skip to Main Content

با توجه به کیفیت بالای جاوربرقی بوش ممکن است شما عزیزان حتی پس از گذشت چندین سال نیز نیازی به باز کردن و تعمیرات این دستگاه نداشته باشید. اما ممکن است گاهی اوقات یکسری مشکلات پیش بیایند که شما را آزار دهند و بتوانند منجر به خرابی جاوربرقی بوش شوند. به همین دلیل براساس عادات همیشگی سعی می کنیم که این دستگاه را باز کنیم تا بتوانیم براساس دانشی که داریم اقدام به تشخیص و رفع خرابی پیش آمده در جاوربرقی بوش نماییم. با این وجود نحوه باز و بسته کردن جاوربرقی بوش چگونه می باشد؟

برای آشنایی با نحوه باز و بسته کردن جاوربرقی بوش توصیه ابتدایی که برای شما داریم این است که حتما سری به دفترچه راهنمای استفاده از جاوربرقی بوش بزنید تا بتوانید با نحوه باز و بسته کردن این دستگاه آشنا شوید. از این رو اگر به دفترچه راهنمای جاوربرقی بوش خود دسترسی دارید، می تواند به عنوان بهترین منبع برای شما در این زمینه باشد تا از این طریق مشکل خود را بر طرف کنید و نیازی به انجام تعمیرات دیگر نداشته باشید. اما اگر به دفترچه راهنمای جاوربرقی بوش خود دسترسی ندارید، در این مقاله از تعمیر جاروبرقی بوش در تهران با این پروسه آشنا خواهید شد.

ابزارهای باز و بسته کردن جاوربرقی بوش

اولین گام برای باز کردن جاوربرقی بوش، تهیه ابزارهایی می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به باز و بسته کردن جاوربرقی بوش نمایید. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که در ابتدا پیش از آنکه هر تصمیمی بگیرید، فورا باید ابزارهای لازم در این زمینه را تهیه کنید و کنار خود قرار دهید.

ابزارهای باز و بسته کردن جاوربرقی بوش

اما چه ابزارهایی برای باز و بسته کردن جاوربرقی بوش لازم هستند؟ در ادامه برخی از مهم ترین و کاربردی ترین موارد را برای شما نام برده ایم که عبارتند از:

  1. پیچ گوشتی دوسو.
  2. پیچ گوشتی چهارسو.
  3. انبردست.
  4. دم باریک.
  5. بلبرینگ کش.

پس از آنکه شما این ابزارهای را پیدا کردید و کنار خود قرار دادید، اینک می توانید ادامه این مقاله از آریابهکار را مطالعه نمایید تا بتوانید اقدام به باز و بسته کردن جاوربرقی بوش کنید. لازم به ذکر می باشد که اگر شما به اشتباه اقدام به باز و بسته کردن جاوربرقی بوش نمایید، مطمئنا نمی توانید این دستگاه را باز کنید و اگر هم باز کنید، مطمئنا آسیب گسترده ای به آن وارد خواهید کرد که باید در این مواقع هزینه قابل توجهی بپردازید. بنابراین توصیه می کنیم تحت هر شرایطی این ابزارها را تهیه کنید.

آموزش باز کردن جاروبرقی بوش

اگر دانش لازم و کافی در زمینه تعمیر جاوربرقی بوش دارید و تاکنون تجربه تعمیر چندین جاوربرقی بوش را در رزومه خود داشته اید، می توانید با استفاده از این آموزش اقدام به باز کردن جاوربرقی بوش نمایید و مشکل دستگاه را ریشه یابی و سپس تعمیر نمایید. بنابراین اگر شما تجربه لازم و کافی در زمینه تعمیر جاوربرقی بوش نداشته باشید و حتی این دستگاه را با موفقیت باز نمایید، باز هم تضمینی مبنی بر تعمیر این دستگاه نیست و حتی شاید خرابی دستگاه را بیشتر کنید.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که صرفا در صورتی اقدام به باز کردن جاوربرقی بوش نمایید که تجربه لازم و کافی در این زمینه دارید و می توانید هم مشکل را ریشه یابی و هم تعمیر نمایید.

در صورتی که جاوربرقی بوش شما گارانتی داشته باشد و شما اقدام به باز کردن جاوربرقی بوش نمایید، مطمئن باشید که گارانتی دستگاه شما ملغی خواهد گردید.

با این وجود در ادامه با مراحل باز کردن جاوربرقی بوش آشنا خواهید شد:

  1. جاوربرقی بوش را از برق بکشید و اجازه دهید این دستگاه به مدت یک ساعت استراحت کند و دمای آن به دمای محیط تبدیل گردد.
  2. اقدام به باز کردن لوله خرطومی جاوربرقی بوش نمایید.
  3. اینک باید درب بالایی جاوربرقی بوش را با استفاده از دکمه مخصوص به آرامی باز نمایید.
  4. در این مرحله باید کیسه جاوربرقی بوش به همراه فیلترهای آنرا باز کنید و کنار بگذارید.
  5. با استفاده از پیچ گوشتی باید پیچ های محفظه داخلی جاوربرقی بوش را باز کنید.
  6. اینک باید پیچ های مخصوص سیم جمع کن جاوربرقی بوش را باز نمایید.
  7. در نهایت قاب رویی جاوربرقی بوش را به آرامی به سمت بالا بکشید تا باز شود.
  8. هم اکنون موفق به باز کردن جاوربرقی بوش شدید.

مقالات مرتبط:تشخیص جاروبرقی بوش تقلبی و اصل

آموزش بستن جاروبرقی بوش

پس از آنکه تعمیرات لازم و کافی در این زمینه انجام دادید و مشکل جاوربرقی بوش را بر طرف کردید، نوبت به بستن جاوربرقی بوش رسیده است و از این طریق شما می توانید بدنه جاوربرقی بوش را به خوبی ببندید و در نهایت اقدام به روشن کردن این دستگاه کنید.

آموزش بستن جاروبرقی بوش

از این رو چگونه باید اقدام به بستن جاوربرقی بوش نماییم؟ برای بستن جاوربرقی بوش راهکاری که برای شما در نظر داریم این است که مراحل بالا را از آخر به اول پیش بروید.

پیش از آنکه اقدام به روشن کردن جاوربرقی بوش نمایید، توصیه می کنیم از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.

بهترین زمان برای باز کردن جاوربرقی بوش

از کجا بفهمیم که بهترین زمان برای باز کردن جاوربرقی بوش رسیده است؟ بدون شک این یکی از سوالاتی می باشد که در صورت بروز یکسری خرابی ها در این دستگاه برای شما ایجاد خواهد شد و به دلیل این مشکلات نیز تصمیم به باز کردن جاوربرقی بوش خواهید گرفت تا بتوانید هم مشکل را ریشه یابی کنید و هم اینکه تعمیرات لازم و کافی را در آن پیاده سازی نمایید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در طی شرایط ذیل اقدام به باز و بسته کردن جاوربرقی بوش نمایید:

  1. داغ شدن بیش از حد جاوربرقی بوش.
  2. مکش ضعیف جاوربرقی بوش.
  3. روشن نشدن جاوربرقی بوش.
  4. صدای بسیار زیاد جاوربرقی بوش.
  5. وارد شدن ضربه شدید جاوربرقی بوش.

این موارد صرفا یکسری از نشانه ها برای باز کردن جاوربرقی بوش می باشند که شما می توانید از این طریق اقدام به باز کردن جاوربرقی بوش نمایید.

توجه: جاروبرقی های نسل جدید برند بوش به دلیل پیشرفته بودن آنها، دارای پیچیدگی خاصی هستند و توصیه می کنیم اگر دانش لازم تعمیرات ندارید، اقدام به باز کردن جاوربرقی بوش نکنید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214