skip to Main Content
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر لباسشویی ویرپول به همراه ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی توسط شرکت آریابهکار در سراسر تهران انجام می گیرد. اگر ماشین لباسشویی شما مارک ویرپول است و نیاز به سرویس کار مجرب یا تعمیر ماشین لباسشویی دارد، بهتر است در ابتدا به نمایندگی ماشین لباسشویی ویرپول در تهران مراجعه کنید. اما در صورتی که امکان استفاده از نمایندگی را ندارید، می توانید از خدمات شرکت آریابهکار بهره بگیرید. این شرکت کلیه خدمات خود را جهت تعمیر ماشین لباسشویی به همراه گارانتی و فاکتور رسمی ارائه می دهد. تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در شرکت آریابهکار توسط تعمیرکار لباسشویی فنی و باتجربه انجام می شود.

فهرست

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

اصولی ترین روش و راهکار برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول این است که دستگاه در ابتدا توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول به‌صورت تخصصی عیب یابی و بازبینی شود و پس از آنکه عیب یابی صورت گرفت، مشکل دستگاه باید به شما اعلام شود. اما این در حالی است که معمولا در صورت تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول توسط افرادی بی تجربه، در همان ابتدا می توانند با اعتماد به نفس بالایی مشکل دستگاه را شناسایی کنند و بدون هر گونه عیب یابی، اقدام به تعویض قطعات می کنند تا هزینه هنگفتی از شما دریافت نمایند.

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

به همین دلیل پیش از آنکه عیب یابی دستگاه بصورت حضوری توسط تکنسین مجموعه صورت نگیرد، امکان اعلام هزینه تعمیرات وجود ندارد! لازم به ذکر است که قیمت حدودی ماشین لباسشویی ویرپول نزدیک به 50 میلیون تومان می باشد و به همین دلیل نباید به هر فردی که مدعی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول است، اعتماد کنید! ما در آریابهکار مفتخریم که تمام خرابی ها و مشکلات دستگاه را شما بصورت تخصصی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می کنیم و سپس گزارش جامعی از خرابی دستگاه به شما اعلام می کنیم و در صورت تایید شما، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران، با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول شما عزیزان توسط تعمیرکاران مجرب و متخصصی می باشد که توانایی قابل توجهی در خصوص تعمیرات دستگاه شما دارند. لازم به ذکر است که پروسه تعمیرات در آریابهکار با بروزترین ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت می گیرد تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و مشکل شما خیلی سریع و ساده با کمترین هزینه ممکن برطرف شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران و تعمیر تخصصی این دستگاه در محل شما می توانید از طریق شماره های ذیل اقدام کنید تا تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول در آریابهکار در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند و از این طریق مشکل شما را در ابتدا عیب یابی تخصصی و سپس تعمیرات کنند.

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

در ضمن برای انجام هماهنگی های لازم در اسرع زمان و یا پرسیدن سوال از خرابی ماشین لباسشویی ویرپول می توانید از طریق واتساپ و تلگرام آریابهکار به شماره 09190111214 کنید و از این طریق درخواست خود را ثبت نمایید تا از این طریق هماهنگی های لازم صورت گیرد. همچنین می توانید تصویر خرابی به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی ماشین لباسشویی ویرپول را تهیه کنید و برای ما ارسال نمایید تا تکنسین های مجموعه مشکل را بررسی نمایند و راهکار مناسبی به شما ارائه نمایند.

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی بصورت تخصصی و فنی توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیر می شود و همچنین اگر قطعه ای از قطعات ماشین لباسشویی ویرپول شما آسیب دیده است، تعمیرکاران آریابهکار پیش از آنکه بصورت 100% از تعمیر آن مطمئن نشوند، به هیچ وجه تعویض قطعات انجام نخواهند داد و صرفا تمام تلاش خود را جهت تعمیر دستگاه انجام می دهند. جهت انجام هماهنگی های لازم می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول توسط تکنسین مجرب آریابهکار

تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که توسط فرد متخصص و کارشناسی تعمیر شود که نسبت به این دستگاه دارای دید مهندسی و فنی می باشد و از این طریق بدون شک مشکل دستگاه به نحوی رفع خواهد شد که حتی بهتر از روز اول برای شما عزیزان کار خواهد کرد. اما این در حالی است که اگر مشکل این دستگاه توسط افراد غیرکارشناس تعمیر شود، نه تنها مشکلات رفع خواهند شد بلکه باید هزینه بسیار زیادی را بابت تعمیرات و تعویض قطعاتی بپردازید که هیچ مشکل ندارند.

به همین دلیل ما تمام پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را در آریابهکار توسط متخصصانی انجام می دهیم که دارای تجربه فنی و مهندسی از ماشین لباسشویی ویرپول هستند و از این طریق سعی می کنیم به نحوی مشکل دستگاه را برطرف کنیم که نه نیازی به تعویض قطعات و نه نیاز به تعمیرات مجدد ماشین لباسشویی ویرپول داشته باشید. از این رو جهت تعمیرات این دستگاه می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول با مهمترین نکات

برای آنکه پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول شما به‌صورت تخصصی انجام شود، علیرغم تعمیرات تخصصی باید یکسری نکات طلایی و منحصر بفرد در حین تعمیرات این دستگاه اعمال شوند که تضمین کننده تعمیرات صحیح و اصولی دستگاه شما می باشند.

اما این نکات طلایی کدام اند؟ این نکات طلایی شامل چندین سال تعمیرات فنی و تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول با صدها بار آزمون و خطا است که توسط تکنسین های متخصص آریابهکار کسب شده اند و در حین تعمیرات دستگاه شما عزیزان اعمال می شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول با مهمترین نکات

با این وجود اگر مایل به تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول با نکات طلایی و منحصر بفرد هستید می توانید دستگاه خود را به تکنسین های آریابهکار بسپارید تا نتیجه جندین سال تعمیرات تخصصی در قالب برخی نکات طلایی بر روی دستگاه شما اعمال شوند.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

مزیت های تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در آریابهکار

در موارد بالا به‌صورت کامل شرح دادیم که 0 تا 100 تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول فقط و فقط توسط تعمیرکاران و متخصصان ماشین لباسشویی ویرپول مجموعه آریابهکار تعمیر می شوند که تضمین کننده رفع جدی مشکل دستگاه شما می باشند. اما این در حالی می باشد که معمولا این پروسه توسط تعمیرکارانی صورت می گیرد که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند.

برای مثال ممکن است جهت تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول، تکنسینی که تجربه بسیار کمی در زمینه تعمیر ماکروفر دارد به محل شما اعزام می شود و نتیجه این تعمیرات نیز از همین ابتدا مشخص می باشد!

همچنین یکی از مزایایی که در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با آن آشنا سازیم، تضمین و گارانتی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که توسط مجموعه اریابهکار به شما تعلق می گیرد و این در حالی است که در صورت تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در مراکز غیرمجاز، هیچ گارانتی و تضمینی از بابت تعمیرات به شما تعلق نخواهد گرفت.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول با گارانتی 3 ماهه

با توجه به اینکه تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در آریابهکار توسط تعمیرکاران و متخصصان ماشین لباسشویی ویرپول انجام می شود، علیرغم اینکه تعمیرات به‌صورت تخصصی و براساس تجربه تیم آریابهکار صورت می گیرد، برای تمامی خدماتی به شما ارائه می دهیم 90 روز گارانتی رسمی در نظر گرفته ایم که به‌صورت کتبی به شما تعلق می گیرد تا به تخصص تعمیرکاران ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده دستگاه را جهت تعمیرات تحویل دهید.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول با گارانتی 3 ماهه

توجه داشته باشید که گارانتی و ضمانت نامه ای که به شما تعلق می گیرد، به‌صورت کاملا رسمی و کتبی است که اگر به احتمال یک درصد پس از تعمیرات باز هم مشکل تعمیر شده را بر روی دستگاه مشاهده کردید، اقدام به تعمیر آن توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی ویرپول به‌صورت رایگان کنید.

به همین دلیل اگر مایل به تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول به همراه گارانتی 90 روزه هستید می توانید دستگاه خود را به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید تا به‌صورت اصولی و مهندسی دستگاه شما عزیزان تعمیر شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول با قطعات اورجینال و دارای اصالت

همانگونه که توضیح داده شد در ابتدا ما به‌صورت کامل دستگاه را توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی ویرپول به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می کنیم تا مشکل دستگاه را به‌صورت دقیق شناسایی کنیم. پس از آنکه عیب یابی تخصصی و قطعه به قطعه ماشین لباسشویی ویرپول توسط تعمیرکاران با تجربه آریابهکار صورت گرفت، گزارش جامعی از خرابی دستگاه به شما اعلام خواهد شد.

از این رو اگر قطعه ای به نحوی خراب شده باشد که قابل تعمیر باشد، بدون شک تعمیرات آن انجام خواهد شد. اما اگر قطعه ای در صورت اشتباه نادرست شما از این دستگاه به‌صورت کامل از کار افتاده باشد و تکنسین متخصص ماشین لباسشویی ویرپول آریابهکار تشخیص دهد که مشکل این قطعه از طریق تعمیرات قابل رفع نیست، بدون شک باید تعویض قطعه ماشین لباسشویی ویرپول صورت گیرد که در آریابهکار تمام قطعات تعویضی ماشین لباسشویی ویرپول به‌صورت وارداتی و براساس مدل دستگاه شما می باشند. همچنین توجه داشته باشید که قطعات تعویضی در مجموعه ما نیز شامل گارانتی می شوند.

اقدامات مهم در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

برای آنکه بتوانید همانند روز اول از ماشین لباسشویی ویرپول استفاده کنید، باید به نحوی تعمیرات تخصصی بر روی این دستگاه انجام شوند که یکبار برای همیشه مشکل شما توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیر شود.

اما مهم ترین اقداماتی که شما باید برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول انجام دهید کدام است؟ مهم ترین اقدامی که باید توسط شما صورت گیرد، فقط یک مورد است و آن هم انتخاب تعمیرگاه مجاز و متخصصی می باشد که توانایی 100 درصدی در زمینه تعمیرات دستگاه شما را داراست.

اقدامات مهم در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

از این رو اگر شما تعمیرگاه متخصصی را در این زمینه شناسایی کنید، مابقی اقدامات تخصصی توسط تعمیرکاران بر روی دستگاه شما اعمال خواهند شد. لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول، دارای بیش از 30 سال تجربه تخصصی و درخشان در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی می باشد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول چه موقع لازم است؟

اگر ماشین لباسشویی ویرپول دارید و این سؤال برای شما ایجاد شده است که ضروری ترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول چه زمان می باشد، در ادامه قصد داریم شما را با این پاسخ آشنا سازیم. از نظر تکنسین های آریابهکار و تجربه تعمیراتی که ما در طی 30 سال اخیر بدست آورده ایم، بهترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول زمانی می باشد که شما همانند یک روز عادی دیگ ماشین لباسشویی ویرپول را پر می کنید و به محض روشن کردن دستگاه متوجه خرابی، صدای عجیب و غریب می شوید!

ممکن است با دیدن چنین موضوع مهمی اهمیت به خرابی ندهید و براین باور باشید که مشکل به‌صورت خود به خود تعمیر خواهد شد! اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ بدون شک نه تنها مشکل برطرف نخواهد شد، بلکه مشکل گسترش خواهد یافت و بر روی سایر قطعات ماشین لباسشویی ویرپول تاثیر منفی و مخرب خواهد گذاشت.

از این رو توصیه ای که برای شما عزیزان داریم این است که در صورت مشاهده ساده‌ترین خرابی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول کنید تا هم مشکل گسترش پیدا نکند و هم اینکه با جزئی ترین هزینه ممکن مشکل را برطرف کنید. در غیر اینصورت، علیرغم زمانبر بودن تعمیرات دستگاه باید هزینه قابل توجهی را جهت تعویض قطعات سوخته بپردازید.

چرا تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

علیرغم توضیحات جامعی که در این گزارش درخصوص تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول توسط تعمیرکاران آریابهکار به شما عزیزان انجام شد، در ادمه این بخش نیز قصد داریم تا پاسخ سؤال شما را در این زمینه دهیم. اولین عاملی که می توانیم نام ببریم این است که ما در آریابهکار مفتخریم که در طی 30 سال اخیر تمامی خدمات تعمیری که انجام داده ایم، به همراه گارانتی و تخصصی بوده است و همواره سعی کرده ایم با کمترین هزینه تعمیرات، بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه دهیم تا نیازی به تعویض قطعات و یا خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

دومین عاملی که می توانیم آنرا نام ببریم و در این گزارش هم بارها نام برده شد، این است که تمام پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در آریابهکار به‌صورت 0 تا 100 توسط تعمیرکارانی انجام می شود که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه دارند! بدین معنا تعمیرکاران ماشین لباسشویی ویرپول آریابهکار با طراحی تمام مدل های ماشین لباسشویی ویرپول به‌صورت فنی و مهندسی آشنا هستند و این یک نکته مثبت در راستای تعمیر دستگاه شما می باشد چرا که تمام پروسه تعمیر به‌صورت مهندسی و تخصصی صورت خواهد گرفت.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول در مجموعه آریابهکار

سریعترین روش ارتباطی با مجموعه آریابهکار این است که شما عزیزان تعدادی تصویر از جهات مختلف ماشین لباسشویی ویرپول به همراه ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم پشتیبانی و کارشناسان آریابهکار ارسال کنید و توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در ویدیو ضبط شده مشکل دستگاه را به‌صورت دقیق به همراه تمام علائم رخ داده شرح دهید تا کارشناسان ما با جزئیات بیشتری ویدیو را بررسی کنند و راهکار مناسبی را به شما عزیزان شرح دهند.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول در مجموعه آریابهکار

لازم به ذکر است که اگر مشکل دستگاه شما عزیزان جزئی باشد، راهکار مناسبی توسط تعمیرکاران به شما ارائه خواهد شد که بتوانید در خانه بدون نیاز به تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول مشکل را رفع کنید.

همچنین یکی دیگر از روش هایی که می توانید از طریق آن مشکل دستگاه خود را پیگیری کنید و هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین را ثبت نمایید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و با توضیح دقیق و کامل مشکل، درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول خود را در آریابهکار ثبت نمایید تا در اسرع زمان مشکل شما رفع گردد.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

برای برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول و تعمیر رایگان ماشین لباسشویی ویرپول و استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه، باید کارت گارانتی که در روز خرید توسط فروشنده دستگاه به شما داده شده است مراجعه کنید!

چرا که تمام اطلاعات خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول بر روی این کارت نوشته شده است و در صورتی که کارت گارانتی دستگاه اعتبار کافی داشته باشد می توانید از طریق این کارت اقدام به تعمیرات دستگاه خود نمایید.

از این رو اگر کارت گارانتی شما عزیزان اعتبار کافی نداشته باشد، تعمیرات دستگاه پذیرش نخواهد شد؛ اما جای نگرانی نیست چرا که ما در آریابهکار به‌صورت تخصصی و کاملا فنی مشکل دستگاه شما را تعمیر و رفع می کنیم تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره 02145437 با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر انواع مشکلات ماشین لباسشویی ویرپول

انواع مشکلات ماشین لباسشویی شامل مواردی مانند خوب نشستن لباس ها، روشن نشدن، اتصالی برق، باز و بسته نشدن درب، لرزش و سر و صدای زیاد، خرابی انواع قطعات مانند تایمر، بلبرینگ، سه نظام، کاسه نمد و … است.

تعمیر انواع مشکلات ماشین لباسشویی ویرپول

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

1. تخلیه نکردن آب

تخلیه نکردن آب ممکن است به دلیل مسدود شدن لوله های تخلیه رخ دهد. همچنین گیر کردن زباله و هرگونه جسم خارجی در پمپ تخلیه، محل عبود آب را مسدود می کند.

2. ایجاد سر و صدای غیرمعمول و زیاد هنگام کار

این مشکل معمولا به دلیل فرسوده شدن یا شل شدن بخش چرخشی دستگاه رخ می دهد. مسئله ای که باعث صدای ناهنجار می شود می تواند مربوط به بخش های متعددی درون محفظه شستشوی ماشین لباسشویی شما باشد. وقتی ماشین لباسشویی می چرخد، بر روی بلبرینگی حرکت می کند که اجازه می دهد مخزن آزادانه بدون کوچکترین محدودیتی حرکت داشته باشد. اگر این بلبرینگ فرسوده شده باشد، هنگام چرخش مخزن لباس ماشین لباسشویی صدایی بلند و ناهنجار به گوشتان خواهد رسید.

3. نچرخیدن دیگ

هنگامی که درب ماشین لباسشویی باز است سوئیچ درب باعث جلوگیری از چرخش ماشین لباسشویی می شود. اگر سوئیچ درب نتواند به درستی عمل کند دیگ نمی چرخد. کوپلینگ موتور وظیفه انتقال نیروی موتور را در ماشین لباسشویی برعهده دارد. اگر محفظه دستگاه دارای بار اضافی باشد، کوپلینگ موتور در محافظت از موتور و انتقال به درستی عمل نخواهد کرد و دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد. سپس تسمه را حتما بررسی کنید تا مشخص شود که شکسته و یا شل نشده باشد.

فولی به دیگ شست و شو متصل می شود و با کمک تسمه و موتور دیگ را به چرخش درمی آورد. اگر فولی فرسوده شده باشد باعث از کارافتادن تسمه خواهد شد که این امر باعث ممانعت از چرخش موتور می شود.

4. روشن نشدن

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ویرپول به دلایل مختلفی بستگی دارد.

  1. دکمه های روی کنترل پنل را فشار دهید.
  2. اگر بعضی از دکمه ها کار می کنند اما بقیه کار نمی کنند، کنترل و صفحه نمایش دستگاه احتمالا نیاز به تعویض خواهد داشت.
  3. اگر مدار الکتریکی ماشین لباسشویی بیش از حد بارگیری شده باشد، فیوز می پرد و در نتیجه دستگاه روشن نمی شود.
  4. اگر ماشین لباسشویی بیش از حد داغ شود، فیوز حرارتی می سوزد.
  5. اگر فیوز بسوزد، ماشین لباسشویی کار نخواهد کرد.

5. ایجاد لرزش زیاد هنگام کار

  • شوک گیرها لرزش مخزن ماشین لباسشویی را کاهش می دهد.
  • برخی اوقات، وقتی ماشین لباسشویی از جای خود حرکت کرده است، شوک گیرها ممکن است جدا شوند.
  • اگر یک یا تعدادی از شوک گیرها پاره شده باشند، ماشین لباسشویی به لرزش در می آید.
  • همچنین میله های تعلیق به کاهش حرکات مخزن ماشین لباسشویی کمک می کنند.
  • اگر یک یا چند میله تعلیق شکسته شده باشد، ماشین لباسشویی به لرزش و حرکت می افتد.

ایجاد لرزش زیاد هنگام کار

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده از لباسشویی ویرپول

برای داشتن یک ماشین لباسشویی که به بهترین نحو لباس های شما را بشوید و در عین حال از عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، دانستن و رعایت نکات زیر می تواند بسیار مفید باشد.

  1. ماشین لباسشویی را در جایی قرار دهید که به شیر آب، پریز برق و خروجی فاضلاب نزدیک باشد.
  2. هرگز لباسشویی را بیشتر از حد ظرفیت پر نکنید.
  3. برای البسه دارای دکمه فلزی و زیپ، از برنامه شستشوی متفاوت استفاده کنید.
  4. آب اضافه داخل محفظه پس از هر شستشو نیاز به تخلیه دارد.
  5. پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و مانند آن ها، فیلتر ماشین را به خوبی پاک کنید.
  6. هیچ گاه از ترکیب شوینده ها و مواد شیمیایی استفاده نکنید.
  7. از پودر لباسشویی بیش از اندازه استفاده نکنید.

هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول

ماشین‌ های لباسشویی بنا به دلایل متعددی ممکن است به تعمیر یا سرویس نیاز پیدا کنند و برندها و مارک ‌های متفاوتی هم دارند که با قیمت ‌های متنوعی فروخته می ‌شوند. پس قیمتی هم که به ‌عنوان هزینه تعمیر لباسشویی اعلام می ‌شود بسته به این شرایط محاسبه خواهد شد. به طور کل محاسبه هزینه تعمیر لباسشویی کاملا بستگی به نوع مشکل آن دارد.

هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول همانگونه که گفته شد، در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که پس از عیب یابی تخصصی این دستگاه توسط تکنسین های مجرب و متخصص، برآورد و سپس اعلام خواهد شد. از این رو در ادامه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران در آریابهکار را درج کرده ایم.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپولهزینه تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول (تومان)
تعمیر برد ماشین لباسشویی ویرپولعیب یابی دقیق
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ویرپول۲۲۰.۰۰۰ الی ۵۹۳.۰۰۰
تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی ویرپول۳۵۰.۰۰۰ الی ۵۶۶.۰۰۰
تعویض سنسور ماشین لباسشویی ویرپول۴۴۵.۰۰۰ الی ۶۲۳.۰۰۰
تعمیر موتور ماشین لباسشویی ویرپول۶۰۰.۰۰۰ الی ۸۲۵.۰۰۰
تعمیر پنل ماشین لباسشویی ویرپول۵۵۰.۰۰۰ الی ۸۱۶.۰۰۰
تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی ویرپول۴۶۰.۰۰۰ الی ۶۱۴.۰۰۰
تعویض کاسه نمد ماشین لباسشویی ویرپول۶۹۰.۰۰۰ الی ۸۸۹.۰۰۰
تعویض خرطومی ماشین لباسشویی ویرپول۴۰.۰۰۰ الی ۸۱.۰۰۰
تعویض دیگ ماشین لباسشویی ویرپول۹۸۰.۰۰۰ الی ۱.۲۵۵.۰۰۰
تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی ویرپول۴۰۰.۰۰۰ الی ۶۷۰.۰۰۰

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

شرکت آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران

آریابهکار با در دست داشتن تیمی مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع برندهای لباسشویی، آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی ویرپول قدیمی و جدید در سراسر تهران است. از مهم ترین مزایا و خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران

  1. تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده به صورت تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی ویرپول
  2. گارانتی 90 روزه معتبر
  3. تعمیر در محل
  4. استفاده از قطعات اصل شرکتی در صورت نیاز به تعویض
  5. ارائه کد تخفیف دوره ای ویژه مشترکین
  6. ارائه فاکتور رسمی

تیم حرفه ای شرکت آریا بهکار مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری، پس از عیب یابی ماشین لباسشویی ویرپول، خدماتی باکیفیت و صادقانه را در اسرع وقت به شما ارائه دهد زیرا ما معتقدیم رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای کار ما است.

سرویس کامل لباسشویی ویرپول در نمایندگی مرکزی آریابهکار

راهکارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از این راهکارها می توانید طول عمر مفید لباسشویی ویرپول خود را چند برابر کنید و نیازی هم به تعمیرات و یا تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو چگونه می توان طول عمر مفید لباسشویی ویرپول را افزایش داد؟ در پاسخ به این سوال باید به خدمت شما برسانیم که یکی از راهکارهای تضمینی، سرویس دوره ای و کامل لباسشویی ویرپول توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا است تا از این طریق بتوانید هر مشکل جزئی را در همان ابتدا رفع کنید.

با این وجود چگونه سرویس دوره ای لباسشویی ویرپول را انجام دهیم؟ برای سرویس کامل لباسشویی ویرپول باید به اطلاع شما برسانیم ما بصورت تخصصی توسط تعمیرکاران با تجربه و مختص لباسشویی ویرپول انجام می دهیم. لازم به ذکر است که ما برای انجام این پروسه کاملا تخصصی از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا استفاده می کنیم تا بهترین نتیجه را به شما ارائه دهیم.

در سرویس کامل و جامع لباسشویی ویرپول در نمایندگی مرکزی آربابهکار، تمام قطعات این دستگاه بصورت تخصصی توسط تکنسین مورد بررسی قرار می گیرد تا اگر مشکلی رخ داده باشد، بر طرف گردد.

توجه: بازه زمانی مشخصی برای سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ویرپول تعریف نشده است و برای دستیابی به بازه زمانی مشخص باید میزان استفاده و نحوه استفاده خود از ماشین لباسشویی ویرپول را مورد بررسی قرار دهید تا از این طریق به نتیجه مطلوبی برسید.

تعمیر تخصصی موتور لباسشویی ویرپول

موتور ماشین لباسشویی ویرپول یکی از مهم ترین قطعاتی است که بر روی این دستگاه نصب شده و شما می توانید از طریق این قطعه از دستگاهی به نام ماشین لباسشویی ویرپول استفاده کنید! بنابراین اگر موتور بر روی ماشین لباسشویی ویرپول شما نصب نشده باشد، عملا شما دستگاهی به نام ماشین لباسشویی ندارید! از این رو اگر موتور ماشین لباسشویی ویرپول شما خراب شده است، به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید و باید اقدام به عیب یابی تخصصی این قطعه نمایید تا از این طریق مشکل بر طرف شود.

تعمیر تخصصی موتور لباسشویی ویرپول

اما تعمیر موتور ماشین لباسشویی ویرپول در آریابهکار بصورت تخصصی به همراه گارانتی انجام می شود و به همین دلیل با خیالی آسوده می توانید این قطعه گران قیمت را بصورت تخصصی در مجموعه ما تعمیر کنید و دیگر نیازی به تعویض موتور نداشته باشید. برای انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی ویرپول می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

تعمیر برد الکتریکی ماشین لباسشویی ویرپول

ماشین لباسشویی ویرپول یک دستگاه می باشد که متشکل از قطعات مختلفی است و برای آنکه بتواند بصورت منظم و مرتب کار کند، نیاز به یک مدیر و کنترل کننده دارد تا از این طریق تمام قطعات این دستگاه بصورت مدیریت شده عمل کنند و از این طریق به بهترین نتیجه ممکن برسید. از این رو اگر قطعات ماشین لباسشویی ویرپول بصورت مرتب و منظم کار نکنند، آیا البسه شما در این دستگاه شسته خواهد شد؟ بدون شک چنین نتیجه ای حاصل نخواهد شد و باید تعمیرات لازم و کافی صورت گیرد تا این دستگاه بصورت منظم کار کند.

با این وجود قطعه ای که توانایی مدیریت و کنترل سایر قطعات ماشین لباسشویی ویرپول را دارد، برد ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که یک قطعه حساس و بسیار کاربردی است که اگر این قطعه خراب شود، ما پروسه عیب یابی و تعمیر تخصصی برد را به همراه تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف گردد و نیازی به تعویض برد ماشین لباسشویی ویرپول نداشته باشید.

توجه: تعمیر برد ماشین لباسشویی ویرپول در آریابهکار به همراه گارانتی 90 روزه انجام خواهد شد و اگر این قطعه پس از تعمیرات به هر دلیلی با خرابی قبلی روبرو شد، ما آنرا بصورت رایگان برای شما عزیزان تعمیر خواهیم کرد تا بتوانید از این قطعه بصورت اصولی استفاده کنید.

سایر خدمات نمایندگی تعمیرات ویرپول: تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

تعمیر دیگ لباسشویی ویرپول

برای آنکه لباس های شما در ماشین لباسشویی ویرپول شسته شوند، باید آنها را به داخل دیگ ماشین لباسشویی ویرپول بریزید تا از این طریق لباس ها شسته شوند. اما اگر دیگ ماشین لباسشویی ویرپول شما خراب شده باشد و نچرخد، آیا آنها شسته خواهند شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر دیگ ماشین لباسشویی ویرپول شما خراب شده باشد، به هیچ وجه البسه شما در این دستگاه شسته نخواهند شد و عملا دستگاهی به نام ماشین لباسشویی ویرپول ندارید!

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر دیگ ماشین لباسشویی ویرپول را بصورت تخصصی در تعمیرگاه های مجاز و معتبر قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است یکی از دلایل خرابی دیگ ماشین لباسشویی ویرپول، سوختن و خرابی موتور ماشین لباسشویی ویرپول که باید مورد عیب یابی قرار گیرد؛ چرا که اگر موتور ماشین لباسشویی ویرپول خراب شده باشد، مانع به چرخش در آمدن دیگ ماشین لباسشویی ویرپول شما می شود.

تعمیر و تعویض المنت لباسشویی ویرپول

پس از آنکه پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ویرپول به اتمام رسید، باید لباس ها از طریق خشک کن ماشین لباسشویی ویرپول خشک شوند. از این رو اگر پروسه خشک کن ماشین لباسشویی ویرپول شما به خوبی کار نکند، آیا می تواند اقدام به خشک کردن البسه شما کند؟ بدون شک خشک کن ماشین لباسشویی ویرپول شما از کار خواهد افتاد. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که در این مواقع اقدام به عیب یابی و تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی ویرپول نمایید.

یکی از مهم ترین قطعات در بخش خشک کن ماشین لباسشویی ویرپول، المنت است که گرمای لازم و کافی را در این زمینه ایجاد می کند تا از این طریق دستگاه شما بتواند البسه درون دیگ را به خوبی خشک کند. لازم به ذکر است که معمولا المنت در صورت بروز خرابی توسط تعمیرکاران بی تجربه تعویض می شود و این در حالی می باشد که این قطعه در آریابهکار توسط تکنسین های مجموعه ما عیب یابی و تعمیر می شود تا نیازی به تعویض المنت ماشین لباسشویی ویرپول نداشته باشید.

چرا درب ماشین لباسشویی ویرپول باز نمی شود؟

یکی از نادر ترین مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای ماشین لباسشویی ویرپول شما عزیزان رخ دهد، این است که پس از اتمام پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ویرپول، درب این دستگاه باز نشود! بدون شک باز نشدن درب ماشین لباسشویی ویرپول می تواند یکی از مشکلاتی باشد که می تواند به سادگی شما را آزار دهد! بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز این خرابی، سعی نکنید تا با فشار حداکثری درب ماشین لباسشویی ویرپول را باز کنید!

چرا درب ماشین لباسشویی ویرپول باز نمی شود

از مهم ترین دلایل و عوامل در باز نشدن درب ماشین لباسشویی ویرپول می توان به این موارد اشاره نمود:

  • خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ویرپول.
  • خرابی برد ماشین لباسشویی ویرپول.
  • عدم اتمام پروسه شستشوی ماشین لباسشویی ویرپول.

با این وجود اگر با این مشکل روبرو شدید، توصیه می کنیم از طریق شماره تماس مرکزی 02145437 با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و تکنسین تعمیرکار در اسرع زمان به محل شما اعزام گردد.

تعمیر لباسشویی ویرپول به دلیل آبگیری نکردن

اگر بخواهیم پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ویرپول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، باید به اطلاع شما برسانیم که شما باید در ابتدا مخزن ماشین لباسشویی ویرپول را با استفاده از البسه مدنظر پر کنید و سپس جاپودری ماشین لباسشویی ویرپول را نیز پر نمایید. اینک زمان بستن درب ماشین لباسشویی ویرپول رسیده است و باید درب را ببندید و اقدام به انتخاب برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ویرپول کنید و دکمه Start را بفشارید تا پروسه شستشو در این دستگاه آغاز گردد.

از این رو در این مرحله پروسه آبگیری ماشین لباسشویی ویرپول یا همان وارد شدن آب به درون مخزن ماشین لباسشویی ویرپول باید انجام شود تا البسه شما شسته شوند. با این وجود اگر این مرحله انجام نشود، عملا پروسه شستشوی ماشین لباسشویی ویرپول شما انجام نخواهد شد و با مشکلات متعددی روبرو می شوید. در اینصورت باید در اسرع زمان اقدام به خاموش کردن ماشین لباسشویی ویرپول نمایید و این مشکل را بررسی کنید و در نهایت جهت تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول اقدام نمایید.

معمولا این خرابی ناشی از مسدودی شلنگ های پشتی ماشین لباسشویی ویرپول رخ می دهد که باید مورد بررسی قرار گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود.

چرا لباس ها در لباسشویی ویرپول به خوبی شسته نمی شود؟

هر چند ماشین لباسشویی ویرپول شما ده ها قابلیت مختلف در کنار یکدیگر داشته باشد، عملا تنها کاربرد این دستگاه که برای شما مهم و مناسب است، شستن البسه به بهترین شکل ممکن است تا از این طریق نیاز شما بر طرف شود و دیگر نیازی به شستن مجدد البسه نداشته باشید. با این وجود اگر ماشین لباسشویی ویرپول شما توانایی لازم برای شستن البسه به خوبی نداشته باشد، مطمئنا نشان دهنده یک مشکل اساسی در این دستگاه است که باید مورد عیب یابی قرار گیرد و در اسرع زمان تعمیر شود.

اما رایج ترین علت به خوبی نشستن البسه در ماشین لباسشویی ویرپول، ریختن بیش از حد مواد شوینده و همچنین استفاده از مواد شوینده نامرغوب می باشد که اگر مشکل از این بابت باشد، خیلی ساده قابل بر طرف شده است و نیازی به تعمیرات نخواهید داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم 2 عامل مذکور را مورد بررسی قرار دهید تا از این طریق این مشکل بر طرف شود.

تعمیرات مشکل آب ریزی ماشین لباسشویی ویرپول

آبریزی ماشین لباسشویی ویرپول یکی دیگر از مشکلاتی می باشد که می تواند تبدیل به یک مشکل خطرناک نیز در خانه شما عزیزان شود و به سلامت خانواده شما آسیب وارد نماید. از این رو توصیه ای که ما برای شما داریم این است که اگر با مشکل آبریزی ماشین لباسشویی ویرپول روبرو شدید، در اسرع زمان اقدام به خاموش کردن ماشین لباسشویی ویرپول کنید و پس از گذشت 30 دقیقه با استفاده از یک دستمال مناسب اقدام به خشک کردن آب زیرین ماشین لباسشویی ویرپول نمایید.

با این وجود رایج ترین علتی که می تواند منجر به آبریزی ماشین لباسشویی ویرپول شما عزیزان شود، مسدودی فیلتر، مسدودی شلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ویرپول و… می باشد که باید مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا از این طریق مشکل بر طرف گردد. تمامی موارد گفته شده در سیکل تعمیر لباسشویی ویرپول توسط تعمیرکار باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشکل آبریزی کردن دستگاه به صورت دقیق مشخص گردد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول به دلیل وجود مشکل تخلیه نشدن آب

زمانیکه پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ویرپول بصورت کامل انجام می شود، باید آب موجود در این دستگاه به سمت فاضلاب تخلیه شود تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد و نیازی به شستشوی مجدد البسه خود نداشته باشید.

تعمیرات لباسشویی ویرپول به دلیل وجود مشکل تخلیه نشدن آب

از این رو اگر آب کثیف پس از شستشوی البسه تخلیه نشود، می تواند منجر به خرابی های متعددی شود که یکی از این خرابی ها، نشتی آب از ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که می تواند برای شما عزیزان مشکل ساز شود.

از این رو عامل اصلی تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ویرپول چیست؟ علت اصلی این خرابی، خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که باید مورد عیب یابی قرار گیرد.

چرا بدنه ماشین لباسشویی ویرپول برق دارد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی ویرپول با آن روبرو شوید، این است که با لمس بدنه ماشین لباسشویی ویرپول متوجه برق در بدنه این دستگاه خواهید شد! اما چرا بدنه ماشین لباسشویی ویرپول برق دارد؟ رایج ترین علت این خرابی، اتصالی قطعات داخلی است که باید مورد عیب یابی تخصصی توسط تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول قرار گیرد و از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف گردد. از این رو توصیه می کنیم این مشکل را جدی بگیرید.

اما اگر این مشکل مورد عیب یابی تخصصی قرار نگیرد، مطمئن باشید که می تواند تبدیل به یک مشکل اصلی شود و مشکلات متعددی را برای شما ایجاد کند. از این رو تکنسین های باتجربه و متخصص آریابهکار آماده عیب یابی و خدمات تخصصی به شما عزیزان هستند تا مشکل شما را از این طریق بر طرف کنند. با این وجود توصیه می کنیم در صورت بروز این خرابی، از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

سایر خدمات نمایندگی تعمیرات ویرپول: تعمیر یخچال ویرپول

علت از کار افتادن ماشین لباسشویی ویرپول

ممکن است یک روز عادی به سراغ ماشین لباسشویی ویرپول بیایید و با فشردن دکمه Power ماشین لباسشویی ویرپول متوجه این خواهید شد که دستگاه شما روشن نمی شود و با بررسی های لازم مانند اتصال دقیق و صحیح آن به جریان برق، باز هم نمی توانید این مشکل را تعمیر کنید. با این وجود این مشکل طبیعتا نشان دهنده یک خرابی در ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که باید مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد و از این طریق مشکل شما بر طرف شود.

اما علت اصلی از کار افتادن ماشین لباسشویی ویرپول چیست؟ از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به نوسان برق، اتصالی قطعات داخلی، سوختن برد و… اشاره نمود که تمام این موارد در ابتدا پیش از هر گونه تعمیرات باید توسط تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول مورد عیب یابی دقیق قرار گیرند.

خدمات پس از فروش تعمیرات لباسشویی ویرپول

در صورتی که شما ماشین لباسشویی ویرپول را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه کنید، کارت گارانتی معتبری به شما ارائه خواهد گردید که این کارت گارانتی نشان دهنده واردات قانونی ماشین لباسشویی ویرپول است و اگر هم با خرابی این دستگاه روبرو شدید، می توانید با استفاده از کارت گارانتی این دستگاه را بصورت رایگان مورد عیب یابی و تعمیرات قرار دهید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید. با این وجود خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ویرپول پس از خرید این دستگاه به شما ارائه خواهد گردید.

خدمات پس از فروش تعمیرات لباسشویی ویرپول

از این رو اگر به هر دلیلی با خرابی ماشین لباسشویی ویرپول روبرو شدید، می توانید با استفاده از این خدمات، بصورت کاملا رایگان پروسه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول را انجام دهید.

چطور یک نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی ویرپول Whirlpool پیدا کنیم؟

برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول می توانید از طریق مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول اقدام نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما مورد عیب یابی قرار گیرد و سپس تعمیرات لازم و کافی بر روی دستگاه اعمال گردد تا بتوانید از این طریق همانند روز اول از ماشین لباسشویی ویرپول خود استفاده کنید.

مهمترین اقدامات در جلوگیری از تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

اگر مایل هستید تا از ماشین لباسشویی ویرپول برای چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنید، باید یکسری عادات را در خود ایجاد نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن نحوه استفاده از این دستگاه را یاد بگیرید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما برای یادگیری این نکات، به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ویرپول خود مراجعه کنید تا با نحوه استفاده اصولی از این دستگاه آشنا شوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از ماشین لباسشویی ویرپول خود استفاده نمایید!

با این وجود در این دفترچه تمام نکات ممکن برای افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی ویرپول نوشته شده اند که اگر کمی وقت بگذارید، با آن آشنا خواهید شد.

همچنین توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در بازه های زمانی مختلف اقدام سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ویرپول توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید.

تعمیر لباسشویی ویرپول توسط تعمیرکار آریابهکار چقدر زمان می برد؟

بازه زمانی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول توسط تعمیرکار آریابهکار پیش از آنکه تعمیرات صورت گیرد، به شما اعلام خواهد شد و برای اعلام این بازه زمانی نیز تکنسین تعمیرکار عیب یابی لازم را انجام خواهد داد. از این رو تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول به دلیل خرابی های گسترده می تواند بازه زمانی بیشتری طول بکشد و اما اگر خرابی این دستگاه جزئی باشد، در بازه زمانی کمتری صورت می گیرد تا از این طریق مشکل ماشین لباسشویی ویرپول شما عزیزان بر طرف شود.

تعمیرکار لباسشویی ویرپول

از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول می توان به این موارد اشاره نمود:

  • عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول.
  • تجربه تعمیر مدل های مختلف ماشین لباسشویی ویرپول.
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول.
  • تعمیر قطعات معیوب بجای تعویض آنها.
  • ارائه تضمین بابت تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول.

تعمیرکار لباسشویی ویرپول

در صورتی که تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول شما این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشد، می تواند مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا از این طریق بتوانید مشکل ماشین لباسشویی ویرپول خود را بر طرف کنید و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی ویرپول

در صورتی که با مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی ویرپول روبرو شده اید و با انجام ترفندهای مختلفی موفق به تعمیر این خرابی نشده اید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و مشکل را بر طرف کنید.

چرا داخل دیگ لباسشویی ویرپول بوی بدی می دهد؟

رایج ترین علت بوی بد ماشین لباسشویی ویرپول این است که شما پس از اتمام شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ویرپول، فورا درب این دستگاه را می بندید و اجازه نمی دهید بخار درون این دستگاه تخلیه شود! با این وجود توصیه می کنیم درب ماشین لباسشویی ویرپول را برای مدت طولانی باز نگه دارید و اگر مشکل بر طرف نشد، فیلتر ماشین لباسشویی ویرپول را تخلیه کنید.

همچنین بخوانید: نمایندگی لباسشویی سامسونگ

جدول ارور ها و کدخطا های لباسشویی ویرپول

در صورت استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی ویرپول ممکن است در طول زمان با خرابی های مختلفی در این دستگاه روبرو شوید! اما این خرابی ها در ماشین لباسشویی ویرپول نسل قدیم صرفا باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار می گرفت تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود و اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی ساخت ماشین لباسشویی ویرپول شاهد این هستیم که دستگاه به تنهایی می تواند اقدام به تشخیص خرابی رخ داده نماید و این خرابی را در قالب کد خطا به شما نمایش خواهد داد.

اما این در حالی می باشد که کد خطا و ارور هر نوع ماشین لباسشویی یکسان نیست و برای اطلاع از علت خرابی ماشین لباسشویی ویرپول باید به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید تا از این طریق اطلاعات لازم و کافی را دریافت نمایید و سپس اقدام به تعمیر ارور ماشین لباسشویی ویرپول کنید. با این وجود اگر با ارور ماشین لباسشویی ویرپول روبرو شده اید، بهترین و اصلی ترین منبعی که می توانید به آن مراجعه کنید، دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که در این دفترچه تمام نکات بصورت کامل نوشته شده اند.

اما اگر ارور ماشین لباسشویی ویرپول یک ارور فنی و تخصصی است، تنها توصیه ای که برای شما داریم این است که اقدام به عیب یابی و تعمیر ارور توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود. با این وجود در ادامه برخی از کدهای خطای ماشین لباسشویی ویرپول را نام برده ایم که عبارتند از:

اروهای ماشین لباسشویی ویرپولعلت ارور ماشین لباسشویی ویرپول
ارور F01نشان دهنده خرابی سنسورهای تشخیص دهنده آب در ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد.
ارور F02نشان دهنده خرابی آکو استاپ ماشین لباسشویی ویرپول است.
ارور F03نشان دهنده قرار گرفتن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ویرپول در مدار برای مدت طولانی است.
ارور F04قرار گرفتن المنت ماشین لباسشویی ویرپول در مدار برای مدت طولانی است.
ارور FO5خرابی سنسور حرارتی ماشین لباسشویی ویرپول وجود دارد که باید مورد عیب یابی قرار گیرد.
ارور FO6سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی ویرپول کم و زیاد شده است و باید مورد بررسی قراار گیرد.
ارور FO7نشان دهنده خرابی در کنترل موتور ماشین لباسشویی ویرپول است.
ارور FO8قطع شدن مدار المنت ماشین لباسشویی ویرپول رخ دداده است.
ارور FO9کم بودن ولتاژ برق شهری ماشین لباسشویی ویرپول.

تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران به علت خرابی قطعات داخلی ماشین

در صورتی که قطعات داخلی ماشین لباسشویی ویرپول شما آسیب دیده است و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، 2 راهکار پیش روی شماست که راهکار اول تعویض قطعات آسیب دیده است که بدون شک برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت و راهکار دوم نیز تعمیر قطعا آسیب دیده ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که این پروسه می تواند توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار به بهترین شکل ممکن و بدون هر گونه محدودیتی صورت گیرد.

از این رو ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول به شما عزیزان هستیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که برای تعمیر قطعات ماشین لباسشویی ویرپول به مراکز مجاز مراجعه کنید تا نیازی به تعویض این قطعات نداشته باشید.

استفاده غلط از لباسشویی ویرپول چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

طبیعتا استفاده اشتباه و نادرست از ماشین لباسشویی ویرپول می تواند مشکلات گسترده ای در این دستگاه ایجاد کند. اما رایج ترین و اصلی ترین مشکلی که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و اشتباه در ماشین لباسشویی ویرپول رخ دهد، از کار افتادن ماشین لباسشویی ویرپول می باشد که این خرابی می تواند تا چندین سال همراه دستگاه شما باقی بماند و مشکلات گسترده ای ایجاد کند. از این رو توصیه ایی که برای شما داریم این است که حتما ماشین لباسشویی ویرپول را بصورت اصولی استفاده کنید تا مشکلی برای آن رخ ندهد.

برای آموزش استفاده اصولی و صحیح از ماشین لباسشویی ویرپول تنها توصیه ای که برای شما داریم این است که اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه کنید تا بتوانید با نحوه استفاده صحیح از این دستگاه آشنا شوید.

علت اجرا نشدن برنامه های لباسشویی ویرپول چیست؟

چرا برنامه های ماشین لباسشویی ویرپول اجرا نمی شوند؟ این یک مشکل عادی در ماشین لباسشویی ویرپول نیست و نشان دهنده خرابی برد، موتور، اتصالی قطعات داخلی ماشین لباسشویی ویرپول و… است که در این مواقع تنها یک راهکار دارید و آن هم عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول توسط تکنسین متخصص است تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

نوسانات برق چه تاثبرات و خسارت هایی در لباسشویی ویرپول ایجاد می کند؟

نوسان برق امروزه یکی از مشکلاتی می باشد که در سطح شهرهای بزرگ وجود دارد و شاید در طول روز متوجه این خرابی شوید و یا حتی شاید متوجه نشوید! اما این نوسان برق هر چند جزئی باشد می تواند منجر به خرابی و اختلال گسترده در تمام لوازم برقی در خانه شما و علی الخصوص ماشین لباسشویی ویرپول شود! از این رو نوسان برق می تواند در طول زمان منجر به خرابی گسترده و از کار افتادن ماشین لباسشویی ویرپول شما عزیزان شود و نتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

برای جلوگیری از این خرابی نیز توصیه می کنیم از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

همچنین بخوایند: تعمیر لباسشویی ال جی

تجمع رسوبات و آلودگی در ماشین لباسشویی ویرپول چه مشکلاتی ایجاد می نماید؟

اصلی ترین مشکلی که ممکن است به دلیل تجمع رسوبات در این دستگاه ایجاد شود، این است که با باز کردن درب ماشین لباسشویی ویرپول متوجه این خواهید شد که بوی بد و نامطبوعی از این دستگاه به بیرون منتشر می شود و به همین دلیل حتی شاید دیگر درب ماشین لباسشویی ویرپول را نیز باز نکنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که بصورت دوره ای اقدام به از بین بردن این رسوبات از طریق استفاده از پودرهای مخصوص نمایید تا این بوی بد از بین برود.

چرا لباسشویی ویرپول بیش از حد می لرزد؟

لرزش ماشین لباسشویی ویرپول یک مشکل غیر عادی است و اینگونه نیست که این دستگاه به هر دلیل ساده ای بخواهد بلرزد! با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز مشکلی برای ماشین لباسشویی ویرپول حتما با استفاده از تراز سنج اقدام به تراز بودن و نبودن ماشین لباسشویی ویرپول نسبت به سطح زیرین آن نمایید. اگر دستگاه نسبت به سطح زیرین خود تراز بود، نشان دهنده خرابی کمک فنرهای ماشین لباسشویی ویرپول می باشد و اما اگر تراز نبود، باید با استفاده از پایه های این دستگاه اقدام به تراز کردن ماشین لباسشویی ویرپول نمایید.

چرا لباسشویی ویرپول در حین کار کف از درب آن خارج می شود؟

اگر به میزان قابل توجهی اقدام به استفاده و ریختن مواد شوینده در ماشین لباسشویی ویرپول نمایید، مطمئن باشید که هم البسه در این دستگاه به خوبی شسته نخواهند شد و هم اینکه ممکن است در حین کار کف از درب ماشین لباسشویی ویرپول خارج شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از ریختن بیش از حد مواد شوینده در ماشین لباسشویی ویرپول خودداری کنید و اجازه ندهید چنین خرابی در ماشین لباسشویی ویرپول رخ دهد. با این وجود اگر چنین خرابی دیدید، برنامه شستشو را متوقف کنید!

علت عمل نکردن قفل درب ماشین لباسشویی ویرپول چیست؟

در اولین گام توصیه ایی که برای شما داریم این است که بررسی کنید در میان درب دستگاه چیزی وجود دارد که مانع بسته شدن درب ماشین لباسشویی ویرپول شده است؟! اگر چیزی وجود نداشت، به احتمال زیاد میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ویرپول آسیب دیده است و باید اقدام به تعمیر و تعویض این قطعه کلیدی در ماشین لباسشویی ویرپول نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما شناسایی و سپس رفع شود. اما اگر این مشکل بر طرف نشود، به هیچ وجه دستگاه شما روشن نخواهد شد!

لازم به ذکر است که اگر برد ماشین لباسشویی ویرپول نیز دچار خرابی شده باشد، با این مشکل مواجهه خواهید شد که در این مواقع باید مشکل از طریق کارشناسان مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد.

برای تعمیر لباسشویی ویرپول در تهران می توان به نمایندگی آریابهکار اعتماد کرد؟

برای تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران اگر مایل هستید تا این پروسه را به تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار بسپارید، باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر این دستگاه پیچیده و تخصصی است تا از این طریق بتوانید به بهترین شکل ممکن این پروسه را انجام دهید. از این رو شما می توانید پروسه تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی مرکزی آریابهکار بسپارید تا مشکل بصورت تخصصی رفع شود و مشکل شما یکبار برای همیشه بر طرف شود.

چه مشکلاتی در شلنگ تخلیه لباسشویی ویرپول می تواند ایجاد شود؟

ممکن است شلنگ ماشین لباسشویی ویرپول به دلیل عدم نگهداری اصولی به مرور زمان دچار خرابی گسترده ای شود و کارایی خود را از دست بدهد و با استفاده از این دستگاه، آب موجود در شلنگ تخلیه بر روی زمین و کف ماشین لباسشویی ویرپول ریخته شود و مشکلات این چنینی برای دستگاه شما رخ دهد. تنها راهکاری که در این مواقع داریم این است که حتما اجازه دهید تا مشکل ماشین لباسشویی ویرپول توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

تعویض شیربرقی ماشین لباسشویی ویرپول

اگر شیر برقی ماشین لباسشویی ویرپول شما آسیب دیده است، عملا امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت و باید با استفاده از تکنسین متخصص اقدام به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول نمایید. اما شیر برقی ماشین لباسشویی ویرپول قابل تعمیر است؟ در صورتی که مشکل این قطعه یک مشکل سطحی باشد، بله قابل تعمیر می باشد. اما اگر مشکل شیر برقی ماشین لباسشویی ویرپول شما سطحی نباشد، باید اقدام به تعویض این قطعه در ماشین لباسشویی ویرپول نمایید تا مشکل رفع شود.

همچنین بخوانید: تعمیر لباسشویی بکو

نصب ماشین لباسشویی ویرپول در تهران

در صورتی که نیاز به نصب ماشین لباسشویی ویرپول در تهران دارید و توانایی و تجربه کافی در این زمینه را ندارید، توصیه ای که برای شما داریم این است که با استفاده از شماره مرکزی 02145437 با نمایندگی ماشین لباسشویی ویرپول در تهران تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین به محل شما صورت گیرد. لازم به ذکر است که تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی ویرپول در اسرع زمان به محل شما اعزام خواهند شد.

تعمیر هیدروستات لباسشویی ویرپول

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و اشتباه در ماشین لباسشویی ویرپول شما عزیزان رخ دهد این است که هیدروستات ماشین لباسشویی ویرپول آسیب ببیند و کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود تعمیر و تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ویرپول بستگی به عیب یابی تخصصی تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول دارد که باید در ابتدا عیب یابی تخصصی لازم و کافی در این زمینه صورت گیرد و مشکل رفع شود.

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ویرپول

1) ماشین لباسشویی ویرپول من آبگیری نمی کند، چه باید بکنم؟

گام اول در این خصوص این است که مطمئن شوید که شیر آب ورودی به ماشین باز است. اگر شیر آب باز باشد، ممکن است فیلتر ورودی آب دستگاه مسدود شده باشد پس فیلتر ورودی آب به لباسشویی ویرپول را بررسی نمایید و در صورت کیپ بودن منافذ، آن را تمیز کنید. یکی دیگر از موارد مهم در آبگیری نکردن دستگاه، سوراخ بودن شلنگ آب ورودی می باشد. اگر شلنگ ورودی آب سوراخ شده است و یا تحت هر عنوانی جریان آب ورودی را مسدود می کند، باید آن را تعویض نمایید.

2) لباسشویی ویرپول من تخلیه نمی کند، چه اقدامی باید انجام دهم؟

مطمئن شدن از باز بودن شیر تخلیه آب اولین مرحله ای می باشد که باید آن را چک نمایید. اگر شیر تخلیه ان لباسشویی ویرپول باز است، ممکن است فیلتر تخلیه دستگاه مسدود شده باشد پس فیلتر تخلیه دقیق بررسی کنید و در صورت وجود موانع بر سر راه آن فیلتر را به خوبی را تمیز کنید. مسدود بودن شلنگ تخلیه خود به عنوان یکی از مهمترین موارد در عدم تخلیه آب ماشین شناخته می شود. اگر شلنگ تخلیه مسدود شده باشد یا که هر مورد دیگری در آن وجود داشته باشد، باید آن را تمیز کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر نمایید..

3) چرا لباسشویی ویرپول لباس ها به خوبی نمی شوید و تمیز نمی کند؟

در مرحله اول و قبل از هر اقدامی از کیفیت و توان شوینده خود در تمیز کردن لباسها مطمئن شوید. شاید مشکل شما با تعویض شوینده به صورت کامل برطرف شود. اگر از شوینده مناسب با کیفیت شستشوی ایده آل استفاده می کنید، ممکن است لباس ها بیش از حد یا کمتر از حد در داخل ماشین قرار گرفته باشند. در حد و اندازه مناسب لباس را در داخل دیگ لباسشویی ویرپول قرار دهید و تنظیمات چرخه مناسب استفاده کنید تا امکان شستشو با قدرت بالا به میزان زیادی افزایش یابد. از مسدود نبودن فیلتر ها هم اطمینان حاصل نمایید چرا که اگر تخلیه به درستی صورت نگیرد، تمامی ضایعات در داخل دیگ باقی خواهد ماند و مجدد بر روی لباسها قرار می گیرد. در صورت مسدود بودن فیلتر آن را تمیز نمایید.

4) چرا ماشین لباسشویی ویرپول دچار نشتی می شود؟

در خصوص نشتی لباسشویی ویرپول دلایل و موارد مختلفی وجود دارد که برای ریشه یابی دقیق، باید هریک از آنها مورد بررسی قرار گیرد. ممکن است شیر آب ورودی یا شیر آب تخلیه دستگاه دچار مشکل شده باشد و نشتی از آن قسمت باشد. ممکن است شیلنگ های تخلیه یا ورودی آب نشتی داشته باشد که این موارد هم باید مورد بررسی قرار گیرند. در برخی موارد، ممکن است درام ماشین لباسشویی نیز نشتی داشته باشد.

5) چگونه می توانم ماشین لباسشویی ویرپول خود را تمیز نگه دارم تا دچار مشکل نشود؟

برای تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی ویرپول خود و جلوگیری از نیاز به تعمیرات، باید موارد زیر را انجام دهید: 1) پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی ویرپول، آن را با یک پارچه مرطوب تمیز نمایید. 2) به صورت دوره ای (ترجیحا هر ماه) فیلتر آب ورودی را چک نمایید و در صورت کثیف بودن آن را تمیز نمایید. 3) به صورت دوره ای (ترجیحا هر سه ماه یکبار) فیلتر تخلیه دستگاه را تمیز نمایید. 4) هر چند وقت یکبار (ترجیحا هر شش ماه یا هر سال) ماشین لباسشویی ویرپول خود را با یک چرخه شستشوی خالص تمیز نمایید. 5) سرویس های دوره ای و چکاب گیری از لباسشویی ویرپول فراموش نشود.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 9 Comments

  1. سلام لباسشویی من لباسامو برعکس کثیف کرده! داخلش رو هم چک کردم چیزی نبود.
    همه لباسام پرز میگیره!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی دلیل این مشکل ماشین لباسشویی شما این است که فیلتر آن کثیف شده و با پرز و نخ پر شده است. پس نیاز دارد تا تمیز یا تعویض شود.
      در صورتی مه مشکل دستگاه شما با با بر طرف کردن این مشکل حل نشد میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  2. من از لباسشویی ویرپول استفاده می کنم واسه خونه و جدیدا یسری مشکلات توی ماشین می بینم. خواستم قبل از اینکه به تعمیرکار بگم خودم یه بررسی ازش داشته باشم. چطوری می تونم خودم مشکلشو عیب یابی کنم؟

    1. با سلام. اگر ماشین لباسشویی ویرپول شما مشکلی دارد و قصد دارید در منزل عیب یابی دستگاه را انجام دهید سعی نمایید تا حد امکان به توصیه های گفته شده توجه نمایید و از اقدامات غیر تخصصی جلوگیری نمایید.
      برای آگاهی کامل از بخش های مختلف دستگاه پیشنهاد می شود از دفترچه راهنما استفاده نمایید تا یک آشنایی کلی با آنها داشته باشید. تمرکز خود را بر روی بخشی قرار دهید که امکان اختلال را در آن بخش می بینید. اطلاعات کامل را از دفترچه در مورد آن بخش بررسی کنید. اگر مشکلی پیدا نکردید، سعی کنید مشکل را با عیب یابی ساده شناسایی کنید، باز هم توصیه می کنیم از ورود به بخش های تخصصی بشدت خودداری نمایید چرا که هزینه های تعمیرات شما را به شدت افزایش می دهد. به عنوان مثال، اگر ماشین لباسشویی شما آبگیری نمی کند، ابتدا بررسی کنید که آیا شیر آب آب ورودی باز است یا خیر.
      در صورتی که نتوانستید منشا اختلال را پیدا کنید و آن را برطرف نمایید، با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین بازه زمانی تعمیرکاران لباسشویی ویرپول در منزل شما حاضر شوند و در کم ترین زمان و با پایین ترین هزینه آن را برای شما برطرف نمایند. به خاطر داشته باشید که هزینه عیب یابی در مجموعه آریابهکار کاملا رایگان می باشد.

  3. با سلام. بسیار ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار کاربران قرار میدن. من مشکل لرزش در لباسشویی ویرپول دارم و بخش علت لرزش لباسشویی رو که گذاشتین خوندم و همونو انجام دادم اما مشکل همچنان پابرجاس. ممنون میشم به صورت اختصاصی منو راهنمایی کنید که بدونم مشکل از کجاس.

    1. با سلام. کاربر گرامی خوشحالیم که مطالب ما مورد رضایت شما بوده است. در خصوص لرزش لباسشویی ویرپول باید بدانید که دلایل مختلفی می تواند موجب ایجاد لرزش در ماشین شما شود که مهمترین و اصلی ترین دلایل آن: تراز نبودن لباسشویی، قرار دادن حجم زیادی از لباس ها در داخل دیگ که موجب یارگیری نامناسب می شود، خراب بودن کمک فنرهای ماشین لباسشویی ویرپول، خراب بودن بلبرینگ ‌ها ماشین و وجود مشکل در موتور دستگاه می باشد.
      برای عیب یابی دقیق ماشین خود می توانید از خدمات رایگان آریابهکار استفاده نمایید تا منشا دقیق مشکل را به شما گزارش دهند. به خاطر داشته باشید که خدمات عیب یابی مجموعه آریابهکار کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. جهت هماهنگی با ما در ارتباط باشید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل خاموش شدن ماشین لباسشویی ویرپول در حین کار ممکن است به دلایل متفاوتی اتفاق بیوفتد. برای مثال اتصالات این دستگاه ممکن است آسیب دیده باشند و برق دستگاه اتصالی داشته باشد. دلیل دیگر این است که برد دستگاه ممکن است دچار آسیب شده باشد و به خوبی قادر به فرمان دادن به دستگاه نباشد و یا ممکن است سایر قطعات دستگاه مانند موتور، ترموستات، سیم ها و اتصالات داخلی دستگاه و … به مشکل خورده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214