skip to Main Content

اگر اتو پرس شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید همانند سابق از آن برای اتو کردن البسه خود استفاده کنید، باید به نمایندگی تعمیر اتو پرس در تهران مراجعه کنید که ما در آریابهکار مفتخریم به عنوان مرکز تخصصی تعمیر اتو پرس، همواره همراه شما عزیزان هستیم. اما یک نکته بسیار مهم در تعمیرات وجود دارد که آن هم هزینه تعمیر اتو پرس می باشد و قصد داریم در این گزارش از آریابهکار شما را با این موضوع بسیار مهم و با اهمیت آشنا سازیم. همراه ما باشید.

تعمیر تخصصی اتو پرس در تهران

توجه 1: در صورت داشتن هر گونه سؤال در خصوص هزینه تعمیرات اتو پرس، می توانید با تیم پشتیبانی مجموعه آریابهکار تماس حاصل نمایید.

توجه 2: هزینه تعمیرات اتو پرس که در این گزارش اعلام شده اند، براساس مدل و برند دستگاه شما متغیر هستند و پس از عیب یابی دقیق دستگاه، متقابلا اعلام خواهد شد.

هزینه تعمیر ترموستات اتو پرس

تمامی دستگاه های اتو پرس بلا استثنا مجهز به ترموستات هستند چرا که از طریق این قطعه، دمای اتو پرس کنترل می شود. با این وجود اگر به هر دلیلی کلید ترموستات اتو پرس دچار خرابی شود، نیم توانید دمای اتو پرس را برحسب نیاز خود مشخص و تنظیم نمایید. از این رو ترموستات باید تعمیر یا تعویض شود که در مجموعه ما به دلیل حضور افراد تکنسین و با تجربه، تعمیرات تخصصی در اولویت می باشد تا با هزینه کمتر بتوانید مشکل رفع نمایید.

در غیر اینصورت اگر ترموستات بقدری خراب شده باشد که به هیچ وجه امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، باید خدمات تعویض ترموستات اتو پرس با استفاده از قطعه جایگزین و اورجینال صورت گیرد.

تعمیر یا تعویض ترموستات اتو پرس

هزینه تعمیر ترموستات اتو پرس 305.000 الی 468.000 تومان و هزینه تعویض ترموستات اتو پرس در آریابهکار 250.000 الی 399.000 تومان می باشد.

بخوانید: هزینه تعمیرات چای ساز

هزینه تعمیر برد اتو پرس

تمامی قطعات اتو پرس بر محوریت برد الکترونیک دستگاه عمل می کنند و به همین دلیل اگر برد الکترونیک اتو پرس به هر دلیلی دچار خرابی شود، قطعا مشکلاتی برای دستگاه ایجاد خواهد شد که به هیچ وجه نمی توانید آنرا رفع نمایید. با این وجود برد یک قطعه حساس و کاملا تخصصی می باشد که در مجموعه آریابهکار بدست افراد تکنسین و ماهر به‌صورت کاملا تخصصی تعمیر می شود و در صورت خرابی برد اتو پرس، نیازی به تعویض برد نخواهید داشت.

هزینه تعمیر برد اتو پرس در آریابهکار 426.000 الی 718.000 تومان می باشد و براساس میزان خرابی، مدل و برند دستگاه شما ارزیابی خواهد شد.

هزینه رسوب زدایی اتو پرس

مشکل رسوب بستن اتو پرس معمولا رایج ترین مشکلی است که می تواند بنابر دلایل مختلفی برای اتو پرس شما رخ دهد و علت اصلی آن نیز استفاده از آب شهری و آب تصفیه می باشد. با این وجود پروسه رسوب زدایی اتو پرس نسبت به رسوب زدایی اتو بخار، متفاوت می باشد و امکان اعمال پروسه مشابه در میان دو دستگاه وجود ندارد. از این رو اگر تجربه ای در این خصوص ندارید، می توانید دستگاه خود را بدست تکنسین های حاضر در آریابهکار بسپارید تا به‌صورت اصولی رسوب گیری شود.

هزینه رسوب زدایی اتو پرس در آریابهکار 185.000 الی 243.000 تومان می باشد.

بخوانید: نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

هزینه تعویض المنت اتو پرس

المنت اتو پرس دارای وظیفه جوش آوردن آب منتقل شده به دستگاه را دارد که معمولا به دلیل نوسان برق، استفاده طولانی مدت و نادرست می تواند خراب شود و خراب شدن المنت نیز بیشتر به معنای سوختن آن می باشد! از این رو اگر المنت اتو پرس شما خراب شده است و کفی اتو پرس داغ نمی شود، باید توسط تکنسین مورد بازبینی و عیب یابی قرار بگیرد تا مشکل دستگاه ریشه یابی گردد.

تعمیر و تعویض المنت اتو پرس

هزینه تعویض المنت اتو پرس در آریابهکار 288.000 الی 487.000 تومان می باشد.

قیمت ابر و روکش اتو پرس

ابر و روکش دارای عمر مفید هستند و هر چند دستگاه شما پس از گذشت 3-4 سال بدون هر گونه خرابی قابل استفاده باشد، اما ممکن است ابر و روکش در طول زمان ظاهر و کارایی خود را از دست بدهد و نتوانید از آن استفاده کنید؛ چرا امکان ایجاد لکه بر روی البسه شما وجود خواهد داشت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت کثیفی و خرابی ابر و روکش اتو پرس، اقدام به تعویض آن نمایید.

توجه: قیمت ابر و روکش اتو پرس که در قسمت ذیل ذکر شده است، قیمت حدودی است؛ جهت استعلام قیمت و خرید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

ابر و روکش اتو پرس در سایزهای مختلف در آریابهکار با قیمت 463.000 الی 898.000 تومان به‌صورت کاملا وارداتی و نسوز موجود می باشد.

بخوانید: نمایندگی تهران تعمیر ماکروفر سامسونگ

هزینه تعویض کفی اتو پرس

کفی اتو پرس که از جنس تفلون می باشد، به مرور زمان و پس از گذشت چند سال استفاده مداوم از دستگاه می تواند دچار پوسیدگی و خرابی شود. برای مثال در صورت رسوب گرفتن سوراخ های روی اتو پرس، احتمال لکه انداختن روی لباس های شما وجود دارد. از این رو تنها راهکاری که پیش روی شما می باشد، تعویض کفی اتو پرس است و حتما باید توسط تکنسین و قطعه جایگزین اورجینال تعویض صورت گیرد.

هزینه تعویض کفی اتو پرس در آریابهکار 368.000 الی 709.000 تومان می باشد که براساس برد و مدل دستگاه شما متغیر است.

قیمت فیلتر اتو پرس

اگر از آب شهری برای پر کردن مخزن اتو پرس استفاده می کنید، باید انتظار کثیفی و خرابی فیلتر اتو پرس را در طول زمان داشته باشید که اگر فیلتر اتو پرس خراب شود، املاح به قطعات داخلی دستگاه خواهد رسید و نتیجه آن هم خرابی گسترده دستگاه می باشد. از این رو در صورت تغییر رنگ فیلتر اتو پرس باید اقدام به خرید فیلتر جدید نمایید تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

تعویض فیلتر اتو پرس

قیمت فیلتر اتو پرس در آریابهکار براساس مدل و برند دستگاه شما متفاوت است؛ اما قیمت حدودی از 326.000 الی 898.000 تومان متغیر می باشد.

بخوانید: نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک

هزینه تعمیر بویلر اتو پرس

بویلر اتو پرس یا منبع آب اتو پرس، با گذشت زمان و به دلیل استفاده از آب شهری می تواند کارایی خود را از دست بدهد و در صورت خرابی این قطعه نیز امکان استفاده از دستگاه وجود نخواهد داشت. با این وجود بویلر اتو پرس پس از انجام عیب یابی دقیق توسط تکنسین تعمیر یا تعویض خواهد شد تا مشکل برطرف گردد. در مجموعه آریابهکار خدمات تعمیر بویلر توسط تکنسین های مجرب به‌صورت کاملا تخصصی انجام می شود تا هزینه های شما عزیزان کنترل گردد و هزینه زیادی پرداخت نکنید.

هزینه تعمیر بویلر اتو پرس در آریابهکار 398.000 الی 736.000 تومان می باشد.

خرید بویلر اتو پرس

اگر میزان آسیب و خرابی بویلر اتو پرس شما بقدری می باشد که تکنسین به هیچ وجه نتواند آنرا تعمیر کند، ناچار به خرید و تعویض بویلر اتو پرس خود هستید که ما تمامی خدمات مرتبط با بویلر اتو پرس را در مجموعه آریابهکار انجام می دهیم. همچنین تعویض بویلر اتو پرس در آریابهکار با استفاده از قطعه جایگزین کاملا وارداتی و برند دستگاه شما به همراه 90 روز گارانتی انجام می شود. از این رو جهت استعلام می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

  • خرید بویلر اتو پرس ژانومه.
  • خرید بویلر اتو پرس بایترون.
  • قیمت بویلر اتو پرس بکو.
  • خرید بویلر اتو پرس بیم.
  • خرید بیولر اتو پرس رادکس.

هزینه تعویض شیر برقی اتو پرس

یکی از قطعات بسیار مهم در پروسه تولید بخار اتو پرس، شیر برقی می باشد. شیر برقی اتو پرس یک قطعه مکانیکی است و دارای وظیفه کنترل گردش بخار یا آب در اطراف دستگاه شما می باشد که به مرور زمان و ایجاد رسوب در میان قطعات داخلی می تواند قابلیت و کارایی خود را از دست بدهد. از این رو اگر شیر برقی اتو پرس خراب شود، معمولا با استفاده از قطعه جایگزین تعویض می شود.

تعمیر و تعویض شیر برقی اتو پرس

هزینه تعویض شیر برقی اتو پرس در آریابهکار 265.000 الی 389.000 تومان می باشد.

هزینه تعمیر پمپ اتو پرس

یکی دیگر از قطعات داخلی اتو پرس که در طول زمان می تواند بنابر دلایل مختلفی خراب شود، پمپ اتو پرس می باشد که خرابی آن جای نگرانی ندارد؛ چرا که معمولا خرابی پمپ با تعمیرات تخصصی قابل تعمیر و رفع می باشد و نیازی به خرید قطعه جدید ندارید. با این وجود ما در آریابهکار خدمات تعمیر تخصصی پمپ اتو پرس را نیز به مشتریان خود ارائه می دهیم که می توانید از خدمات ما با 90 روز گارانتی رسمی استفاده کنید.

هزینه تعمیر پمپ اتو پرس در آریابهکار 333.000 الی 618.000 تومان می باشد.

بخوانید: نمایندگی تعمیرات اتو پرس رادکس

هزینه تعمیر اتو پرس بیم در تهران

اتو پرس بیم به عنوان یکی از محبوب ترین اتو پرس های موجود در کشور می باشد که در چند مدل موجود می باشد و می توانید خیلی ساده در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید این دستگاه کنید. اما اگر به هر دلیلی اتو پرس بیم شما دچار خرابی شده است و موفق به رفع آن نشده اید، لازم به ذکر است که جای نگرانی نیست؛ چرا که ما تمام خدمات تعمیر اتو پرس بیم را با بهترین کیفیت و قطعات کاملا وارداتی برند بیم انجام می دهیم تا همانند روز اول از دستگاه خود بدون هر گونه خرابی استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما عزیزان انجام شود. درضمن هزینه تعمیر اتو پرس بیم، نسبت به مدل دستگاه متفاوت است که بازه قیمتی هزینه تعمیرات در قسمت بالا ذکر گردیده است.

هزینه تعویض دسته اتو پرس

تمام خدمات مرتبط با اتو پرس در آریابهکار به‌صورت 0 تا 100 توسط تکنسین های مجرب انجام می شود که یکی دیگر از این خدمات، تعویض دسته اتو پرس می باشد که با استفاده از قطعه وارداتی و کاملا برند با 90 روز گارانتی انجام می شود. از این رو اگر به مرور زمان طی هر اتفاقی دسته اتو پرس شما شکسته است و نمی توانید از آن استفاده کنید، می توانید آنرا به شعب شرق و غرب آریابهکار منتقل کنید تا خدمات تعویض دسته اتوپرس انجام شود.

نحوه تعویض دسته اتو پرس

هزینه تعویض دسته اتو پرس در آریابهکار 433.000 الی 905.000 تومان می باشد.

هزینه تعمیر اتو پرس رادکس در تهران

آریابهکار به عنوان تنها نماینده رسمی رادکس فرانسه در کشور می باشد که در صورت بروز هر گونه خرابی برای این دستگاه می توانید به شعب آریابهکار منتقل کنید تا خدمات تخصصی تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه انجام شود. لازم به ذکر است که تمام خدمات تعمیر و تعویض قطعات اتو پرس رادکس توسط تکنسین های مجموعه با استفاده از قطعات وارداتی مختص برند رادکس انجام می شود.

تمامی مدل های اتو پرس رادکس بدون هر گونه محدودیتی در آریابهکار با گارانتی رسمی شرکتی تعمیر می شوند.

بخوانید: نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس

هزینه تعمیر اتو پرس ژانومه در تهران

برند ژانومه یکی از برندهای قدیمی در عرصه طراحی و تولید انبوه لوازم برقی خانگی علی الخصوص اتو پرس می باشد که چندین مدل از اتو پرس های تولیدی این کمپانی در بازار کشور عرصه شده اند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. اما در طول زمان به دلیل استفاده نادرست از دستگاه می تواند دچار خرابی شود و نتوانید از قابلیت های آن استفاده کنید.

در این صورت می توانید دستگاه اتو پرس ژانومه خود را به تکنسین های آریابهکار بسپارید تا به‌صورت تخصصی خدمات تعمیر آن انجام شود و بتوانید حتی بهتر از روز اول نیز از دستگاه خود استفاده کنید.

هزینه تعمیرات اتو پرس در یک نگاه

در ادامه این گزارش از آریابهکار نیز قصد داریم تا قیمت و هزینه خدمات تعمیر اتو پرس را به‌صورت مختصر خدمت شما عزیزان اعلام کنیم تا سریعتر به پاسخ سؤال خود برسید. همراه ما باشید.

خدمات تعمیر و تعویض اتو پرسهزینه تعمیرات (تومان)
تعمیر ترموستات اتو پرس305.000 الی 468.000
تعمیر برد اتو پرس426.000 الی 718.000
تعویض المنت اتو پرس288.000 الی 487.000
رسوب گیری اتو پرس185.000 الی 243.000
ابر و روکش اتو پرس463.000 الی 898.000
فیلتر اتو پرس326.000 الی 898.000
کفی اتو پرس368.000 الی 709.000
تعمیر بویلر اتو پرس398.000 الی 736.000
تعویض شیر برقی اتو پرس265.000 الی 389.000
تعمیر پمپ اتو پرس333.000 الی 618.000
تعویض دسته اتو پرس433.000 الی 905.000

سوالات متداول

هزینه تعمیر برد اتو پرس چقدر است؟

هزینه تعمیر برد اتو پرس براساس مدل و برند دستگاه بین 426.000 الی 718.000 تومان است.

قیمت ابر و روکش اتو پرس چقدر می باشد؟

قیمت ابر و روکش اتو پرس بستگی به برند دستگاه و همچنین سایز آن دارد که حدودا بین 463.000 الی 898.000 تومان است.

هزینه تعویض دسته اتو پرس چقدر می باشد؟

هزینه تعویض دسته اتو پرس براساس مدل و برند دستگاه شما بین 433.000 الی 905.000 تومان می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214