skip to Main Content

نحوه تعمیر و تعویض دسته اتو پرس بایترون، رادکس، بکو و… یکی از سوالاتی می‌باشد که ممکن است پس از گذشت چند سال استفاده از اتو پرس برای شما ایجاد شود؛ چرا که دسته اتو پرس یک قطعه با استقامت نسبی از جنس پلاستیک می‌باشد که می‌تواند در طول زمان با خرابی‌هایی روبرو شود. اما زمانیکه دسته اتو پرس به هر دلیلی خراب می‌شود، عملکرد کلی دستگاه ما مختل خواهد شد و نمی‌توانید دیگر از این دستگاه استفاده کنید.

با این وجود در ادامه این بخش از آریابهکار قصد داریم تا شما را با تمام جوانب تعمیر و تعویض دسته اتو پرس آشنا سازیم تا در صورت بروز هر گونه خرابی برای این قطعه، خیلی ساده بتوانید آنرا ریشه یابی و یا حتی رفع کنید. همراه ما باشید.

دسته اتو پرس چیست؟

اتو پرس دارای دو کفی (کفی بالا و کفی پایین) می‌باشد که کفی بالا متحرک و کفی پایین ثابت است. اما از آنجاییکه کفی بالایی اتو پرس حامل قطعات دستگاه می‌باشد، سنگین تر از کفی پایین می‌باشد و به تنهایی نمی‌توانید آنرا در حالت روشن بودن اتو پرس، بلند کنید؛ چرا که هم داغ است و هم سنگین! با این وجود تمام دستگاه‌های اتو پرس مجهز به دسته و دستگیره هستند تا به سادگی تمام بتوانید کفی بالایی اتو پرس را بدون هر گونه سختی بلند کنید و بالعکس.

از این رو دسته اتو پرس یک قطعه کاملا کمکی تعبیه شده در تمامی دستگاه‌های اتو پرس می‌باشد که وظیفه اصلی آن بلند کردن کفی بالا و همچنین پایین آوردن آن می‌باشد. در ادامه با جوانب بیشتری از دسته اتو پرس آشنا خواهید شد.

نحوه تعویض دسته اتو پرس

چگونه از دسته اتو پرس استفاده کنیم؟

اگر به تازگی اتو پرس را خریداری کرده اید و نمی‌دانید چگونه از دسته آن استفاده کنید، در ادامه به‌صورت مرحله به مرحله توضیح داده ایم:

  1. بر روی بدنه اتو پرس یک کلید طراحی شده که یک عکس قفل بسته شده و یک قفل باز شده بر روی آن درج شده است.
  2. اگر کلید به سمت قفل بسته شده است، آنرا به سمت قفل باز شده بچرخانید.
  3. اینک قفل دسته اتو پرس باز شده است و اجازه باز کردن کفی بالا را دارید.
  4. هم اکنون باید کف دست راست خود را بر روی دستگاه قرار دهید و با دست چپ خود، دستگیره را به‌صورت عمودی بالا بیاورید.
  5. همچنین برای پایین آوردن کفی بالایی هم به آرامی دستگیره را به سمت پایین منتقل کنید.
  6. پس از اتمام استفاده خود از اتو پرس، دکمه را به سمت قفل بسته شده، بچرخانید.

توجه: در اتو پرس‌های نسل جدید، دکمه قفل وجود دارد و اگر اتو پرس شما دکمه قفل ندارد، جای نگرانی نیست و از مرحله 4 ادامه دهید.

بخوانید: نمایندگی تعمیرات اتو پرس در تهران

علت شکستن دسته اتو پرس

رایج ترین مشکلی که به مرور زمان ممکن است برای دسته اتو پرس شما رخ دهد، شکسته شدن آن تحت شرایط مختلف می‌باشد که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، طبیعتا نمی‌توانید همانند سابق از اتو پرس استفاده کنید و با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد! با این وجود ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا دسته اتو پرس دچار شکستگی و خرابی می‌شود؟ در ادامه قصد داریم تا شما را با این مشکل به‌صورت عمیق‌تر آشنا سازیم:

1. استفاده نادرست از اتو پرس

اولین عاملی که می‌تواند منجر به شکستن دسته اتو پرس و سایر مسائل گسترده شود، استفاده نادرست و اشتباه از اتو پرس می‌باشد چرا که معمولا ما عادت داریم دفترچه راهنمای موجود در بسته بندی را مطالعه نکنیم و به محض باز کردن بسته بندی دستگاه، آنرا به سطل زباله منتقل کنیم! طبیعتا نتیجه این تصمیم قطعا می‌تواند خرابی‌های زیادی باشد که به مرور زمان نیز می‌تواند منجر به شکستن دسته اتو پرس شود.

آسیب دیدن دسته اتوپرس بکو
تعویض دسته اتوپرس بکو

2. آویزان کردن اجسام سنگین

ساختار، شکل و مواد اولیه‌ای که برای ساخت دسته اتو پرس به کار رفته است، از مقاومت نسبی و قابل توجهی برخوردار هستند که این مقاومت نسبی به معنای تحمل وزنه‌های سنگین آویزان شده بر روی دسته نیست! اما معمولا ممکن است از دسته اتو پرس به عنوان یک آویز استفاده کنیم که به مرور زمان این مقاومت نسبی از بین خواهد رفت و به‌صورت ناگهانی متوجه شکسته شدن دسته اتو پرس خواهید شد.

با این وجود توصیه‌ای که برای شما عزیزان داریم این است که به هیچ وجه وسیله‌ای را به دسته اتو پرس آویزان نکنید تا خرابی بخصوصی ایجاد نشود و نیازی به تعویض دسته اتو پرس هم نداشته باشید.

بخوانید: خرید کوپلینگ مایکروفر و سولاردام

3. افتادن اتو پرس بر روی زمین

اتو پرس‌ها برای استفاده بهتر و بهینه تر دارای یک پایه فلزی هستند که این پایه فلزی استقامت بالایی دارد و می‌تواند دستگاه شما را در ارتفاع و بدون اینکه هر گونه خرابی برای آن رخ دهد، به مدت طولانی نگه دارد. اما یکسری بایدها و نبایدهایی در این خصوص وجود دارند که باید آنها را رعایت نمایید! برای مثال موقعیت اتو پرس باید به گونه‌ای باشد که کودکان به آن دسترسی نداشته باشند.

با این وجود اگر اتو پرس در جایگاه مناسبی قرار نداشته باشد، می‌تواند خطر آفرین شود. به همین دلیل توصیه‌ای که برای شما داریم این است که اتو پرس را در اتاقی قرار دهید که در آن عبور و مرور کم می‌باشد. همچنین راهکاری که می‌توانیم برای شما عزیزان مطرح کنیم، صرفا تعویض دسته اتو پرس می‌باشد.

4. اتمام طول عمر مفید دسته

تمامی ابزارها و قطعاتی که از آنها در طول روز استفاده می‌کنیم، دارای طول عمر مفید هستند و ما نمی‌توانیم از آنها برای مدت چندین سال بدون هر گونه خرابی استفاده کنیم؛ چرا که یک شاخصه مهمی در این میان به نام طول عمر وجود دارد! برای مثال طول عمر یک اتو پرس با استفاده هفتگی یکبار آن هم با رعایت تمام نکات جانبی، حدودا بین 8 الی 12 سال می‌باشد و این در حالی می‌باشد که شاید پس از گذشت چند سال دیگر بدون بروز هر گونه خرابی تصمیم به تعویض اتو پرس نمایید.

مشکل خرابی دسته اتو پرس

با این وجود یکی از دلایل شکستن دسته اتو پرس، اتمام طول عمر مفید آن می‌باشد که تنها راهکار شما تعویض دسته اتو پرس می‌باشد.

بخوانید: نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ غرب تهران

چگونه دسته اتو پرس را تعمیر کنیم؟

ابتدایی‌ترین راهکاری که ممکن است پس از خراب شدن و شکستن دسته اتو پرس به ذهن هر یک از ما برسد، این است که چگونه دسته اتو پرس را تعمیر کنیم؟ اصولا تعمیر دسته اتو پرس یک راهکار نامتعارف و کوتاه مدت می‌باشد؛ بدین معنا که تعمیر دسته شکسته شده که معمولا از طریق چسب‌های مخصوص، میخ و… انجام می‌شود، صرفا تا یک یا دو ماه می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند و مجددا دچار خرابی خواهند شد (معمولا زمانیکه با میخ تعمیرات می‌شود، می‌تواند خطرناک باشد).

با این وجود اگر به فکر سلامتی خود هستید و نمی‌خواهد آسیبی به شما و هر شخص دیگری که با اتو پرس کار می‌کند وارد شود، توصیه می‌کنیم به هیچ وجه به فکر تعمیر دسته اتو پرس نباشید و صرفا با مراجعه به شعب شرق و غرب آریابهکار، اقدام به خرید دسته اتو پرس جدید نمایید تا با دسته خراب قبلی، تعویض صورت گیرد.

نحوه تعویض دسته اتو پرس بایترون

اتو پرس بایترون به عنوان یکی از محبوب ترین اتو پرس‌های موجود در بازار کشورمان است که پس از گذشت چندین سال بنابر دلایل مذکور ممکن است دسته اتو پرس بایترون دچار خرابی و شکستگی گسترده شود و دیگر نتوانید از آن بهترین استفاده را داشته باشید. با این وجود در این مواقع باید اقدام به تعویض دسته اتو پرس بایترون نمایید. اما نحوه تعویض دسته اتو پرس بایترون چگونه می‌باشد؟

برای تعویض دسته اتو پرس بایترون باید در ابتدا دسته اورجینال و کاملا وارداتی را از نمایندگی یا شعب شرق و غرب آریابهکار خریداری نمایید. نکته‌ای که باید به شما عزیزان اطلاع رسانی کنیم این است که دسته اتو پرس را نباید در صورت نداشتن دانش فنی تعمیرات، تعویض کنید چرا که بدنه دستگاه باید باز شود و در این بین ممکن است منجر به خرابی بیشتر دستگاه و هزینه بیشتر تعمیرات شوید.

اتو پرس چیست؟

با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که برای تعویض دسته اتوپرس بایترون به نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون مراجعه کنید تا این مشکل توسط تکنسین‌های مجرب در کمترین زمان ممکن رفع گردد.

بخوانید: دلیل کم شدن مکش جاروبرقی سامسونگ

نحوه تعویض دسته اتو پرس بکو

یکی دیگر از برندهای اتو پرس بکو که ر مجموعه آریابهکار تعمیرات تخصصی آن انجام می‌شود، اتو پرس بکو می‌باشد که طبیعتا ممکن است پس از گذشت چند سال استفاده مداوم از آن با خرابی‌هایی اعم از شکستن دسته اتو پرس بکو روبرو شوید! اما اتو پرس بکو علیرغم قابلیت‌ها و حساسیت بالایی که دارد، باید توسط تکنسین با تجربه مورد تعمیر یا بازبینی قرار گیرد و به هیچ وجه در صورت نداشتن تخصص تعمیرات، نباید اقدام به تعویض دسته اتو پرس نمایید.

جهت خرید دسته اتو پرس بکو، به نمایندگی تعمیرات اتو پرس بکو در شرق و غرب تهران مراجعه کنید تا صرفا دسته اتو پرس وارداتی و اورجینال با گارانتی بر روی دستگاه شما نصب گردد.

نحوه تعویض دسته اتو پرس رادکس

آریابهکار به عنوان تنها نمایندگی اتو پرس رادکس فرانسه در کشور می‌باشد که تمام قطعات اتو پرس رادکس شما در مدل‌های مختلف به‌صورت وارداتی در مجموعه ما موجود است و می‌توانید به‌صورت حضوری یا اینترنتی خرید نمایید. با این وجود اگر دسته اتو پرس رادکس شما به هر دلیلی شکسته است و مایل به تعویض آن هستید، با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم جهت خرید و تعویض دسته اتو پرس رادکس برای شما صورت گیرد.

توجه: پروسه تعویض دسته اتو پرس، یک فرآیند کاملا تخصصی می‌باشد که حتما و حتما باید توسط تکنسین مجرب انجام شود.

بخوانید: هزینه تعمیر چای ساز فلر

هزینه تعویض دسته اتو پرس در تهران

یکی از معیارهای مهم جهت انتخاب تعمیرگاه تخصص جهت تعویض دسته اتو پرس، هزینه و اجرت تعمیرات می‌باشد که در شرایط اقتصادی فعلی به عنوان یک معضل مهم برای هر یک از ما شده است. ما در آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه‌های تعمیرات لوازم برقی خانگی در طول سالیان اخیر تلاش کرده ایم تا با هزینه بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا با گارانتی 90 روزه تمامی خدمات، در این مسیر همراه شما عزیزان باشیم.

خدمات تعویض دسته اتو پرس

با این وجود اگر دسته اتو پرس شما به هر دلیلی شکسته است و مایل به تعویض آن هستید، می‌توانید دستگاه خود را به تکنسین‌های مجرب آریابهکار بسپارید تا به‌صورت تخصصی و با استفاده قطعه جایگزین کاملا وارداتی تعویض صورت گیرد. همچنین هزینه تعویض دسته اتو پرس طبق جدول ذیل می‌باشد:

نکته: هزینه اجرت اعلامی در جدول ذیل، حدودی است؛ هزینه دقیق براساس مدل و برند اتو پرس شما متقابلا اعلام خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی آریابهکار به شماره 02145437 تماس حاصل نمایید.

قطعهقیمت (تومان)
هزینه تعویض دسته اتو پرس رادکس433.000 الی 895.000
هزینه تعویض دسته اتو پرس بکو499.000 الی 880.000
هزینه تعویض دسته اتو پرس بایترون495.000 الی 905.000
  • هزینه اعلامی براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه خواهد بود.
  • گارانتی 90 روزه جهت تعویض دسته.
  • استفاده از دسته کاملا وارداتی.
  • تعویض دسته اتو پرس توسط تکنسین تعمیرات.
  • اعلام هزینه دقیق براساس مدل و برند دستگاه.

بخوانید: نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ

نمایندگی تعمیر اتو پرس در تهران

همانگونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، آریابهکار به عنوان تنها نماینده رسمی اتو پرس رادکس در کشور فعالیت می‌کند که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت دستگاه خود را به تکنسین‌های ما بسپارید تا تعمیرات تخصصی با استفاده از کادر فنی مجرب و قطعات کاملا وارداتی برای دستگاه شما صورت گیرد. همچنین ما در آریابهکار به‌صورت تخصصی سایر اتو پرس‌های موجود در بازار کشور اعم از ژانومه، بیم، بکو، بایترون و… را تعمیر می‌کنیم و تمام خدمات ما شامل 90 روز گارانتی می‌شوند.

اتو پرس رادکس Raadex

نتیجه گیری

شکستن دسته اتو پرس یکی از رایج ترین خرابی‌هایی می‌باشد که پس از گذشت چند سال استفاده از دستگاه می‌تواند برای شما رخ دهد و جای هیچ نگرانی برای این مشکل وجود ندارد؛ چرا که امکان رفع این مشکل وجود دارد. اما منظور از رفع مشکل، تعمیر دسته شکسته شده اتو پرس نیست! تعمیر دسته شکسته یک راهکار نامتعارفی می‌باشد که می‌تواند باعث جراحت دست شما در حین استفاده از دستگاه شود.

بنابراین ما در آریابهکار با بیش از 30 سال تجربه در این زمینه توصیه می‌کنیم حتما و حتما دسته را با قیمت پایین تعویض کنید تا همانند روز اول دستگاه و بدون هر گونه آسیب جسمانی استفاده نمایید. جهت خرید و تعویض دسته اتو پرس خود با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم به شما انجام شود.

بخوانید: نمایندگی تعمیر ماکروفر بوش

سوالات متداول

چگونه دسته اتو پرس را تعمیر کنیم؟

تعمیرات دسته اتو پرس، یک نوع تعمیر نامتعارف است که می تواند صرفا در بازه زمانی کوتاهی مشکل شما را رفع کند. به همین دلیل توصیه به تعمیر دسته اتو پرس نمی کنیم.

هزینه تعویض دسته اتو پرس بایترون و بکو چقدر است؟

هزینه تقریبی تعویض دسته اتو پرس بایترون و بکو شما میان 495.000 الی 905.000 تومان می باشد که براساس مدل و برند دستگاه تعیین خواهد شد.

بهترین مرکز تعمیر و تعویض دسته اتو پرس کجاست؟

آریابهکار به عنوان تنها نمایندگی اتو پرس رادکس در کشور، خدمات تعمیر و تعویض دسته اتو پرس های موجود در بازار کشور را نیز با قطعات کاملا وارداتی و 90 روز گارانتی رسمی انجام می دهد.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214