skip to Main Content

یکی از دو برند مطرح ماشین لباسشویی خارجی در کشور عزیزمان، برندهای بوش و ال جی هستند که طیف گسترده ای از مدل های این دو دستگاه در بازار ایران وجود دارند و شما عزیزان با حداقل پرداخت 25 میلیون تومان می توانید یک دستگاه جدید براساس نیاز و خواسته خود خریداری نمایید و استفاده کنید. اما سؤال اینجاست که ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟ چه تفاوتی میان این دو برند وجود دارد؟ آیا اولویت میان این دو برند وجود دارد؟ این سوالات و سایر سوالاتی که در ذهن شما هستند، در این گزارش از آریابهکار قرار است به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد تا شما عزیزان به پاسخ سؤال خود در این زمینه برسید. همراه ما باشید.

معرفی ماشین لباسشویی بوش

پیش از آنکه با مدل های مختلف ماشین لباسشویی بوش و قابلیت های آنها آشنا شوید بهتر است تا کمی در خصوص برند این دستگاه مطلع شوید. کمپانی بوش یک برند آلمانی و با قدمت بیش از یک صده می باشد که در آلمان برای اولین بار شروع به تولید لوازم برقی خانگی نمود و پس از اتمام جنگ جهانی دوم رو به ورشکستگی بود که از این معضل رها شد و توانست همانند سابق اقدام به فعالیت کند. بدون شک محصولاتی که توسط این کمپانی تهیه و به بازار جهانی عرضه شده اند یکی از محصولاتی می باشند که از بهترین متریال و تکنولوژی روز دنیا در آنها بکار گرفته شده است و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

معرفی ماشین لباسشویی بوش

با این وجود هر چند برند بوش نسبت به برند سامسونگ بیشتر در لوازم برقی خانگی دیده شده است، می توان به عنوان یکی از 2 برند مطرح و پرفروش در بازار ایران و جهان دانست که یکی از محصولات متنوع این برند، ماشین لباسشویی بوش می باشد که دارای تنوع بالایی هستند و شما عزیزان با حداقل 20 میلیون تومان می توانید یک دستگاه ماشین لباسشویی بوش را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی بوش در نسخه های جدید از طراحی، قابلیت، کیفیت، صدای کم و طول عمر بالای قابل توجهی برخوردار هستند و به همین دلیل می تواند یکی از انتخاب های شما برای خرید باشد.

کاربران گرامی اگر از مصرف کنندگان برند بوش می باشید و دستگاه شما با مشکل مواجه شده است، جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش می توانید با شماره های ۹۱۰۰۶۶۷۶-۰۲۱ و۴۵۴۳۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

معرفی ماشین لباسشویی ال جی

معرفی ماشین لباسشویی ال جی

کمپانی ال جی یکی دیگر از کمپانی های مطرح در عرصه لوازم برقی در سطح جهان می باشد که تاکنون لوازم برقی گوناگون و مختلفی را توسط متخصصان طراحی و به بازار جهانی عرضه کرده است. قدمت کمپانی ال جی حدودا 60 سال می باشد و در طی سال های اخیر این برند توانست به محبوبیت قابل توجهی دست یابد که به همین دلیل قسمت زیادی از بازار جهانی در عرصه لوازم برقی خانگی به کمپانی ال جی اختصاص می یابد و در کمتر خانه ای پیش می آید که شما مراجعه کنید و یکی از محصولات ال جی را مشاهده نکنید. یکی از این محصولات، ماشین لباسشویی ال جی می باشد که این روزها در مدل های متنوعی به بازار جهانی با قابلیت های مختلف عرضه شده است.

مقایسه عملکرد ماشین های لباسشویی بوش و ال جی

اگر بخواهیم عملکرد ماشین لباسشویی بوش و ماشین لباسشویی ال جی را در کنار هم بررسی کنیم باید به این نکته اشاره نماییم که تمام دستگاه های نسل جدید این دو برند از عملکرد قابل توجهی برخوردار هستند و شما عزیزان می توانید با خرید یکی از دستگاه های این دو برند به بهترین حالت ممکن از قابلیت های آنها استفاده کنید. برای مثال ماشین لباسشویی ال جی و ماشین لباسشویی بوش نسل جدید دارای ده ها برنامه شستشو با کمترین صدای ممکن هستند که صرفا با پرداخت هزینه بیشتر می توانید ماشین لباسشویی با گنجایش بیشتری خریداری نمایید و این در حالی می باشد که تفاوت عملکرد این دو برند در مدل های 4 سال پیش بسیار زیاد بود.

برای مثال با روشن کردن ماشین لباسشویی و پر کردن دیگ آن، علیرغم صدای بسیار زیاد ناشی از کار کردن ماشین لباسشویی، لباس ها به‌درستی شسته نمی شدند و یا ممکن بود متوجه کف بر روی برخی لباس ها می شدید که در این مواقع باید به‌صورت جداگانه این موارد خاص را مورد شستشو قرار می دادید. اما این در حالی است که در دستگاه های نسل جدید چنین مشکلی وجود ندارد.

کاربران گرامی اگر از لباسشویی برند ال جی استفاده می نمایید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه هستید، می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید و مراتب کار را با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در میان بگذارید.

مقایسه قابلیت های لباسشویی های بوش و ال جی

مقایسه قابلیت های لباسشویی های بوش و ال جی

برای مقایسه قابلیت های دو دستگاه ماشین لباسشویی بوش و ال جی ما دو مدل را انتخاب کرده ایم که در بازار امروز ایران دارای قیمت حدودی 28 میلیون تومانی هستند. در ادامه می توانید قابلیت های مدنظر را بررسی کنید و برند دلخواه خود را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که ماشین لباسشویی ال جی انتخاب شده برای سال 2023 و ماشین لباسشویی بوش انتخاب شده برای سال 2022 است. همراه ما باشید.
قابلیت ماشین لباسشوییال جی مدل F2T2TYM1Sبوش WGA254XOME
ظرفیت دیگ (لیتر)6855
آبگیری و آبکشیدارددارد
خشک کننداردندارد
حداکثر صدا (db)73
تکنولوژی بخارشویندارددارد
تشخیص میزان لباسندارددارد
جلوگیری از نشت آبداردندارد
تخشیص کف و از بین بردن آنداردندارد
شستشوی هوشمندندارددارد

مقایسه کیفیت قطعات ماشین های لباسشویی بوش و ال جی

همچنین اگر در مورد کیفیت قطعات به کار رفته در این دو برند سؤال دارید، باید به اطلاع شما برسانیم که کیفیت قطعات به کار رفته در این دو برند قابل قبول هستند و براساس شاخصه های روز جهان طراحی و نصب شده اند. از این رو خیال شما در خصوص کیفیت قطعات این دو برند راحت باشد چرا که در برابر استفاده های نادرست می توانند از خود واکنش نشان دهند و طول عمر مفید بالایی دارند.

مقایسه میزان فروش لباسشویی های ال جی و بوش

متأسفانه اطلاعات دقیقی در خصوص میزان فروش این دو ماشین لباسشویی در اختیار قرار ندارد و برای دریافت این پاسخ می توانید به فروشگاه های مجاز و معتبر محل سکونت خود مراجعه کنید و سؤال خود را بپرسید.

مقایسه راحتی تعمیرات ماشین های لباسشویی بوش و ال جی

مقایسه راحتی تعمیرات ماشین های لباسشویی بوش و ال جی

تمام مدل های نسل جدید ماشین لباسشویی بوش و ال جی نسبت به 5 سال اخیر تغییر اساسی یافته اند و به دلیل اضافه شدن قابلیت های مختلف به این دستگاه، پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و بوش نیز سخت تر شده است و به همین دلیل این پروسه توسط هر فردی که توانایی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی 5 سال اخیر را دارد، قابل اجرا نیست. از این رو توصیه می کنیم در صورت بروز هر گونه خرابی در دستگاه های این دو برند، صرفا دستگاه را به فرد کارشناس و مجرب بسپارید تا تعمیرات اصولی صورت گیرد.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی بوش بهتره یا ال جی، این سوالی می باشد که توسط بسیاری از کاربران از کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آریابهکار پرسیده می شود که در این مقاله به صورت کامل به تمامی جنبه های مقایسه ای این دو برند پرداختیم. اولویت های بسیار متنوعی در انتخاب لباسشویی بوش یا سامسونگ وجود دارد که در شرایط کنونی، توان خرید و یا میزان هزینه ای که قصد دارید در خرید خود استفاده نمایید، جز اصلی ترین موارد است.

در کل با توجه به نظر سنجی هایی که از مخاطبان و مصرف کنندگان این دو برند صورت گرفته است، میزان رضایت از برند بوش بسیار بالاتر از برند سامسونگ بوده است. مصرف کنندگان لباسشویی بوش اعلام می کنند که تمامی نیاز های آنها توسط این دستگاه برآورده می شود و قابلیت های بسیار ارزشمندی را در اختیار آنان قرار می دهد. از طرف دیگر کیفیت ساخت و طراحی آن، نیاز مصرف کنندگان را به حوزه تعمیرات بسیار کمتر نموده است.

ماشین لباسشویی بوش بهتره یا ال جی در حالت کلی به جنبه های سلیقه ای و توان خرید شما کاربران گرامی بستگی دارد و این مقاله صرفا جهت آشنایی کامل شما کاربران با تمامی شاخصه های مقایسه ای این دو برند مطرح بوده است.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214