. به عبارتی اگر شما لباس های زیادی را بیشتر از ظرفیت دستگاه در این دستگاه بریزید، مطمئن باشید که این دستگاه می تواند کارایی خود را به مرور زمان از دست بدهد و حتی پروسه خشک کن ماشین لباسشویی ال جی به دلیل وزن بالای درون دستگاه فعال نخواهد شد و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه استفاده مناسبی داشته باشید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما براساس میزان ظرفیت ماشین لباسشویی ال جی اقدام به پر کردن دیگ ماشین لباسشویی ال جی نمایید تا منجر به مشکلات این چنینی در ماشین لباسشویی ال جی نشوید.

مقالات مرتبط: وقتی لباسشویی ال جی ارور میده چیکار کنیم؟

6. نصب نادرست ماشین لباسشویی ال جی

یکی از اصلی ترین و تاثیرگذارترین دلایل در خرابی ماشین لباسشویی ال جی این است که شما این دستگاه را بصورت صحیح نصب نکنید! به عبارتی در این مواقع به تمام قطعات دستگاه شما به مرور زمان آسیب وارد خواهد شد. از این رو توصیه می کنیم ماشین لباسشویی ال جی توسط تکنسین های مجرب و متخصص نصب گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214