skip to Main Content

برای آنکه در فصول گرم سال بتوانید این میزان گرما را به میزان قابل توجهی در خانه خود کنترل کنید، بدون شک باید اقدام به خرید کولر کنید که کولر گازی نیز یکی از گزینه های پیشنهادی به شما می باشد. کولر گازی هر چند مصرف نسبتا زیادی دارد، اما به نحوی می تواند خانه شما را خنک کند که متوجه گرمای بیرون نشوید. با این وجود اگر مایل به خرید کولر گازی هستید، برندها و مدل های متنوعی را مشاهده خواهید کرد که انتخاب شما را سخت خواهند کرد. اما کولر گازی بایترون خوبه؟ ارزش خرید دارد؟

در این مقاله از تعمیر کولر گازی در تهران آریابهکار قصد داریم تا به کولر گازی بایترون بپردازیم و شما را با این برند آشنا سازیم و بتوانید انتخابی مطمئن و رضایت بخش را برای خودتان به ارمغان بیاورید. لازم به ذکر است که کولر گازی بایترون یکی دیگر از برندهای کولر گازی در بازار کشور است که شما می توانید این دستگاه را در بازار ایران خریداری و استفاده کنید و نیازی به سایر دستگاه های خنک کننده در خانه خود نداشته باشید. با این وجود در ادامه با کولر گازی بایترون آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

قیمت کولر گازی بایترون

اولین موضوعی که بهتر است به آن بپردازیم، قیمت کولر گازی بایترون که در خصوص این موضوع باید به اطلاع شما برسانیم که قیمت کولر گازی بایترون نسبت به سایر برندهایی که مدل های متنوعی را تولید و عرضه کرده اند، قیمت مقرون به صرفه ای دارد و شما می توانید با پرداخت هزینه کاملا مقرون به صرفه اقدام به خرید کولر گازی بایترون در مدل و توان های مختلف کنید تا از این طریق در فصول گرم سال از آن استفاده کنید.

قیمت کولر گازی بایترون

اما یک نکته! در صورتی که شما از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید کولر گازی بایترون نمایید، قیمت مقرون به صرفه ای را پرداخت خواهید کرد و اما این در حالی می باشد که اگر از فروشگاه های غیر مجاز اقدام به خرید کولر گازی بایترون کنید، هم این دستگاه گارانتی نخواهد داشت و هم اینکه ممکن است هزینه گرانی را متحمل شوید! به همین ترتیب تنها توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید کولر گازی بایترون کنید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

ویژگی های کولر گازی بایترون

خوشبختانه کولر گازی بایترون در مدل هایی که تاکنون به بازار ایران عرضه شده است، دارای ویژگی های روز دنیا می باشد که با استفاده از این دستگاه شما می توانید محیط مدنظر خود را به بهترین شکل ممکن خنک کنید و نیازی به ابزارهای دیگری نداشته باشید. همچنین در مدل های جدید کولر گازی بایترون شاهد این هستیم که دستگاه های جدید از برد اینورتر برخوردار هستند و به همین ترتیب دستگاه هوشمندتر شده است و مصرف انرژی کمتری دارد و همچنین می تواند محیط را بصورت هوشمند خنک کند.

توجه داشته باشید که نسل جدید کولر گازی بایترون از برد اینورتر برخوردار می باشد که در مدل های متنوعی تاکنون روانه بازار جهان شده است که اگر شما اقدام به خرید این دستگاه کنید، هم هزینه های شما کنترل خواهد شد و هم اینکه محیط خانه شما به بهترین شکل ممکن خنک خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که صرفا اقدام به خرید مدل اینورتر کولر گازی بایترون کنید تا نتیجه مطلوبی را تجربه کنید.

گارانتی کولر گازی بایترون

در صورتی که از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید کولر گازی بایترون کنید، دستگاهی که شما خریداری می کنید شامل گارانتی خواهد بود که این گارانتی معمولا 18 ماهه می باشد و در صورت بروز هر گونه خرابی در این دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی بایترون استفاده کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که برای خرید کولر گازی بایترون از فروشگاه های مجاز اقدام کنید تا دستگاه اورجینالی را خریداری کنید.

اما در صورتی که دستگاه شما گارانتی نداشته باشد، به معنای این است که این دستگاه بصورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده است و هیچ تضمینی به سالم بودن و نبودن این دستگاه نیست. با این وجود انتخاب با شماست!

میزان طول عمیر مفید کولر گازی بایترون

طول عمر مفید کولر گازی بایترون به میزان و نحوه استفاده شما عزیزان بستگی دارد و این گونه نیست که بصورت کلی بخواهیم بگوییم طول عمیر مفید این دستگاه چقدر است! با این وجود اگر شما از این دستگاه بصورت اصولی استفاده کنید و آنرا در فواصل مختلف توسط تکنسین های مجرب و متخصص سرویس کنید، بدون شک طول عمر مفید آن زیاد خواهد بود و مشکلی برای دستگاه شما پیش نخواهد آمد. از این رو توصیه می کنیم از این دستگاه استفاده صحیح و اصولی داشته باشید.

میزان طول عمیر مفید کولر گازی بایترون

اما اگر از این دستگاه استفاده صحیحی نداشته باشید، بدون شک طول عمر مفید آن کاهش خواهد یافت و نمی توانید از آن برای چندین سال بدون هر گونه خدمات تعمیراتی استفاده کنید. با این وجود می توان گفت که طول عمر مفید کولر گازی بایترون در صورت استفاده صحیح و اصولی 10+ سال است و در طی این چندین سال نیز شما نیازی به تعمیرات نخواهید داشت.

کیفیت قطعات کولر گازی بایترون

یک مورد دیگر نیز باید در خصوص کولر گازی بایترون به آن اشاره کنیم این است که خوشبختانه قطعات به کار رفته در این دستگاه از کیفیت های لازم و کافی برخوردار هستند و شما می توانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با این وجود کیفیت قطعاتی که در کولر گازی بایترون به کار رفته اند، تائیدیه های لازم را دارند و این گونه نیست که در قطعات به کار رفته در این دستگاه، کوتاهی خاصی رخ داده باشد!

مقالات مرتبط:کولر گازی بایترون ساخت کجاست؟

نمایندگی تعمیر کولر گازی بایترون در تهران

شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی بایترون در تهران چند است؟ برای تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی بایترون در تهران می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم با شما صورت گیرد و تعمیرات لازم و کافی در این زمینه انجام شود.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214