skip to Main Content

اگر به تازگی اقدام به خرید یخچال هاردستون کرده اید و به دلیل عدم تجربه کار با این یخچال موفق به استفاده از قابلیت های این دستگاه نشده اید، توصیه ما به شما این است که در ابتدا به دفترچه راهنمای یخچال هاردستون خود مراجعه کنید؛ چرا که این دفترچه تنها منبع معتبری می باشد که می توانید از طریق آن برای استفاده از یخچال هاردستون استفاده کنید. از این رو اگر شما برای 15 دقیقه وقت بگذارید، می توانید با نحوه تنظیمات یخچال هاردستون آشنا شوید.

اما اگر به هر دلیلی به این دفترچه دسترسی ندارید و نمی توانید تنظیمات دلخواه خود را در آن اعمال کنید، ما در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون تهران آریابهکار قصد داریم راهکارهایی را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از یخچال هاردستون استفاده نمایید. همراه ما باشید.

دکمه های یخچال هاردستون

برای آنکه بتوانید تنظیمات مناسب و مدنظر خود را در یخچال هاردستون اعمال کنید، باید توانایی لازم و کافی برای کار کردن با دکمه های این دستگاه را داشته باشید تا بتوانید تنظیمات لازم و کافی را اعمال نمایید. با این وجود زمانیکه شما پنل یخچال هاردستون را مشاهده می کنید، متوجه این خواهید شد که تعداد زیادی دکمه بر روی آن درج شده است که از این طریق می توانید تنظیمات مد نظر را بر روی یخچال هاردستون اعمال کنید. اما کاربرد دکمه های یخچال هاردستون چیست؟

دکمه های یخچال هاردستون

با توجه به اینکه مدل های متنوعی از یخچال هاردستون تاکنون طراحی و به بازار ایران عرضه شده اند، ممکن است دستگاه شما دارای طراحی متفاوت و خاصی باشد. به همین دلیل اولین توصیه ما به شما این است که برای آشنایی با دکمه های یخچال هاردستون خود به دفترچه راهنمای یخچال هاردستون مراجعه نمایید. اما در ادامه ما سعی کردیم دکمه های یخچال هاردستون که در اکثر یخچال های این برند هستند را برای شما شرح دهیم که عبارتند از:
دکمه های یخچال هاردستونمعنای دکمه های یخچال هاردستون
Child Lockبه معنای قفل کودک یخچال هاردستون می باشد که اگر انگشت خود را به مدت 3 ثانیه بر روی این دکمه نگه دارید، قفل کودک یخچال هاردستون فعال خواهد شد و به مدت 3 ثانیه دیگر بر روی این دکمه نگه دارید، قفل کودک یخچال هاردستون غیر فعال خواهد شد.
Resetدکمه مخصوص تنظیمات کارخانه یخچال هاردستون است؛ اگر تنظیمات نادرستی در یخچال هاردستون اعمال کرده اید، می توانید با این دکمه تمام تنظیمات یخچال هاردستون را به کارخانه باز گردانید.
Vacationدر صورتی که قرار است برای مدت زمان نسبتا طولانی خانه نباشید و از یخچال هاردستون استفاده نکنید، می توانید این دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا میزان مصرف یخچال هاردستون بهینه شود.
Smartاین دکمه در یخچال های نسل جدید هاردستون درج شده است در صورت فعال بودن این دکمه، فعالیت دستگاه بصورت هوشمندانه تنظیم خواهد شد و نیازی به تنظیمات دستی یخچال هاردستون نخواهید داشت. با این وجود این دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا فعال شود و عملکرد کلی یخچال هاردستون بصورت خودکار تنظیم گردد.
Refrigeratorبا انتخاب این گزینه می توانید تنظیمات دمای یخچال هاردستون را به واسطه دکمه Up/ Down تنظیم نمایید.
Freezerهمچنین جهت تنظیم دمای یخچال فریزر هاردستون می توانید یکبار این دکمه را بفشارید و سپس از طریق دکمه Up/ Down تنظیمات لازم را اعمال نمایید.
Ice/ Waterدکمه مخصوص یخساز و آبسردکن یخچال هاردستون هستند.
Up/ Downدو دکمه مجزا جهت بالا بردن و پایین آوردن دمای یخچال و فریزر هاردستون.
Express Freeze & Express Refrigeratorاگر مواد غذایی جدیدی را درون یخچال هاردستون گذاشته اید و از قبل آن هم یخچال هاردستون شما خاموش بوده است، می توانید از طریق این دو گزینه براساس یخچال و فریزر هاردستون می توانید میزان تولید هوای خنک را دو برابر کنید تا مواد غذایی شما در کمترین زمان ممکن خنک شودند و یا در فریزر یخ بزنند.

نحوه تراز کردن یخچال هاردستون

برای آنکه بخواهید یخچال هاردستون را تراز کنید، در ابتدا نیاز به تراز سنج دارید که می توانید این ابزار ارزان قیمت را از طریق ابزار فروش ها تهیه کنید. پس از تهیه این ابزار، باید آنرا بالای یخچال هاردستون خود قرار دهید و بررسی کنید که آیا یخچال هاردستون شما تراز است یا خیر؟ در صورتی که یخچال هاردستون تراز نبود، باید اقدام به تنظیم آن نسبت به سطح زیرین خود نمایید؛ در غیر اینصورت با خرابی های متعددی در یخچال هاردستون روبرو خواهید شد که یکی از آنها، صدای زیاد یخچال هاردستون می باشد.

نحوه تراز کردن یخچال هاردستون

از این رو برای تراز کردن یخچال هاردستون باید از طریق پایه های آن اقدام کنید تا از این طریق بتوانید آنرا نسبت به سطح زیرین خود به نحوی تراز کنید که ابزار تراز سنج به شما نشان می دهد.

مقالات مرتبط:چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی هاردستون استفاده کنیم؟

آموزش ریست کردن یخچال هاردستون

گاهی اوقات ممکن است یک کد خطا بر روی نمایشگر یخچال هاردستون شما نمایش داده شود و با انجام ترفندهای مختلفی موفق به رفع این کد خطا شوید؛ اما پس از آنکه این علت کد خطا بر طرف گردید، ممکن است کد خطای یخچال هاردستون از روی پنل برداشته نشود! با این وجود راهکار چیست؟ در ابتدا باید بگوییم که شاید کد خطا به دلیل عدم بر طرف شدن اصولی خطای رخ داده هنوز روی یخچال هاردستون می باشد و بهتر است از طریق تکنسین های مجرب این کد خطا را بر طرف نمایید.

از این رو اگر مطمئن هستید که کد خطا به درستی بر طرف شده است و هنوز کد خطا به اشتباه بر روی پنل می باشد، می توانید این دستگاه را با استفاده از دکمه Reset به حالت کارخانه بر گردانید. با این وجود چگونه یخچال هاردستون را ریست کنیم؟ برای آنکه بتوانید این دستگاه را ریست کنید تنها کافی است که دو مرحله زیرین را انجام دهید:

  1. انگشت خود را بر روی دکمه Reset به مدت 3 ثانیه قرار دهید.
  2. اینک چراغ های یخچال هاردستون برای یک ثانیه خاموش و سپس روشن خواهد شد؛ در صورتی که چراغ های یخچال هاردستون روشن نشدند، باید یخچال هاردستون را یکبار از برق بکشید و پس از گذشت 10 دقیقه آنرا به برق متصل کنید. در نهایت یخچال هاردستون شما عزیزان ریست خواهد شد.
5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214