skip to Main Content

برای آنکه بتوانید از دستگاهی مانند ماشین لباسشویی ال جی بهترین استفاده ممکن را ببرید، باید این دستگاه با تمام قطعاتی که درون آن قرار دارند به بهترین شکل ممکن کار کنند و اگر ساده ترین خرابی ممکن در آن رخ دهد، مانع استفاده از این دستگاه خواهند شد. با این وجود تصور کنید که آب در جاپودری ماشین لباسشویی ال جی باقی می ماند! آیا در این مواقع می توان از این دستگاه استفاده کرد؟ علت ماندن آب در جاپودری ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ آیا این مشکل عادی می باشد؟

در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی برای پاسخ به این سوال، چندین عامل را برای شما در نظر گرفته ایم که شما می توانید با استفاده از این موارد به علت این خرابی پی ببرید و مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع گردد. همچنین این یک مشکل عادی نیست و می تواند حتی خطر برق گرفتگی و اتصالی در ماشین لباسشویی ال جی شما را به بالاترین حد ممکن برساند. با این وجود از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به این موارد اشاره کرد.

1. نصب نادرست ماشین لباسشویی ال جی

اولین عامل خرابی ماشین لباسشویی ال جی و سایر برندهایی که در بازار ایران وجود دارند، این است که این دستگاه بصورت اصولی و صحیح نصب نشده باشد! اما یعنی چه؟ متاسفانه با توجه به اینکه افراد بی تجربه ای که مدعی تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ال جی هستند، اما باز هم متوجه این موضوع هستیم که پروسه نصب ماشین لباسشویی ال جی بصورت اصولی و تخصصی صورت نمی گیرد! با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه نصب این دستگاه به دست تکنسین های متخصص صورت گیرد.

نصب نادرست ماشین لباسشویی ال جی

برای نصب تخصصی ماشین لباسشویی ال جی می توانید بر روی تکنسین های متخصص و با تجربه آریابهکار حساب کنید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و دستگاه شما بنابر نصب نادرست، خراب نشود و آسیب نبیند.

2. اتمام طول عمر مفید جاپودری

جاپودری ماشین لباسشویی ال جی همانند سایر قطعاتی که در این دستگاه به کار رفته اند دارای طول عمر مفید است که اگر شما چندین سال از این دستگاه استفاده کنید و از این قطعه جانبی بصورت اصولی استفاده نکنید، مطمئن باشید که این قطعه آسیب خواهد دید و مشکلاتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. با این وجود اگر مشکل از این قطعه بود، باید اقدام به خرید قطعه جانبی و جایگزین برای دستگاه خود نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف گردد.

3. خرابی هیدرواستات ماشین لباسشویی ال جی

تجمع آب در جاپودری ماشین لباسشویی ال جی ممکن است ناشی از ایراد در هیدرواستات ماشین لباسشویی ال جی باشد. این قطعه که خود یک قطعه حیاتی است، مسئولیت تنظیم مقدار آب وارد شده به دیگ لباسشویی را دارد و هرگونه خرابی در هیدرواستات می‌تواند منجر به ورود آب اضافی شود که سپس از محفظه جاپودری ماشین لباسشویی ال جی به بیرون نشت می‌کند. با این وجود رفع خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ال جی توسط هر فردی انجام پذیر نیست و صرفا باید توسط تکنسین های متخصص عیب یابی و تعمیر شود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر مشکل از این قطعه بود، اجازه دهید تا توسط تکنسین های متخصص اقدام به تعمیر این قطعه حیاتی کنند.

4. مسدودی جاپودری ماشین لباسشویی ال جی

برای آنکه البسه شما در ماشین لباسشویی ال جی شسته شوند، آب باید از جاپودری عبور کند و سپس به دیگ ماشین لباسشویی ال جی برسد. بنابراین تصور کنید که جاپودری ماشین لباسشویی ال جی شما عزیزان مسدود شده باشد و نتوانید از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود آب از جاپودری ماشین لباسشویی ال جی به بیرون نشت خواهد کرد و در نتیجه نمی توانید از این دستگاه استفاده نمایید. در این مواقع نیز باید مشکل را ریشه یابی نمایید و از طریق تعمیرات تخصصی این مشکل را بر طرف کنید.

مسدودی جاپودری ماشین لباسشویی ال جی

توجه داشته باشید که مسدودی جاپودری ماشین لباسشویی ال جی می تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد که از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به استفاده از پودر نامناسب و دستی، استفاده از شوینده بی کیفیت و… اشاره کرد که هر یک از این موارد به نحوی می توانند منجر به این خرابی شوند.

5. خرید مواد شوینده نامرغوب

همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، یکی از مهم ترین دلایل خرابی جاپودری ماشین لباسشویی ال جی این است که شما از مواد شوینده نامرغوبی در ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید! از این رو برای خرید مواد شوینده ماشین لباسشویی ال جی توصیه می کنیم از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام کنید تا این ماده شوینده به دستگاه شما آسیب وارد نکند. برای خرید مواد شوینده مناسب نیز بهتر است از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام کنید تا هم ماده شوینده مرغوب خریداری کنید و هم اینکه با چنین مشکلی روبرو نشوید.

توجه داشته باشید که به تاریخ انقضای مواد شوینده خریداری شده نیز توجه کافی داشته باشید.

مقالات مرتبط: نحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران

در صورتی که هنوز موفق به رفع مشکل جاپودری ماشین لباسشویی ال جی نشده اید و نمی توانید از این دستگاه بصورت اصولی و صحیح استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی و مهندسی به شما عزیزان هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به نحوی تعمیر کنیم که نیازی به تعویض قطعات در حد امکان نداشته باشید. از این رو اگر خرابی ماشین لباسشویی ال جی شما هنوز رفع نشده است، باید اقدام به تعمیرات کنید.

توجه داشته باشید که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تمام خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را بصورت تخصصی انجام می دهیم و بابت تمامی خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی بلند مدت در نظر گرفته ایم و شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید تا با گارانتی طولانی مدت پروسه تعمیرات این دستگاه صورت گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214