skip to Main Content
تعمیر ماکروفر بوتان
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

ماکروفر بوتان در میان تمامی برند‌های موجود در کشور از نظر کیفیت و عملکرد توانست در میان برند‌های خارجی به خوبی بدرخشد و قسمت وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهد. از این رو امکان دارد در اثر استفاده‌های نامناسب یا به پایان رسیدن عمر مفید، دستگاه شما خراب شده و نیاز به تعمیر ماکروفر پیدا کنید. با این وجود توصیه می‌شود هنگام خرابی، سریعا اقدام به تعمیر دستگاه نمایید تا خسارات جبران ناپذیری به دستگاه وارد نشود. در ادامه این گزارش از آریابهکار می‌خواهیم شما را با مشکلات رایج و نحوه تعمیر ماکروفر بوتان آشنا نماییم.

فهرست

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

ماکروفر بوتان نیز همانند تمامی لوازم خانگی حتی اگر به تازگی خریداری شده باشد، ممکن است دچار مشکلات و ایراداتی شود. به همین دلیل هنگام خریداری ماکروفر بوتان، فروشنده در ابتدا کارتی با عنوان گارانتی به شما ارائه می‌دهد که در هنگام خرابی دستگاه، بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای آن را تعمیر کنید. از این رو با داشتن کارت گارانتی می‌توانید به نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان مراجعه نمایید تا از خدمات پس از فروش ماکروفر بوتان استفاده نمایید. اما اگر بنابر هر دلیلی اعتبار کارت گارانتی منقضی شده است، از طریق مراجعه به مراکز تعمیر ماکروفر بوتان (Butane) می‌توانید آسیب‌های پیش آمده را رفع نمایید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

اگر ساکن استان تهران هستید، می‌توانید از طریق مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان در غرب تهران اقدام به تعمیر و رفع مشکلات نمایید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان تهران

اگر به هر دلیلی با خرابی ماکروفر بوتان روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه بصورت اصولی و بدون هر گونه مشکلی استفاده کنید، توصیه می کنیم تلاش خود را مبنی بر تعمیر این دستگاه کنار بگذارید؛ چرا که ممکن است منجر به خرابی بیشتر ماکروفر بوتان شوید. همچنین اگر از این دستگاه مجددا استفاده کنید، مطمئنا خرابی آن گسترش خواهد یافت و می تواند بیشتر و بیشتر خراب شود. از این رو بهترین راهکار برای تعمیر ماکروفر بوتان این است که به نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در تهران مراجعه نمایید تا مشکل از این طریق بر طرف شود.

با این وجود اگر پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان را به افراد کم تجربه و بی تجربه بسپارید، مطمئنا این دستگاه بیشتر و بیشتر خراب خواهد شد و می تواند مشکل ساز شود. از این رو به هیچ وجه به افراد کم تجربه و بی تجربه در این زمینه اعتماد نکنید تا مشکلی در این زمینه برای شما رخ ندهد.

لازم به ذکر می باشد که پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص بصورت اصولی انجام می شود تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. از این رو برای تعمیر تخصصی ماکروفر بوتان می توانید به تکنسین های مجرب مجموعه آریابهکار اعتماد کنید تا دستگاه شما به همراه گارانتی و تضمین خدمات 90 روزه تعمیر شود. همچنین برای تماس با آریابهکار می توانید از شماره های ذیل اقدام نمایید:

از این رو برای انجام هماهنگی های لازم برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان می توانید از طریق شماره های بالا تماس بگیرید تا هم در ابتدا سوالات خود را در زمینه تعمیر ماکروفر بوتان توسط تکنسین های آریابهکار بپرسید و هم اینکه هماهنگی های لازم را برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان انجام دهید تا از این طریق مشکل شما به بهترین شکل ممکن برطرف شود؛ تیم پشتیبانی آریابهکار آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشکلات رایج ماکروفر بوتان

گاها مشکلاتی ممکن است به دلیل استفاده نادرست و عدم سرویس ماکروفر بوتان در طول زمان به وجود آیند که اکثر آنها سطحی و ساده هستند و نیازی به تکنسین تعمیر ماکروفر بوتان نخواهید داشت. اما برخی مسائل نیز تخصصی بوده و صرفا باید توسط تکنسین مربوطه برطرف شود. از این رو توصیه می‌شود بدون تخصص کافی، اقدام به حل مشکل و تعمیر دستگاه نفرمایید. با این وجود در ادامه گزارش سعی داریم تا مشکلات رایج ماکروفر بوتان (Butane) را به همراه دلایل آن بررسی نماییم.

روشن نشدن ماکروفر بوتان

در صورت روشن نشدن ماکروفر بوتان، دستگاه عملا عملکرد خود را از دست می‌دهد و به هیچ عنوان نمی‌توان از ماکروفر استفاده نمود. به طور کل روشن نشدن مایکروفر بوتان از اصلی ترین مشکلات این دستگاه می‌باشد و به دلایل متعددی بستگی دارد که به سادگی قابل حل نمی‌باشد. در ادامه به اصلی ترین دلایل روشن نشدن ماکروفر بوتان خواهیم پرداخت.

1. خرابی پنل ماکروفر:

خرابی پنل ماکروفر بوتان می‌تواند یکی از عوامل اصلی در روشن نشدن مایکروفر بوتان باشد. در واقع پنل یا دکمه‌های ماکروفر، دستورات لازمه جهت پخت را به سایر اجزای دستگاه صادر می‌کند. بنابراین اگر این قطعه دچار مشکل شده باشد، امکان دارد دستوراتی که در جهت پخت یا حتی روشن و خاموش شدن دستگاه است به ثمر ننشسته و بر همین اساس دستگاه روشن نشود و شروع به کار نکند.

2. ایراد در برق منزل:

در واقع ممکن است این مشکل به نظر ساده و پیش پا افتاده بنظر برسد، اما ایراد در برق خانه از مهم ترین علت روشن نشدن ماکروفر بوتان (Butane) می‌باشد و ممکن است به دلیل نوسانات شدید برقی، دستگاه شما یا اصلا روشن نشود و حتی به دلیل فشار زیاد برقی، باعث پریدن فیوز برق شود. از این رو توصیه می‌شود حتما برای ماکروفر خود از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید تا در صورت نوسان برق، آسیبی به آن وارد نشود.

3. خرابی مگنترون:

مگنترون را می‌توان به عنوان کلیدی ترین علت روشن نشدن ماکروفر بوتان در نظر گرفت. در حقیقت مگنترون ماکروفر بوتان قطعه‌ای است که انرژی برق را از مدار دریافت کرده و امواج را تولید و پخش می‌کند و طبیعی است که با خرابی مگنترون هیچ گرمایی تولید نشده و غذا درون دستگاه گرم نشود. بنابراین عملا دستگاه هیچ عملکرد مثبتی از خود نخواهد داشت و به شکل ساده تر اصلا دستگاه روشن نخواهد شد.

روشن نشدن ماکروفر بوتان

4. خرابی میکروسوئیچ:

درون درب مایکروویو بوتان چند میکروسوئیچ وجود دارد و تا زمانیکه این قطعه فرمان بسته شدن درب را به برد ماکروفر بوتان ندهد، دستگاه به هیچ عنوان شروع به کار نخواهد کرد و حتما شما نیز از این موضوع مطلع هستید تا زمانی که درب به خوبی بسته نشود دستگاه به هیچ وجه روشن نخواهد شد. از این رو توصیه می‌شود از بسته شدن کامل درب اطمینان کافی حاصل نمایید و در صورت خرابی میکروسوئیچ ماکروفر بوتان اقدام به تعویض آن از طریق نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر زیمنس

جرقه زدن ماکروفر بوتان

یکی از ایرادات متداول ماکروفر که برای اکثر مصرف کنندگان رخ می‌دهد، جرقه زدن ماکروفر بوتان می‌باشد که با صدای بسیار بلندی نیز همراه است. معمولا جرقه زدن مایکروفر به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد که اکثر این مشکلات به راحتی توسط مصرف کننده بدون مراجعه به مراکز تعمیرات ماکروفر بوتان قابل حل می‌باشد. کافی است در هنگام بروز این مشکل، دستگاه را از برق کشیده و در ادامه دلایل بروز این مشکل را مطالعه نمایید.

1. وجود قطعه یا ظروف فلزی در ماکروفر بوتان:

وجود هر قطعه فلزی از جمله ظروف یا حتی یک قاشق فلزی در ماکروویو بوتان، باعث جرقه زدن می‌شود. با این وجود توصیه می‌شود حتما از ظروف مخصوص ماکروفر بوتان در جهت گرم یا طبخ غذا استفاده نمایید؛ زیرا ظروف مخصوص دستگاه با عبور دادن امواج از خود باعث گرم شدن غذا می‌شوند. اما ظروف فلزی امواج را منعکس کرده و به خود دستگاه برگرداننده و باعث جرقه زدن دستگاه حین کار می‌شوند. با این وجود اگر هنوز مشکل شما رفع نشده است، می‌بایست به مراکز تعمیر ماکروفر بوتان مراجعه کنید تا مشکل شما بصورت دقیق عیب یابی و تعمیر شود.

2. کثیفی داخل محفظه ماکروفر:

گاهی اوقات امکان دارد در استفاده‌های مداوم و عدم توجه به تمیزی محفظه داخلی ماکروفر، مواد غذایی یا چربی موجود در غذا داخل دستگاه پاچیده شده و در استفاده‌های بعدی سوخته و باعث جرقه زدن ماکروفر بوتان می‌شود. از این رو بهتر است حتما پس از هر بار استفاده از ماکروفر، اقدام به تمیز کردن محیط داخلی آن کنید.

3. سوختگی دیود ماکروفر:

دیود ماکروفر بوتان وظیفه ایجاد گرمای لازم برای گرم شدن غذا را برعهده دارد. این قطعه با کمک خازن و ترانس ولتاژ بالایی را در ماکروفر به وجود می‌آورد که این ولتاژ به مگنترون مایکروفر بوتان انتقال داده می‌شود تا امواج لازمه برای گرم شدن غذا تولید شود. در واقع سوختن یا اتصالی دیود باعث ایجاد جرقه در ماکروفر بوتان می‌شود که صرفا توسط تکنسین‌های مجرب تعمیر ماکروفر بوتان قابل تعمیر می‌باشد.

جرقه زدن ماکروفر بوتان

4. خرابی فن گردش هوا:

فن گردش هوا ماکروفر بوتان باعث به چرخش در آمدن گرمای تولید شده توسط مگنترون می‌شود. همچنین این قطعه باعث می‌شود گرما به طور یکنواخت در تمامی محیط دستگاه پخش شود. اما اگر این فن گردش هوا به هر دلیلی معیوب شده باشد، گرمای تولید شده فقط به یک نقطه از غذا تابیده و باعث جرقه زدن دستگاه می‌شود که جهت تعمیر یا تعویض آن می‌بایست به مراکز تعمیر ماکروفر بوتان مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر بایترون

نچرخیدن سینی ماکروفر بوتان

نچرخیدن سینی ماکروفر بوتان از عمده ترین مشکلاتی است که در صورت رخ دادن این مشکل، اکثر خریداران به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند. در واقع سینی ماکروفر بوتان با چرخش باعث می‌شود گرمای درون دستگاه به یک شکل به تمامی نواحی غذا برسد و اگر این قطعه وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، یا مواد غذایی می‌سوزد یا غذا به درستی گرم نخواهد شد. در ادامه این گزارش اصلی ترین دلایل بروز نچرخیدن سینی مایکروفر را بیان کرده ایم.

1. خرابی سینی:

خرابی سینی از معدود مشکلاتی است که امکان دارد برای مایکروفر بوتان شما پیش بیاید. از این رو گاها به دلیل استفاده نادرست یا وارد شدن ضربه به شیارهای موجود در زیر سینی، آسیب دیده و ممکن است به درستی برروی کوپلینگ سوار نشود و چرخش سینی با اختلال مواجهه خواهد شد. توصیه می‌شود در نگهداری سینی ماکروفر بوتان توجه لازم را بخرج دهید.

2. خرابی موتور گردان:

موتور گردان در واقع از مهم ترین عوامل به چرخش در آمدن سینی ماکروفر می‌باشد. موتور گردان ماکروفر بوتان با فرمان برد الکترونیکی شروع به کار می‌کند و توسط شفت و کوپلینگ با سینی در ارتباط می‌باشد. اگر بنابر هر دلیلی این موتور گردان بسوزد یا نیم سوز شود، سینی به هیچ وجه به گردش در نخواهد آمد و عملکرد دستگاه مختل می‌شود. با این وجود اگر موتور گردان ماکروفر بوتان شما آسیب ببیند، در صورت آسیب جزئی امکان تعمیر آن وجود دارد؛ اما اگر این آسیب کلی باشد، باید اقدام به تعویض موتور گردان ماکروفر بوتان (Butane) نمایید.

نچرخیدن سینی ماکروفر بوتان

3. خرابی کوپلینگ یا کوپلار:

کوپلینگ ماکروفر بوتان قطعه‌ای پلاستیکی و به شدت شکننده دارای سه شیار است که سینی بر روی آن چفت می‌شود. در واقع کوپلینگ به شفت موتور متصل شده و نیروی موتور گردان مایکروویو بوتان توسط آن به سینی انتقال داده می‌شود. با این وجود گاهی اوقات امکان دارد در اثر استفاده‌های نادرست، شکسته یا لب پر شود و به همین دلیل با مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر بوتان آشنا خواهید شد.

4. کثیفی زیر سینی:

همانگونه که در مطالب بالا گفته شد، باید بعد از هر بار استفاده از مایکروفر بوتان، محیط داخلی ماکروفر را به خوبی تمیز نمایید. بعضی مواقع امکان دارد تمامی قطعات ماکروفر بوتان سالم بوده و فقط کثیفی زیر سینی باعث عدم چرخش صحیح سینی شود و این مشکل با یک پاک سازی ساده، قابل حل می‌باشد و جای نگرانی وجود ندارد.

  • پس از آنکه سینی را از ماکروفر خارج کردید، آنرا به دقت بر روی کوپلینگ قرار دهید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر پاناسونیک

سر و صدای زیاد ماکروفر بوتان

سر و صدای ماکروفر بوتان هنگام کار تا حدودی طبیعی می‌باشد و جای نگرانی ندارد. اما این مورد تا جایی جزء ایرادات به حساب نمی‌آید که صدا بیش از حد آزار دهنده نباشد. در غیر اینصورت اگر صدا بیش از حد معمول باشد، قطعا دستگاه دچار ایراداتی و مشکلاتی شده که بهتر است در اسرع وقت برای رفع آن اقدام نمایید. با این وجود معمولا سر و صدای زیاد مایکروفر بوتان به دلیل خرابی غلتک‌های زیر سینی می‌باشد؛ چرا که ممکن است با گذشت زمان یا به دلیل استفاده از ظروف سنگین و حجیم روی سینی، ترک هایی ایجاد شود که باعث می‌شود تعادل سینی به مشکل بخورد و باعث تولید صدای فراوان شود.

اگر مشکل سر و صدای زیادی ماکروفر شما از این طریق رفع نشد، می‌بایست به مراکز معتبر تعمیر ماکروفر بوتان مراجعه کنید تا مشکل شما به درستی عیب یابی شود.

مراحل تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان برخلاف تصور شما یک پروسه کاملا تخصصی می باشد، چرا که مرحله تعمیرات ماکروفر بوتان، به عنوان آخرین مرحله در مجموعه ما است! این بدین معناست که شاید با بروز هرگونه مشکل ساده و یا پیچیده شما به این فکر میرسید که حتما دستگاه باید تعمیر شود و این در حالی می باشد که هیچ اطلاعی از قطعه خراب شده ندارید. بنابراین زمانیکه به یک تعمیرگاه غیرمجاز مراجعه می کنید، به صورت چشمی و بدون هر گونه دستگاه تعمیراتی، اعلام هزینه تعویض قطعات می کند.

مراحل تعمیر ماکروفر بوتان

اما این پروسه در آریابهکار متفاوت است و ما همواره به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی در این زمینه عمل می کنیم. از این رو مراحل تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار عبارت است از:

  • lنتقال ماکروفر بوتان به صورت حضوری و غیرحضوری به شعب شرق و غرب آریابهکار
  • عیب یابی ماکروفر بوتان توسط تعمیرکار ماکروفر بوتان
  • تشخیص علت خرابی
  • <برآورد هزینه براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه
  • آغاز تعمیرات تخصصی ماکروفر بوتان
  • تحویل در اسرع وقت

مزیت های تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر بوتان، تمامی خدمات تخصصی تعمیرات این دستگاه را به شما عزیزان ارائه می دهد تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، مشکل دستگاه شما عزیزان شناسایی و برطرف گردد. لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی، زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی در شرق و غرب تهران مشغول به کار تخصصی می باشد. بنابراین ما همواره در شرایط فعلی اقتصادی همراه شما عزیزان هستیم تا نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

با این وجود از برخی از مزایای تعمیر ماکروفر بوتان در شعب آریابهکار عبارتند از:

  • ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی جهت تعمیر ماکروفر بوتان
  • استفاده از کادری مجرب و باتجربه در خصوص تعمیرات ماکروفر بوتان
  • ابزارهای تعمیراتی روز دنیا
  • انجام تعمیرات تخصصی قطعات و عدم نیاز به خرید قطعه
  • ارائه پیک رفت و برگشت رایگان
  • مشاوره رایگان از طریق تماس با شماره های مندرج

نکات نگهداری از ماکروفر بوتان

ماکروفر بوتان به یکی از لوازم ضروری در منازل تبدیل شده است که همانند دیگر وسایل برقی دارای طول عمر مفید می‌باشد و چه بسا بهتر است برای افزایش این طول عمر، نکات نگهداری آن را به درستی انجام دهید تا دستگاه سالیان سال بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. با این وجود توصیه می‌شود اگر به تازگی اقدام به خریداری ماکروفر کرده اید، حتما دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر بوتان (Butane) را مطالعه نمایید که در ادامه به بررسی این نکات پرداخته ایم.

نکات نگهداری از ماکروفر بوتان

  1. توصیه می‌شود حتما از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده شود.
  2. مایکروویو بوتان را در محیطی به دور از رطوبت و وسایل گرمازا نگهداری کنید.
  3. پس از هر بار استفاده، محیط داخلی و همچنین محیط خارجی دستگاه را به درستی پاک سازی نمایید.
  4. از فشردن دکمه‌ها با اجسامی تیز به طور جد خودداری فرمایید.
  5. ماکروفر بوتان را به هیچ عنوان خالی روشن نکنید.
  6. در صورتی که کارتن با دستگاه به اتمام رسیده حتما آن را از برق بکشید.
  7. محدودیت‌های وزنی در ماکروفر را رعاییت فرمایید.
  8. حتما از بسته بودن کامل درب اطمینان حاصل نمایید.
  9. مراقب باشید به دستگاه هیچ گونه ضربه‌ای وارد نشود.
  10. درب دستگاه را با احتیاط کامل باز و بسته نمایید.
  11. از کشیدن بی مورد سیم ماکروفر بپرهیزید.
  12. هنگام گرم یا طبخ غذا از درپوش‌های مناسب برای غذا استفاده نمایید.
  13. ماکروفر را در محیطی قرار دهید که فضای کافی در اطراف آن وجود داشته باشد.

هزینه تعمیر ماکروفر بوتان

امروزه، هزینه‌ها حرف اول را می‌زنند و منطقی می‌باشد که پیش از تعمیر ماکروفر بوتان از هزینه‌های آن اطلاع داشته باشید، زیرا امکان دارد هزینه اعلامی در برخی کارگاه‌ها و مراکز تعمیر ماکروفر با خرید یک ماکروفر نو برابر بوده و به هیچ عنوان دستگاه ارزش تعمیرات نداشته باشد. آریابهکار این نوید را به شما مشتریان عزیز می‌دهد که تمامی هزینه‌های اعلامی از سوی ما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و هیچ هزینه غیر معقولی از شما دریافت نخواهد شد.

همچنین به دلیل نوسانات ارزی و تفاوت قیمت قطعات و نوع خرابی ماکروفر بوتان بهتر است به صورت حضوری به یکی از شعب مجموعه ما در شرق و غرب تهران مراجعه نموده تا کارشناسان ایراد دقیق دستگاه را عیب یابی نموده و با توجه به آن، هزینه تعمیر ماکروفر بوتان را به شما عزیزان اعلام نماییند.

عیب یابی ماکروفر بوتان

عیب یابی ماکروفر بوتان پیش از تعمیر مایکروفر، جزء فاکتور‌های اساسی می‌باشد و تحت هر شرایطی حتما باید توسط تکنسین انجام شود. اما نکته مهمی وجود دارد که اکثرا به این نکته توجه نمی‌کنیم! عیب یابی پروسه‌ای است که حتما و حتما باید توسط متخصصین خبره انجام شود تا مشکل شما به دقیق ترین حالت ممکن شناسایی شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو هنگامی که عیب یابی به درست ترین شکل ممکن انجام نشود، ممکن است خسارات و هزینه‌های جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود.

عیب یابی ماکروفر بوتان

از این رو با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان یا مرکز معتبر تعمیر ماکروفر بوتان، عیب یابی توسط ماهرترین کارشناسان انجام خواهد شد. ما در آریابهکار با استفاده از تکنسین‌های مجرب آماده عیب یابی مایکروویو بوتان بدون پرداخت هر گونه هزینه عیب یابی هستیم.

  • تعمیر و تعویض قطعات ماکروفر بوتان (Butane).
  • از طریق شماره‌های مندرج در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • می توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر ثبت نمایید.

همچنین بخوانید: چرا بدنه ماکروفر برق دارد؟

زمان مناسب تعمیر ماکروفر بوتان

از آنجاییکه ماکروفر بوتان یک وسیله کاملا کاربردی و مصرفی می باشد، بدون شک خرابی آن می تواند مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد و در زندگی روزمره شما عزیزان تاثیر منفی بگذارد. از این رو پس از آنکه ماکروفر را به تعمیرکار ماکروفر بوتان سپردید، باید در زکی بازه زمانی کوتاهی دستگاه را به شما عزیزان تحویل دهد تا همانند گذشته از آن استفاده کنید. اما این بازه زمانی چقدر است؟

در ابتدا لازم به ذکر است که نباید عجله زیادی در این خصوص داشته باشید چرا که ممکن است 1% در کار شما کوتاهی رخ دهد و رضایت 100% نداشته باشید. اما بازه زمانی مناسب تعمیر ماکروفر بوتان بین 2 الی 6 روز کاری می باشد که در مجموعه آریابهکار به اتفاق کارشناسان مجرب در کمترین زمان (بسته به خرابی رخ داده) خدمات تعمیر ماکروفر بوتان توسط تعمیرکار مایکروفر بوتان انجام می شود تا بتوانید سریع‌تر به حالت قبلی برگردید و نیاز خود را از طریق این دستگاه رفع نمایید.

خدمات پس از فروش تعمیرات ماکروفر بوتان

اگر در حین کار با ماکروفر بوتان متوجه بروز یک خرابی شدید، 2 حالت پیش روی شما عزیزان می باشد که این موارد عبارتند از:

  1. استفاده از خدمات پس از فروش تعمیرات ماکروفر بوتان.
  2. استفاده از مراکز تخصصی تعمیرات ماکروفر بوتان.

همانگونه که گفته شد، برای استفاده از خدمات پس از فروش تعمیرات ماکروفر بوتان باید کارت گارانتی دستگاه را بررسی کنید؛ چرا که کارت گارانتی باید برای استفاده از این خدمات اعتبار کافی داشته باشد. از این رو اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی دارد، می توانید از طریق تماس با شماره های مندرج بر روی کارت گارانتی، از این خدمات به‌صورت رایگان استفاده کنید. اما اگر کارت گارانتی دستگاه اعتبار کافی ندارد، می توانید دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید تا توسط تعمیرکار ماکروفر بوتان رفع مشکل شود.

تعمیر ماکروفر بوتان در تهران

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان و تیم مجرب دارای دو شعبه تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق و غرب تهران است که در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید به نزدیک ترین مرکز مراجعه کنید تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف گردد. از این رو اگر دستگاه شما دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر دارید، می‌ توانید به صورت حضوری به یکی از شعب ما مراجعه کنید. اما اگر بنابر هر دلیلی قادر به مراجعه حضوری نیستید، بهتر است از خدمات غیر حضوری با پیک رفت و برگشت رایگان استفاده کنید.

تعمیر ماکروفر بوتان در تهران

این در حالی است که پس از تحویل دستگاه توسط پیک آریابهکار، قبضی مبنی بر دریافت دستگاه توسط پیک به شما تحویل داده خواهد شد. همچنین پس از انتقال ماکروفر بوتان شما به شرکت، فورا توسط تکنسین‌های حاضر در مجموعه عیب یابی صورت می‌گیرد و اعلام هزینه می‌شود. همچنین تمامی خدماتی که ما در جهت تعمیر مایکروویو بوتان انجام می دهیم، دارای 90 روز گارانتی رسمی هستند و در صورت خرابی مجدد دستگاه، بصورت رایگان دستگاه شما تعمیر خواهد شد.

اگر ساکن استان اصفهان هستید، می‌توانید به نمایندگی ماکروفر بوتان در اصفهان جهت تعمیر و تعویض قطعات مراجعه نمایید.

خدمات ما برای تعمیر ماکروفر بوتان

ما در آریابهکار تمامی خرابی‌ها و مشکلات پیش آمده برای ماکروفر بوتان را بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می‌کنیم. همچنین اگر قطعه‌ای بصورت کامل معیوب شده باشد و هیچ راهکاری برای تعمیر آن وجود نداشته باشد، ما از قطعات اصلی و برند بوتان استفاده خواهیم کرد. در ادامه به برخی از خدمات آریابهکار جهت تعمیر ماکروفر بوتان اشاره کرده ایم:

  1. تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ماکروفر بوتان
  2. تعویض مگنترون (لیزر)
  3. تعمیر و تعویض موتور گردان
  4. تعویض ترانس های‌ولتاژ
  5. تعمیر صفحه لمسی ماکروویو
  6. تعویض خازن ماکروویو بوتان
  7. تعویض دیود مایکروویو
  8. سرویس ماکروفر بوتان
  9. تعویض فیلتر اشعه مایکروویو
  10. تعویض شیشه ماکروفر بوتان
  11. چربی زدایی دیواره سقف و کف مایکروفر
  12. تعویض فیوز ماکروویو و…

مشخصات تعمیرکار ماکروفر بوتان

تعمیرکاران ماکروفر بوتان که در آریابهکار مشغول به کار هستند، تعمیرکاران متخصصی هستند که آزمون و خطاهای خود را انجام داده اند و حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماکروفر بوتان را در رزومه تعمیراتی خود دارند. با این وجود اگر قرار بر این باشد که پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان شما در آریابهکار صورت گیرد، مطمئن باشید که این پروسه بصورت 0 تا 100 توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار صورت خواهد گرفت و از این طریق می توانید مشکل دستگاه خود را بصورت تخصصی بر طرف کند و دیگر نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید. از این رو تکنسین های تعمیرکار ماکروفر بوتان در آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستند تا بتوانند مشکل ماکروفر بوتان را بصورت تخصصی برطرف کنند.

مشخصات تعمیرکار ماکروفر بوتان

برای آنکه پروسه تعمیر ماکروفر بوتان شما به‌درستی و بدون هر گونه عیب و ایرادی انجام شود، باید کار به‌صورت اصولی انجام شود. اما توسط چه شخصی؟ جهت تعمیرات تخصصی این دستگاه، توصیه ما این است که از تعمیرکار ماکروفر بوتان درخواست خدمات کنید تا خدمات کاملا فنی و اصولی در این خصوص صورت گیرد و بتوانید همانند روز اول از این ماکروفر بوتان بدون هرگونه خرابی استفاده کنید. اما مشخصات تعمیرکار ماکروفر بوتان چیست؟ در ادامه این مشخصات را جهت آشنایی شما عزیزان نام برده ایم:

    1. تجربه 3+ سالِ در خصوص تعمیرات تخصصی ماکروفر بوتان.
    2. تخصص کافی در عیب یابی ماکروفر بوتان.
    3. آشنایی 100% با تمامی قطعات ماکروفر بوتان.
    4. مهارت تعمیرات تخصصی قطعات معیوب بدون نیاز به تعویض قطعه.
    5. تعمیرات تخصصی ماکروفر بوتان.
    6. مجهز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا برای عیب یابی ماکروفر بوتان.
    7. ارائه تضمین برای تمام خدمات تعمیر ماکروفر بوتان.

توجه: به هر فردی که ادعای تعمیرکار ماکروفر بوتان دارد، بدون بررسی مدارک ابتدایی و معرفی نامه، به هیچ وجه دستگاه خود را به آن نسپارید؛ نه تنها تعمیرات تخصصی انجام نخواهد شد، بلکه هزینه ای برابر با خرید یک ماکروفر جدید از شما دریافت خواهد نمود.

خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در تهران

ماکروفر بوتان یکی از محصولات زیرمجموعه و محبوب مجموعه بوتان می باشد که این روزها در مدل های مختلفی می توانید از فروشگاه های آنلاین و یا به‌صورت حضوری از مراکز مجاز با قیمت مناسب خریداری کنید؛ با این تفاوت که برند بوتان یک برند داخلی است و پروسه کاری آن همانند سایر ماکروفرهای موجود در بازار کشور می باشد. با این وجود ماکروفر بوتان نیز همانند سایر برندهای مایکروفر موجود در بازار کشور دارای نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در تهران و سایر استان های کشور است.

اما ممکن است اینکه این سؤال برای شما پیش بیاید که خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در تهران شامل چه مواردی می شود؟ اصولا منظور از گارانتی این است که وقتی شما دستگاه a را خریداری می کنید، تمام قابلیت های آن به‌صورت کامل و دقیق کار کنند. اما اگر به هر دلیلی یک یا چند مورد از این قلیت ها در همان روزهای اول خرید دستگاه امکان استفاده نداشتند، باید از طریق نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در تهران اقدام به شناسایی و رفع مشکل پیش آمده نمایید که استفاده از این خدمات، رایگان می باشد.

توجه: استفاده از این خدمات ملزم به اعتبار کافی کارت گارانتی ماکروفر بوتان می باشد.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات ماکروفر بوتان در آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر بوتان، به همراه کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باتجربه آماده ارائه خدمات تعمیر مایکروفر شما به‌صورت کاملا تخصصی به همراه 90 روز گارانتی رسمی می باشد. از این رو اگر هر مشکلی برای مایکروویو بوتان شما عزیزان رخ داده است و مایل هستید تا توسط مجموعه تعمیراتی به‌صورت تخصصی و کاملا فنی رفع مشکل شود، می توانید دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید تا به‌صورت تخصصی تعمیرات صورت گیرد. اما چگونه؟

نحوه ثبت درخواست تعمیرات ماکروفر بوتان در آریابهکار

جهت ثبت درخواست تعمیرات ماکروفر بوتان در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان و تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را مطرح کنید تا راه حل اصولی به شما عزیزان ارائه گردد. همچنین جهت ارتباط مستقیم نیز می توانید تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از دستگاه تهیه کنید و از طریق شماره 09190111214 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید تا توسط کارشناسان بررسی های لازم صورت گیرد و راهکاری نیز به شما ارائه شود.

توجه: تا پیش از آنکه ماکروفر بوتان به‌صورت مستقیم توسط تکنسین حاضر در شعب آریابهکار مورد عیب یابی و بازبینی قرار نگیرد، امکان عیب یابی دقیق وجود ندارد.

راه های برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر بوتان در تهران

برای تعمیر ماکروفر بوتان توسط متخصصان ماکروفر بوتان در مجموعه آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج اقدام کنید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید اقدام به تعمیر ماکروفر بوتان با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا کنید. اما یکی دیگر از راه های برقراری ارتباط با آریابهکار این است که در ابتدا با استفاده از گوشی هوشمند خود تعدادی تصویر از ماکروفر بوتان به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی ماکروفر بوتان تهیه کنید برای تیم پشتیبانی آریابهکار در واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 ارسال نمایید.

فایل های ارسالی شما توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار بررسی خواهند شد و از این طریق مشکل دستگاه شما مورد بررسی سطحی قرار گرفت و بر اساس مشکل تشخیص داده شده، راهکاری به شما ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که این بررسی، صرفا یک بررسی سطحی است و عیب یابی تخصصی ماکروفر بوتان زمانی بصورت قطعی صورت خواهد گرفت که ماکروفر بوتان توسط تکنسین بصورت حضوری با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

مشکلات ماکروفر بوتان در یک نگاه

در این گزارش از آریابهکار، تلاش شد تا تمام مشکلات احتمالی ماکروفر بوتان را به همراه دلایل و راهکارهای آن تحت بررسی قرار دهیم. با این وجود جهت سهولت شما در این بخش قصد داریم تا تمام این مشکلات را به همراه راهکارهای آن بصورت مختصر ذکر کنیم.

روشن نشدن ماکروفر بوتانمی تواند تحت شرایط و دلایل مختلفی رخ دهد که معمولا خرابی برد، از کار افتادن قطعات کلیدی، استفاده طولانی مدت و… می‌توانند منجر به چنین خرابی شوند.
خرابی موتور گردان مایکروفراستفاده از ظروف حجیم و سنگین بر روی سینی ماکروفر بوتان می‌تواند منجر به خرابی و از کار افتادن موتور گردان دستگاه شما شود.
نچرخیدن سینی ماکروفر بوتاناز کار افتادن موتور گردان و همچنین آسیب دیدن کوپلینگ می‌تواند منجر به نچرخیدن سینی مایکروفر شما شود.
خرابی کوپلینگ ماکروفراستفاده طولانی مدت از دستگاه و همچنین فشار بیش از حد ناشی از ظروف سنگین می‌تواند منجر به خرابی کوپلینگ شود.
نیم سوز شدن موتور ماکروفر بوتاننوسان برق و استفاده نادرست از ماکروویو بوتان (Butane) می‌تواند منجر به خرابی موتور ماکروفر شما شود.
خرابی دیود ماکروفرمی تواند منجر به جرقه زدن ماکروفر شما شود و معمولا در صورت خرابی این قطعه باید اقدام به تعویض آن نمایید.
خرابی مگنترون ماکروفر بوتاناستفاده نادرست و طولانی مدت از ماکروفر بوتان می‌تواند منجر به خرابی مگنتران ماکروفر بوتان شود که بسته به میزان آسیب، قابل تعمیر و تعویض می‌باشد.
از کار افتادن فن گردش هوامعمولا به دلیل استفاده نادرست از ماکروفر دچار خرابی می‌شود و در صورت خرابی این قطعه باید اقدام به تعویض آن نمایید.
خرابی برد الکترونیک ماکروفر بوتاناین مشکل اکثرا به دلیل نوسان برق رخ می‌دهد و تعمیر و تعویض آن بستگی به میزان آسیب وارد شده دارد.
جرقه زدن ماکروفر بوتانمی تواند بنابر دلایل مختلفی رخ دهد که رایج ترین علت آن استفاده از ظروف فلزی می‌باشد.

سرویس دوره ای ماکروفر بوتان

اصولا برای اینکه بتوانید عمر مفید یک دستگاه را افزایش دهید، باید نکات مهمی را در طول بازه زمانی استفاده از دستگاه انجام دهید تا از این طریق طول عمر مفید آن افزایش یابد. با این وجود اگر شما ماکروفر برند بوتان دارید و می خواهید از این دستگاه برای چندین سال پشت سر هم بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، باید در بازه های زمانی مختلف و گوناگونی اقدام به سرویس دوره ای ماکروفر بوتان کنید. اما ممکن است برای شما سؤال پیش بیاید چون که این دستگاه ایرانی است باید سرویس دوره ای شود؟

سرویس دوره ای ماکروفر بوتان

خیر! اصلا ایرانی و خارجی ندارد. اگر بخواهیم این موضوع را بیشتر و بهتر به شما توضیح دهیم باید بگوییم که وقتی شما یک دستگاه خریداری می کنید، از قطعات متعددی تشکیل شده است که هر یک از این قطعات دارای کاربرد مخصوص به خود هستند و از طرفی این قطعات به یکدیگر متصل می باشند و از این طریق دستگاه شما کار خواهد کرد. به همین دلیل قطعه و قطعاتی که در ماکروفر بوتان و سایر برندهای مایکروفر به کار رفته اند، دارای نقش تعیین کننده هستند و با توجه به عملکرد آنها باید سرویس شوند.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در بازه های زمانی مختلف اقدام به سرویس دوره ای ماکروفر بوتان نمایید تا از این طریق مشکل و مشکلاتی که در حال شکل گیری هستند، شناسایی و ریشه یابی شوند و از این طریق مشکل شما رفع گردد و بتوانید به‌صورت اصولی از دستگاه خود استفاده کنید. اما اگر اقدام به سرویس دوره ای ماکروفر بوتان نکنید، مشکل شما گسترش خواهد یافت.

نکته ای که در این زمینه باید به اطلاع شما برسانیم این است که بازه زمانی سرویس دوره ای ماکروفر بوتان بستگی به میزان و نحوه استفاده شما از این دستگاه دارد. به عبارتی اگر برای استفاده از این دستگاه، شما تمام نکات اصولی را رعایت می کنید، بدون شک خرابی بخصوصی در این دستگاه رخ نخواهد داد و در نتیجه توصیه می شود هر یک سال یکبار اقدام به سرویس دوره ای ماکروفر بوتان نمایید. اما اگر نحوه استفاده شما از آن صحیح و اصولی نیست، باید بازه زمانی را کمتر کنید!

برای مثال هر 8 ماه یکبار یا هر 6 ماه یکبار! از این رو با استفاده از این تصمیم می توانید طول عمر مفید ماکروفر بوتان خود را افزایش دهید و اگر خرابی ای در حال شکل گیری می باشد با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن برطرف خواهد شد و دیگر نیازی به تعویض قطعات گران قیمت نخواهید داشت.

ما در مجموعه آریابهکار تمام خدمات عیب یابی و سرویس دوره ای ماکروفر بوتان را به همراه تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما را برطرف کنیم و دیگر نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیر برد ماکروفر بوتان

برای آنکه تمام قطعات ماکروفر بوتان شما عزیزان بصورت دقیق و منظم شروع به کار کنند و در بازه زمانی مشخص شده نیز اتمام کار کنند، نیاز به یک مدیر دارند که هم دستور روشن شدن و هم دستور متوقف شدن را در زمان مناسب صادر کند. از این رو آیا چنین چیزی در ماکروفر بوتان وجود دارد؟ بله. برد الکتریکی ماکروفر بوتان با توجه به طراحی خاصی که داراست، توانایی لازم در مدیریت و کنترل قطعات ماکروفر بوتان را داراست و می تواند از این طریق به بهترین شکل ممکن ماکروفر بوتان شما را در هر مدل مدیریت کند.

ماکروفر بوتان همانند سایر ماکروفرهایی که در بازار ایران و جهان وجود دارند، دارای برد الکترونیک می باشد که این برد وظیفه بسیار مهمی دارد و می تواند دستگاه را با تجزیه و تحلیل سلامت قطعات راه‌اندازی نماید و بتوانید از این دستگاه برای گرم کردن و پخت مواد غذایی مدنظر خود استفاده کنید. به همین دلیل برد ماکروفر بوتان یک قطعه در جهت هماهنگی دقیق میان قطعات این دستگاه می باشد که اگر این قطعه به هر دلیلی خراب باشد و یا در راستای خرابی باشد، ماکروفر بوتان مختل خواهد شد!

به عبارتی ماکروفر بوتان دیگر در این مواقع نمی تواند ساده ترین عملکرد را نیز از خود نشان دهد؛ چرا که هیچ ناظری در این دستگاه وجود نخواهد داشت. از این رو باید برد تعویض کنیم؟ قیمت برد ماکروفر بوتان چقدر است؟ در ابتدا باید به اطلاع شما برسانیم که تعمیر یا تعویض برد برعهده تکنسین مجرب و متخصصی می باشد که این قطعه را عیب یابی می کند. به عبارتی اگر تکنسین تشخیص دهد که این قطعه قابل تعمیر است، تعمیر خواهد شد و اگر تشخیص به تعویض دهد، باید قطعه جدید جایگزین شود.

به همین دلیل توصیه می کنیم برای تعمیر ماکروفر بوتان به نمایندگی مجاز و معتبر این دستگاه در تهران و یا استان محل سکونت خود مراجعه کنید تا از این طریق درخواست خود را ثبت نمایید. از این رو ما در مجموعه آریابهکار در ابتدا این قطعه را به‌صورت تخصصی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می کنیم تا مشکل را تشخیص دهیم و براساس مشکل تشخیص داده شده، راهکاری را اتخاذ نماییم و از این طریق مشکل شما عزیزان برطرف گردد.

لازم به ذکر است که هزینه تعویض برد ماکروفر بوتان بالاست و می تواند هزینه بالایی را به شما عزیزان متحمل کند. به همین دلیل برای تعمیر برد ماکروفر بوتان می توانید دانش تخصصی تکنسین های آریابهکار استفاده نمایید؛ خدمات تعمیر برد ماکروفر بوتان در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به همراه گارانتی 90 روزه انجام می شود. با این وجود برای عیب یابی و تعمیر برد ماکروفر بوتان می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آریابهکار استفاده نمایید تا نیازی به تعویض برد نداشته باشید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان تهران

کدام مناطق تهران تحت پوشش خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار قرار می گیرند؟ این سوال بدون شک ممکن است برای شما نیز ایجاد شده باشد که در پاسخ این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که مناطق 22 گانه تهران شامل خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار قرار می گیرند و ما به تمامی این مناطق خدمات تخصصی تعمیر ماکروفر بوتان را ارائه می کنیم. با این وجود اگر شما عزیزان ساکن شهرستان هستید و مایلید تا پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان شما در آریابهکار انجام شود، می توانید دستگاه را برای ما ارسال کنید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

لازم به ذکر است که پیش از ارسال ماکروفر بوتان به شعبه تعمیراتی آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا دستگاه شما با هماهنگی قبلی به مجموعه ما ارسال گردد. از این رو ما به مشتریان تهران و سایر استان های کشور خدمات تخصصی ماکروفر بوتان را ارائه می دهیم تا بتوانید از این طریق مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید.

از آنجاییکه مجموعه آریابهکار در تهران واقع شده است، ما تمام مناطق 22 گانه تهران را شامل خدمات خود کرده ایم. بنابراین اگر ساکن مناطق 22 گانه تهران هستید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید. لازم به ذکر است که پروسه تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار براساس بروز ترین ترفندهای تعمیراتی به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و متخصصی می باشد که صرفا در این زمینه تخصص دارند.

با این وجود اگر ساکن تهران هستید و مایلید دستگاه شما به‌صورت کاملا تخصصی عیب یابی و تعمیر شود، می توانید از طریق شماره های مندرج با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. ما همواره در آریابهکار به همراه تیم کارشناس، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات آریابهکار در خصوص منطقه خود می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 اقدام نمایید.

تعمیر ماکروفر بوتان در محل

ماکروفرها امروزه برخلاف چندین سال اخیر به عنوان یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازم برقی در خانه هر یک از ما محسوب می شوند و به همین دلیل اگر ماکروفر دارید و این دستگاه خراب شود، می تواند در روزمرگی شما عزیزان تاثیر منفی بگذارد. از این رو زمانیکه این دستگاه خراب می شود، مایل هستید تا پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه بصورت تخصصی در اسرع زمان صورت گیرد تا بتوانید این دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

با این وجود ما در آریابهکار خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در محل را نیز به درخواست شما عزیزان انجام می دهیم تا بتوانید با خیالی آسوده از این دستگاه در اسرع زمان استفاده کنید. به همین ترتیب برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده نمایید.

توجه: تکنسین های تعمیرکار ماکروفر بوتان مجموعه آریابهکار در اسرع زمان و هماهنگی قبلی به محل شما اعزام خواهند شد تا بتوانند مشکل دستگاه شما را شناسایی و تعمیر کنند.

تعمیر موتور گردان ماکروفر بوتان

ماکروفر بوتان دارای موتور گردان است که با استفاده از این قطعه، غذایی که شما بر روی سینی ماکروفر بوتان قرار می دهید به بهترین شکل ممکن گرم خواهد شد و دیگر نیازی به این نخواهید داشت که در حین پخت غذا در ماکروفر بوتان، برنامه پخت را متوقف نمایید و اقدام به چرخاندن ظرف غذا کنید! از این رو مسئول اصلی در پخت یکنواخت غذا در ماکروفر بوتان، موتور گردان این دستگاه است که توانایی لازم در این زمینه را دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن غذایی که در این دستگاه قرار داده اید را گرم کند.

همانطور که گفتیم ماکروفر بوتان در قسمت زیرین خود دارای یک موتور گردان نسبتا کوچک می باشد که این قطعه از یکسری چرخ دنده تشکیل شده که به محض روشن شدن، در ابتدا انرژی لازم به این قطعه میرسد و سپس این قطعه با استفاده از چرخ دنده هایی که درون آن تعبیه شده، شروع به چرخاندن سینی ماکروفر بوتان شما می کند. به عبارتی باید بگوییم که موتور گردان ماکروفر بوتان با استفاده از نیروی تولیدی و انتقال آن به کوپلینگ، اقدام به چرخاندن سینی می نماید.

به همین دلیل مهم ترین وظیفه موتور گردان ماکروفر بوتان این است که سینی را به خوبی بچرخاند و غذای شما به خوبی گرم شود. اما سؤال؟ اگر سینی ماکروفر بوتان نچرخد آیا غذای درون آن به خوبی گرم نخواهد شد؟ بله! نیمی از غذا کاملا گرم و نیمی دیگر سرد باقی خواهد ماند. از این رو ما در مجموعه آریابهکار این قطعه را به‌صورت کاملا تخصصی تعمیر می کنیم تا نیازی به تعویض موتور گردان ماکروفر بوتان نداشته باشید.

این در حالی می باشد که اکثر تعمیرگاه ها این قطعه را تعویض می کنند.

راهنمای آموزش خرابی دیود در ماکروفر بوتان

دیود ماکروفر بوتان دارای وظیفه تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم در را دارد. به عبارتی این قطعه تمام تلاش خود را می کند تا ولتاژ دریافتی از ترانس را به ولتاژ مناسب برای فعالیت مگنترون تبدیل کند. از این رو دیود ماکروفر بوتان یک قطعه بسیار مهم برای فعالیت مگنترون می باشد و اگر این قطعه به هر دلیل خراب شود، مطمئن باشید که هیچ گرمایی توسط مگنترون تولید نخواهد شد و در نتیجه شما صرفا یک دستگاه معیوب خواهید داشت.

نکته بسیار مهم: معمولا در صورتی که دیود خراب می شود، تعمیرکارانی که دانش فنی لازم و کافی را ندارند به اشتباه تصور می کنند که دیود سالم است و مگنترون کار نمی کند! به همین دلیل بجای آنکه دیود را تعویض کنند، اقدام به تعویض مگنترونی می کنند که کاملا سالم است و سپس برای راه اندازی، در کنار مگنترون، دیود را نیز تعویض خواهند کرد که هزینه این اشتباه را شما باید بپردازید. به همین دلیل عیب یابی ماکروفر بوتان در یک مرکز مجاز و معتبر باید انجام شود.

ما در آریابهکار پیش از آن اقدام به تعمیر و یا تعویض هر قطعه ای کنیم، در ابتدا آنرا با استفاده از ابزارهای تعمیراتی تکنسین های مجموعه مورد عیب یابی تخصصی قرار می دهیم تا از این طریق مشکل را ریشه یابی نماییم و سپس گزینه مناسب و مطلوبی را ارائه دهیم تا بتوانید با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن از این این دستگاه استفاده کنید.

توجه داشته باشید پیش از آنکه دیود ماکروفر بوتان تعمیر و تعویض شود، باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص مورد تست قرار گیرد تا از این طریق تکنسین به یک جمع بندی دقیق و جامع برسد و مشکل شما بصورت هدفمند رفع گردد.

راهنمای آموزش خرابی میکروسوئیچ ماکروفر بوتان

میکروسوئیچ ماکروفر بوتان هر چند یک قطعه پلاستیکی می باشد، اما کاربرد آن بسیار زیاد است و گاهی اوقات حتی خرابی این قطعه به اندازه خرابی برد اهمیت دارد! اما چرا؟ علت اصلی اهمیت بالای این قطعه این است که میکروسوئیچ یک قطعه بسیار مهم و کلیدی می باشد که وقتی درب بصورت کامل بسته می شود، به برد پیغامی مبنی بر بسته شدن کامل درب ارسال می کند و سپس برد اجازه روشن شدن را صادر می کند! در غیر اینصورت ماکروفر روشن نخواهد شد.

راهنمای آموزش خرابی میکروسوئیچ ماکروفر بوتان

با این وجود ما در مجموعه آریابهکار به دلیل همکاری با تکنسین های باتجربه و متخصص، تمام خدمات تعمیر میکروسوئیچ درب ماکروفر بوتان را ارائه می دهیم تا این قطعه بدون اینکه تعویض شود، رفع مشکل گردد. از این رو اگر این سوال برای شما باقی مانده است که میکروسوئیچ قابل تعمیر می باشد یا تعویض، باید به اطلاع شما برسانیم که این قطعه در ابتدا باید توسط تعمیرکار ماکروفر بوتان مجموعه آریابهکار عیب یابی تخصصی شود و سپس پاسخ مناسبی مبنی بر تجربه و علت خرابی به شما ارائه گردد.

به عبارتی تصمیم گیرنده نهایی، تعمیرکاری می باشد که این قطعه را بصورت کامل عیب یابی کرده است. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که میکروسوئیچ درب ماکروفر بوتان را در همان ابتدا تعویض نکنید!

راهنمای آموزش خرابی مگنترون ماکروفر بوتان

مگنترون ماکروفر بوتان به عنوان مرکزی ترین قطعه و قلب تپنده ماکروفر بوتان می باشد؛ چرا که تمام قطعات در این دستگاه برای تولید انرژی لازم در جهت روشن و فعال کردن مگنترون کاربرد دارند. از این رو اگر مگنترون کار نکند و یا به هر دلیلی قابلیت های خود را از دست داده باشد، عملا شما دستگاهی به نام ماکروفر ندارید! اما وظیفه مگنترون ماکروفر بوتان چیست؟ اصلی ترین وظیفه مگنترون ماکروفر بوتان این است گرمای لازم و کافی برای گرم کردن غذا تولید می کند.

به عبارتی تمام گرمای درون ماکروفر بوتان توسط این قطعه تولید می شود و اگر این قطعه خراب باشد، گرمای بخصوصی وجود نخواهد داشت. از این رو اگر مگنترون ماکروفر بوتان از کار بیافتد، شما می توانید خیلی ساده این خرابی را متوجه شوید! برای مثال اگر با روشن کردن ماکروفر بوتان متوجه این شدید که حتی پس از گذشت 5 دقیقه از روشن کردن دستگاه هیچ مقدار گرمایی ایجاد نشده است، می توانید علت این خرابی را متوجه شوید.

از این رو ما در مجموعه آریابهکار به همراه کادری متخصص و مجرب آماده عیب یابی و تعمیر مگنترون ماکروفر بوتان هستیم تا مشکل شما عزیزان نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشد. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما مگنترون ماکروفر بوتان را به تکنسین های ما بسپارید تا پروسه تعمیرات آن صورت گیرد و نیازی به خرید مگنترون جدید با قیمت بالا نداشته باشید.

راهنمای تعمیرات مایکروویو بوتان در زمان خاموشی

زمانیکه با خرابی خاموش شدن ماکروفر بوتان و یا همان روشن نشدن ماکروفر بوتان روبرو شدید، باید به اطلاع شما برسانیم که این مشکل می تواند ناشی از خرابی های متعددی رخ دهد که در همان ابتدا باید عیب یابی های لازم صورت گیرد. معمولا رایج ترین علل این خرابی شامل خرابی برد، خرابی ترانس، نوسان برق، خرابی مگنترون و… می باشد که تمامی این قطعات باید توسط تکنسین مجموعه مورد عیب یابی قرار گیرد.

راهنمای تعمیرات مایکروویو بوتان در زمان خاموشی

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که خاموشی ماکروفر بوتان را جدی بگیرید و به هیچ وجه اجازه ندهید این مشکل توسط تعمیرکاران بی تجربه تعمیر شود؛ چرا که هزینه زیادی به شما تحمیل خواهد شد!

چرا دکمه های ماکروفر بوتان کار نمیکند؟

اگر دکمه های ماکروفر بوتان شما کار نمی کنند، باید به اطلاع شما برسانیم که رایج ترین علت این خرابی، از کار افتادن برد ماکروفر بوتان است که باید توسط تکنسین تعمیرکار ماکروفر بوتان مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا مشکل دستگاه شما از این طریق بر طرف گردد.

عیب یابی تخصصی و تعمیر ماکروفر بوتان

مهم ترین گام در میان مراحل تعمیر ماکروفر بوتان، عیب یابی تخصصی ماکروفر بوتان توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می باشد تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود و براساس مشکل ریشه یابی شده، تعمیرات لازم و کافی در این دستگاه صورت گیرد تا از این طریق مشکل ماکروفر بوتان شما رفع گردد. از این رو اگر پروسه عیب یابی ماکروفر بوتان بصورت تخصصی انجام نشود، بدون شک مشکل ماکروفر بوتان شما رفع نخواهد شد!

پروسه عیب یابی ماکروفر بوتان در آریابهکار بصورت رایگان با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما انجام می شود.

مشاوره رایگان و تخصصی تعمیرات ماکروفر بوتان در نمایندگی آریابهکار

آیا ماکروفر بوتان شما خراب شده است؟ آیا نمی توانید از این دستگاه استفاه کنید؟ برای آنکه با نحوه تعمیر و ثبت درخواست خود در آریابهکار در خصوص عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان اقدام کنید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی آریابهکار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید و از این طریق هماهنگی های لازم را انجام دهید تا دستگاه شما تعمیر شود.

مشاوره رایگان و تخصصی تعمیرات ماکروفر بوتان در نمایندگی آریابهکار

از این رو اگر با مشکلاتی در ماکروفر بوتان روبرو شده اید و نمی توانید این دستگاه را همانند روز اول استفاده کنید، توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پیش از انجام هر گونه خدمات تعمیر ماکروفر بوتان، اقدام به تماس با تیم پشتیبانی آریابهکار کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما در ابتدا توسط تیم پشتیبانی آریابهکار در سامانه مشتریان ثبت گردد و سپس هماهنگی های لازم با شما عزیزان صورت گیرد.

تعمیرات مایکروفر، مایکروویو و یا سولاردم بوتان منزل

تعمیر ماکروفر بوتان یک پروسه تخصصی و خاصی می باشد که هر فردی توانایی انجام آنرا ندارد و این به نحوی می باشد که اگر فردی نتواند پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را انجام ندهد، مطمئنا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر نخواهد شد و در نهایت باید اقدام به عیب یابی و تعمیرات مجدد این دستگاه در تعمیرگاه های دیگر کنید. با این وجود راهکار چیست؟ برای آنکه دستگاهی مانند ماکروفر بوتان یا سولاردام بوتان به بهترین شکل ممکن تعمیر شود، نیاز به تکنسین هایی دارد که در این زمینه دانش لازم و کافی دارند.

به عبارتی آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان، به همراه کادری جوان و متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به شما می باشد تا بتوانید از دستگاه خود بهترین استفاده ممکن را ببرید و مشکل دستگاه شما رفع شود. از این رو ما در آریابهکار آماده هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم و اجازه ندهیم نیازی به تعویض قطعات کلیدی داشته باشید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان را در نمایندگی این دستگاه سپری کنید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران

ساکن شرق تهران هستید و ماکروفر بوتان شما خراب شده است؟ آیا ماکروفر بوتان شما روشن نمی شود؟ آیا ماکروفر بوتان شما دیگر غذای شما را گرم نمی کند؟ در پاسخ به این سوالات باید به اطلاع شما برسانیم که تمام مشکلات دستگاه شما در نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران بدون هر گونه محدودیتی قابل تعمیر می باشد و شما می توانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. از این رو توصیه می کنیم حتما پروسه تعمیر ماکروفر بوتان را در نمایندگی این دستگاه تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران

توجه داشته باشید که ما در آریابهکار به همراه کادری جوان و متخصص تمام خرابی های دستگاه شما را به نحوی ریشه یابی می کنیم تا بتوانید از این دستگاه بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. هدف ما در آریابهکار صرفا تعمیر تخصصی دستگاه شما به نحوی می باشد تا بتوانید از آن همانند روز اول استفاده نمایید و مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع گردد. با این وجود در ادامه با مناطق تحت پوشش شرق تهران در زمینه تعمیر ماکروفر بوتان آشنا خواهید شد که عبارتند از:
تهرانپارسحکیمیهنارمکشمیران نوهروی
قنات کوثرپاسدارانمجیدیهتسلیحاتمدائن
وحیدیهتهران نونیرو هواییپیروزیصفا و …

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان در غرب تهران

برای تعمیر ماکروفر بوتان در نمایندگی غرب تهران می توانید از خدمات تخصصی ما در آریابهکار استفاده کنید و از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن ریشه یابی و سپس تعمیر شود. در ادامه مناطق تحت پوشش را نام برده ایم و عبارتند از:

پونکصادقیهشهرک هما
سعادت آبادشهرانشهرک راه آهن
شهرزیباجنت آبادسازمان آب
شهرک غربشاهینشهرک پرواز
باغ فیضگیشاتوحید و…

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در شمال و مرکز تهران

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در شمال و مرکز تهران

اگر ساکن مناطق شمالی و مرکزی تهران هستید و با خرابی ماکروفر بوتان روبرو شده اید، می توانید بدون هر گونه محدودیتی دستگاه خود را به کارشناسان ما در آریابهکار بسپارید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. با این وجود در ادامه مناطق تحت پوشش در شمال و مرکز تهران را نام برده ایم و عبارتند از:
  • نیاوران
  • سوهانک
  • تجریش
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • جردن
  • درکه
  • کامرانیه
  • الهیه
  • ونک
  • زعفرانیه
  • جماران
  • قلهک
  • ازگل
  • آجودانیه
  • داودیه
  • دروس
  • لویزان
  • محمودیه
  • دزاشیب
  • ظفر
  • توانیر
  • امیر آباد
  • عباس آباد
  • ایرانشهر
  • عشرت آباد
  • پامنار
  • منیریه
  • آرژانتین
  • یوسف آباد
  • بهجت آباد و…

چرا لامپ ماکروویو بوتان کار نمی کند؟

در صورتی که ماکروفر بوتان روشن نمی شود اما شما می توانید از این دستگاه بدون هر گونه ایرادی استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این ایراد احتمالا ناشی از سوختن لامپ ماکروفر بوتان می باشد که در این مواقع این لامپ باید با لامپ جایگزین، تعویض شود تا مشکل رفع گردد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این پروسه را توسط تکنسین های متخصص و با تجربه انجام دهید تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

چرا لامپ ماکروویو بوتان کار نمی کند؟

توجه داشته باشید که اگر لامپ ماکروفر بوتان سوخته باشد و همزمان امکان استفاده از این دستگاه برای شما وجود نداشته باشد، بدون شک نشان دهنده خرابی این دستگاه می باشد و باید این دستگاه بصورت تخصصی توسط تکنسین های متخصص و مجرب مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا مشکل دستگاه شما رفع گردد. بنابراین در این مواقع خرابی از لامپ نیست و خرابی ناشی از قطعات دیگر می باشد که باید تعمیرات لازم بر روی آنها صورت گیرد تا از این طریق بتوانید از ماکروفر بوتان همانند روز اول استفاده کنید.

علت خاموش شدن ماکروفر بوتان در حین کار

همچنین اگر ماکروفر بوتان شما در حین کار بصورت ناگهانی خاموش می شود، بدین معنا نیست که دستگاه شما سالم است! در این مواقع توصیه می کنیم فقط و فقط از محافظ برق استاندارد استفاده کنید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید مانع نوسان برق در این دستگاه شوید. از این رو می توان گفت که معمولا این خرابی به دلیل نوسان برق در دستگاه شما ظاهر می شود و ظاهر شدن این خرابی در این دستگاه نیز عملا نشان دهنده وارد شدن خرابی بیش از حدی در طول زمان می باشد.

با این وجود اگر مشکل از نوسان برق نبود، احتمالا ناشی از برد و سایر قطعات دستگاه شما می باشد که در این مواقع نیز باید قطعات دستگاه شما توسط تکنسین متخصص و مجرب و با تجربه عیب یابی و تعمیر شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما اقدام به عیب یابی ماکروفر بوتان توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نمایید تا مشکل دستگاه شما بصورت دقیق و با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید.

وقتی مایکروفر بوتان کار نمی کند اولین اقدام چیست؟

وقتی مایکروفر بوتان کار نمی کند اولین اقدام چیست؟

کار نکردن ماکروفر بوتان به معنای خرابی این دستگاه می باشد که برای رفع این خرابی باید در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و به هر فردی که در این زمینه مدعی تعمیرات است، اعتماد نکنید! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که ماکروفر بوتان را صرفا در نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان عیب یابی و تعمیر کنید و اجازه دهید تا دستگاه شما بصورت انحصاری و تخصصی تعمیر شود. با این وجود اولین گام برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان این است که با شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و ثبت درخواست کنید.

چرا هنگام گرم شدن غذا در ماکروفر بوتان از دستگاه دود خارج می­ شود؟

یکی از مشکلات نادری که ممکن است به مرور زمان در ماکروفر بوتان شما رخ دهد این است که وقتی از این دستگاه استفاده می کنید، بصورت ناگهانی متوجه این خواهید شد که از دستگاه شما دود حین گرم شدن از دستگاه خارج می شود. اما علت خارج شدن دود از ماکروفر بوتان چیست؟ از مهم ترین دلایل خارج شدن دود از ماکروفر بوتان می توان به این مورد اشاره کرد که غذای شما به میزان قابل توجهی روغنی است و به دلیل این روغن بیش از حدی شاهد خارج شدن دود از دستگاه هستید.

هنگام استفاده از مایکروفر بوتان بوی سوختن پلاستیک میاد؟

اما چرا هنگامی که ماکروفر بوتان روشن است، بوی سوختن پلاستیک از این دستگاه انتشار داده می شود؟ اولین گامی که در این زمینه باید بردارید این است که حتما دستگاه را خاموش کنید و مواردی که در ادامه ذکر کرده ایم را بررسی نمایید.

  1. آیا ظرف پلاستیکی که درون ماکروفر بوتان قرار داده اید، بصورت بریده بریده می باشد، احتمالا به دلیل سوختن این ذرات پلاستیکی با این بوی بد روبرو شده اید. به همین ترتیب توصیه می کنیم ظرف غذای خود را تمیز کنید.
  2. درب ماکروفر بوتان را باز کنید و یکبار با استفاده از دستمال مناسب و تمیز اقدام به تمیز کردن محیط داخلی دستگاه کنید تا اگر ذرات ریز و درشت مواد غذایی و… بود را تمیز کنید.

سخن آخر

ماکروفر بوتان در میان تمامی برند‌های موجود در کشور از نظر کیفیت و عملکرد می درخشد، اما با این حال ممکن است که مانند هر ماکروفر دیگری نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد.آریابهکار با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان و تیم مجرب دارای دو شعبهتعمیرات ماکروفر بوتاندر شرق و غرب تهران است که در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید به نزدیک ترین مرکز مراجعه کنید تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف گردد.ما در آریابهکار تمامی خرابی‌ها و مشکلات پیش آمده برای ماکروفر بوتان را بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می‌کنیم. همچنین اگر قطعه‌ای بصورت کامل معیوب شده باشد و هیچ راهکاری برای تعمیر آن وجود نداشته باشد، ما از قطعات اصلی و برند بوتان استفاده خواهیم کرد.

سوالات متداول

تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار دارای گارانتی تعمیر است؟

بله. تمامی خدمات تعمیر ماکروفر بوتان در آریابهکار دارای گارانتی رسمی 90 روزه هستند.

روشن نشدن ماکروفرو بوتان به چه دلایلی رخ می دهد؟

این مشکل معمولا به دلیل استفاده طولانی مدت و نادرست و همچنین نوسان برق رخ می دهد که قبل از تعمیر و تعویض قطعات معیوب، باید توسط تکنسین عیب یابی دقیق صورت گیرد.

چرا ماکروفر بوتان خاموش می شود؟

خراب شدن چفت درب ماکروفر و وجود نقص فنی در مگنترون به همراه خرابی فن و یا فیوز داخلی، باعث خاموش شدن ناگهانی ماکروفر بوتان می شود.

چرا دکمه های ماکروفر بوتان عمل نمی کنند؟

خرابی خازن و برد الکترونیکی و قطع شدن مدار از دلایل کار نکردن دکمه های ماکروفر بوتان است.

5/5 - (4 امتیاز)

This Post Has 12 Comments

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ماکروفر من چند وقته سوخته ولی دیروز یه دفعه روشن شد و زود هاموش شد دوباره.کی میتونم برای تعمیر بیارمش؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای ثبت درخواست تعمیرکار و عیب یابی دستگاه خود میتوانید از طریق قسمت تماس با ما اقدام کنید. همکاران ما در آریابهکار برای تعیین روز با شما هماهنگ خواهند کرد.

  2. ماکروفر ما که از همین برند هم هست خیلی صدا میده جدیدا. نمیدونم چرا چکش هم کردم متوجه مشکل جدی ای بیرونش نشدم. مشکل از قطعات داخلیش هست؟

    1. با سلام،
      در صورتی که مشکل از قطعات خارجی دستگاه نباشدباید قطعات داخلی عیب یابی شوند. مانند مگنترون، فن، موتور فن، موتور سینی و …
      این قطعات در اثر استفاده نامناسب از دستگاه یا استفاده بیش از حد به صدا درامده باشند که نیاز به روغن کاری تعمیر و یا تعویض آنها باشد. در صورت نیاز میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

  3. سلام و خسته نباشید دارم خدمتتون. در مورد یه مشکلی که توی مایکروفرم پیش اومده سوال داشتم. چند وقتیه که دستگاه به خوبی کار نمی کنه و غذا که داخل میزارم خوب گرم نمیشه. خودم یه بررسی کردم نتونستم مورد مشکوکی ازش پیدا کنم. ممنون میشم که راهنمایی کنید که بدون مشکل از چه بخشیه و برای برطرف سازیش باید چه کار هایی رو انجام بدم. در ضمن من نزدیک چند هفته ایم میشه که خونه نبودم و اصلا استفاده ازش نشده. اینم گفتم شاید توی مشکلی که پیش اومده تاثیرگذار بوده باشه.

    1. با سلام. کاربر گرامی در خصوص گرم نشدن غذا در مایکروفر بوتان شما چندین دلیل وجود دارد که در این بخش به بررسی اصلی ترین و مهمترین موارد ان خواهیم پرداخت:

    2. خرابی لامپ مگنترون: لامپ مگنترون وظیفه تولید امواج مایکروویو را بر عهده دارد. اگر این لامپ خراب باشد، امواج مایکروویو تولید نمی شود و غذا گرم نمی شود.
    3. خرابی خازن: خازن ولتاژ خروجی از دیود را افزایش می دهد و آن را به لامپ مگنترون می رساند. اگر خازن خراب باشد، ولتاژ کافی به لامپ مگنترون نمی رسد و غذا گرم نمی شود.
    4. خرابی دیود: دیود ولتاژ خروجی از ترانس را به خازن می رساند. اگر دیود خراب باشد، ولتاژ کافی به خازن نمی رسد و غذا گرم نمی شود.
    5. خرابی سوئیچ درب: سوئیچ درب وظیفه تشخیص بسته بودن درب مایکروفر را بر عهده دارد. اگر سوئیچ درب خراب باشد، مایکروفر روشن نمی شود و غذا گرم نمی شود.
    6. قرار گرفتن فلز در داخل مایکروفر: فلز امواج مایکروویو را منعکس می کند و باعث ایجاد جرقه می شود. اگر فلز در داخل مایکروفر قرار داشته باشد، مایکروفر روشن نمی شود و غذا گرم نمی شود.
    7. گرم کردن غذاهای نامناسب: برخی از غذاها، مانند غذاهای حاوی فلز یا غذاهای خیلی خشک، به خوبی در مایکروفر گرم نمی شوند.
    8. برای برطرف سازی مشکل پیش آمده می توانید درخواست عیب یابی رایگان را در آریا بهکار ثبت نمایید.

  4. خسته نباشید دارم خدمتتون. بسیار ممنون بابت انتقال اطلاعات مفیدتون. زمانی که ماکروفر دیر گرم می کنه لامپش خراب شده؟

    1. با سلام. کاربر گرامی خرابی لامپ مگنترون تنها یکی از دلایل گرم نکردن و یا دیر گرم کردن ماکروفر بوتان شما می باشد. عواملی همچون مشکل در ترانس های ولتاژ، مشکل در دیود، مشکل در میکروسوئیچ، مشکل در خازن و مشکل در برد الکترونیکی دیگر مواردی می باشند که از گرم کردن دستگاه شما جلوگیری می نماید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید بدون دانش فنی اقدام به تعمیر ماکروفر بوتان خود نمایید و باید از تعمیرکار مجرب و متخصص استفاده نمایید. شما می توانید برای برطرف سازی مشکلات خود از خدمات عیب یابی رایگان نمایندگی تخصصی تعمیرات ماکروفر بوتان استفاده کنید. جهت هماهنگی با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214