skip to Main Content
تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

تعمیر ظرفشویی میدیا از جمله خدمات تخصصی مجموعه شرکت آریابهکار است. شرکت آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر لواز خانگی دارای سابقه 30 ساله می باشد. ما در تعمیرات خود فقط ار قطعات فابریک شرکتی استفاده می کنیم. کلیه خدمات تعمیرات ما دارای گارانتی 90 روزه می باشد. پیشنهاد می کنیم جهت تعمیر ظرفشویی خود به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا مراجعه کنید.

فهرست

تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا

ماشین ظرفشویی میدیا این روزها در بازار کشور دارای قیمت حدودی 20 میلیون تومانی در مدل های 8 نفره می باشد و به همین دلیل می توان این دستگاه را به عنوان یکی از گران‌قیمت ترین لوازم برقی موجود در هر آشپزخانه معین نمود که در صورت خرابی این دستگاه باید دقت بیشتری به عمل بیاوریم تا خرابی آن تعمیر شود و مجددا نیاز به تعمیرات پیدا نکند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا

به همین دلیل لازم به ذکر است که پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا یکی از سخت‌ترین پروسه های تعمیراتی که می باشد که توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار با بیش از 5 سال سابقه تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا، تعمیر تخصصی می شوند تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید. با این وجود اگر ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است و مایلید تا همانند روز اول از این دستگاه کنید، نباید عجولانه اقدام نمایید!

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برقی آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا توسط تعمیرکاران و متخصصانی می باشد که با تمام مدل های ماشین ظرفشویی میدیا به‌صورت کامل و دقیق آشنا هستند و می توانند با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در کمترین بازه زمانی مشکل دستگاه را با عیب یابی اصولی و تجربی تشخیص دهند و تعمیرات تخصصی لازم را برای تعمیر آن انجام دهند. از این رو اگر ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان خراب شده است و مایل به تعمیر تخصصی این دستگاه توسط تعمیرکاران مجرب هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

برای تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در تهران می توانید از طریق شماره های ذیل تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های ما در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. در ادامه شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا را درج نموده ایم:

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان:۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران:۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران:۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران:۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

خدمات ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

در آریابهکار تمامی خدماتی که مرتبط با ماشین ظرفشویی میدیا هستند، بدون هر گونه محدودیتی به وسیله ابزارهای تعمراتی روز دنیا و تکنسین های تعمیرکار متخصص به نحوی تعمیر می شوند که نیاز شما عزیزان مبنی بر این خرابی به نحوی رفع شود تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه به بهترین حالت ممکن استفاده کنید.

خدمات ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

بنابراین اگر هر گونه خرابی برای این دستگاه رخ داده است، نگران نباشید چرا که ما تمام این مشکلات را با دانش فنی و تعمیراتی تعمیرکاران ماشین ظرفشویی میدیا مجموعه تعمیر می کنیم.

رویه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار

رویه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار به گونه ای تعیین و تنظیم شده است که شما عزیزان به خواسته خود که شامل تعمیرات تخصصی دستگاه بدون نیاز به تعویض قطعات با کمترین هزینه ممکن است، برسید و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود هدف ما از تعمیرات، این است که تمام مشکلات دستگاه به نحوی تعمیر شود که حتی بتوانید بهتر از روز اول از این دستگاه استفاده کنید. در ادامه نیز رویه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار را درج کرده ایم:

  • از طریق تماس با شماره های مندرج، هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی میدیا در روز و ساعت مقرر انجام دهید.
  • تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی میدیا به محل اعزام خواهد شد و سپس دستگاه را عیب یابی خواهد نمود.
  • پس از عیب یابی اصولی دستگاه، مشکل به همراه هزینه به شما اعلام می شود.
  • اگر تاییدیه نهایی را بدهید، تعمیرات تخصصی انجام خواهد شد.
  • پس از تعمیرات نیز دستگاه در حضور شما به‌صورت کامل تست می شود.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی موریس

اصلی ترین نکات در تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

برای آنکه پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا به‌صورت کاملا فنی و مهندسی انجام شود، در ابتدا باید بگوییم که این پروسه تماما باید توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی میدیا به‌صورت تخصصی انجام شود تا مشکل دستگاه به‌درستی تعمیر شود.

اصلی ترین نکات در تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

اما در این بین باید فرد تعمیرکننده دستگاه براساس تجربه چندین ساله خود در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا، نکات طلایی را برای تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا کسب کرده باشد که با اعمال کردن این نکات در حین تعمیرات این دستگاه گران‌قیمت، بدون شک دستگاه به نحوی تعمیر می شود که حتی بهتر از روز اول برای شما عزیزان کار کند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا توسط تعمیرکاری انجام شود که به این نکات طلایی تسلط کافی دارد.

لازم به ذکر است که تمام این نکات طلایی در حین تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا توسط تعمیرکاران مجرب ما بر روی دستگاه شما اعمال می شوند تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه با کمترین هزینه تعمیراتی استفاده کنید.

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در نمایندگی تخصصی آریابهکار

اولین مزیت تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در نمایندگی تخصصی آریابهکار این است که ما برخلاف مراکز غیرمجاز و بی تجربه، 0 تا 100 تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا را توسط تعمیرکارانی انجام می دهیم که حداقل 5 سال تجربه تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی میدیا را در سابقه خود دارند و دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی و…. تعمیر نخواهد شد.

از این رو ما همواره سعی می کنیم تا از این طریق هزینه تعمیرات انجام شده را کاهش دهیم و نیازی به تعویض قطعات ماشین ظرفشویی میدیا نداشته باشید! همچنین لازم به ذکر است که تمام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی انجام می شود. دومین مزیتی که به شما تعلق می گیرد این است که ما تمام تعمیرات انجام شده بر روی ماشین ظرفشویی میدیا را به‌صورت فنی و تخصصی تعمیر می کنیم و برای تعمیراتی که انجام می دهیم، گارانتی خدمات ارائه می کنیم تا با خیالی آسوده تعمیرات دستگاه خود را به تعمیرکاران ما بسپارید.

همچنین یکی از نکته های مهم که در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا برای شما عزیزان مهم می باشد، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا می باشد که در آریابهکار هزینه تعمیرات این دستگاه در کمترین میزان ممکن است؛ چرا که معیار هزینه اعلامی ما به شما عزیزان نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و این در حالی است که معیار اعلام هزینه در سایر مراکز تعمیراتی وجود ندارد و هزینه دلخواه خود را به شما اعلام می کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا با ضمانت طولانی مدت

با توجه به خدمات تخصصی و فنی که ما به شما عزیزان ارائه می کنیم، ممکن است برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می توانیم به خدمات تخصصی آریابهکار اعتماد کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که ما تمام خدماتی که به شما عزیزان ارائه می کنیم شامل 90 روز گارانتی رسمی آریابهکار می شود و اگر پس از تعمیرات تخصصی انجام شده به احتمال یک درصد با خرابی بخش تعمیر شده روبرو شدید، ما آنرا مجددا برای شما تعمیر خواهیم کرد و این تعمیرات هم به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا با ضمانت طولانی مدت

اما این در حالی می باشد که در صورت خرابی دستگاه تعمیر شده در سایر مراکز، هیچ گونه مسئولیتی پذیرفته نمی شود و باید با هزینه دیگر که شاید 2 برابر هزینه تعمیرات قبلی می باشد، اقدام به تعمیر مجدد دستگاه خود نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا با قطعات اصل

اگر قطعه یا قطعاتی از ماشین ظرفشویی میدیا دچار خرابی شده باشد، در ابتدا آنرا تعویض نخواهیم کرد و سعی می کنیم با دانش فنی و تعمیراتی که داریم، مشکل قطعه آسیب دیده را تعمیر کنیم تا نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید. از این رو قطعه تعمیر شده بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد تا هزینه تعمیرات شما کنترل شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا با قطعات اصل

با این وجود گاهی اوقات ممکن است قطعه یا قطعاتی به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد کارایی خود را از دست دهند و به هیچ وجه امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد؛ در این مواقع باید تعویض قطعات ماشین ظرفشویی میدیا صورت گیرد تا بتوانید از دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.با این وجود اگر ما پروسه تعویض قطعات را برای شما انجام خواهیم داد که قطعات به کار رفته کاملا وارداتی براساس برند و مدل دستگاه شما می باشند.

سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا

اگر ماشین ظرفشویی میدیا دارید، برای آنکه طول عمر مفید این دستگاه افزایش یابد و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، نیاز به سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص دارید. منظور از سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا این است که اگر برخی قطعات مانند فیلتر نیاز به تعویض داشتند، تعویض شوند و مابقی قطعات دستگاه تست شوند و اگر مشکلی در آنها در حال شکل گیری می باشد، توسط تکنسین برطرف گردد.

ما در مجموعه آریابهکار تمام خدمات سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی مدیا را توسط تکنسین های مجموعه برای شما انجام خواهیم داد و جهت انجام خدمات سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی میدیا می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در تهران

تعمیر برد الکتریکی ماشین ظرفشویی مدیا

در صورتی که برد الکتریکی ماشین ظرفشویی مدیا شما آسیب دیده است، تمام عملیات شستشوی ظروف در این دستگاه دچار اختلال خواهد شد؛ چرا که برد ماشین ظرفشویی مدیا به عنوان تنظیم کننده پروسه شستشو در این دستگاه می باشد و تمامی قطعات برای آنکه جزئی ترین فعالیت داشته باشند، نیاز به مجوز برد ماشین ظرفشویی مدیا دارند. به همین دلیل اگر برد ماشین ظرفشویی مدیا اجازه های لازم را صادر نکند، مطمئن باشید که این دستگاه عملکرد بخصوصی نخواهد داشت.

از این رو تنها توصیه ای که برای شما داریم این است که در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر برد ماشین ظرفشویی مدیا در تعمیرگاه های باتجربه نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر موتور ماشین ظرفشویی میدیا

موتور ماشین ظرفشویی میدیا یکی دیگر از قطعات بسیار مهم و کاربردی ماشین ظرفشویی میدیا می باشد که وظیفه کلیدی و اصلی این قطعه، انتقال سریع آب از شیر برقی به بازوهای آبپاش ماشین ظرفشویی میدیا می باشد تا از این طریق ظروف قرار گرفته شده در ماشین ظرفشویی مدیا به بهترین شکل ممکن شسته شوند. از این رو حضور موتور به عنوان یک قطعه حیاتی در ماشین ظرفشویی مدیا می باشد که اگر این قطعه به هر دلیلی وجود نداشته باشد، مطمئن باشید که امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت.

تعمیر موتور ماشین ظرفشویی میدیا

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه خرابی در موتور ماشین ظرفشویی میدیا، این قطعه را به تکنسین های مجرب بسپارید تا نیازی به تعویض موتور نداشته باشد! لازم به ذکر است که ما در مجموعه آریابهکار بصورت تخصصی این قطعه را تعمیر می کنیم تا نیازی به تعویض موتور ماشین ظرفشویی مدیا نداشته باشید.

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی میدیا

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا تنها دارای یک وظیفه بسیار مهم است و آن هم تخلیه آب کثیف ناشی از شستشوی ظروف به سمت فاضلاب متصل به ماشین ظرفشویی میدیا می باشد. از این رو اگر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی مدیا شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ممکن است با خرابی های متعددی در این دستگاه روبرو شوید که یکی از آنها نشتی آب از ماشین ظرفشویی مدیا می باشد.

با این وجود برای رفع این خرابی نیاز به تکنسین تعمیرکار دارید تا بتوانید اقدام به برطرف کردن خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا نمایید. ما در مجموعه آریابهکار در ابتدا پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا را عیب یابی تخصصی خواهیم کرد و سپس از طریق تعمیرات تخصصی، این مشکل را یکبار برای همیشه برطرف خواهیم نمود.

تعمیر درب ماشین ظرفشویی میدیا

در صورتی که درب ماشین ظرفشویی میدیا بسته نشود، این دستگاه به هیچ وجه روشن نخواهد شد! به همین ترتیب باید مطلع باشید که درب ماشین ظرفشویی مدیا خود نیز از قطعات متعددی تشکیل شده که هر یک از این قطعات دارای کاربرد مخصوص به خود هستند و می توانند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف کنند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر متوجه هر گونه خرابی در درب ماشین ظرفشویی میدیا شدید، به هیچ وجه این درب را با فشار نبندید! اتفاقی رخ نخواهد داد!

با این وجود ما در مجموعه آریابهکار این مشکل را بصورت تخصصی تعمیر می کنیم تا نیازی به خرید درب جدید و… نداشته باشید. لازم به ذکر است که این خرابی معمولا به دلیل خرابی میکروسوئیچ رخ می دهد که ما این مشکل را برطرف خواهیم نمود.

خدمات پس از فروش ظرفشویی میدیا در نمایندگی آریابهکار

منظور از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی میدیا این است که شما ماشین ظرفشویی مدیا در مدل A را خریداری می کنید و اگر این دستگاه به هر دلیلی خراب شد و یا اگر نیاز به قطعه ای از ماشین ظرفشویی مدیا داشتید، می توانید از طریق خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی مدیا اقدام به برطرف کردن نیاز خود نمایید. با این وجود در صورتی که مشکلی برای ماشین ظرفشویی میدیا شما رخ داده است و نمی توانید آنرا رفع کنید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید.

خدمات پس از فروش ظرفشویی میدیا در نمایندگی آریابهکار

ما در نمایندگی آریابهکار خدمات تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی مدیا به همراه تعویض قطعات با قطعات وارداتی و شرکتی برند میدیا انجام می دهیم و از این طریق می توانید نیاز خود را برطرف کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی مدیا

عیب یابی رایگان ظرفشویی مدیا توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص

یکی از متمایز کننده ترین مزایای آریابهکار نسبت به سایر تعمیرگاه هایی که در تهران در این زمینه فعالیت می کنند این است که ما در آریابهکار مشکل دستگاه شما را بصورت تخصصی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های باتجربه در حضوری شما بصورت رایگان عیب یابی می کنیم! به عبارتی پروسه عیب یابی ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه جهت عیب یابی ماشین ظرفشویی مدیا ندارید.

اما این در حالی است که سایر تعمیرکاران بی تجربه حتی بدون اینکه اقدام به عیب یابی ماشین ظرفشویی میدیا نمایند، هزینه تعمیرات به شما اعلام خواهند کرد که این خارج از عرف می باشد!

تعمیر ظرفشویی میدیا توسط تعمیرکار آریابهکار چقدر زمان می برد؟

پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا توسط تکنسین های آریابهکار یک پروسه نسبتا کوتاهی می باشد و اینگونه نیست که یک روز تمام وقت شما گرفته شود. با این وجود چگونه پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا انجام می شود؟ در ابتدا ما در بازه زمانی 10 الی 20 دقیقه ای دستگاه شما را عیب یابی تخصصی می کنیم تا مشکل آن ریشه یابی شود و پس از آنکه عیب یابی ماشین ظرفشویی میدیا به اتمام رسید و تائید تعمیرات از سمت شما صادر شد، ما پروسه تعمیرات را آغاز خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که بازه زمانی تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا در آریابهکار براساس علت و میزان خرابی ماشین ظرفشویی مدیا تعیین می شود و هر چقدر که خرابی دستگاه جزئی باشد، به همان اندازه نیز مشکل دستگاه شما سریع تر برطرف خواهد شد.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار دارای ویژگی هایی هستند که می توانند ماشین ظرفشویی میدیا را به نحوی تعمیر کنند که تا چندین سال نیازی به تعمیرات نداشته باشید و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود اگر مایل به تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی مدیا توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص هستید، می توانید دستگاه خود را با خیالی آسوده به تکنسین های آریابهکار بسپارید تا از این طریق مشکل برطرف گردد.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار

از مهم ترین ویژگی های تعمیرکاران ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. حداقل 5 سال سابقه تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا.
  2. آشنا به مدل های قدیمی و جدید ماشین ظرفشویی مدیا.
  3. تعمیر تخصصی قطعات معیوب ماشین ظرفشویی میدیا.
  4. ارائه تضمین جهت تمامی خدمات.

نکات کلیدی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

برای تعمیر اصولی و صحیح ماشین ظرفشویی میدیا باید یک سری نکات کلیدی و بسیار مهم توسط تعمیرکار دستگاه اعمال شوند که این نکات طلایی می توانند هم زمان تعمیرات را کاهش دهند و هم اینکه هزینه تعمیرات به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت. لازم به ذکر است این نکات صرفا توسط تعمیرکارانی اعمال خواهد شد که حداقل 5 سال سابقه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا آن هم بصورت تخصصی در رزومه خود دارند و می توانند مشکلات را بصورت اصولی تعمیر کنند.

بهترین زمان برای تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

از نظر تکنسین های مجرب تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا آریابهکار، بهترین زمان برای تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا زمانی می باشد که شما همانند یک روز عادی دستگاه را روشن می کنید و متوجه صدای عجیب و یا خرابی جزئی در این دستگاه می شوید! در این مواقع اگر شما مشکل را جدی بگیرید، بدون شک از طریق تعمیرات تخصصی، مشکل دستگاه رفع خواهد شد و نیازی به تعویض قطعات نخواهید داشت. لازم به ذکر است که در این مواقع نیز هزینه تعمیرات شما بسیار جزئی و کم خواهد بود.

چرا انجام تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

اولین عاملی که می تواند تضمین کننده خدمات آریابهکار به شما باشد این است که ما تمام تعمیراتی که انجام می دهیم، بدون شک شامل 90 روز گارانتی رسمی آریابهکار می شوند و هیچ تفاوتی در میان این خدمات وجود ندارد؛ از این رو ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا شامل گارانتی 90 روزه آریابهکار خواهند شد و اگر بخش تعمیر شده دستگاه در این بازه زمانی خراب شد، به‌صورت رایگان برای شما عزیزان تعمیر می شود و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نخواهید داشت.

چرا انجام تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا را به مجموعه آریابهکار بسپاریم

دومین موردی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که تمام پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در اریابهکار توسط تعمیرکاران ماشین ظرفشویی میدیا که حداقل 5 سال سابقه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا را در رزومه خود دارند انجام می شود و این بدین معناست که تمام تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه شما، مهندسی و تجربی خواهند بود و نتیجه این پروسه تعمیرات نیز کاملا مشخص می باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر میدیا

مراحل درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار

با وجود تمام تعاریفی که از خدمات منحصر بفرد آریابهکار به شما عزیزان انجام شد، اگر مایل به تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی میدیا توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار هستید، می توانید دستگاه خود را به شیوه های مختلفی در آریابهکار تعمیر کنید که در ادامه قصد داریم به مهم ترین موارد در این زمینه بپردازیم. اولین راهکار این است که از طریق تماس با شماره های مندرج بر روی سایت، هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار آریابهکار را انجام دهید که تکنسین در روز و ساعت مقرر شما عزیزان اعزام می شود.

مراحل درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در آریابهکار

دومین راهکاری که برای شما در نظر داریم این است که در ابتدا تعدادی تصویر کاملا واضح از خرابی دستگاه به همراه یک ویدیو حداکثر سی ثانیه از خرابی ماشین ظرفشویی میدیا تهیه کنید و در این ویدیو به‌صورت کامل مشکل دستگاه را شرح دهید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم تکنسین آریابهکار ارسال نمایید تا در ابتدا مشکل دستگاه بررسی شود و سپس راهکاری متناسب با خرابی که رخ داده، ارائه گردد.

لازم به ذکر است که این عیب یابی قطعی و نهایی نیست و زمانی عیب یابی نهایی انجام خواهد شد که دستگاه به‌صورت حضوری با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی شود و سپس مشکل آن بصورت دقیق تشخیص داده شود.

اما راهکار آخر این است که شما عزیزان با هماهنگی قبلی می توانید دستگاه را به شعب تعمیراتی آریابهکار در صورت امکان منتقل نمایید تا پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در شعب تعمیراتی آریابهکار انجام شود که توصیه می کنیم پیش از مراجعه حضوری، از طریق شماره های مندرج از ساعت کاری شعبه مدنظر خود مطلع شوید.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

تمامی ماشین های ظرفشویی میدیا که در بازار ایران وجود دارند، اگر به‌صورت قانونی وارد کشور شده باشد دارای کارت گارانتی هستند که این کارت گارانتی پس از خرید دستگاه توسط فروشنده به شما داده می شود و باید در محافظت از آن کوشا باشید. اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان پس از نصب در طی چند ماه ابتدایی خراب شد، می توانید از طریق کارت گارانتی و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا اقدام به تعمیر این خرابی نمایید و برای این تعمیرات هیچ هزینه ای هم پرداخت نخواهید کرد.

با این وجود برای دریافت شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا باید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید چرا که تمام اطلاعات نمایندگی وارد کننده این دستگاه بر روی کارت مذکور نوشته شده است. از این رو اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی دارد می توانید از این خدمات استفاده کنید؛ در غیر اینصورت نمی توانید از خدمات پس از فروش در صورت اتمام اعتبار کارت گارانتی استفاده نمایید. در این مواقع می توانید از طریق شماره های مندرج با شعب تعمیراتی آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی لازم را جهت تعمیرات انجام دهید تا تعمیرکار ماشین ظرفشویی میدیا در روز و ساعت مقرر به محل شما اعزام گردد.

رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی میدیا

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی میدیا، تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی است. در این حالت ها زمان عیب یابی ماشین ظرفشویی میدیا شما رسیده است. از دیگر مشکلات ظرفشویی میدیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رایجترین مشکلات ماشین ظرفشویی میدیا

  1. تمیز نشستن ماشین ظرفشویی میدیا
  2. نشت کردن آب
  3. باقی ماندن لک بر روی ظروف
  4. چفت نشدن درب ماشین
  5. خشک نشدن ظروف داخل دستگاه
  6. سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  7. کار نکردن دکمه های ظرفشویی
  8. خشک نشدن ظروف در دستگاه
  9. نشتی یا آبریزش ظرفشویی
  10. عدم پخش شوینده در داخل دستگاه
  11. بسته نشدن درب ظرفشویی
  12. شروع نشدن سیکل شستشو

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک

نگهداری از ماشین ظرفشویی میدیا

برای پیشگیری از تعمیرات ظرفشویی میدیا بهتر است به صورت مرتب به تمیز کردن آن بپردازید. این موارد شامل استفاده از موادی مانند سرکه و تمیز کردن درزگیر ها و درپوش های ماشین ظرفشویی میدیا است. اگر سختی آب محل زندگی شما بالا باشد بهتر است فیلتر آب را هر چند وقت یکبار تعویض کنید. دستگاه را بیش از حد پر نکنید. ماشین ظرفشویی ممکن است هر زمانی دچار مشکل شود. ولی با رعایت موارد اشاره شده در بالا، می توانید در هزینه تعمیر ظرفشویی خود، صرفه جویی زیادی بکنید.

خدمات قابل ارائه در تعمیر ظرفشویی میدیا

  1. تعمیر و یا تعویض المنت هیتر ظرفشویی
  2. تعویض قفل درب ظرفشویی و سوئیچ آن
  3. تعویض شیر برقی
  4. تعویض نوار لاستیکی دور درب
  5. تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه
  6. تعویض فیلتر پمپ
  7. تعویض بازوهای آبپاش
  8. تعمیر و تعویض برد الکترونیکی
  9. تعویض موتور مقسم آب ماشین ظرفشویی
  10. تعمیر و تعویض موتور ماشین ظرفشویی
  11. تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی
  12. تعویض المنت ماشین ظرفشویی
  13. سرویس و جرم گیری ماشین ظرفشویی

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا Midea

اما در هر صورت هزینه تعمیر اصولی ماشین ظرفشویی میدیا به عوامل زیادی از جمله نوع خرابی دستگاه شما دارد. در مورد مبلغ دقیق هزینه تعمیر باید بگوییم که بستگی به نوع خرابی و مشکل ماشین ظرفشویی دارد. به همین دلیل نمی‌توان یک مبلغ ثابت را برای آن اعلام نمود. اما به طور کلی هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا شامل هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار، دستمزد و هزینه لوازم یدکی (در صورت نیاز) می شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا Midea

ما در آریابهکار این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه هزینه های اعلام شده برای تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. جهت اطلاع از هزینه تعمیر کافیست تا با شماره های درج شده در وبسایت تماس گرفته و پس از اعلام نوع خرابی دستگاه خود، کارشناسان ما هزینه تعمیر را به شما اعلام می کنند.

بهترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا Midea

چنانچه ماشین ظرفشویی میدیا شما دچار نقص فنی شده و به دنبال مرکز تعمیراتی معتبر می‌گردید ما به شما آریابهکار را پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز تیمی متشکل از تعمیرکاران و استادکاران حرفه ای و مجرب مشغول به فعالیت هستند که به طور مداوم تحت آموزش بوده و اطلاعات خود را نسبت به جدیدترین تکنولوژی های لوازم خانگی بروز رسانی می کنند.

بهترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا Midea

آریابهکار جهت رفاه حال مشتریان مزایای قابل توجهی را برای آنها در نظر گرفته است از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی 90 روزه کلیه خدمات تعمیر
  • استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال شرکتی در صورت نیاز
  • تعمیر سریع دستگاه و تحویل در کوتاه‌ ترین زمان ممکن
  • خدمات ویژه تعمیر ۴۸ ساعته برای موارد اورژانسی
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتری برای تحویل دستگاه تعمیر شده و حتی تحویل آن
  • ارائه کد تخفیف دوره ای برای مشترکین
  • قیمت های منصفانه و مورد تایید نهادهای نظارتی

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی بیم

چرا ظرفشویی میدیا در حین کار صدای زیادی تولید می کند؟

اصولا ماشین ظرفشویی میدیا هنگامی که کار می کند، صدای نسبتا کمی از آن به گوش شما خواهد رسید که نشان دهنده کار کردن این دستگاه است. به عبارتی اگر صدای کمی از این دستگاه به گوش شما رسید، جای نگرانی نیست و به هیچ وجه نگران نباشید. اما اگر این صدای بسیار کم تبدیل به یک صدای زیاد و سرسام آور شد، جای نگرانی است! این مشکل می تواند ناشی از خرابی قطعات ماشین ظرفشویی میدیا باشد که در این مواقع باید توسط تکنسین های مجرب مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد.

از این رو اگر صدای ماشین ظرفشویی میدیا شما زیاد شده است و همانند گذشته صدای کمی ندارد، باید این مشکل را بررسی کنید و در اسرع زمان اقدام به برطرف کردن این خرابی نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف گردد. در غیر اینصورت این خرابی می تواند به مرور زمان گسترش یابد و به قطعات ماشین ظرفشویی میدیا شما آسیب گسترده ای وارد کند.

چرا درب ماشین ظرفشویی مدیا کامل بسته نمی‌شود؟

اگر درب ماشین ظرفشویی مدیا شما چفت نمی شود، به احتمال زیاد قلاب درب آن دچار خرابی شده است و باید توسط تکنسین آریابهکار مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا از این طریق مشکل ماشین ظرفشویی مدیا شما رفع گردد.

چرا ماشین ظرفشویی میدیا ظرف‌ها را تمیز نمی‌ شوید؟

از مهم ترین دلایل تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی میدیا می توان به خرابی قطعات داخلی اعم از خرابی بازوی آبپاش، خرابی برد، خرابی موتور و همچنین خرید مواد شوینده نامرغوب اشاره نمود که این موارد می توانند منجر به این خرابی در ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان شوند و نتوانید از این طریق اقدام به تمیز شستن ظروف نمایید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که این مشکل باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص مورد عیب یابی قرار گیرند.

چرا ماشین ظرفشویی میدیا ظرف‌ها را تمیز نمی‌ شوید

به همین دلیل شما نباید برای شناسایی علت این خرابی، ماشین ظرفشویی میدیا را افراد بی تجرب و کم تجربه بسپارید!!

علت سفید شدن یا برفکی شدن ظروف شیشه ای در ظرفشویی میدیا

رایج ترین علت لکه های سفید یا برفکی بر روی ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی میدیا ناشی از مواد شوینده نامرغوبی است که شما برای شستشوی ظروف خود خریداری کرده اید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در ابتدا اصالت ماده شوینده را بررسی نمایید و سپس تاریخ انقضای آنرا نیز مشاهده کنید. همچنین بهتر است برای خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی میدیا از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام کنید.

علت باقی ماندن لکه بر روی ظرف در ظرفشویی میدیا

مهم ترین علت این خرابی در ماشین ظرفشویی میدیا، چیدن نادرست و اشتباه ظروف است که باید نحوه چیدمان ظروف در این دستگاه را تغییر دهید تا بتوانید به سادگی اقدام به استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا نمایید و با همچین خرابی روبرو نشوید.

علت باقی ماندن لکه بر روی ظرف در ظرفشویی میدیا

همچنین اگر بیش از ظرفیت ماشین ظرفشویی میدیا اقدام به اعمال بار نمایید، مطمئن باشید که این مشکل برای شما پیش خواهد آمد.

چرا ماشین ظرفشویی مدیا بوی بدی می دهد؟

علت بوی بد ماشین ظرفشویی مدیا معمولا به دلیل کثیفی فیلتر و همچنین عدم تمیز کردن ظروف پیش از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی مدیا رخ می دهد که در این مواقع توصیه می کنیم ابتدا فیلتر ماشین ظرفشویی مدیا را خارج نمایید و بصورت کامل بشویید. از این رو لازم به ذکر است که پس از هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی مدیا درب دستگاه را به مدت 15 الی 20 دقیقه باز بگذارید تا بخار ناشی از شستشوی ظروف از ماشین ظرفشویی مدیا خارج شود.

ارورها و کد خطا های ماشین ظرفشویی میدیا

به مرور زمان با استفاده نادرست و اشتباه از ماشین ظرفشویی میدیا ممکن است ارورها و خرابی هایی در این دستگاه شکل بگیرند که شکل گرفتن این ارورها می توانند منجر به خرابی های گسترده در دستگاه شما عزیزان شوند. با این وجود اگر هر گونه خرابی و ارور در ماشین ظرفشویی میدیا رخ داده است، تنها راهکاری که پیش روی شماست این می باشد که به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا مراجعه کنید تا از علت خرابی ماشین ظرفشویی میدیا خود مطلع شوید.

توجه داشته باشید که ارورهای ماشین ظرفشویی میدیا می توانند گاهی اوقات ساده و گاهی اوقات نشان دهنده یک خرابی بسیار مهم در دستگاه شما باشند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر ارورهایی که فنی هستند صرفا توسط نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف گردد.

با این وجود در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین ارورهای ماشین ظرفشویی میدیا را نام ببریم که عبارتند از:

ارورهای ماشین ظرفشویی میدیاعلت ارور ماشین ظرفشویی میدیا
ارور E1 ماشین ظرفشویی میدیاآبگیری ماشین ظرفشویی میدیا شما طولانی شده است و باید بررسی های لازم صورت گیرد.
ارور E2 ماشین ظرفشویی میدیامدت زمان تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا طولانی شده.
ارور E3 ماشین ظرفشویی میدیاالمنت ماشین ظرفشویی میدیا شما آسیب دیده است و باید تعمیر شود.
ارور E4 ماشین ظرفشویی میدیاآبگیری بیش از حد در ماشین ظرفشویی میدیا صورت گرفته است.
ارور E5 ماشین ظرفشویی میدیابرد ماشین ظرفشویی میدیا آسیب دیده است.
ارور E6 ماشین ظرفشویی میدیاترمیستور ماشین ظرفشویی میدیا آسیب دیده است.
ارور E7 ماشین ظرفشویی میدیاخرابی ترمیستور ماشین ظرفشویی میدیا.

چرا ظرفشویی میدیا مواد شوینده را جل نمی کند؟

مشکل عدم حل شدن قرص در ماشین ظرفشویی میدیا یکی از مسائل شایع و بارز است که ممکن است در هر نوع ماشین ظرفشویی میدیا به وجود آید. در دستیابی به راه حلی مناسب برای این مشکل، بایستی به دلایل متعددی توجه کنیم. یکی از عوامل مؤثر بر حل نشدن قرص در ماشین ظرفشویی میدیا، خرابی قطعه ی دیسپنسر است. اگر این قطعه خراب یا کثیف باشد، می تواند باعث عدم حل شدن قرص شود. بنابراین، ابتدا بایستی قطعه ی دیسپنسر را بررسی و در صورت لزوم تمیز کنید یا تعویض نمایید.

عامل دیگری که می تواند باعث عدم حل شدن قرص در ماشین ظرفشویی میدیا شود، پایین بودن دمای آب ماشین است. در صورتی که دمای آب پایین باشد، قرص ها به درستی حل نمی شوند و ممکن است روی ظروف باقی بمانند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که دمای آب ماشین ظرفشویی میدیا به درستی تنظیم شده باشد و در صورت نیاز، دمای آب را افزایش دهید.

همچنین، چیدمان اشتباه ظروف در ماشین ظرفشویی میدیا می تواند به عدم حل شدن قرص ها منجر شود. اگر ظروف به درستی در محفظه های ماشین قرار نگیرند یا به یکدیگر برخورد کنند، قرص ها به درستی حل نمی شوند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که ظروف به درستی و با فاصله گذاری مناسب در محفظه های ماشین قرار بگیرند. با توجه به این دلایل، بررسی و رفع هر یک از این عوامل می تواند به حل مشکل عدم حل شدن قرص در ماشین ظرفشویی میدیا کمک کند.

در صورتی که با این روش ها به نتیجه مطلوب نرسیدید، توصیه می شود از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در تهران از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا درخواست شما ثبت شود و بتوانید این مشکل را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

تعمیر مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی میدیا

احتمالاً شما نیز تجربه کرده اید که بعد از پایان شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی میدیا، مقداری آب در دستگاه باقی می ماند. دلایل متعددی برای عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی میدیا وجود دارد که با آگاهی از این دلایل، می توان این مشکل را بهبود بخشید. برخی از این دلایل قابل رفع توسط خودتان به راحتی هستند و برخی دیگر نیاز به کمک تعمیرکاران و متخصصان این حوزه دارند.

با این وجود در ادامه با رایج ترین و اصلی ترین دلایل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی میدیا آشنا خواهید شد که این دلایل عبارتند از:

  • خرابی شیر تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا.
  • خرابی شکاف هوا.
  • مسدود شدن فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا.
  • گرفتگی مسیر فاضلاب ماشین ظرفشویی میدیا.
  • پیچ خوردن شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا.
  • خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا.
  • مسدود شدن شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی میدیا.

نصب، تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی مدیا midea

تمام خدمات شامل نصب تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی میدیا در هر مدل توسط کارشناسان آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی بصورت تخصصی انجام می شود تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید و مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف گردد.

نصب، تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی مدیا midea

از این رو اگر نیاز به خدمات ماشین ظرفشویی میدیا دارید، می توانید از خدمات نمایندگی مرکزی ماشین ظرفشویی میدیا در تهران استفاده کنید تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن رفع شود و نیازی به پرداخت هزینه های نامتعارف نداشته باشید.

لازم به ذکر است که صفر تا صد خدمات به شما توسط کارشناسان متخصص انجام می شود تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید.

چرا باید به آریابهکار برای تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا اعتماد کنیم؟

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران است که شما می توانید با خیالی آسوده پروسه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا خود را به کارشناسان ما بسپارید. از طریق باید به اطلاع شما برسانیم که تمام خدمات صورت گرفته شده به شما به همراه گارانتی رسمی و شرکتی است!

مدت گارانتی برای شما ۹۰ روز است. این به این معناست که اگر ماشین ظرفشویی شما با مشکلات قبلی مواجه شود، شما بدون هیچ هزینه اضافی، می توانید آن را تعمیر کنید و از آن به همان شکلی که در روز اول خریداری کرده اید استفاده کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا را صرفا در نمایندگی مرکزی این دستگاه انجام دهید تا مشکل دستگاه یکبار برای همیشه و با خیالی آسوده تعمیر شود.

عیب یابی ماشین ظرفشویی مدیا

عیب یابی، مرحله حیاتی در تعمیر ماشین ظرفشویی است. این مرحله قبل از هرگونه تعمیرات صورت می گیرد تا با کمترین هزینه، مشکل دستگاه را شناسایی و رفع کنیم. برای انجام عیب یابی ماشین ظرفشویی، بهتر است از تکنسین ماهر و مجرب با ابزارهای تعمیراتی مناسب استفاده کنیم. هدف از این فرآیند، شناسایی دقیق خرابی ماشین است. تکنسین های آریابهکار قبل از هرگونه تعمیرات، به صورت تخصصی و در حضور شما، عیب یابی انجام می دهند.

عیب یابی به این معناست که تکنسین متخصص با استفاده از ابزارهای خاص خود، قطعه به قطعه ماشین ظرفشویی را بررسی می کند تا مشکل را با دقت ریشه یابی کند و بدون نیاز به باز کردن قطعات زیاد برای تعمیر یک قطعه، مشکل را حل کند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی ماشین ظرفشویی میدیا صرفا توسط کارشناسان مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا صورت گیرد تا به بهترین شکل ممکن مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود.

سرویس و نصب ماشین ظرفشویی میدیا

همانگونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، تمام خدمات که شامل سرویس و نصب ماشین ظرفشویی میدیا هستند در آریابهکار توسط متخصصان و کارشناسانی که تجربه لازم و کافی دارند انجام می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید. از این رو ما همواره آماده تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان هستیم تا مشکل شما را یکبار برای همیشه بر طرف کنیم.

علت سفید شدن ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی میدیا چیست؟

سفید شدن ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی میدیا به علت چندین عامل اتفاق می افتد. به طور عمومی، دو عامل اصلی این مشکل را رسوبات معدنی در آب و استفاده از مواد شوینده نامناسب می تواند باشند. در ادامه، به بررسی دقیق تر این علل خواهیم پرداخت:

1. رسوبات معدنی در آب:

آب شهری ممکن است حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی مانند کربنات کلسیم و مگنزیوم باشد. وقتی که ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی شسته می شوند و آب به آنها نشسته و خشک می شود، رسوبات معدنی روی سطح ظروف باقی می مانند و باعث سفید شدن آنها می شوند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم در ابتدا فیلترهای ورودی ماشین ظرفشویی میدیا را توسط کارشناسان مجرب و متخصص مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز به تعویض بود، آنها را تعویض کنید.

2. استفاده از مواد شوینده نامناسب:

استفاده از مواد شوینده حاوی اسیدهای قوی می تواند منجر به سفید شدن ظروف شیشه ای شود. این اسیدها ممکن است با سطح شیشه واکنش داشته باشند و روکشی سفید روی ظروف ایجاد کنند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که مواد شوینده ماشین ظرفشویی میدیا را صرفا از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

همچنین توصیه می کنیم برای خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی میدیا صرفا بر اساس میزان استفاده ای که دارید اقدام نمایید! در صورتی که شما بیشتر از میزان نیاز خود اقدام به خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی میدیا کنید، تاریخ انقضای آن سر خواهد رسید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا

کدام یک از مناطق تهران تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا قرار دارد؟ در پاسخ باید به اطلاع شما برسانیم که تمام مناطق 22 گانه تهران تحت پوشش تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا قرار دارند و شما می توانید به بهترین شکل ممکن پروسه تعمیرات دستگاه خود را توسط کارشناسان مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر انجام دهید تا مشکل دستگاه شما تعمیر و رفع شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا

مشاوره رایگان در زمینه عیب یابی ظرفشویی Midea

در صورتی که سوالاتی در خصوص تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی میدیا دارید، می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و سوالات خود را از تیم پشتیبانی ما بپرسید تا پاسخ سوالات شما داده شوند. اما اگر به واتساپ و تلگرام دسترسی دارید، می توانید از طریق شماره 09190111214 درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما پاسخ سوالات را بدهند و راهنمایی های لازم صورت گیرد.

تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی میدیا

ما در آریابهکار به اتفاق تیم تکنسین مجرب و متخصص سعی می کنیم تا قطعات آسیب دیده ماشین ظرفشویی میدیا شما عزیزان را تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو اگر با خرابی قطعات ماشین ظرفشویی میدیا روبرو شده اید باید به اطلاع شما برسانیم که ما در ابتدا تلاش خود را مبنی بر تعمیر این قطعات انجام خواهییم داد.

اما اگر قطعات آسیب دیده به قدری آسیب دیده اند که به هیچ وجه امکان تعمیرات آنها وجود ندارد، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار قطعه معیوب را تعویض خواهیم کرد تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. قطعات تعویضی در آریابهکار نیز کاملا اورجینال و شرکتی هستند.

آموزش تعمیر و عیب یابی ظرفشویی میدیا

اگر ماشین ظرفشویی میدیا دارید که خراب شده است و مایل هستید خودتان اقدام به عیب یابی و تعمیر این دستگاه کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که برای آشنایی با این پروسه باید دوره های تخصصی را سپری کنید تا بتوانید با تمام جوانب تعمیرات ماشین ظرفشویی میدیا آشنا شوید و پس از گذشت چندین ماه تبدیل به یک تعمیرکار که صرفا با مبانی آشنا است شوید. از این رو آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا به نحوی نیست که صرفا در یک هفته صورت گیرد!

لازم به ذکر می باشد که برای آشنایی با تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا، استفاده از ویدیوهای موجود در بستر وب تصمیم منطقی نیست! چرا که در این ویدیوها صرفا بخشی از نکات گفته شده است و تمام نکات گفته نشده اند و به همین دلیل توصیه می کنیم با استفاده از این ویدیوها تصمیمی مبنی بر تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا نگیرید تا مشکلی از این بابت برای دستگاه شما عزیزان رخ ندهد.

سوالات متداول تعمیر ظرفشویی میدیا

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا در آریابهکار چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در آریابهکار کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

آیا خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در آریابهکار دارای گارانتی است؟

کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات در آریابهکار دارای 90 روز گارانتی است مشروط بر اینکه دستگاه باز و دستکاری نشود.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل بسته نشدن درب ظرفشویی میتواند از دلایلی زیر باشد:

    2. چینش ظروف ممکن است مانع بسته شدن درب ظرفشویی وشد.
    3. خرابی قفل
    4. معیوب بودن لولای درب
    5. خراب شدن لاستیک یا نوار دور درب
    6. خرابی فنر
    7. و موارد دیگر …
    8. در صورتی که مشکلی در موارد ذکر شده وجود نداشت میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید و از تعمیرکاران متخصص آریابهکار کمک بگیرید.

  1. سلام ماشین ظرفشویی من ارور E5 میده. من متوجه نشدم منظور از این ارور چیه. باید چیکارش کنم؟ حتما باید تعمیرکار بیاد درستش کنه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ارور E5 ماشین ظرفشویی میدیا به دلیل وجود مشکل در برد الکتریکی دستگاه نمایش داده شده باشد که بهترین کار این است که دستگاه شما را یک متخصص بررسی کرده و ایراد برد را پیدا کند. همچنین باید هر چه زودتر باید این مشکل برطرف بشود تا آسیب های بیشتری به دستگاه وارد نشود.

  2. یکی از بهترین نمایندگی های تهران. واقعا ممنونم بابت تمامی زحماتتون. تمام مشکلات ظرفشویی مدیام برطرف شد و مثل گل کار می کنه.

    1. با سلام. کاربر رگامی باعث افتحار ما می باشد که خدمات نمایندگی آریابهکار مورد خواست شما واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214