skip to Main Content

روشن نشدن چای ساز فلر یکی از مشکلاتی می‌باشد که رخ دادن آن می‌تواند خیلی ساده اختلالاتی را در روند زندگی ایجاد کند و این در حالی می‌باشد که معمولا در 99 درصد مواقع، خودمان باعث بروز چنین خرابی می‌شویم. با این وجود نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که جای نگرانی وجود ندارد چرا که از طریق مراجعه به نمایندگی تعمیر چای ساز فلر قابل حل می‌باشد و نیازی به خرید چای ساز جدید ندارید! در این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا شما را با دلایل این مشکل به‌صورت کامل آشنا سازیم.

1. اتصالی برق منزل

اولین و پیش پا افتاده ترین دلیل روشن نشدن چای ساز فلر، وجود ایراد در سیستم برق رسانی منزل است و معمولا به دلیل نوسان برق شهری رخ می‌دهد! با این وجود چای ساز برای شروع به کار و جوش آوردن آب، نیاز به ولتاژ کافی برق دارد و اگر این میزان ولتاژ به‌صورت کافی تامین نشود، بدون شک با مشکل روشن نشدن چای ساز فلر روبرو خواهید شد. از این رو توصیه می‌کنیم حتما تحت هر شرایطی از محافظ برق استاندارد جهت کنترل نوسان برق استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: عیب یابی چای ساز فلر

برای حفظ سلامت تمام ابزارهای الکتریکی خود از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید.

2. عدم قرار گیری صحیح چای ساز

معمولا ما زمانی از چای ساز استفاده می‌کنیم که عجله داریم و می‌خواهیم به کارهای مهم خود رسیدگی کنیم و به همین دلیل، ممکن است اشتباهاتی را انجام دهیم که باعث روشن نشدن چای ساز فلر شوند! برای مثال اگر چای ساز را به‌صورت دقیق بر روی کفی قرار ندهید، این مشکل رخ می‌دهد! با این وجود توصیه می‌کنیم که حتما پیش از روشن کردن چای ساز، از قرار گرفتن صحیح آن بر روی کفی مطمئن شوید و سپس اقدام به روشن کردن کنید.

در صورت عدم قرار گیری صحیح چای ساز بر روی کفی، بهتر است از دستگاه استفاده نکنید و به نمایندگی تعمیر چای ساز مراجعه کنید.

از قرار دادن قابلمه و هر وسیله دیگر بر روی چای ساز، خودداری کنید.

3. دو شاخه برق چای ساز فلر

گاهی اوقات ممکن است به‌صورت خواه ناخواه آسیب‌هایی را به دو شاخه برق چای ساز فلر وارد کنیم و خودمان هم متوجه این موضوع نشویم و در صورت روشن نشدن چای ساز فلر، حتی به آن فکر نمی‌کنیم و این در حالی می‌باشد که مشکل اصلی شما از همین بخش است! با این وجود سعی کنید از کابل برق این دستگاه به بهترین حالت ممکن نگهداری کنید و اجازه ندهید دچار پوسیدگی، خرابی، قطع و وصلی و… شود.

خرابی دوشاخه برق چای ساز فلر

از این رو در صورت بروز هر گونه خرابی، توصیه می‌کنیم که از دوشاخه‌های غیرمجاز و پلاستیکی استفاده نکنید و صرفا از طریق مراجعه به نمایندگی تعمیر چای ساز فلر این مشکل را برطرف نمایید.

  • از کشیدن بیش از اندازه دوشاخه برق چای ساز خودداری کنید.
  • جهت تهیه دوشاخه برق چای ساز فلر به نمایندگی تعمیر آن مراجعه نمایید.
  • به هیچ وجه از کابل آسیب دیده استفاده نکنید.
  • در صورت پارگی، فرسودگی و آب شدن دوشاخه برق، از چای ساز استفاده نکنید.
  • اگر دانش کافی در این زمینه ندارید، صرفا به نمایندگی تعمیرات مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز تفال

4. خرابی برد الکترونیکی

بدون شک برد چای ساز فلر یکی از حساس ترین و مهم ترین بخش‌‌های چای ساز می‌باشد و وظیفه مهمی را در دستگاه شما ایفا می‌کند و بدون عملکرد این قطعه کلیدی، دستگاه شما تبدیل به یک دستگاه معیوب خواهد شد و نمی‌توانید از آن استفاده نمایید. با این وجود اگر با مشکل روشن نشدن چای ساز فلر روبرو شده اید، ممکن است علت اصلی ناشی از خرابی برد دستگاه بوده باشد که معمولا به دلیل نوسان برق، استفاده طولانی مدت و نادرست از چای ساز، این خرابی رخ می‌دهد.

با این وجود باید از این موضوع مطلع باشید که برد یک قطعه بسیار حساس است و اگر توسط افراد بی تجربه یا کم تجربه تعمیر شود، نه تنها مشکل آن رفع نخواهد شد، بلکه باید با هزینه چند برابری، اقدام به خرید برد جدید کنید. بنابراین اگر مشکل از برد می‌باشد، بهتر است فقط و فقط به مرکز تعمیر چای ساز فلر در تهران مراجعه کنید تا با نهایت دقت، خدمات تعمیر برای رفع این مشکل صورت گیرد.

تعمیر و تعویض برد چای ساز فلر

5. خرابی ترموستات

ترموسات چای ساز فلر به منظور کنترل دمای دستگاه طراحی شده است و وظیفه دارد تا هنگامی که دمای داخلی چای ساز بیش از اندازه بالا رفت، دستور خاموش شدن دستگاه را به برد ارسال کند و اگر بنابر هر دلیلی آسیب دیده باشد دما اصلا به درستی تشخیص داده نمی‌شود و در نتیجه به مرور زمان می‌تواند تمام عملکرد دستگاه را مختل سازد و با مشکل روشن نشدن چای ساز فلر روبرو شوید. در ادامه رایج ترین دلایل خراب شدن ترموستات را بررسی کرده ایم:

  • استفاده طولانی مدت و نادرست از دستگاه.
  • وارد شدن آب و رطوبت درون دستگاه.

همچنین بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز گوسونیک

6. خرابی کلید روشن/خاموش

همانگونه که مطلع هستید، اگر کلید روشن خاموش یا همان کلید پاور چای ساز فلر به هر دلیلی دچار خرابی شده باشد، در صورت سالم بودن تمامی قطعات باز هم تحت هیچ شرایطی دستگاه شما روشن نخواهد شد. بنابراین یکی از دلایل رایج روشن نشدن چای ساز فلر، خرابی کلید پاور آن می‌باشد که به مرور زمان به دلیل استفاده نادرست و اشتباه رخ می‌دهد. از این رو اگر با بررسی این کلید متوجه شل شدگی، سفت شدگی و هرز شدگی شدید، باید با مراجعه به مراکز تعمیر، آنرا تعویض کنید.

کلید خاموش روشن چای ساز فلر

از وارد شدن هر گونه ضربه به چای ساز خودداری کنید.

علت خرابی کلیدهای چای ساز فلر

در ادامه با رایج ترین دلایل خرابی کلیدهای چای ساز فلر آشنا خواهید شد:

  • فشردن دکمه‌ها با اجسام تیز.
  • فشردن دکمه‌ها با دستان خیس.
  • عدم تمیز کردن به موقع دکمه ها.
  • وارد شدن رطوبت و آب درون دکمه ها.

همچنین بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز بکو

تعمیرگاه تخصصی چای ساز فلر

مجموعه آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم برقی علی الخصوص تعمیر چای ساز فلر، با کادری مجرب و تکنسین آماده ارائه خدمات تعمیر به شما عزیزان می‌باشد که می‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری (پیک رفت و برگشت رایگان) از خدمات ما استفاده کنید. در ضمن، تمامی خدماتی که ما به شما ارائه می‌دهیم، شامل 90 روز گارانتی و یک هفته رایگان می‌شوند و در صورت بروز خرابی در قطعه تعمیر شده، مجددا به‌صورت رایگان مشکل شما برطرف خواهد شد.

در ادامه نیز آدرس شعب آریابهکار را جهت سهولت دسترسی شما عزیزان درج کرده ایم که در صورت روشن نشدن چای ساز فلر می توانید به نزدیک ترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کنید.

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات شما عزیزان در خصوص روشن نشدن چای ساز فلر پرداخته ایم:

مشکل روشن نشدن چای ساز فلر قابل حل می باشد؟

بله. این مشکل در صورتی قابل حل خواهد بود که به مرکز تعمیر چای ساز فلر مراجعه کنید و دستگاه به‌صورت دقیق مورد بازبینی قرار گیرد.

آیا خرابی برد در روشن نشدن چای ساز فلر موثر است؟

بله. در صورت استفاده نادرست از چای ساز، فشار قابل توجهی به برد وارد می شود که طبق نظر تکنسین تعمیر یا تعویض خواهد شد.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214