skip to Main Content
تعمیرات گوشت کوب برقی
شماره تماس نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی
ضمانت تعمیر لوازم خانگی

90 روز ضمانت

ارائه گواهی 90 روز ضمانت نامه بی قید و شرط به صورت مکتوب

تعمیر فوری لوازم خانگی

تعمیرات آنی گوشت کوب برقی

انجام تعمیرات تخصصی گوشت کوب برقی در کوتاه ترین بازه زمانی

هزینه منصفانه تعمیرات

نرخ مصوب اتحادیه

انجام تمام تعمیرات صورت گرفته بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مرکزی تعمیرکاران

پشتیبانی آریا بهکار

پشتیبانی قدرتمند

حضور تیم پشتیبانی قوی برای پاسخگوی و رسیدگی به تمامی درخواست های متقاضیان

تعمیر گوشت کوب برقی بوش
تعمیر گوشت کوب برقی براون

تعمیر گوشت کوب برقی از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آریابهکار در زمینه تعمیر لوازم خانگی است. گوشت کوب برقی های تعمیر شده دارای 90 روز گارانتی شرکتی معتبر می باشند. چنانچه در این مدت مشکل مشابهی برای دستگاه به وجود بیاید به رایگان از طرف شرکت تعمیر خواهد شد.

هزینه تعمیرات نیز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و برای اطمینان خاطر بیشتر برای تمامی تعمیرات انجام شده فاکتور رسمی صادر خواهد شد. در صورتیکه دستگاه شما، نیاز به قطعه یدکی داشته باشد فقط از قطعات یدکی ارجینال استفاده خواهد شد.

جهت تعمیر گوشت کوب برقی نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. آریابهکار برای شهر تهران خدمات ارسال رایگان در نظر گرفته است. پیک دستگاه معیوب شما تحویل گرفته و به کارگاه انتقال خواهد داد. بعد از تعمیر دستگاه تعمیر شده توسط به رایگان برایتان ارسال خواهد شد.

آریابهکار با توجه به تجربه و متخصصان دوره دیده و مجرب توانایی تعمیر گوشتکوب برقی از برندهایی معتبری مانند فلر، تفال، هاردستون، مولینکس، کنوود، دسینی، همیلتون، فیلیپس، گوسونیک، پارس خزر و دیگر برندهای معتبر را دارد. صرفه جویی در وقت، هزینه و شفافیت در هزینه تعمیرات از مزایای خدمات تعمیراتی آریابهکار است.

فهرست

تعمیر گوشت کوب برقی به چه صورت انجام می شود؟

یکی از سوالات رایج پس از آنکه گوشت کوب برقی شما به هر دلیلی دچار خرابی می شود، نحوه تعمیر آن است که قطعا برای هر یک از ما یک پرسش خواهد بود. ابتدا پیش از آنکه این موضوع را مورد نقد و بررسی قرار دهیم بهتر است کمی در خصوص طراحی گوشت کوب برقی توضیح دهیم.گوشت کوب برقی دارای یک بدنه پلاستیکی با استقامت بالا می باشد که در مقابل ضربه های مختلف می تواند مقاومت نشان دهد و از طرفی دیگر به عنوان محافظ سفت و سخت اجزای موتوری می باشد.

تعمیر گوشت کوب برقی به چه صورت انجام می شود؟

یک نکته بسیار مهم دیگری که باید از آن مطلع باشید این است که بدنه گوشت کوب برقی با استفاده از دستگاه های بروز دنیا پرس می شود و صرفا تعدادی از گوشت کوب برقی ها هستند که بدنه آنها با استفاده از پیچ متصل شده اند! با این وجود برای تعمیر گوشت کوب برقی باید دستگاه مخصوص باز کردن پرس گوشت کوب برقی را داشته باشید تا بتوانید به قسمت موتوری این دستگاه قدرتمند دسترسی پیدا کنید؛ در صورت وارد کردن هر گونه فشار جهت باز کردن پرس گوشت کوب برقی، منجر به شکستن بدنه خواهید شد.

در اینصورت امکان تعویض بدنه بسیار کم می باشد و ناچار به خرید دسگاه جدید خواهید بود؛ بنابراین توصیه می کنیم در صورت بروز هر گونه خرابی در گوشت کوب برقی به شعب شرق و غرب آریابهکار مراجعه کنید تا دستگاه به‌صورت تخصصی مورد بازبینی رایگان و تعمیر قرار بگیرد.

نمایندگی تعمیرات گوشت کوب برقی

اگر به تازگی گوشت کوب برقی خریداری کرده اید، فروشنده به شما یک کارت گارانتی که مختص دستگاه است را ارائه داده است که این کارت گارانتی دارای اعتبار چند ماهه می باشد که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید مستقیما به نمایندگی تعمیرات گوشت کوب برقی مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش گوشت کوب برقی استفاده کنید. از این رو اگر به هر دلیلی گوشت کوب برقی شما دچار خرابی شده است، در ابتدا توصیه می کنیم کارت گارانتی دستگاه را بررسی نمایید و از اعتبار آن مطلع شوید.

نمایندگی تعمیرات گوشت کوب برقی

لازم به ذکر است که شماره نمایندگی تعمیرات گوشت کوب برقی و آدرس نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی بر روی این کارت به‌صورت برجسته نوشته شده که به‌صورت حضوری می توانید مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه گوشت کوب برقی شما بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی و به‌صورت رایگان تعمیر نمایید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمات باید اعتبار کارت گارانتی را مشاهده و بررسی نمایید.

شمار تماس نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی

خدمات آریابهکار برای تعمیر گوشت کوب برقی

این مجموعه توانایی تعمیر و برطرف کردن کلیه ایرادات گوشتکوب برقی را دارد. از جمله این خدمات می توان به تعمیر و یا تعویض موارد زیر اشاره کرد:

خدمات آریابهکار برای تعمیر گوشت کوب برقی

  1. سیم رابط گوشتکوب برقی
  2. برد و مدار الکترونیکی
  3. دکمه‌های گوشت کوب برقی
  4. تعمیر موتور انواع گوشت کوب برقی
  5. برطرف کردن صدای زیاد گوشت کوب برقی
  6. برطرف کردن لرزش زیاد دستگاه در حین کار
  7. عیب یابی و تعویض کلیه قطعات مکانیکی و تیغه های انواع گوشت کوب برقی

مزیت های تعمیر گوشتکوب برقی در آریابهکار

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی، خدمات تخصصی تعمیر گوشتکوب برقی را نیز به همراه تکنسین های مجرب و باتجربه انجام می دهیم. لازم به ذکر است که در آریابهکار تکنسین های مجرب و کاملا حرفه ای دستگاه گوشت کوب برقی شما عزیزان را تعمیر می کنند و به همین دلیل در حین تعمیرات گوشتکوب برقی، ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید و صرفا از طریق تعمیرات تخصصی مشکل شما رفع گردد.

اما مزیت های تعمیر گوشتکوب برقی در آریابهکار که به شما عزیزان تعلق می گیرند، شامل مواردی می شوند که تضمین کننده خدمات تخصصی ما به شما عزیزان می باشد. این مزایا عبارتند از:

  1. ارائه گارانتی خدمات 90 روزه تعمیرات.
  2. تعمیرات تخصصی دستگاه توسط متخصصان تعمیر کوشت کوب برقی.
  3. استفاده از قطعات وارداتی به عنوان جایگزین قطعات 100% معیوب.
  4. امکان استفاده از خدمات حضوری و غیرحضوری.
  5. یک هفته مهلت تست رایگان دستگاه.

تعمیر انواع گوشت کوب برقی در تهران

گوشت کوب برقی به عنوان یک وسیله کاملا بروز و مصرفی در خانه و محل کار هر یک از ما می باشد که خراب بودن آن می تواند یک نوع اختلال ایجاد نماید. از این رو در صورت بروز هر گونه خرابی ملزم به رفع مشکل در اسرع وقت هستید تا روتین روزمرگی شما عزیزان برهم نریزد که تعمیرات تخصصی انواع گوشت کوب برقی در آریابهکار به همراه 90 روز گارانتی شرکتی انجام می شود تا نیاز شما در کمترین زمان رفع گردد و نیازی به خرید گوشت کوب برقی جدید نداشته باشید.

تعمیر انواع گوشت کوب برقی در تهران

اما اگر سری به بازار بزنید، متوجه این خواهید شد که صرفا دو مدل گوشت کوب برقی براون و فیلیپس هستند که نسبت به سایر برندهای موجود در بازار از اهمیت و کیفیت بیشتری برخوردار می باشند (البته برندهای دیگر نیز موجود هستند که همین قابلیت را دارند، اما به نسبت کیفیت پائین تری دارند). با این وجود ما در آریابهکار گوشت کوب برقی براون و فیلیپس را به‌صورت تخصصی تعمیر می کنیم.

توجه: تمامی قطعات جایگزین قطعه سوخته گوشت کوب برقی، کاملا وارداتی و براساس مدل و برند گوشت کوب برقی شما عزیزان خواهند بود.

خدمات تعمیر گوشت کوب برقی در آریابهکار

تمامی خدمات ممکن و ناممکن برای تعمیر گوشت کوب برقی در آریابهکار بدون هر گونه محدودیت قطعه ای و فنی به‌صورت تخصصی انجام می شود. با این وجود اگر هر مشکل ساده و پیچیده ای برای گوشت کوب برقی شما عزیزان رخ داده است، جای نگرانی نیست و می توانید با مراجعه حضوری به شعب ما، اقدام به عیب یابی رایگان گوشت کوب برقی نمایید و سپس با برآورد هزینه تعمیرات و تائید نهایی شما در خصوص هزینه، خدمات تعمیر تخصصی آغاز خواهد شد.

اگر بخواهیم برخی از مهم ترین خدمات تعمیر گوشت کوب برقی را برای شما عزیزان شرح دهیم می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • تعویض ظروف گوشت کوب برقی.
  • تعمیر و تعویض موتور.
  • تعویض تیغه گوشت کوب برقی.
  • تعویض کابل.
  • تعویض پوسته گوشت کوب برقی.
  • تعویض درب گیربکس.
  • تعویض کوپل گوشت کوب برقی.

چه زمانی برای تعمیر گوشت کوب برقی اقدام کنیم؟

همانگونه که مطلع هستید، تمام قطعاتی که در لوازم برقی خانگی علی الخصوص گوشت کوب برقی به کار رفته اند، به یکدیگر متصل هستند و زمانیکه یکی از این قطعات به هر دلیلی خراب شود و یا از کار بیافتد، تمام عملکرد دستگاه از کار خواهد افتاد. از این رو اگر هر گونه خرابی هرچند ساده در گوشت کوب برقی دیدید باید فورا اقدام به تعمیر آن به‌صورت اصولی در شعب شرق و غرب آریابهکار نمایید؛ در غیر اینصورت گوشت کوب برقی از کار خواهد افتاد و تعمیرات آن برای شما عزیزان ارزش نخواهد داشت.

چه زمانی برای تعمیر گوشت کوب برقی اقدام کنیم؟

لازم به ذکر است که تیم کارشناسان و متخصصان آریابهکابر همواره آماده هستند تا دستگاه شما را در اسرع وقت و بدون هر گونه کاستی به‌صورت تخصصی تعمیر کنند.

نحوه برقراری ارتباط با بخش تعمیرات گوشت کوب برقی آریابهکار

اگر متوجه خرابی گوشت کوب برقی شده اید و می خواهید آنرا در اسرع زمان تعمیر کنید، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145473 با کارشناسان و تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید و در این خصوص راهنمایی لازم را دریافت کنید. همچنین اگر مایل هستید سریعتر به پاسخ سؤال خود برسید، عکس یا ویدیو 30 ثانیه ای از دستگاه تهیه کنید و برای کارشناسان ما به شماره تلگرام یا واتساپ 09190111214 ارسال کنید تا بررسی های لازم صورت گیرد و در صورت امکان تعمیر خرابی دستگاه شما در آریابهکار، مراجعه نمایید.

  • امکان ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام.
  • پاسخگویی در اسرع وقت.
  • تماس با کارشناسان از طریق شماره مرکزی 02145437.

رایج ترین مشکلات گوشت کوب برقی

  1. روشن نشدن دستگاه
  2. خاموش شدن گوشتکوب برقی در حین کار
  3. ایحاد صدا و لرزش زیاد
  4. کند شدن تیغه ها
  5. خراب شدن دکمه های پنل دستگاه

نکات نگهداری از گوشتکوب برقی

نکات نگهداری از گوشتکوب برقی

با رعایت نکات بسیار ساده علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه جلوی خرابی های آن را نیز می توان گرفت. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمیز کردن دستگاه
  2. برای تمیز کردن بخش هایی که قابل شستشو نیست از پارچه نمدار استفاده کنید
  3. تیغه را بعد از شستشو خشک کنید
  4. این وسیله را به هیچ عنوان نباید نزدیک اجاق گاز قرار داد.

تعمیر گوشتکوب برقی از برندهای مختلف

تعمیر گوشتکوب برقی از برندهای مختلف

این مجموعه با تکیه بر سالها تجربه و دانش فنی تیم خود قابلیت تعمیر انواع گوشت کوبهای برقی از تمامی برندها را دارد. تمامی خدمات تعمیراتی شرکت آریابهکار دارای گارانتی سه ماهه است. کلیه خدمات در اسرع وقت و با بهینه ترین قیمت توسط استادکاران حرفه ای انجام می گیرد. همچنین مشتریان شرکت آریابهکار با دریافت کد اشتراک می توانند از تخفیف های ویژه بهرمند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

گوشتکوب برقی چیست؟

گوشت کوب برقی یکی از جدیدترین و بروز ترین ابزارهای برقی در آشپزخانه هر یک از ما می باشد که با استفاده از این دستگاه می توان کارها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد و دیگر نیازی به روش های سنتی برای تهیه انواع مختلف غذا نداشته باشید. از این رو اگر مایل هستید تا بتوانید در زمان صرفه جویی کنید و در کمترین زمان مواد غذایی دلخواه خود را له، پوره و… کنید، بدون شک شما نیاز به گوشتکوب برقی دارید تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن اقدام به له و پوره کردن مواد غذایی مختلف نمایید.

به عبارتی گوشتکوب برقی به نسل جدید گوشت کوب های قدیمی گفته می شود که با استفاده از منبع تغذیه برقی و تیغه ضد زنگ و استیل خود می تواند مواد غذایی سفت و سخت را به بهترین شکل ممکن له و پوره کند. از این رو یکی دیگر از قابلیت های گوشت کوب برقی این است که شما با استفاده از این دستگاه می توانید نوشیدنی های متعددی را تهیه و میل کنید. برای مثال شما می توانید با استفاده از گوشت کوب برقی در برند و مدل های مختلف اقدام به تهیه شیر موز، شیر انبه، اسموتی و… کنید و دیگر نیازی به مخلوط کن هم نداشته باشید.

از این رو می توان به این نتیجه رسید که گوشت کوب برقی یک دستگاه چند کاره می باشد و می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز روزمره شما عزیزان را در خانه بر طرف کند و نیازی به دستگاه های دیگر نداشته باشید. با این وجود توصیه می کنیم اگر مایل به یکی کردن چند دستگاه در آشپزخانه خود هستید، اقدام به تهیه گوشت کوب برقی مناسب و قدرتمندی نمایید تا از این طریق نیاز شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود.

همچنین برای خرید گوشت کوب برقی در هر مدل و برندی توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا دستگاه باکیفیت، اورجینال و شامل گارانتی را خریداری کنید و در صورتی که این دستگاه به هر دلیلی خراب شد، دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید.

سرویس دوره ای گوشت کوب برقی

اصولا برای آنکه بتوانید از گوشت کوب برقی خود بدون هر گونه عیب و نقصی استفاده کنید، نیاز به یکسری اقدامات دارید تا از این طریق بتوانید طول عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید. اما چگونه ممکن است که بتوانید طول عمر مفید گوشت کوب برقی را افزایش دهیم؟ تنها یک راهکار در این زمینه وجود دارد که با استفاده از آن می توانید این پروسه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و آن هم سرویس دوره ای گوشت کوب برقی توسط تکنسین های مجرب و متخصص در تعمیرگاه های معتبر است.

سرویس دوره ای گوشت کوب برقی

از این رو چه زمانی می توان گوشت کوب برقی را سرویس کرد؟ برای سرویس دوره ای گوشت کوب برقی شما باید 2 عامل را بررسی کنید که عبارتند از:

  1. نحوه استفاده از گوشت کوب برقی.
  2. میزان مقاومت گوشت کوب برقی.

در صورتی که این دو عامل را مورد نقد و بررسی قرار دادید، می توانید به نتیجه مناسب و مطلوبی در این زمینه برسید و اقدام به سرویس دوره ای گوشت کوب برقی کنید تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید. اما در سرویس دوره ای گوشت کوب برقی چه اتفاقی می افتد؟ تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا اقدام به بررسی قطعه به قطعه گوشت کوب برقی شما می کند تا از این طریق بتواند صحت و سلامت قطعات موجود در این دستگاه را بررسی نماید و اگر مشکلی در حال ایجاد شدن است، آنرا برطرف کند.

با این وجود اگر مایل هستید تا از گوشت کوب برقی خود برای چندین سال با کمترین خرابی و بهترین کیفیت استفاده کنید، می توانید اقدام به سرویس دوره ای گوشت کوب برقی در تعمیرگاه های مجاز کنید. همچنین بازه زمانی سرویس گوشت کوب برقی براساس دو عامل مندرج در قسمت بالا مشخص می شود که با برآورد این دو عامل می توانید به نتیجه مطلوبی برسید.

تعمیر تخصصی موتور گوشت کوب برقی

توان و قدرتی که در گوشت کوب برقی می تواند اقدام به چرخاندن تیغه فلزی دستگاه با بیشترین قدرت و بالاترین کیفیت نماید، موتور گوشت کوب برقی می باشد که با دریافت انرژی لازم از جریان برق محل سکونت شما می تواند انرژی لازم را برای به چرخش در آمدن تیغه فلزی انتهای گوشت کوب برقی را تهیه و ارسال نماید. با این وجود موتور گوشت کوب برقی یکی از مهم ترین قطعاتی می باشد که بر روی دستگاه شما در هر مدل و برندی پیاده سازی شده است که در صورت وارد کردن فشار بیش از حدی به این قطعه، مشکل گسترده ای در آن رخ خواهد داد.

تعمیر تخصصی موتور گوشت کوب برقی

از این رو اگر موتور گوشت کوب برقی شما خراب شود و از تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه درخواست خدمات و تعمیرات نمایید، بدون شک این قطعه را تعمیر نخواهند کرد و اقدام به تعویض این قطعه می کنند. با این وجود اگر پروسه عیب یابی و تعمیر موتور گوشت کوب برقی را به تکنسین های مجموعه ما بسپارید، ما این قطعه را به همراه تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار می دهیم تا بتوانید مشکل شما را از این طریق برطرف کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

به همین دلیل اگر مایل هستید تا پروسه تعمیر موتور گوشت کوب برقی شما عزیزان بصورت تخصصی صورت گیرد، می توانید از تکنسین های مجموعه ما درخواست خدمات نمایید تا مشکل شما از این طریق بر طرف شود و همانند روز اول از گوشت کوب برقی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که موتور گوشت کوب برقی معمولا به دلیل وارد کردن فشار بیش از حدی دچار خرابی می شود و کارایی خود را از دست می دهد. با این وجود بهتر است از گوشت کوب برقی بصورت اصولی استفاده کنید تا آسیبی به قطعات این دستگاه وارد نشود!

نحوه تست اتصالات و بدنه در تعمیرات گوشتکوب برقی

برای آنکه بتوانید گوشت کوب برقی خود را در هر مدل و برندی تست کنید و از کارکرد روتین آن مطمئن شوید، باید در ابتدا پایه گوشت کوب برقی را به دستگاه چفت کنید و سپس دستگاه را به برق متصل نمایید و از این طریق آنرا تست کنید. زمانیکه گوشت کوب برقی را روشن کنید، باید با قدرت بالا اقدام به چرخاندن تیغه انتهایی دستگاه نماید تا بتواند مواد غذایی مختلف را له و پوره کند. از این رو اگر هر گونه مشکلی مانند بوی سوختگی، صدای زیاد، لرزیدن بیش از حد بدنه و… رخ داد، باید اقدام به عیب یابی گوشت کوب برقی در تعمیرگاه های مجاز کنید.

نحوه تست اتصالات و بدنه در تعمیرات گوشتکوب برقی

به همین ترتیب توصیه می کنیم در صورت بروز هر گونه خرابی در گوشت کوب برقی، به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید و اجازه دهید تا توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد؛ از این رو مشکل دستگاه شما بجای آنکه با تعویض قطعات بر طرف شود، صرفا با تعمیرات تخصصی بر طرف می شود و از این طریق با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن مشکل شما بر طرف می شود.

تست کلیدها در تعمیر گوشتکوب برقی چگونه انجام می شود؟

گوشت کوب برقی دارای چند کلید است؟ در تمام مدل هایی که تاکنون از گوشت کوب برقی به بازار ایران عرضه شده اند، تنها یک کلید معمولا بر روی این دستگاه درج شده است و اما در نسل های جدید گوشت کوب برقی، جدیدا کلید + و – درج شده است که با استفاده از این کلید می توانید قدرت موتور گوشت کوب برقی را کم و زیاد کنید. از این رو اگر گوشت کوب برقی شما مدل جدید می باشد، جمعا 3 دکمه خواهد داشت که با فشردن این 3 دکمه باید عملکرد مناسبی را از گوشت کوب برقی مشاهده کنید.

تست کلیدها در تعمیر گوشتکوب برقی چگونه انجام می شود

با این وجود برای تست کلیدهای گوشت کوب برقی تنها کافی است دستگاه را به برق متصل کنید و سپس دکمه های دستگاه را بفشارید تا خواسته شما از طریق این دکمه ها بر طرف شود. اما اگر تست کلیدهای گوشت کوب برقی با موفقیت انجام نشد، مطمئن باشید که با مشکل روبرو خواهید شد و می تواند برای شما مشکل ساز گردد. از این رو بهتر است در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر این دستگاه نمایید تا از این طریق مشکل شما عزیزان بر طرف شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید!

بررسی فیوزهای دستگاه در تعمیر گوشتکوب برقی

یکی از مشکلاتی که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از گوشت کوب برقی با آن روبرو شوید این است که دستگاه را همانند روز عادی به برق متصل می کنید و متوجه این می شوید که گوشت کوب برقی شما روشن نمی شود! در این مواقع باید چه کرد؟ معمولا این مشکل ناشی از خرابی مدار و موتور گوشت کوب برقی شما می باشد. اما در اکثر مواقع ممکن است این مشکل به دلیل خرابی فیوز گوشت کوب برقی شما رخ دهد و حتی مشکل از موتور و مدار نباشد!

بررسی فیوزهای دستگاه در تعمیر گوشتکوب برقی

به همین دلیل است که توصیه می کنیم گوشت کوب برقی را در تعمیرگاه های مجاز تعمیر کنید؛ چرا که اگر مشکل از فیوز گوشت کوب برقی باشد و تکنسین تعمیرکار با تجربه آنرا به خوبی و درستی تشخیص دهد، مطمئنا با هزینه بسیار ناچیزی مشکل شما بر طرف می شود و اما اگر به تعمیرگاه های غیر مجاز مراجعه کنید، اقدام به تعویض موتور گوشت کوب برقی می کنند که در نتیجه هزینه بالایی را متحمل خواهید شد. از این رو توصیه می کنیم برای عیب یابی فیوز گوشت کوب برقی به تعمیرگاه مجاز آریابهکار مراجعه کنید تا پروسه عیب یابی و تعمیر آن صورت گیرد.

برای عیب یابی فیوز گوشت کوب برقی، تکنسین تعمیرکار باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص در ابتدا بدنه گوشت کوب برقی را باز کند و سپس فیوز را از قسمت موتوری دستگاه به همراه اهم متر مورد تست قرار دهد تا از این طریق اقدام به بررسی سلامت فیوز نماید تا در صورت امکان آنرا تعمیر و یا تعویض کند.

بررسی شفت تیغه برای تعمیر گوشتکوب برقی

در صورتی که شفت تیغه گوشت کوب برقی دچار آسیب شده باشد، مطمئنا مانع چرخش تیغه دستگاه شما خواهد شد که در این مواقع توصیه می کنیم به آرامی اقدام به بررسی شفت گوشت کوب برقی نمایید. در صورتی که این قطعه آسیب دیده باشد، معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید تعویض شفت صورت گیرد تا مشکل از این طریق بر طرف شود.

تمیز کردن، سرویس و نگهداری و تعمیر گوشت کوب برقی

برای آنکه بتوانید از گوشت کوب برقی خود برای چندین سال استفاده کنید، باید این دستگاه را هر بار پس از استفاده بصورت کامل تمیز کنید و در بازه های زمانی مختلفی اقدام به سرویس آن نمایید تا از این طریق مانعه بروز هر گونه مشکل در این دستگاه شوید. از این رو توصیه می کنیم نگهداری اصولی و دقیق از گوشت کوب برقی داشته باشید تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول بدون هر گونه خرابی استفاده کنید و نیازی به تعمیرات نداشته باشید.

برند های قابل تعمیر گوشت کوب برقی در نمایندگی آریابهکار

کدام یک از برندهای گوشت کوب برقی در نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص بصورت تخصصی تعمیر می شود؟ تاکنون برندهای مختلفی از گوشت کوب برقی به بازار ایران عرضه شده اند که هر یک از این برندها دارای ده ها مدل متنوع هستند. از این رو ما در آریابهکار بصورت تخصصی برندهای براون، بوش، فیلیپس، گوسونیک،فلر، تفال و… را تعمیر می کنیم.

برند های قابل تعمیر گوشت کوب برقی در نمایندگی آریابهکار

اما اگر گوشت کوب برقی در برندهای مختلف را دارید و با خرابی روبرو شده اید، می توانید تصویر و ویدیو خرابی دستگاه را از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای مجموعه ما ارسال نمایید تا بررسی های لازم صورت گیرد و اطلاع دقیق به شما داده شود؛ با این وجود تیم پشتیبانی آریابهکار آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا مشکل شما در اسرع زمان بصورت تخصصی بر طرف شود.

لازم به ذکر می باشد که مشکل دستگاه شما تا زمانیکه بصورت تخصصی توسط تکنسین با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضوری شما صورت نگیرد، به هیچ وجه بصورت دقیق امکان اعلام خرابی دقیق دستگاه وجود ندارد.

سوالات متداول

چرا گوشتکوب برقی روشن نمی شود؟

زمانی که از دستگاه به مدت طولانی و بدون استراحت دهی استفاده می کنید امکان دارد که موتور داغ کرده و تا چند دقیقه روشن نشود. ولی اگر موتور کاملا روشن نشود احتمال سوختگی آن وجود دارد.

چرا موتور گوشتکوب برقی روشن می‌شود اما تیغه دستگاه نمی‌چرخد؟

شکستن تیغه، آسیب دیدن کوپل و گیربکس به دلیل استفاده از گوشت کوب در مواد غذایی سفت باعث می شود تا گوشتکوب در داخل غذا نچرخد.

مدت زمان گارانتی تعمیر گوشتکوب برقی چقدر است؟

آریابهکار خدمات تعمیر گوشت کوب برقی را با گارانتی ۹۰ روزه به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین نگرانی از بابت تعمیر ناقص و یا استفاده از قطعات جانبی فیک و کهنه وجود ندارد.

آیا امکان تعمیر در محل گوشتکوب برقی وجود دارد؟

از آنجا که گوشتکوب برقی جز لوازم با ساز و کار ساده است بنابراین امکان تعمیر در محل آن توسط تکنسین های آریابهکار وجود دارد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

4.3/5 - (17 امتیاز)

This Post Has 21 Comments

    1. باسلام

      ضعیف و نیم سوز شدن موتور، آسیب دیدن کوپل ها، درب گیربکس و تیغه همگی از دلایل عدم چرخش گوشتکوب برقی است.

      اکیدا توصیه می شود تا از گوشتکوب برای له کردن غذاهای سفت استفاده نکنید.

      برای بررسی دقیق تر نیاز به بررسی توسط یک سرویسکار است. می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا شما را دقیقتر راهنمایی کنند.

    1. باسلام

      دوست عزیز دلایل مختلفی برای روشن نشدن گوشتکوب برقی وجود دارد. ساده ترین حالت خراب شدن دکمه پاور و یا کابل است. همچنین ممکن است برد دستگاه در اثر ضربه سوخته و یا مشکل پیدا کرده باشد.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره 02145437 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر گوشتکوب موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  1. سلام . کوشت کوب برقی ۶۰۰ وات موتورش نیمسوز شده . مشهد هستم ممنون میشم راهنمایی کنید .
    در حین کار صداش اروم کم شد و الان میزنم دکمه همون اول ی صدای ریز داره ولی دیگ کار نمیکنه .

    1. باسلام

      دوست عزیز لطفا با شماره 02145437 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام و وقت بخیر.
      بله. هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض است. جهت اطلاع با کارشناسان ما از طریق شماره‌های 02145437 و 02191006676 تماس بگیرید.

  2. وقتتون بخیر باشه. واسه تعمیر گوشتکوب برقی برند براون هم تعمیرکار میفرستین؟ واسه من به مشکل خورده و می خوام تعمیرش کنم. مشکلشم این هستش که وقتی که روشنش می کنیم لرزش خیلی زیادی داره و باید و کارو سخت میکنه.

    1. با سلام. بله یکی از اقدامات ما در زمینه تعمیرات گوشت کوب های برقی برند براون می باشد که برای کسب اطلاعات کامل در این خصوص می توانید به صفحه تعمیر گوشت کوب برقی براون بروید و اطلاعات لازم در این خصوص را استخراج نمایید. در خصوص سوال مطرح شده باید بدانید که برخی از عوامل در لرزش گوشت کوب های برقی دخیل می باشند که این عوامل به عنوان اختلالات ایجاد شده در دستگاه شناخته می شوند. در حالت عادی دستگاه خود با مقداری لرزش مواجه می باشد که اگر با طیف ضعیفی میزان لرزش تغییر یافته است، جایی برای نگرانی نیست و می توانید همانند روال سابق از آن استفاده نمایید اما اگر میزان و شدت لرزش اعمالی خارج از حد تعادل است، می تواند به سبب خرابی موتور و پایه های نگهدارنده آن باشد، پیچ های قرار گرفته در دستگاه شل شده باشند و یا دیگر موارد در ایجاد چنین شرایطی دخیل باشند.
      برای سرویس و یا تعمیر دستگاه خود می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید و یا از فرم ثبت درخواست استفاده نمایید تا کارشناسان مجموعه تخصصی آریابهکار در اولین فرصت با شما تماس حاصل نمایند.

  3. دستگاه من به تازگی به مشکل خورده و اون قابلیت های قبلی خودش رو نداره. مثلا مثل قبل خورد کردن و له کردنش خوب نیست. این مشکل از جی می تونه باش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام. کاربر گرامی موضوعی که به آن اشاره کردید مربوط به بخش های مختلفی از گوشت کوب برقی شما می باشد که تمامی این موارد باید به صورت جداگانه و تخصصی مورد بررسی قرار گیرند تا منشا مشکل پیش امده استخراج شود. در حالت کلی دو مورد اصلی در خصوص مشکل شما وجود دارد که یکی از آنها خرابی موتور گوشت کوب برقی و دیگری کندی تیغه های دستگاه می باشد. به خاطر داشته باشید که عیب یابی در مجموعه آریابهکار به صورت کاملا رایگان انجام می شود و هیچ هزینه ای برای شما در پی ندارد. جهت هماهنگی های لازم با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید و از بخش مشاوره رایگان مجموعه بهره مند شوید.

  4. سلام دلیل لرزش گوشت کوب برقی موقع کار چیه و چطور می تونم بر طرف کنم این مشکلو؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل دستگاه گوشت کوب برقی شما ممکن است به دلیل خرابی موتور دستگاه یا شل شدن قطعات و یا کند شدن تیغه ها رخ داده باشد. بهتر است دستگاه را به صورت تخصصی عیب یابی کنید تا از بروز مشکلات جدی برای دستگاه جلوگیری کنید.
      در صورت تمایل نیز می توانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل کرده و از تعمیرکاران متخصص این مجموعه کمک بگیرید.

  5. سلام ببخشید شما تیغه ی گوشت کوب برقی هم تعویض میکنید؟دستگاه من خیلی خوب دیگه نمیتونه مواد رو پوره کنه فکر میکنم تغه ش مشکل داره

    1. با سلام،
      کاربر گرامی بله در مجموعه آریابهکار تیغه ی گوشت کوب برقی نیز تعویض می شود. شما می توانید برای هماهنگی های بیشتر با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  6. باسلام و احترام
    گوشتکوب مارک هیوندای دارم که به دلیل افتادن وضربه قسمت سری گوشت کوب وهمزن آسیب دیده وقابل اتصال نیست اما موتور سالم است قابل تعمیر هست ؟

    1. با سلام و عرض ادب. بله کاربر گرامی شما می توانید مشکلات پیش آمده در گوشت کوب برقی خود را برطرف نمایید. جهت هماهنگی و عیب یابی رایگان با شماره های قرار داده شده تماس حاصل نمایید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل دستگاه شما ممکن است به این دلیل رخ داده باشد که موتور آن خراب شده و یا تیغه های دستگاه شل شده و یا کند شده اند. بهتر است دستگاه خود را برای عیب یابی به نمایندگی ببرید تا مشکل دستگاه به صورت تخصصی بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214