skip to Main Content

یکی از اجزای بسیار مهم در چای ساز فلر می توان به موارد متعددی اشاره کرد که از کنار هم قرار گرفتن آنها شاهد دستگاه بسیار کاربردی و البته خاصی مانند چای ساز فلر هستیم. چای ساز فلر یکی از چای ساز های معروف و البته باکیفیت می باشد که این روزها در بازار کشور عزیزمان با مدل های متنوعی حضور دارد و شما می توانید این دستگاه را از فروشگاه ها معتبر با گارانتی خدمات پس از فروش خریداری کنید. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان در خصوص چای ساز فلر ایجاد شود، نحوه تعویض شیشه چای ساز فلر می باشد.

لازم به ذکر می باشد که شیشه چای ساز فلر از جنس پیرکس می باشد و این جنس به دلیل استقامت بالایی که دارد، به سختی خراب می شود و این گونه نیست که به سادگی بتوان این مشکل را رفع کرد! با این وجود در صورتی که به هر دلیلی با خرابی شیشه چای ساز فلر روبرو شدید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی ناشی از استفاده نادرست و اشتباه از چای ساز فلر می باشد که این استفاده نادرست و اشتباه باعث شده است که این شیشه که دارای استقامت بالایی می باشد، آسیب ببیند و کارایی خود را از دست بدهد.

از این رو اگر شما نحوه استفاده خود را از چای ساز فلر تغییر دهید، این شیشه آسیب نخواهد دید؛ بهترین راهکار ممکن برای استفاده صحیح از چای ساز فلر این است که به دفترچه راهنمای این دستگاه مراجعه کنید و با نحوه استفاده صحیح و اصولی آن آشنا شوید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی در طول زمان نداشته باشید. با این وجود در ادامه این مقاله از آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با تعویض شیشه چای ساز فلر در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر چای ساز فلر در تهران آشنا سازیم تا این مشکل دستگاه نیز به خوبی رفع گردد. همراه ما باشید.

تعویض شیشه چای ساز فلر با ضمانت نامه کتبی

در صورتی که شیشه چای ساز فلر شما آسیب دیده است و اقدام به خرید نمونه شرکتی و وارداتی آن از آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم، به همراه گارانتی طولانی مدت می باشد و این گارانتی طولانی مدت نیز شامل تعویض قطعات چای ساز فلر نیز می شود. از این رو اگر شیشه چای ساز فلر شما در آریابهکار تعویض شود، بدون هر گونه استثنایی به شما گارانتی ارائه خواهد شد تا با خیالی آسوده از آریابهکار خرید کنید و نیازی به خرید دیگر نداشته باشید!

تعویض شیشه چای ساز فلر با ضمانت نامه کتبی

بنابراین ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی فلر در تهران، تمام خدماتی که به شما عزیزان ارائه می دهیم را به همراه گارانتی به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد و نگرانی بخصوصی در خصوص محصولاتی که خریداری می کنید نداشته باشید.

چرا شیشه چای ساز فلر آسیب می بیند؟

شیشه چای ساز فلر همان گونه که مطلع هستید در اکثر مدل ها درون کتری قرار دارد. به عبارتی زمانی که شما کتری چای ساز فلر را بصورت نادرست و بدون رعایت اصول پایه اقدام به شستن نمایید، می تواند به ضربه دیدن دچار آسیب و خرابی شود و کارایی خود را از دست بدهد. از این رو در صورتی که شیشه چای ساز فلر شما ترک برداشته است، باید به اطلاع شما برسانیم که ناشی از ضربه بیش از حدی و یا حتی رسوب بستن درون چای ساز فلر می باشد.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این دفترچه راهنمای کاربردی را مطالعه کنید تا به بهترین شکل ممکن از چای ساز فلر استفاده کنید و این دستگاه آسیب نبیند.

آیا امکان تعمیر شیشه چای ساز فلر وجود دارد؟

یک ظرف شیشه ای مانند بشقاب شیشه ای را تصور کنید که به هر دلیلی از دست شما بر روی زمین می افتد و تبدیل به هزار تکه می شود. آیا این ظرف شیشه ای قابل تعمیر است؟ بدون شک چنین چیزی وجود ندارد و بشقاب شیشه ای شما به هیچ وجه قابل تعمیر نیست. از این رو اگر شما قوی ترین و بهترین چسب ممکن را بشقاب شیشه ای خود خریداری و استفاده کنید، مطمئنا نمی توانید همانند روز اول از این بشقاب استفاده کنید. با این وجود شیشه چای ساز فلر شما نیز قابل تعمیر نیست و حتما باید پروسه تعویض آن انجام شود.

آیا خودمان می توانیم تعویض شیشه چای ساز فلر را انجام دهیم؟

پروسه نصب شیشه چای ساز فلر یک پروسه ساده و عادی نیست و به همین ترتیب شما نمی توانید به سادگی اقدام به تعویض شیشه چای ساز فلر نمایید. این در حالی می باشد که برای نصب شیشه چای ساز فلر حتما باید آنرا از نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر تهیه و خریداری کنید. با این وجود لازم به ذکر می باشد که شیشه چای ساز فلر آنگونه که تصور می کنید قابل تعویض و نصب نیست و حتما باید توسط تکنسین مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا تعویض شود تا به بهترین شکل ممکن بر روی این دستگاه پیاده سازی شود.

آیا خودمان می توانیم تعویض شیشه چای ساز فلر را انجام دهیم؟

اما اگر شیشه چای ساز فلر شما بدرستی نصب نشود، مطمئن باشید که احتمال برق گرفتگی و… وجود دارد و به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده مناسبی داشته باشید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این پروسه توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر انجام شود.

مقالات مرتبط:چای ساز فلر خوبه یا بکو؟

هزینه تعویض شیشه چای ساز فلر

برای تعویض شیشه چای ساز فلر باید چقدر هزینه کنیم؟ در خصوص هزینه تعویض شیشه چای ساز فلر باید به اطلاع شما برسانیم که این هزینه شامل شیشه چای ساز فلر و دستمزد تکنسین تعمیرکاری می باشد که این پروسه را برای شما انجام خواهد داد. با این وجود برای اطلاع از هزینه دقیق در ابتدا باید دستگاه شما توسط تکنسین بررسی شود و در صورتی که این شیشه در انبار مرکزی آریابهکار موجود بود، تائید تعویض از سوی تکنسین ها انجام خواهد گردید. لازم به ذکر است که هزینه ها در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران است و هیچ هزینه نامتعارفی پرداخت نخواهید کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214