skip to Main Content

اگر مایل به خرید ماشین ظرفشویی هستید و در میان تمام برندهای ماشین ظرفشویی که در بازار ایران وجود دارند به دو مورد بوش و ویرپول رسیده اید، ممکن است برای شما سوال شود که آیا ماشین ظرفشویی ویرپول بهتره یا بوش؟! بدون شک این دو برند از برندهای شاخص در بازار ایران هستند که مدل های متنوعی از آنها در بازار کشور وجود دارد. با این وجود کدام برند را خریداری کنیم؟ برای آنکه به گزینه ایده آل خود برسید، می توانید موارد ذیل را مطالعه نمایید تا به یک جمع بندی کلی در این زمینه برسید و مورد مناسب خود را خریداری کنید.

معرفی برند ویرپول

شرکت ویرپول، بازیگری شناخته شده در بازار جهانی لوازم خانگی، ریشه در آمریکا دارد و نخستین بار در اوایل قرن بیستم با تولید ماشین های لباسشویی کار خود را آغاز کرد. این برند دارای بیش از هفتاد مرکز تولیدی و تحقیقاتی در سطح بین المللی از جمله 9 مرکز بزرگ در خاک آمریکا است. با این وجود محصولات این شرکت در حال حاضر در بیش از ۱۷۰ کشور عرضه می شوند که دو سوم فروش آن در آمریکای شمالی، بیست درصد در اروپا و یازده درصد در آمریکای لاتین انجام می گیرد.

معرفی برند ویرپول

با این وجود یکی از محصولات پر فروش این برند در بازار ایران، ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد که در یکسری مدل های محدود تاکنون به بازار کشور عرضه شده اند. اما بدون شک می توان مدعی این شد که محصولات ماشین ظرفشویی ویرپول که در بازار ایران عرضه شده اند، کیفیت بالایی دارند و با خرید این دستگاه می توانید تا چندین سال بدون هر گونه خرابی از آن استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای استفاده از ماشین ظرفشویی ویرپول، حتما دفترچه راهنمای استفاده از آنرا مطالعه کنید.

مدل های ماشین ظرفشویی ویرپول

همان گونه که در قسمت بالا گفته شد، ماشین ظرفشویی ویرپول و سایر محصولات برند ویرپول از گذشته تا به امروز در مدل های محدودی به بازار ایران عرضه شده است و مدل هایی که هم در بازار موجود هستند، هم ارزش خرید بالایی دارند و هم اینکه قابلیت های متعددی دارند و شما می توانید این دستگاه را در مدل های متنوعی خریداری و استفاده کنید. در ادامه برخی از مدل های ماشین ظرفشویی ویرپول که در بازار ایران عرضه شده اند را نام برده ایم عبارتند از:

  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PFX
  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO3P33DLXUK
  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C26F
  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T321 P
  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل whirlpool WFC 3C23 PF X
  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO3P33DLXUK
  • ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC-3C26FX

کاربران گرامی: چنانچه از ماشین های ظرفشویی ویرپول استفاده می نمایید و اکنون نیاز به سرویس و یا خدمات دارید، لطفا به صفحه تعمیر ظرفشویی ویرپول مراجعه نمایید.

ارزش خرید ماشین ظرفشویی ویرپول

آیا ماشین ظرفشویی ویرپول ارزش خرید دارد؟ این دستگاه را خریداری کنیم؟ در صورتی که مایل هستید تا اقدام به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که روند سختی را در پیش دارید! اما چرا؟ تاکنون ده ها برند و مدل ماشین ظرفشویی به بازار ایران عرضه شده است که یکی از این برندها، ویرپول می باشد و به همین دلیلی شما راه سختی در پیش خواهید داشت. اما چگونه به ارزش خرید ماشین ظرفشویی ویرپول پی ببریم؟

برای آنکه بتوانید به ارزش خرید ماشین ظرفشویی ویرپول پی ببرید، باید به اطلاع شما برسانیم که شما می توانید نظرات دوستان و آشنایان خود را که اقدام به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول کرده اند را بپرسید و اما اگر دوستان و آشنایان شما این دستگاه را خریداری نکرده اند، می توانید نظرات موجود در صفحات مجازی در خصوص ماشین ظرفشویی ویرپول را مطالعه کنید و به یک جمع بندی کلی برسید و در نهایت تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدنظر خود کنید.

از نظر کارشناسان ما در آریابهکار، ماشین ظرفشویی ویرپول بدون شک یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی است که اگر از آن بصورت صحیح و اصولی استفاده کنید، می توانید از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید و نیازی هم به تعمیرات نداشته باشید. با این وجود ما کیفیت بالای این دستگاه را تائید می کنیم و توصیه هم می کنیم که دفترچه راهنمای این دستگاه را یکبار بصورت کامل مطالعه کنید!

معرفی برند بوش

معرفی برند بوش

بدون شک کمتر کسی در کشور وجود دارد که با برند بوش و محصولات این برند آشنا نباشد! برند بوش یک برند قدیمی آلمانی است که محصولات فوق العاده با کیفیتی را تاکنون تولید و روانه بازار کشور عزیزمان کرده است و شما می توانید محصولات این برند را از بازار کشور در فروشگاه های مجاز و با اصالت خریداری کنید. با این وجود یکی از محصولات برند بوش که در بازار کشور وجود دارد، ماشین ظرفشویی بوش است که در ادامه به بررسی این برند و محصول خواهیم پرداخت.

مدل های ماشین ظرفشویی بوش

بر خلاف ماشین ظرفشویی ویرپول، تاکنون مدل های متعددی از ماشین ظرفشویی بوش به بازار ایران عرضه شده اند که در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین و شناخته شده ترین محصولات ماشین ظرفشویی بوش را نام ببریم که عبارتند از:

  1. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B
  2. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B
  3. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW48Q
  4. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCI08Q
  5. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M
  6. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW76Q
  7. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDI86Q
  8. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MI20M
  9. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDI48Q
  10. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCI49E
  11. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS4ECW26M
  12. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMI28Q
  13. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8ZDW86Q

کاربران گرامی: چنانچه از ماشین های ظرفشویی بوش استفاده می نمایید و اکنون نیاز به سرویس و یا خدمات دارید، لطفا به صفحه تعمیر ظرفشویی بوش مراجعه نمایید.

ارزش خرید ماشین ظرفشویی بوش

تاکنون محصولات برند بوش چه یخچال، چه لباسشویی، چه آبمیوه گیری و چه سایر محصولات این برند کیفیت خود را به عموم مصرف کنندگان در بازار جهانی ثابت کرده اند و خریدار با خرید این محصولات بوش علی الخصوص ماشین ظرفشویی بوش ممطمئن است که این دستگاه یک دستگاه با کیفیت و مجهز به برنامه های روز دنیا می باشد! با این وجود در خصوص ارزش خرید ماشین ظرفشویی بوش باید به اطلاع شما برسانیم که این محصول از برند بوش از ارزش خرید بالایی برخوردار است!

همچنین برخلاف ماشین ظرفشویی ویرپول که کمتر کسی ممکن است در دوستان و آشنایان شما این دستگاه را داشته باشد، باید به اطلاع شما برسانیم که اکثر دوستان و آشنایان شما ماشین ظرفشویی بوش را ممکن است در خانه داشته باشند و یا حتی تجربه کاربری آنرا کسب کرده باشند و به همین ترتیب شما می توانید ارزش خرید ماشین ظرفشویی بوش را از آنها پیگیر شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214