skip to Main Content
تعمیرات شوفاژ برقی
شماره تماس نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی
تعمیر شوفاژ برقی سرجیو
تعمیر شوفاژ برقی فلر
تعمیر شوفاژ برقی گوسونیک
تعمیر شوفاژ برقی مگامکس
تعمیر شوفاژ برقی نوال
تعمیر شوفاژ برقی بیم
تعمیر شوفاژ برقی تی بی کو
تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

تعمیر شوفاژ برقی از جمله خدمات تخصصی شرکت آریابهکار در حوزه تعمیر لوازم برقی خانگی است. به دلیل بهره گیری از تعمیرکاران مجرب دوره دیده و همچنین استفاده از قطعات شوفاژ برقی ارجینال کلیه تعمیرات دارای 90 روز گارانتی می باشند. چنانچه در این مدت مشکل مشابهی برای دستگاه پیش بیاید به رایگان تعمیر خواهیم کرد. به دلیل حساسیت این دستگاه پیشنهاد می شود حتما به نمایندگی شوفاژ برقی مراجعه کنید.

آریابهکار تعمیر شوفاژ برقی را در کلیه مناطق تهران انجام می دهد و برای رفاه حال مشتریان گرامی دستگاه توسط پیک شرکت به رایگان دریافت و بعد از رفع عیب عودت داده خواهد شد. هزینه تعمیر نیز براساس نرخنامه اتحادیه است. همچنین برای کلیه خدمات، فاکتور رسمی صادر خواهد شد. البته در بسیاری از مواقع تعمیر در محل مشتری انجام خواهد شد.

نحوه تعمیر شوفاژ برقی و عیب یابی از آن

با خراب شدن و از کار افتادن شوفاژ برقی، نیازی به خرید شوفاژ برقی جدید نخواهید داشت؛ چرا که صرفا با تعمیرات تخصصی شوفاژ برقی می توانید تمام مشکلات پیش آمده را با کمترین هزینه ممکن برطرف کنید و نیازی به تعویض قطعات هم نداشته باشید. اما منظور از تعمیرات این نیست که با دیدن یک وسیله خراب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی ساده آنرا باز کرد و یک یا دو قطعه را تعویض نمود! منظور از تعمیرات شوفاژ برقی، تعمیرات کاملا تخصصی می باشد که حتما باید توسط فرد کارشناس صورت گیرد.

نحوه تعمیر شوفاژ برقی و عیب یابی از آن

با این وجود اگر می خواهید اصول دقیق تعمیر شوفاژ برقی را بدانید باید بگوییم که اولین قدم، تعمیرات نیست؛ بلکه اولین قدم عیب یابی اصولی و دقیق مشکل پیش آمده برای شوفاژ برقی می باشد! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت نداشتن دانش فنی تعمیرات، به هیچ وجه اقدام به تعمیر شوفاژ برقی نکنید چرا که شوفاژ برقی این روزها از قیمت بالایی برخوردار است و هر گونه خطا در حین تعمیرات می تواند شما را متحمل هزینه قابل توجهی کند.

تعمیرات شوفاژ برقی با ضمانت نامه معتبر

یکی از اصولی که باید در حین انتخاب مرکز تعمیراتی مدنظر خود به آن توجه قابل توجه داشته باشید این است که به ازای تمامی خدمات ارائه شده، ضمانت نامه و گارانتی به شما تعلق گیرد! منظور از ضمانت نامه معتبر این است که مرکز تعمیراتی که وظیفه تعمیرات شوفاژ برقی را برعهده گرفته است، باید تضمین بابت تمامی خدمات به شما دهد تا با خیالی آسوده بتوانید دستگاه را جهت تعمیرات بسپارید.

اما متأسفانه با مراجعه به شعب تعمیراتی غیرمجاز نه تنها ضمانتی به شما جهت تعمیرات داده نمی شود، بلکه هیچ گونه خدمات تعمیر تخصصی قطعات به شما ارائه نمی دهند و صرفا قطعات معیوب را با قطعه جایگزین (که هیچ اصالتی ندارند) تعویض می کنند. اگر بخواهیم به‌صورت کلی به این خدمات نگاه کنیم می توان به این نتیجه رسید که هزینه برابر با خرید یک شوفاژ برقی جدید را به این شخص یا شعبه تعمیراتی غیرمجاز پرداخت می کنید که هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت!

آریابهکار نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر شوفاژ برقی

یکی از خدمات بسیار تخصصی و مهم مجموعه آریابهکار، تعمیر شوفاژ برقی به‌صورت تخصصی با استفاده از تعمیرکاران شوفاژ برقی در شعب می باشد که به دلیل تعمیرات تخصصی، ما سعی می کنیم تا قطعات آسیب دیده و معیوب دستگاه شما را به‌صورت کاملا اصولی و همانند روز اول آن تعمیر کنیم و نیازی به خرید و تعویض قطعه جانبی نداشته باشید! به همین دلیل در صورت خرابی شوفاژ برقی می توانید به شعب شرق و غرب آریابهکار مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما عیب یابی و تعمیر شود.

آریابهکار نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر شوفاژ برقی

لازم به ذکر است در صورت تعمیر شوفاژ برقی شما عزیزان در آریابهکار، مزایایی به شما تعلق خواهند گرفت که تضمین کننده تعمیرات تخصصی ما هستند. برخی از این مزایا عبارتند از:
  • عیب یابی شوفاژ برقی توسط تعمیرکار شوفاژ برقی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به‌صورت کاملا رایگان در حضور شما.
  • گارانتی 90 روزه جهت تمامی خدمات تعمیر.
  • تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکار شوفاژ برقی.
  • بدون نیاز به تعویض قطعه.
  • اعلام هزینه براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  • دو شعبه در شرق و غرب تهران جهت دسترسی بهتر.

خدمات تعمیر شوفاژ برقی در نمایندگی مرکزی آریابهکار

همانگونه که گفته شد، تمامی خدمات تعمیر شوفاژ برقی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و با تجربه به‌صورت اصولی انجام می شود و ما هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نداریم؛ چرا که تمامی خدمات ما توسط تعمیرکار شوفاژ برقی انجام می شود. منظور از تعمیرکار شوفاژ برقی، فرد تکنسینی است که بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات این دستگاه را داراست و با بیان مشکل دستگاه از طرف شما، می تواند در کمترین بازه زمانی عیب یابی را با ابزارهای روز دنیا انجام دهد.

با این وجود اگر شوفاژ برقی شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید طبق روال عادی با آن کار کنید، نشان دهنده خرابی آن می باشد و بهتر است فورا اقدام به تعمیر مشکل پیش آمده در شعب ما نمایید؛ چرا که هر گونه مشکل عادی و ساده در شوفاژ برقی می تواند منجر به خرابی بیشتر گردد. از این رو برخی از خدمات ما عبارتند از:

  1. عیب یابی رایگان شوفاژ برقی.
  2. تعمیرات تخصصی.
  3. عدم نیاز به تعویض قطعه.
  4. تعویض قطعه با استفاده از قطعه وارداتی براساس مدل و برند دستگاه در صورت عدم امکان تعمیر.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر شوفاژ برقی در تهران

برای دریافت شماره نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی در تهران، می توانید به کارت گارانتی شوفاژ برقی که در حین خرید توسط فروشنده به شما تحویل داده شده است مراجعه کنید. از این رو توصیه می کنیم حتما شوفاژ برقی را از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری کنید که کارت گارانتی به شما تقدیم شود. اصولان کارت گارانتی به معنای اصالت و واردات قانونی دستگاه شما می باشد که حتی اگر بصورت اتفاقی دستگاه شما خراب باشد، بتوانید از خدمات پس از فروش شوفاژ برقی استفاده کنید.

با این وجود حتما در حفظ و نگهداری شوفاژ برقی کوشا باشید تا در صورت بروز هر گونه خرابی بتوانید به نمایندگی مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش استفاده نمایید. لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی در تهران و استان محل سکونت خود باید دقت کنید که گارانتی دستگاه اعتبار کافی باید داشته باشد؛ در غیر اینصورت خدمات پس از فروش به شما تعلق نخواهد گرفت.

رایج ترین مشکلات در تعمیرات شوفاژ برقی

شوفاژ برقی نیز همانند سایر لوازم برقی خانگی در صورت استفاده نادرست و وارد کردن فشار بیش از حدی می تواند کارایی خود را از دست بدهد و شما را با مشکل گسترده ای روبرو کند! از این رو هر چند شوفاژ برقی شما عزیزان دارای کیفیت بالایی می باشد، اما این کیفیت بالا همانند یک سد بزرگ در مقابل مشکلات نمی تواند عمل کند و در موقعیتی از کار خواهد افتاد! با این وجود اگر دفترچه راهنمای شوفاژ برقی را مطالعه کنید و تمامی موارد مذکور را رعایت کنید، مشکلی برای دستگاه شما رخ نخواهد داد.

با این وجود در صورت خرابی شوفاژ برقی باید مرکز تخصصی تعمیرات شوفاژ برقی را در محل سکونت خود پیدا کنید تا از این طریق مشکل دستگاه رفع گردد. چرا که پروسه تعمیر شوفاژ برقی به دلیل خاص بودن این دستگاه کم و بیش پیچیدگی هایی دارد که هر تکنسینی قادر به تعمیر آن نخواهد بود! اما رایج ترین مشکلات در تعمیرات شوفاژ برقی در مراکز غیر مجاز و بی تجربه عبارتند از:

  • تعمیرات تخصصی برد شوفاژ برقی.
  • تعمیر المنت از کار افتاده شوفاژ برقی.
  • عدم استفاده از قطعات وارداتی.
  • عدم تعمیر بهینه شوفاژ برقی.
  • اعلام هزینه های نجومی جهت تعمیرات ساده.

خدمات پس از فروش تعمیرات شوفاژ برقی

منظور از خدمات پس از فروش تعمیرات شوفاژ برقی این است که یک دستگاه سالم به شما تحویل داده شود! برای مثال تصور کنید با خرید شوفاژ برقی متوجه این شوید که دستگاه روشن نمی شود و یا حتی گرمایی تولید نمی کند! در این مواقع با استفاده از کارت گارانتی دستگاه می توانید به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه بصورت اصولی توسط تعمیرکاران شوفاژ برقی عیب یابی و تعمیر شود.

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات پس از فروش تعمیرات شوفاژ برقی، باید کارت گارانتی شما اعتبار کافی داشته باشد تا این خدمات به شما تعلق گیرد.

مشکلات رایج شوفاژ برقی

تعمیر شوفاژ برقی با گارانتی

روشن نشدن شوفاژ برقی

از جمله علل روشن نشدن شوفاژ برقی می توان به خرابی المنت های گرمایشی، سنسورها، برد الکترونیک و ترموستات اشاره کرد.

پخش نکردن گرمای لازم بعد از روشن شدن

اصلی ترین علل اختلال در تولید گرمای این وسیله، خرابی المنت های آن می باشد که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند.

کار نکردن فن های شوفاژ برقی

گرد و غبار گرفتن فن ها اولین عامل این مشکل است. برای برطرف کردن این مشکل کافی است تا به وسیله جاروبرقی فن ها را تمیز کنید.

قطعات شوفاژ برقی

  1. المنت گرمایشی
  2. ترموستات شوفاژ برقی
  3. برد الکترونیکی
  4. فن هوادهی یا پنکه گرمایشی
  5. سیم های برق
  6. سوئیچ ها
  7. کلید سلکتوری
  8. کلید پاندولی یا تعادلی
  9. ترمینال
  10. لامپ هشدار
  11. کابل رابط
  12. حوله خشک کن

در آریابهکار اولویت با تعمیر است. چنانچه که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد، صرفاً از لوازم یدکی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می شود.

نگهداری از شوفاژ برقی

با رعایت بسیار ساده می توان عمر این وسیله را افزایش داد و جلوی تعمیرات آن را گرفت. از جمله این نکات می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  1. ظرفیت شوفاژ برقی را متناسب با محیط انتخاب کنید
  2. برای فضاهای متوسط بهتر است از مدل های فن دار استفاده کنید
  3. شوفاژ برقی وسیله ای با ایمنی بالا می باشد. در صورت واژگونی و یا بالا رفتن بیش از حد دما ترموستات دستگاه را خاموش می کند. در چنین حالتی حتما برای رفع عیب دستگاه خود اقدام کنید
  4. به صورت دوره ای و مرتب به وسیله جاروبرقی فن های دستگاه را تمیز کنید
  5. اگر شوفاژ برقی مجهر به سیستم حوله خشک کن نیست از قرار دادن پارچه، لباس و یا حوله بر روی آن خودداری کنید

هزینه تعمیر شوفاژ برقی

هزینه تعمیر شوفاژ برقی در تهران

هزینه تعمیر هر دستگاهی وابسته به نوع خرابی و مشکل دستگاه است. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت را برای آن تعیین نمود.

شایان ذکر است قطعات شوفاژ برقی از تامین کنندگان اصلی و بی واسطه تهیه می شود. همین امر باعث کاهش هزینه تعمیر این دستگاه می شود.

برای اطلاع از قیمت تعمیر شوفاژ برقی در آریابهکار می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از اعلام نوع خرابی دستگاه خود از هزینه تعمیر آن مطلع شوید.

نحوه عملکرد شوفاژ برقی

شوفاژ های برقی در ظرفیت های مختلف تولید می شوند، کاملا بی صدا هستند و ایمنی بالایی دارند و استفاده از آن ها نیز آسان است.

ظاهر شوفاژهای برقی مشابه رادیاتور است با این تفاوت که به جای چرخش آب در رادیاتور، روغن در آن به گردش در می آید.

در شوفاژ برقی المنت ها گرمای تولید شده را به روغن درون دستگاه منتقل می کنند.

نکته جالب توجه آن است که روغن ها در تماس با المان های داغ نمی سوزند و نیاز به شارژ شدن و تعویض ندارد.

ایمنی دستگاه از بخاری های برقی بالاتر است اما به لحاظ مصرف برق در رتبه پایین‌ تری قرار می‌گیرند.

به همین دلیل استفاده آن برای فضاهای کوچک و متوسط مناسب است.

بهترین مرکز تعمیر شوفاژ برقی

تعمیر شوفاژ برقی

برای تعمیرات شوفاژ برقی به شیوه ای اصولی و مطمئن می توانید از خدمات مرکز آریابهکار بهره مند شوید. آریابهکار برای اطمینان خاطر مشتریان خود کلیه خدمات تعمیر و سرویس دهی خود را با ۹۰ روز گارانتی به مشتریان ارائه می دهد. هزینه های تعمیر و تعویض قطعات جانبی شوفاژ برقی در آریابهکار مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی ارائه می شود.

آریابهکار برای مشتریانی که دارای کد اشتراک هستند، کدهای تخفیف دوره ای در نظر گرفته و در موارد اضطراری سرویس‌های ویژه تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد.

4.6/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 8 Comments

  1. سلام شوفاژ برقی برند مگا مکس رو دارم که ار کار افتاده و روشن نمیشه، هزنینه تعمیرش چقدر میشه؟

    1. باسلام

      منصوره عزیز هزینه تعمیر در آریابهکار بر اساس نرخنامه اتحادیه تعیین می شود، لذا نگرانی از بابت منصفانه نبودن قیمت ها وجود ندارد.

  2. سلام، ترموستات شوفاژ برقی بیم رو دارید؟ قیمتش چنده؟ ساکن تهران هستم حضوری میتونم بیام بگیرم؟

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی و هزینه قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. با سلام. کاربر گرامی پیام شما در مورد شوفاژ برقی و تعمیرات شوفاژ برقی برای ما خوانا نمی باشد. لطفا برای دریافت پاسخ سوال خود مجددا آن را درج نمایید و یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما به خوبی شما را راهنمایی نمایند.

  3. سلام شوفاژ برقی من برند سام است،دوشاخه دستگاه بدون دلیل سوخت وباتعویض اونهم دیگه روشن نمیشه مشکل چیه؟؟؟

    1. با سلام. کاربر گرامی روشن نشده شوفاژ برقی شما می تواند به دلایلی همچون قطع برق، خرابی دکمه خاموش و روشن، ایجاد آسیب به برد شوفاژ، خرابی در بخش سیم کشی شوفاژ، بروز آسیب به المنت حرارتی، خرابی قطعات داخلی، بروز اختلال در سنسور های شوفاژ و روشن بودن شوفاژ با حداکثر توان و به مدت طولانی باشد.
      برای کسب اطلاعات دقیق از علت روشن نشدن و در نهایت تعمیر شوفاژ برقی خود باید دستگاه شما مورد عیب یابی قرار گیرد تا منشا بروز اختلال به صورت کامل و دقیق تعیین گردد. به خاطر داشته باشید که عیب یابی از شوفاژ شما در نمایندگی تعمیرات شوفاژ برقی آریابهکار به صورت کاملا رایگان صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214