skip to Main Content

اگر اقدام به خرید اتو پرس بایترون کرده اید و تاکنون تجربه استفاده از اتو پرس بایترون را کسب نکرده اید، بدون شک اولین سوال ممکن برای شما این خواهد بود که چگونه اقدام به نصب اتو پرس بایترون کنیم؟ برای نصب اتو پرس بایترون شما صرفا چند مرحله ساده و آسان را باید سپری کنید تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن و بدون هر گونه محدودیتی استفاده نمایید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در پروسه نصب اتو پرس بایترون حتما نکاتی که در ادامه این مقاله از مجموعه مفالات تعمیر اتو پرس بایترون گفته شده اند را اعمال کنید.

اما اگر نکات نصب اتو پرس بایترون را رعایت نکنید، احتمالا ممکن است دستگاه شما آسیب ببیند و بدون آنکه اقدام به استفاده از این دستگاه کنید، دستگاه شما خراب شود. با این وجود نکاتی که در ادامه نوشته ایم را حتما مطالعه و اجرا نمایید.

آموزش طریقه نصب اتو پرس بایترون

اما اگر به هر دلیلی به دفترچه راهنمای اتو پرس بایترون دسترسی ندارید، جای نگرانی نیست؛ چرا که در ادامه ما بصورت دقیق و کامل پروسه نصب اتو پرس بایترون را برای شما بصورت گام به گام شرح داده ایم تا بتوانید از این طریق اقدام به استفاده از اتو پرس بایترون خود کنید.

آموزش طریقه نصب اتو پرس بایترون

از این رو برای آشنایی با طریق نصب اتو پرس بایترون طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  1. در ابتدا جای مناسب اتو پرس بایترون را در خانه خود مشخص کنید که بهتر است این دستگاه در یک اتاق قرار گیرد.
  2. سپس اتو پرس بایترون را در اتاق مدنظر جعبه گشایی کنید.
  3. به ارامی اتو پرس بایترون را از جعبه بیرون بیاورید و به آرامی نیز آنرا بر روی زمین قرار دهید.
  4. پایه دستگاه را نیز خارج کنید و سپس پایه را بصورت کامل باز کنید.
  5. اینک پایه باز شده را بر روی جایی قرار دهید که مایل هستید اتو پرس بایترون را در آن قسمت قرار دهید.
  6. سپس اتو پرس بایترون را به آرامی بر روی پایه دستگاه قرار دهید.
  7. در این مرحله باید اتو پرس بایترون را به پایه دستگاه چفت کنید و به همین دلیل کمی فشار باید اعمال نمایید.
  8. اینک مخزن اتو پرس بایترون را با استفاده از آب مقطر به میزان مدنظر پر کنید.
  9. دستگاه را با استفاده از محافظ برق استاندارد به جریان برق متصل کنید.
  10. اجازه دهید دستگاه گرم شود.
  11. پس از گرم شدن می توانید براساس برنامه مشخص شده اقدام به اتو کردن البسه خود در اتو پرس بایترون نمایید.
  12. هم اکنون شما موفق به استفاده و نصب اتو پرس بایترون شده اید.

استفاده از دفترچه راهنما برای نصب اتو پرس بایترون

پس از آنکه شما اتو پرس بایترون را در هر مدل و با هر قیمتی خریداری می کنید، ممکن است هر شخصی ایده ای در خصوص نصب اتو پرس بایترون به شما ارائه دهد که در انتها سر در گم خواهید شد و نخواهید توانست این دستگاه را بصورت اصولی نصب کنید. با این وجود پروسه نصب اتو پرس بایترون باید بصورت کاملا اصولی صورت گیرد؛ در غیر اینصورت اگر اتو پرس بایترون شما بصورت اصولی نصب نشده باشد، نمی توانید از این دستگاه استفاده نمایید!

استفاده از دفترچه راهنما برای نصب اتو پرس بایترون

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که به اصلی ترین منبع در خصوص نحوه استفاده از اتو پرس بایترون مراجعه کنید که معتبر ترین منبع در این خصوص، دفترچه راهنمای استفاده از اتو پرس بایترون می باشد که در این دستگاه قرار داده شده است و شما می توانید با استفاده از این دفترچه اقدام به استفاده از اتو پرس بایترون نمائید. اما اگر این دفترچه زبان فارسی ندارد، می توانید کمی بیشتر وقت بگذارید و موارد نوشته شده در این دستگاه را بصورت کامل مطالعه کنید تا با نکات مدنظر گارانتی دستگاه آشنا شوید.

از این رو توصیه اصلی ما به شما این است که حتما پیش از انجام هر گونه فرایند تجربی که شاید درست و شاید اشتباه باشد، خودداری نمایید تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود. همچنین اگر دفترچه راهنمای اتو پرس بایترون را ندارید و به هر دلیلی از دسترس شما خارج می باشد، می توانید این دفترچه را از طریق اینترنت دانلود و مطالعه نمایید.

آیا پس از استفاده از اتو پرس بایترون باید آنرا جمع کنیم؟

اگر کودک بازیگوش در خانه دارید، طبیعتا توصیه می کنیم این دستگاه را به نحوی در اتاق قرار دهید که امکان دسترسی به آن برای کودک شما وجود نداشته باشد. از این رو اگر استفاده شما از اتو پرس بایترون به اتمام رسید، توصیه می کنیم این دستگاه را بصورت کامل جمع نکنید و در صورت امکان کاور مناسبی را روی آن قرار دهید.

آیا پس از استفاده از اتو پرس بایترون باید آنرا جمع کنیم

اما در خصوص تخلیه مخزن اتو پرس بایترون باید به اطلاع شما برسانیم که برای حفظ سلامت اتو پرس بایترون باید هر بار پس از استفاده از دستگاه اقدام به تخلیه آب اضافی در مخزن دستگاه کنید تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

نکات مهم پس از نصب اتو پرس بایترون

برای آنکه بتوانید از اتو پرس بایترون بصورت اصولی استفاده کنید، باید نکاتی را برای استفاده از اتو پرس بایترون در نظر داشته باشید تا بتوانید از این طریق طول عمر مفید این دستگاه را افزایش دهید. از مهم ترین نکاتی که می توانیم در خصوص استفاده از اتو پرس بایترون به شما بگوییم، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • استفاده از آب مقطر در مخزن اتو پرس بایترون.
  • مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از اتو پرس بایترون.
  • استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • حداقل یکبار استفاده در طول هفته.
  • عدم وارد کردن فشار بیش از حدی به اتو پرس بایترون و…

در صورتی که شما این نکات را رعایت کنید، مطمئن باشید که طول عمر مفید اتو پرس بایترون شما افزایش خواهد یافت و می توانید از این طریق از اتو پرس بایترون برای سالیان طولانی استفاده کنید و هیچ خرابی در آن رخ ندهد.

نمایندگی تعمیر اتو پرس در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس در تهران می باشد که اگر اتو پرس بایترون شما خراب شده باشد، بصورت تخصصی سعی می کنیم این دستگاه را مورد عیب یابی قرار دهیم تا مشکل را ریشه یابی کنیم و با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن اقدام به تعمیر دستگاه شما نماییم. از این رو برای انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر اتو پرس بایترون می توانید از طریق شماره های مندرج اقدام کنید.

امتیاز post

This Post Has 2 Comments

    1. با سلام. کاربر گرامی ممکن است المنت ها دستگاه و یا بخش انتقال جرارت شما با مشکل مواجه شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214