skip to Main Content

پرفروش ترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟ کدام مدل ماشین لباسشویی بوش را بخریم، بهتر است؟ این سوالات از رایج ترین سوالاتی هستند که اگر در شرف خرید ماشین لباسشویی بوش باشید، برای شما ایجاد خواهد شد. با این وجود خرید ماشین لباسشویی بوش با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارد، باید بصورت اصولی و دقیق صورت گیرد و در حین خرید هم باید یکسری معیار را برای خود در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید.

از این رو برای داشتن یک خرید مطمئن می توانید گزینه های ذیل که بصورت جداگانه در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر لباسشویی بوش نام برده ایم و توضیحات لازم را ارائه کرده ایم، مطالعه کنید تا به یک گزینه ایده آل برسید؛ توجه داشته باشید که گزینه های ذیل نتیجه جمع آوری یکسری داده از فروشگاه های مجاز است که این محصولات جزء پرفروش ترین محصولات آنها بوده اند.

1. ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR

اولین گزینه پیشنهادی ما به شما، ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR است که یک مدل معروف در میان مدل های ماشین لباسشویی بوش می باشد. به عبارتی باید به اطلاع شما برسانیم که این مدل یکی از گزینه های ارزان قیمت ماشین لباسشویی بوش است که دارای ظرفیت 7 کیلو گرمی، مصرف انرژی A+++، توان مصرفی 2300 وات، موتور بی صدا و… می باشد که برای تهیه این مدل از ماشین لباسشویی بوش باید مبلغی برابر با 27 میلیون تومان هزینه نمایید. البته لازم به ذکر می باشد که این محصول دارای 45 ماه گارانتی است.

2. ماشین لباسشویی بوش مدل WGB244AX

دومین گزینه پیشنهادی ما به شما، ماشین لباسشویی بوش مدل WGB244AX می باشد که می توانید این محصول را از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری و تهیه کنید. در خصوص این دستگاه باید به اطلاع شما برسانیم که این مدل از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و به همین دلیل، یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی و البته گران قیمت در میان مدل های ماشین لباسشویی بوش است. با این وجود برای خرید این ماشین لباسشویی بوش باید حداقل مبلغ 62 میلیون تومان را در نظر داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش مدل WGB244AX می توان به ظرفیت 9 کیلوگرمی، صدای بسیار پایین و برنامه های مختلف شستشوی آن اشاره کرد. با این وجود اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش دارید، بدون شک این گزینه یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شما خواهد بود.

3. ماشین لباسشویی بوش مدل WGB244AO

سومین مدل ماشین لباسشویی بوش که ما به شما پیشنهاد می کنیم، ماشین لباسشویی بوش مدل WGB244AO است. اما چرا این مدل را باید جزء یکی از گزینه های پیشنهادی خود قرار دهیم؟ لازم به ذکر می باشد که این دستگاه یکی از گران قیمت ترین مدل های جدید ماشین لباسشویی بوش است که برای خرید آن باید حدودا 65 میلیون تومان هزینه کنید. همچنین این دستگاه دارای گارانتی 45 ماهه است و اگر از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید این دستگاه کنید، این گارانتی به شما تعلق خواهد گرفت.

مقالات مرتبط: علت خاموش شدن ماشین لباسشویی بوش در حین کار

از کجا ماشین لباسشویی بوش بخریم؟

با توجه به میزان بالای محبوبیت جهانی ماشین لباسشویی بوش، متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که فروشگاه های مختلف ممکن است اقدام به فروش نسخه های جعلی و البته غیر قانونی این محصول کرده اند. به همین ترتیب اولین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که ماشین لباسشویی بوش، دستگاهی خاص و البته بسیار گران قیمت است که نباید آنرا از هر فروشگاهی که هیچ آشنایی بخصوصی نسبت به آن ندارید، خرید نمایید. از این رو برای تهیه ماشین لباسشویی بوش صرفا باید به فروشگاه های مجاز مراجعه کنید.

از کجا ماشین لباسشویی بوش بخریم؟

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا قیمت نسبی ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی های مجاز نسبت به فروشگاه های متفرقه، به میزان 1 الی 3 درصد متفاوت است؟ در صورتی که شما متوجه این موضوع شوید، یا اقدام به خرید از نمایندگی مجاز خواهید کرد و یا اینکه اقدام به خرید از فروشگاه های متفرقه خواهید کرد. اما علت اصلی این تمایز قیمت، گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید و اگر مشکلی در دستگاه شما رخ داد، از این طریق آنرا رفع نمایید.

با این وجود توصیه کلیدی و اصلی ما به شما این است که برای تهیه و خرید ماشین لباسشویی بوش، حتما و حتما به فروشگاه های مجاز و شناخته شده در تهران و یا شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید و پس از گذشت یک مدت کوتاه، با خرابی ماشین لباسشویی بوش خود روبرو نشوید!

مقالات

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران

در صورتی که ماشین لباسشویی بوش دارید و ماشین لباسشویی بوش شما خراب شده است و نیاز مبرم به تکنسین های تعمیرکار متخصص در این زمینه دارید، می توانید از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیر بوش در تهران تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر می باشد که در آریابهکار به اتفاق تکنسین های متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستیم تا بدون نیاز به تعویض قطعات کلیدی و گران قیمت، مشکل پیش آمده در این دستگاه را رفع نمایید.

از این رو اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران دارید، آریابهکار با بیش از 3 دهه تجربه تعمیرات تخصصی آماده ارائه خدمات تخصصی به شما است و شما می توانید از این طریق مشکل دستگاه خود را رفع کنید و دیگر نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این می باشد که روند تعمیرات ماشین لباسشویی بوش را به کارشناسان متخصص بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید و دیگر نیازی به هزینه های نامتعارف نداشته باشید.

توجه داشته باشید که ما در مجموعه آریابهکار در خصوص خدماتی که به شما عزیزان ارائه می دهیم، گارانتی 90 روزه به شما تعلق خواهد گرفت و می توانید از این طریق فرایند تعمیر ماشین لباسشویی بوش را به کارشناسان متخصص و مجرب بسپارید تا فرایند تعمیرات آن بصورت تخصصی و با خیالی آسوده از جانب شما انجام شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214