skip to Main Content

قفل کودک ماشین لباسشویی بوش یکی دیگر از قابلیت های ماشین لباسشویی بوش می باشد که شما با استفاده از این قابلیت می توانید امنیت کودک خود را در مقابل ماشین لباسشویی بوش حفظ کنید. اما چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی بوش را باز کنیم؟ چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی بوش را غیر فعال کنیم؟ در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش از آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با این قابلیت بسیار مهم و کلیدی در ماشین لباسشویی بوش آشنا سازیم. همراه ما باشید.

قفل کودک ماشین لباسشویی بوش چیست؟

کودکان به طور ذاتی بسیار کنجکاو هستند و این کنجکاوی گاهی اوقات می تواند برای پدر و مادرها موجب نگرانی شود. از این رو این علاقه شدید بچه ها به کاوش در وسایل خانه به ویژه ماشین لباسشویی، توجه ها را به خود جلب کرده است. آن ها اقدام به بازی با دکمه ها شده و در ماشین لباسشویی را باز و بسته می کنند و گاهی اوقات حتی ممکن است بخواهند داخل دیگ ماشین پریده و خود را مخفی کنند! با این وجود برای مقابله با این حوادث ناخواسته و افزایش ایمنی، فناوری قفل کودک به کار گرفته شده است.

قفل کودک ماشین لباسشویی بوش چیست؟

به همین ترتیبت هنگامی که قفل کودک ماشین لباسشویی بوش فعال باشد، ماشین لباسشویی به حالت خاموش درمی آید و دکمه های ماشین لباسشویی بوش از کار می افتند تا از اجرای دستورات تصادفی جلوگیری شود. با این وجود حتی زمانی که قفل کودک فعال است، دکمه روشن/خاموش ماشین لباسشویی همچنان قابل استفاده است تا والدین بتوانند به راحتی ماشین را کنترل کنند. این ویژگی ایمنی به والدین این اطمینان را می دهد که فرزندانشان حین بازی و کنجکاوی در محیط خانه، در معرض خطرات کمتری قرار دارند.

بنابراین قابلیت قفل کودک ماشین لباسشویی بوش یکی از قابلیت های منحصر بفرد و خاصی در این دستگاه می باشد که هم لباس ها در این دستگاه به بهترین شکل شسته می شوند و هم اینکه فرزند بازیگوش شما نمی تواند با استفاده از دکمه های مندرج در این دستگاه اقدام به متوقف کردن و تغییر برنامه های شستشو کنند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورتی که فرزند بازیگوش دارید، اقدام به فعال کردن این قابلیت در حین روشن بودن ماشین لباسشویی بوش نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری WAB

برای فعال سازی ویژگی قفل کودک در ماشین لباسشویی بوش سری WAB لازم است که دکمه استارت را به مدت پنج ثانیه فشار دهید و در این حالت نگه دارید. با انجام این کار، قفل کودک ماشین لباسشویی بوش فعال می شود و شما متوجه فعال شدن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش خواهید شد زمانی که نماد کلید یا CL بر روی صفحه نمایش داده می شود. برای لغو فعال سازی قفل کودک در مدل های سری 6 ماشین لباسشویی بوش، شما باید همین دستورالعمل را دنبال کنید.

به این ترتیب وقتی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش فعال است، با فشار دادن مجدد دکمه استارت به مدت پنج ثانیه، قفل ماشین لباسشویی بوش غیرفعال می گردد. این فرایند به شما کمک می کند تا به راحتی و با اطمینان از امنیت فرزندانتان در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری WAN

برای فعال کردن قابلیت قفل کودک در ماشین های لباسشویی مدل WAN برند بوش، کافی است دکمه های Ready و RPM را به‌صورت همزمان فشار دهید و به مدت سه ثانیه نگه دارید. به همین ترتیب پس از پایان یافتن چرخه شستشو، شما می توانید با فشار دادن مجدد این دو دکمه به مدت سه ثانیه، قفل را غیرفعال کنید. هنگامی که قفل کودک ماشین لباسشویی بوش فعال است، نماد CL بر روی نمایشگر دستگاه به نمایش درمی آید.

همچنین با غیرفعال سازی قفل کودک، نماد مذکور از صفحه نمایش حذف می شود و به این ترتیب از وضعیت قفل بودن یا نبودن دستگاه مطلع می شوید. از این رو این امکان اطمینان خاطر را به شما می دهد که ماشین لباسشویی در برابر کنجکاوی های کودکان ایمن است.

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری WAP

برای روشن کردن قفل کودک در دستگاه های لباسشویی بوش مدل های WAP، تنها نیاز است که دکمه استارت را فشرده و به مدت پنج ثانیه در همان وضعیت نگه دارید. این عمل باعث می شود که قفل کودک ماشین لباسشویی بوش فعال گردد و به محض فعال سازی، می توانید نماد CL را بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده کنید. در برخی از مدل های ماشین لباسشویی بوش، هنگامی که قفل کودک به کار می افتد، نمادی مشابه یک دکمه روی صفحه ظاهر می شود.

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری WAP

همچنین برای غیرفعال کردن قفل کودک در ماشین های لباسشویی سری های WAP، کافی است همین روند را مجددا دنبال کنید. به این صورت که دکمه استارت را فشار داده و برای پنج ثانیه نگه دارید تا قفل کودک ماشین لباسشویی بوش خاموش شود.

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری WAT

فعال سازی و غیرفعال سازی قابلیت قفل کودک در ماشین های لباسشویی بوش مدل های WAT به راحتی امکان پذیر است. برای این منظور کافی است دکمه های RPM و Finished را به طور هم زمان فشرده و به مدت سه ثانیه نگه دارید. هنگامی که این دو دکمه فشرده می شوند، صدای بیپ کوتاهی نشان دهنده فعال سازی یا غیرفعال سازی قفل است را خواهید شنید و این صدای بیپ شما را از وضعیت تغییر قفل مطلع می سازد.

از این رو شما والدین می توانید با خیالی آسوده از ماشین لباسشویی بوش استفاده کنید و نگرانی خاصی از بابت اینکه دستگاه توسط کودک شما متوقف شود را نخواهید داشت.

مقالات مرتبط:علت کار نکردن خشک کن لباسشویی بوش

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش سری LOGIXXX

فعال سازی و غیرفعال سازی قفل کودک در این مدل از ماشین های لباسشویی بوش، به مانند دیگر مدل های این برند، بسیار ساده است و با دنبال کردن دستورالعمل های مشخص شده، به راحتی انجام می پذیرد. از این رو برای فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش، کافی است دکمه OPTION که در کنار چپ صفحه نمایش قرار دارد را به مدت سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید. همچنین برای غیرفعال کردن قفل کودک در ماشین های لباسشویی بوش سری LOGIXX، تنها باید همین عملیات را تکرار کنید.

با این وجود این یکپارچگی در روش های عملکردی سبب می شود که کاربران به سهولت بتوانند با دستگاه های مختلف این برند از لباسشویی کار کنند و از امنیت فرزندانشان در خانه اطمینان حاصل نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214